- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Avicularia #64192 üzenetére
Én is a véleményemet mondtam el, vagy minek látszott?
40 éve vezetek és én is vezettem teherautót jó pár évig, de ennek semmi köze ahhoz, hogy kinek mi tetszik. Neked nem jön be a HRV és??? Kit érdekel ez? Engem speciel a legkevésbé sem érdekel. De a HRV-nek kisgyerekkel inkább csak előnye van, mint hátránya... A Civic országúti cirkáló inkább, ergo, ha valaki sokat autópályázik, akkor egyértelmű, hogy Civic, de ha sok a város, akkor nálam a HRV a befutó... Mi bajod van ezzel az állásponttal? A Civic turbós (annak minden előnyével és hátrányával) , alacsony építésű alacsony az alja is, könnyű odaverni, vagy felakadni vele. Ja, persze, látványnak mindenképpen impozánsabb, mint egy HRV, de mindkét autónak megvan a maga értelme, hogy így mondjam. Mindenesetre, túlnyomó részt városban én nem látom előnyét a Civicnek. Az megint más kérdés, ha a "Cég" a seggem alá tolja és nekem egy fillérembe sen kerül, mert az egy dolog, de ne abból induljunk ki, hogy a Civic tuladnonosok zöme céges autó, hanem inkább saját keresetből vásárolt járgány. De azt is megértem, ha valakinek egyáltalán nem tetszik a HRV, mert van ilyen is, de nem is mondtam olyat soha, hogy kötelező a HRV, mert az sokkal jobb, mint a Civic. Én csak egy kérdést tettem fel azzal kapcsolatban, hogy nem gondolkodott-e el a "kolléga" egy HRV-n, mert az van most egyedüliként a szívómotoros kínálatban. Aztán ha Maseratit vesz, az sem érdekel... De ha te kinyilatkoztatsz mindenfélét, idekeverve Stockholmot is, én miért nem mondhatom el a saját álláspontomat? Nem ugy anabba a fórumba írunk mindketten?
Túl vagyok azon a koron, amikor feláll a cerka egy Civictől... ezt csak úgy a végére, hogy lehessen a kákán csomót keresni.
Nekem Jazz-em van, még mielőtt az a vád érne, hogy hazabeszélek... Ha most kéne választanom én a HRV-t választanám..mi a baj ezzel?
Nem ismerlek, nem vagy a bögyömben, de hogy ez így is maradjon, kérlek ne személyeskedj...
-
Én szeptemberben cserélek a Vredestein Quatrac Pro-ra. Már eldöntött dolog. Addig járok a nyári gumikkal. Én is 4S gumikat akarok és az is fontos volt, hogy ne legyenek forgásirányosak. Ezekből nagyon kevés van 4S gumiban, emellett a tudás is nagyon sokat nyom a latba. A Vredestein gumija megfelelő, teszteken is rendre az élmezőnyben van. Asszimetrikus, outside-os, de nem forgásirányos. Amilyen telek vannak és amennyit járok, arra tökéletes lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Avicularia #64191 üzenetére
De ti legalább tudtok törleszteni (van miből), itt meg sorra dőltek be a hitelesek amíg nem szigorították a hitel felvételt.
Csak hogy on is legyek: Tegnap megnéztem a keréknyomást jobb hátul 0,1 bar hiányzott.
Viszont a gumik lassan cserések lesznek (2015-ös K125). Kell erre is egy rendes 4S gumi végre (a téli is cserés lenne már vastagon).
-
Avicularia
veterán
válasz
dgyuri0123 #64190 üzenetére
Ha nem tetszik amit írok, akkor ne olvasd. Lehet mást érdekel. Ez még mindig egy szabad fórum, ahol bárki leírhatja a véleményét.
Látom a bögyödben vagyok, mióta leszóltam a kedvenc autódat, hogy kényelmetlen -
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Avicularia #64188 üzenetére
Nem indok amiket írsz. Kit érdekel a Stockholmi autópark? Afrikában meg 30 -40 éves Toyotákkal stb járnak. Ne hasonlíts Budapestet az egyik leggazdagabb skandináv városhoz...szerintem.
És a HRV mellett valóban magamutogató lett a Civic. Nem csodálkozom, hogy nem a HRV tetszik az emberek zömének.
A piros/vörös bőr pedig kifejezetten jól néz ki..ezt nem neked mondom.
-
válasz
Avicularia #64188 üzenetére
Ehhh. Ezt nem is tudtam.
Ma is tanultam valamit.
-
Avicularia
veterán
válasz
rothfb #64184 üzenetére
Stockholmról beszéltem.Teherautósofőr voltam Stochkholmban napi 200-400 km közötti vezetéssel. Ez nem vonatkozik más országrészekre, már amiket ismerek.
