Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bullseye
addikt
Nem, max. néha ügyfélszolgálatozok máshol, más ügyekben. És tudom, hogy ha normálisan adja elő valaki a baját, jobb eséllyel foglalkoznak vele normálisan, illetve ha valaki rögtön balhézik, akkor megeshet, hogy a szabályokat betartva, de szívatják érte. + az erkölcsi győzelem is azé, aki normálisan áll hozzá, és csak akkor keményít be, ha hülyének nézik.
Ebben az esetben mondjuk jó eséllyel ez történik, így én kedvesen de határozottan közölném, hogy a 2 hónappal már messze kimerítették a "jelentős kényelmetlenséget", úgyhogy vagy adjanak egy cserekészüléket, ha további időre van szükségük, vagy rendezzék vissza a megelőző állapotot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest