Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#818) net84 válasza Yahoo (#817) üzenetére


net84
őstag

teljesen jól tudod, a számlán lévő ár illet meg...
Abban az esetben nem köteles a kereskedő visszafizetni a vételi árat, ha ez neki túlzott többletköltséggel jár. Itt most lehet vitatkozni, hogy mi a túlzott többletköltség.
Kicsit visszaolvasok, hogy mi volt a ''történeted'' és a problémád és megpróbálok konkrét választ adni...

No!
A te esetedben jogos akár a vételár ''visszakövetelése'' is. Ugyanis a törvény kimondja, hogy abban az esetben, ha a kereskedő nem tudja azonos temékre cserélni, abban az esetben értékegyeztetéssel cserélheti másik termékre vagy visszaadhatja a vételárat - de ezt nem a kereskedő határozza meg ebben az esetben, hanem a vevő dönti el, hogy melyiket szeretné. Ha másik termékre történik a csere, akkor is a vételárat kell alapul venni.

Azt azért halkan megjegyzem, hogy az egyik nagy webshop-os cég ellen tavaly indított fogy.védes mizériánk most zárult le. Elmarasztalást kaptak az ügyintézés miatt, majd megítéltek ~3k-t, ami minket kárként ér, de egy nyilatkozatban közölték, hogy nem áll módjukban kifizetni semmit. Nemrékiben az új eszköz is elszált, és 2-3 napos telefonváltás után és a fogyasztóvédelmi jogokból adott tanfolyam után visszafizették az eredeti vételárat...
Ilyen herce-hurcába csak az vágjon bele, akinek rengeteg szabadideje van, és kötélből vannak az idegei.

[Szerkesztve]

Read only...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.