Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#288) Ariadne válasza Szabesz (#285) üzenetére


Ariadne
őstag

Ami a rendeltetésszerű használatot akadályozza. (nem mondom, hogy ez egy egzakt meghatározás, de ez van a kormányrendeletben) Bár gondolom van pár táp, ami nem ad le annyit, amennyit névlegesen kellene, szóval ez lehet, hogy ilyen és kész, a technikai részéhez nem értek.

Ha 10.000 alatt van az ára, akkor is van rá szavatosság, ezt elfelejtettem, első 6 hónapja ugyanolyan, mint a jótállásnak. Szóval HA rossz, akkor javít, ha nem megy, kicserél, ha nem megy teljes vételár visszaad. De ha jó, csak neked nem megfelelő, nem köteles visszavenni.

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.