Nem kicsi a pénisz, csak egy passat nem sokkal drágább havonta mint egy golf és mivel a svédek a világ egyik legjobban eladósodott nemzete, mindent hitelre vesznek. -
lancy
tag
válasz
honda23 #64157 üzenetére
Alap helyzetbe kellett állítani a nyomás szenzort, de csak OBD "patkolással" és egy rejtett szervizmenü előhívásával lehetett. Pedig már új ABS kockán gondolkodtam, mivel a 2007-es Accord-omba (még japán gyártású) használt kocka (SEAE8) totál egyedi a bontók se nagyon láttak ilyet és természetesen a nyomásszenzor nem cserélhető/javítható rajta
-
válasz
Avicularia #64182 üzenetére
Ott mindenkinek kicsi a pénisze?
Vagy mindenki kisebbségi komplexusban szenved? Mondjuk most még csak megértem, mert nem mehetnek külföldre...Fura egyébként, mert a Youtube-on van fenn több autózós, vezetős, túrázós videó is északi országokból, de nem mondanám, hogy csak Passat méretű autókat látni... Amúgy meg a Civic is több, mint 4 és fél méter hosszú, nem kicsi.
-
Avicularia
veterán
válasz
dgyuri0123 #64173 üzenetére
Én a 182 LE 1,5 civic-el kisebbségi komplexussal küszködtem Stockholmban, mert mindenki nagy autókkal nyomul, golfot nem igen látsz, sem más kis autót, passatnál kezdődik a vw ott.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
dgyuri0123 #64177 üzenetére
Ha egy Mondeoba is jo?
-
Ispy
veterán
válasz
dgyuri0123 #64177 üzenetére
Ekkorra kasztniba? A 9 gen, ami 20 centivel rövidebb 1240 kg, a 10 gen meg 1145 kg, 100 kg-mal könnyebb az egész autó. A hrv is majd 100 kilóval nehezebb, cserébe még magas is.
Akkor ment el a minimális esélye is a hrvnek, amikor megláttam azt a (bocsánat érte) undormányos vörös bőr kárpitot, ami a turbós autóba jár, aki ezt kitalálta, komolyan....
-
tboldi
nagyúr
válasz
dgyuri0123 #64177 üzenetére
Én simán bevállalnám az egyliterest és az egyötöst is, pedig én is jóformán rövidtávokra használom csak az autót. Sűrűbben kell cserélni az olajat, ahogy biztosan írják is a kezelési útmutatóban, meg célszerű időnként egy min. 80-100 km-es karikát tenni az autópályán, így nagy baj nem lehet.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Aladdin #64175 üzenetére
Drágább a HRV 100-400e Forinttal, felszereltségtől függően. Lehet, nem véletlenül? Szerintem 1 literes motor egy ekkora kasztniba eléggé mókás, de ha az a lényeg, hogy turbo és Civic legyen... az más. Viszont akkor sem való városba, rövid távokra és erről volt szó az elején...
De nekem tényleg mindegy...
-
Ispy
veterán
válasz
Aladdin #64175 üzenetére
Szalonba azt mondták, hogyha hrv, akkor az 1.8-as szivó után nem ajánlja a 130 lovas motort, csak a turbósat. Mondjuk hamar elvetettem a hrv-t, egyrészt drágább, másrészt, ha buszt akarok vezetni, akkor buszt veszek.
Már a mostani civic is magasabban van, mint anno az accord volt, a földön akarok ülni megint.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
dgyuri0123 #64173 üzenetére
Akarod mondani 11.4
Meg az sem rossz, persze, nem tartod fel vele a forgalmat, meg amikor en probaltam, akkor meg az Accordom volt, ami csak par tizeddel jobb 100-ra, de akkor is, valahogy erzodott, hogy kuszkodik. 1.5-os szivo motor, CVT, kicsi nyomatek... Nyilvan elvisz ugyanugy A-bol B-be, mint barmi mas. Viszont az 1 literes Civicnel dragabb, lassabb. Ez is szempont. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz
Aladdin #64172 üzenetére
Szörnyű egy 130 lóerős autóval szenvedni az úton... értem én.. Jazz-em 102 LE és nem érzem erőtlen vacaknak. Autópályán 140-150-et tartósan bírja, hegynek (dombnak) felfelé is. Tény, nem versenyló...
Az is tény, hogy a turbósok sokkal nagyobb nyomatékot tudnak, de nincs mese... vagy nagy nyomaték, vagy szívómotor és nincs nagy nyomaték, de nem is kényes olyan sok mindenre. Nagyrészt városban pedig kifejezetten bőséges a 130 ló is, persze ki mihez van szokva..
10.7 mp gyorsulás 0-100-ra nem olyan rossz eredmény szerintem.
-
Aladdin
aktív tag
válasz
dgyuri0123 #64171 üzenetére
Azert az egy eleg lomha joszag, probaltam...
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64165 üzenetére
Elismerem, hogy létező probléma, de érdekes módon az amcsi piacról sokkal több panaszt olvasni, az európai Civicek valahogy kevésbé érintettek.
Amúgy meg biztos vagyok benne, hogy a sok rövidtávra a periódus megfelezését írja elő a Honda, vagyis legfeljebb félévente így is, úgy is le kell engedni a benzinnel kevert olajat, úgyhogy azért akkora problémát nem okoz.
-
Valamit én is olvastam az 1.5-el kapcsolatban, hogy rosszul viseli a rövid utakat.
Mindjárt rákeresek...
Szerk.: Meg is van: linkEz az úgynevezett oil dilution, magyarul olaj higulási probléma. Amit a rövid utak súlyosbíthatnak. A lényeg, hogy benzin kerülhet az olajba, ami által csökken a kenése a motornak, aminek nem kell magyarázni a következményeit.
-
Ispy
veterán
válasz
rothfb #64159 üzenetére
Persze, mindig csak egy kicsi. Már a 9 gen cvt elagance-hoz képest is 23k-val többe kerül a 10 gen cvt elegance. Innen már csak 9k plusz az executive, amiben már van tetőablak (imádom, a mostaniban nincsen), szóval azt még lehet benyelem. Az 1.5-ből meg nem variálták túl, konkrétan 1 darab felszereltség van, a full extra, ami még tovább 18k lenne, annyit én meg nem akarok fizetni azért a 60 lóért, hogy egy évben egyszer odacsapjak neki az autópályán, mert a gyereket el tudom vinni 3 hengerrel is edzésre (esetek 95% városi használat).
De mindegy lesz, ami lesz, akkor én leszek az első, csak nem olyan szar, egyébként is megölne az asszony, ha manuálist vennék.
-
tboldi
nagyúr
Hülyegyereknek egyliterese van, de azt hiszem, manuális váltóval.
-
lancy
tag
Sikerült megoldást találnunk a 84-1 hibakódra (VSA lámpa világít) (Accord 2007) ABS kocka csere nélkül.
Aki érintett vagy érdekel keresheti a szerelőt (András +36303651100 Viber-en is elérhető) akivel megoldottuk a dolgot.
Nem hagyományos módon, mivel az általunk próbált OBD szoftverekben nem lehet ezeket állítani.
1. ABS hibakód törlése
2. Nyomás szenzor beállítás -
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #64152 üzenetére
Akkor most itt a remek alkalom, hogy fórumozás helyett megcsináld.
Burkolat eltávolít, motor beindít, majd lehúzod az első henger egyik trafóját, és ha különösebben nem változik semmi, akkor az ellenoldali jó. Visszadugod, és jöhet a következő.
Ha valóban háromhengerezik, akkor azt is megpróbálhatod, hogy megcseréled valamelyik másikkal ugyanabból a sorból, hogy 100%-osan meggyőződj róla, hogy tényleg az konkrét a trafó a hibás. Ezután le lehet húzni a szárát és megpucolni, egy próbát megér. -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi #64151 üzenetére
Figyelj néha mondom apumnak mi az ötlet. Oké. Vagy lesz valami vagy nem, ő kicsit lazábban kezeli a gyári ajánlásokat is mint én. Motornál is(autónál is, de a Jazz még mindig nem 1/1 az enyém mint a Golf volt) én vagyok olyan autista a számokat tekintve ha tudom, hogy hajtottam rendesen hamarabb dobom le az olajat is.
Nekem meg tegnap volt az első szabad napom amikor nem épp valamilyen csoda tárgyat próbáltam abszolválni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #64150 üzenetére
Szerintem elég csak a rosszat, a hátsók amúgy is csak "paraziták", túl sok szerepük nincs.
A 2 percet igénybe vevő trafótesztet sem csináltátok meg? Csak a legfelső burkolatot kell hozzá leszedni, két 10-es csavar felül, alul meg pattintós.
Elég sok Renault-nál egy egység az összes gyújtótrafó, hiába romlott el csak az egyik, kénytelen vagy az összeset cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Samsung LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- További aktív témák...
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X3D 64GB DDR4 500GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus GIGABYTE 850W
- Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Zalman I3 Edge EVGA 550W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest