Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Beetlejuice


Beetlejuice
tag

Augusztus 4-én elküldtem nekik egy 8 hónapos Galaxy Fold 3-as telót. Hibátlan állapotúnak írtam le. Így 204.000 forintot ajánlottak érte. A mai napon érkezett tőlük egy levél, hogy 75.000 forintot tudnak érte kínálni, mert hibás a zsanérja.
Az írták, hogy nem nyílik ki teljesen. Egész végig a gyári kevlár tokban volt, és egy hajszál nem fért a két összeérő tok felület közé. Ezt a képet a feladás napján készítettem róla, ennél jobban azon a napon sem nyílt, ki amikor kivettem a gyári dobozából... a Samsung gyári tolerancia sávja 178.5 es 180 fok között van. Ebben a sávban gyári specifikációjunak tekinti a telefont. Nem tudom, hogy mit fogok visszakapni, de nagyon remélem, hogy nem szedték szét....

[ Szerkesztve ]

(#252) Beetlejuice


Beetlejuice
tag

Azóta tovább gyűrűzik a Rejoy saga:
Üzenet:Rendelés azonosító #368944 Nem akarom eladni ennyiért a készüléket, de a weboldalon nem tudok kiválasztani semmilyen opciót. A zsanérja nem volt meghibásodva, és az eredeti állapotban vissza szeretném kapni.

A válasz:
Kedves Ügyfelünk,

Köszönjük megkeresését!

Valószínűleg egy rendszerhiba miatt nem tudja megtekinteni rendelését, amit már jeleztem az illetékeseknek és dolgoznak a javításán. Elnézését kérem a kellemetlenségek kapcsán és mindent megteszünk, hogy mi hamarabb megoldást találjunk rá.

Köszönöm megértését és türelmét!

Rendelés azonosító #368944 Értem, hogy műszaki hibáról van szó, viszont azt véletlenül sem szeretném, ha a Rejoy által kínált árajánlatot elfogadottnak tekintsék, esetleg átutalják a nevetséges 75.000 forintot, úgyhogy szeretnék megerősítést kapni, hogy az általam elküldött készüléket, az általam elküldött állapotban visszakapom (amiről küldés előtt fotókat is készítettem).

Kedves Ügyfelünk,

Jeleztem az illetékeseknek hogy Ön nem fogadta el az ajánlatot és semmiképpen sem szeretné elfogadni és szeretné ha visszaküldenenék a készüléket. Az illetékesek hamarosan keresni fogják és értesítik a továbbiakban.

Köszönöm megértésés és türelmét!

Erre 5 perce kaptam egy SMS-t, hogy elutalták a 75.000 forintot, és 1 munkanap múlva megérkezik... Azt mondanám, hogy eddig nem vagyok elájulva a Rejoy-tól...

(#253) Zeki válasza Beetlejuice (#252) üzenetére


Zeki
nagyúr

Aztaqrvaéletbe!! :(

(#254) MaxxDamage válasza Beetlejuice (#252) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Azért ez durva! :Y :W
Még jó, hogy nincs olyan (márka) telefonom amit el tudnék küldeni nekik, de akkor vásárolni érdemes-e onnan egyáltalán? :F

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#255) janeszgol válasza Beetlejuice (#252) üzenetére


janeszgol
félisten

75 ezer ft egy Fold 3-ért? Bacca meg! Adtam volna érte 80-at. :D
Nem sül le a bőr a képükről? Ez lopás.
Ha a kijelzője nem mutatna semmit, akkor érne 75 ezret. Basszus!

Amúgy vannak már tabletek is. Ha jól láttam, még csak iPad van.

(#256) janeszgol válasza Beetlejuice (#252) üzenetére


janeszgol
félisten

Tettél feljelentést lopás ügyben? Mert ez lopás, ez egyértelmű.
Ha nem az, akkor lemegyek, kiveszem egy ember kezéből az ájfónt, adok neki egy húszast és kész. "Nemlopot"

(#257) Beetlejuice válasza Beetlejuice (#252) üzenetére


Beetlejuice
tag

A korrektség kedvéért leírom azért, hogy mi lett a sztori vége.

Sikerült törölni a 75.000 forint kifizetését, és visszaküldték a telefonomat az eredeti állapotban, úgyhogy most csak azóta megvásárolt Pixel 7 Pro-t kell eladnom :)

Maradjunk abban, hogy azért nagy rajongója nem lettem a Rejoy-nak...

(#258) janeszgol válasza Beetlejuice (#257) üzenetére


janeszgol
félisten

Na, korrektek. Inkább tedd el a Pixelt. Úgyis kettéreped majd a hajlítósod. :P

(#259) Beetlejuice válasza janeszgol (#258) üzenetére


Beetlejuice
tag

Ja, én is azért akartam eladni a Fold 3-at mert megijedtem a fórum posztoktól… :)

(#260) RozvM válasza AtHoS (#214) üzenetére


RozvM
újonc

a GLS futárnál lévő öntapadós címkén egy harmadik féle számsor volt található

Felkerestem az ügyfélszolgálatot jelenlegi eladások lévén, mivel a GLS csomagkövető rendszere nekem sem fogadta el a Rejoy weboldala által adott szállítólevél azonosítót.

Az ügyfélszolgálat megadta a GLS adatbázisban élő azonosítókat. Majd arra a kérdésemre, hogy Nekem ezt hol kéne megtalálnom és így mindenki spórolhatna az idejével, ezt a választ kaptam:
Ha létrehoz egy eladást, utána írjon nekünk és elküldjük a magyar GLS számot, mivel a GLS nekünk küldi el ezeket.

Ez komoly? 🤣🤣🤣

(#261) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Az oldalukon iPhone készülékeket néztem. Azt írják, hogy ha az akksi állapota 85% alá csökken akkor automatikusan cserélik. Mivel az oldalon egyik teleonnál sem láttam feltüntetve az állapotot akkor teljesen lutri, hogy 99%-os vagy 86%-os akksival kapom?

Van erről valakinek infója? Vagy tapasztalata esetleg?

(#262) Ákinard válasza bozsozso (#261) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Tapasztalatom nincs velük, de mostanában utánuk kerestem, és több topikban is írták, hogy igen, ez lutri, 86-100%-ig bármi lehet, a konkrét telefonról nincs leírva a weboldalon. Úgy veszik, hogy 85% felett "csúcsteljesítményt" ad az akku...
Viszont meg tudod rendelni, és ha nem tetszik akár a % 30 napon belül visszaküldheted.

(#263) mcz


mcz
csendes tag

Sziasztok.

Iphone-t tervezek tőlük venni. Inkább hagyjam benne a régi akksit, ami bár lehet, hogy csak 86%-os, de mégiscsak gyári, vagy érdemes újat kérni?

Revoluttal is lehet fizetni, kártyára utalják vissza a pénzt probléma esetén, vagy inkább magyar kártyával, számlaszámmal érdemesebb?

Csábító ez a két év gari (kizárólag emiatt akarok tőlük venni, apróhirdetésben olcsóbban is meg lehet kapni), de mi van, ha fél év múlva megszűnik a cég? A kérdés nyilván koltői....

(#264) Zeki válasza mcz (#263) üzenetére


Zeki
nagyúr

Egy iphone fél év után le lett tiltódva a hálózatról.
Egy másik meg eleve rossz kamerával jött.

Kösz nem.

(#265) d.tiborz


d.tiborz
aktív tag

Sziasztok,
Nekem pozitív tapasztalatom van velük.
Kb egy éve adtam el egy S10+ 512GB telefont, akkor a piacinál jobb árat kínáltak érte, kb 2 hét alatt elment a készülék és megjött a pénz.
Most egy S21U 256GB ment hozzájuk, szintén piaci ár felett ígértek érte.
A bevizsgálás során kiderült egy apróság: hátlap rögzítő ragasztót kell cserélni (vagy nem) -4000Ft-ért.
Elfogadtam, 10 nap után, múlt hét csütörtökön elkelt ez is. Ma írtak sms-t, miszerint holnap megkapom a pénzt.

(#266) bolygo85


bolygo85
tag

Üdv mindenkinek!

Nekem is lenne némi tapasztalatom a Rejoy céggel, eddig 2 év alatt 6 db telefont adtam el nekik aránylag flottúl ment midnden de volt hogy elég lassan haladt, gondoltam megosztom veletek.

Az utolsó telefon amit múlt héten küldtem nekik nem igazán halad semerre!

Egy Samsung Galaxy Note 10 Plus 256 GB /Aura Black/, bevizsgálták, elmondásuk szerint hátlapi ragasztás elengedett ezért cserélni kell a hátlapot -14000 Ft így az ajánlat 87.584 Ft, nem is értem miért amikor a hátlap tisztán emlékszem rá rendben volt, ragasztás meg nem lehet ennyire drága.

Ami még érdekesebb, hétfőn pont egy ugyan olyan készülék kerűlt fel a webshopra 162990 Ft.-ért, képeket megnézve megismertem a telefont nyilván a tok alatti por kosz a kereten nyomot hagyott.

Írtam nekik mi újság a telefonnal az nem az enyém volt, legyek türelemmel még javítás alatt van az én készülékem, azóta semmi mozgás a profilomban se sms, se email nem jön.

Részemről utolsó volt hogy nekik küldök eladásra telefont...!

Vive cum honore, mori cum gloria!

(#267) Gardaai válasza mcz (#263) üzenetére


Gardaai
senior tag

Ha iPhone X vagy előtti, akkor mindenképpen benne hagynám akármilyen is az akku.
Ha fölötti, akkor cseréltesd ha nem rizikóznál, hogy 80%-osat kapsz.

Tudsz fizetni Revoluttal, de vissza nem küldik arra. Fel fognak hívni, hogy küldj nekik egy számlaszámot ahova vissza tudják utalni (1 éve nem tudták, azóta lehet tudják oda is).

Nem fog megszűnni, 2 év alatt biztosan nem. Legalábbis az alapján ahogy növekszik a cég és mögötte áll az eMAG és hasonló cégek.

↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai

(#268) tánder


tánder
friss újonc

TLDR: valszeg a honlapon írt felhasználói átlagértékelés és a 60+ lépéses átvizsgálás is kamu, az ügyfélszolgálat meg teljesen feleslegesen van ott. Lehetetlennek tartom, hogy az emberek ennyire meg legyenek elégedve egy céggel, ahol csak a marketingre költöttek, ami mögött nincs kábé semmi. Minden létező lépésnél (termék, ügyfélszolgálat,kommunikáció) egy nagy nulla volt amit nyújtottak.
Hosszabban: rendeltem telefont, "KIVÁLÓ" állapotban. Megjön, azonnal észreveszek egy pixelhibát. Megkérdeztem őket emailben, hogy ez belefér-e náluk a kiváló értékelésbe. Mondták, nem. Vissza akartam küldeni, erre van egy űrlapjuk a honlapukon. Az űrlap szerintem tökre nehezen érthető, hogy hol mire válaszolsz, még ott is, ahol magyarul van a szöveg. Mert hogy volt, amit nem sikerült románról lefordítani.
Emiatt - sajnos - elég sokat kellett az ügyfélszolgálattal egyeztetnem. Többször is kiderült, hogy a kérdést se olvasták el, és úgy válaszoltak. Pl. amikor először jeleztem hogy hibás a készülék, visszaírtak, hogy ha még nem érkezett meg a futár vele, várjak, vagy használjam a csomagkövetést...
Na most végül nagy nehezen sikerült elintéznem hogy egy megadott helyen és időben egy futár elvigye a telefont hogy megjavítsák garanciálisan. Legalábbis azt hittem, mert mikor nem jött a futár, kiderült, hogy az igény se volt rögzítve, hiába mondták, így egy héttel később jöttek csak érte. Közben annyit panaszkodtam már, hogy felhívtak telefonon, és végre sikerült egy értelmes emberrel beszélnem.
A garanciális visszaküldés amúgy azt jelenti, hogy visszautaztatják a telefonokat Bukarestbe, biztos ez is nagyon zöld amúgy. A lényeg, hogy EGY HÓNAPPAL azután, hogy megrendeltem a telefont, végül kaptam egy levelet, hogy NEM TUDJÁK megjavítani, így visszautalják a pénzt. Mivel ez nemzetközi utalás volt, így ez is egy hétbe telt, mire megjött. A készülékre vásárolt fóliám, bár legalább háromszor jeleztem a folyamat során, hogy azt is megvettem és a telefonnal együtt vissza is küldtem, persze nem fizették ki...
Írtam negatív értékelést a link használatával, amit küldtek a vásárlás után. Érdekes módon, a honlapon azóta sem látom amit írtam, pedig az egész úgy van megcsinálva, mintha az összes értékelést meg lehetne nézni... Per pillanat 11 egycsillagos van amúgy, na most a fentiek miatt biztos vagyok benne, hogy nem csak az enyém hiányzik onnan.

(#269) Attila9711


Attila9711
tag

A Rejoy-t el kell engedni. Egyszer beküldtünk egy 1(!!!!) hetes telefont nekik felvásárlásra, lehúzták. Elengedte a ragasztás a hátlapot, ill. az állapotába is belekötöttek. Egy 0 perces, 0km-es telefonról beszélünk. Követik a piaci árakat, ill. a saját forgalmukhoz mérten bejátszanak ilyen "okosságokat". Most konyhanyelven fogalmaztam, lényeg a lényeg, hogy lutri az egész. Jelenleg is pénzt várunk tőlük, egy ismerősöm beküldte normál eladásra, de nekem már most rossz érzéseim vannak ezzel kapcsolatban is..

Attila

(#270) Attila9711 válasza Attila9711 (#269) üzenetére


Attila9711
tag

A tőlük történő vásárlás is érdekes, szintén kollégám vett egy telefont és nem egyezett az osztályzás a valódi esztétikai állapotával = karcos volt eléggé, ill volt horzsolás rajta, pedig újszerű volt telefon.. Az oldalon.

Attila

(#271) Alice95


Alice95
csendes tag

Sziasztok!

Van bármi olyan menüpont, ahol látszódik, hogy mikor indult el az értékesítés? Annyi van kiírva, hogy eladásra kiírva..

[link]

[ Szerkesztve ]

(#272) Gardaai válasza Alice95 (#271) üzenetére


Gardaai
senior tag

Ilyen szintű trackinget egyelőre el lehet felejteni. Nagyon nem pontos.
Nekem a kifizetés után 1 héttel se volt az állapot frissítve. Bár én már több hónapja adtam el az utolsót, de ahogy hallom innen-onnan, nem lett jobb.

↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai

(#273) Attila9711 válasza Gardaai (#272) üzenetére


Attila9711
tag

Nem sajnos, sőt..

Attila

(#274) bakelitlemez


bakelitlemez
csendes tag

Nem nagyon láttam itt vissazküldéssel kapcsolatos sztorit, így gondoltam ezt megosztom, hátha valakit a jövőben érdekelne :D

Még a BF akció alatt rendeltem egy iPhone 12-t "Nagyon Jó" állapotban, ami ütött-kopott volt, ment is vissza viszonylag hamar.
Nov 17-én rdndeltem meg a telefont, 21-én kaptam kézhez.
Nov 21-én be is adtam a visszaküldési igényemet, a csomagot a GLS átvette tőlem Nov 24-én (akkorra választottam időpontot). GLS csomagszámot nem kaptam, a GLS ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, egyszer csak csöngetett a futár és vitte is a csomagot.
Érdemes lefotózni a cimkét, mert azon kívűl talán a futár ad egy átvételi elismervényt, más iratod/dokumentum a visszaküldésről nincsen.
Nov 28-án a kézbesítve lett a csomag a Rejoy részére a GLS csomagkövető szerint, aznap bevizsgálták és le is zárták a visszaküldést: Visszaküldéseim menüből eltűnt a telefon, a vásárlásaimnál a rendelés státusza módosult "A visszaküldés megtörtént"-re.
Dec 4-én kaptam róla hivatalos tájékoztatót, hogy a visszautalás megkezdődött, ez 1-8 munkanap.

Két észrevételem van csak ezzel az egésszel:
1: a visszaérkezés után kerestem kétszer is a Rejoyt az üggyel kapcsolatban, érdemi választ nem tudtak adni, így nekem elég érdekes, hogy majdnem 1 hétig ültek kb semmit sem csinálva a sikeresen bevizsgált visszaküldött készüléken és a visszautalási értesítés kiküldése között. A Rejoy ügyfélszolgálat szerint a visszaküldési ebvizsgálás lezárta után 1-2 munkanap míg kezdeményezik a visszautalást, hát ez most valahogyan nem jött össze :D
2: A nem automata emailekben valahogyan sikerült az ügyintézőnek a saját nevét beillesztenie az ügyfél nevéhez is, annak ellenére, hogy a keresztnevem az email címem része :C

Volt már rosszabb ügyintézésben is részem, de azért na :D

(#275) bakelitlemez válasza bakelitlemez (#274) üzenetére


bakelitlemez
csendes tag

A visszautalt összeg ma megérkezett, a visszautalás kezdeményezésétől kezdve 1 munkanap volt, a készülék visszaküldésétől számítva 10 munkanap, a készülék tényleges feladásától számítva meg 7 munkanap volt.

(#276) starius


starius
tag

Én csak jókat tudok írni, rendeltem egy iphone 14 pro max telefont, amire 60 nap visszaküldési idő volt, az 55.napon küldtem vissza, teljes árat kifizették. Az előző 12 minimet pedig hardverapros ár felett számolták be, mindegyik esetben 1-2 napon belül jött a futár és egy héten belül a pénz

(#277) bakelitlemez válasza starius (#276) üzenetére


bakelitlemez
csendes tag

Persze, simán benne lehet, hogy én benne vagyok azon kevés emberek körében, akiknek negatív/semleges tapasztalatuk volt a Rejoy-jal. Általában a negatív élményt jobban hangoztatják,mint a pozitívat :D
Amúgy ha a készülék állapota jobb lett volna, akkor én biztosan több készüléket is onnan vettem volna, illetve adtam volna ott el, de jelenleg nem egyezik meg a Rejoy és az én véleményem a "Nagyon jó" állapotú termékekről :D

Ezen kívűl amúgy tényleg jó a policyjük, meg úgy az egész oldal és a kezdeményezés is.

(#278) WiZARD


WiZARD
addikt

Eladni próbálok rejoy-nak telefont. Bevették, státuszban eladásra kiírva. Eddig volt is eladó ilyen, most már nincs eladó, de a státusza még mindig ugyanaz :F (pink iphone13)

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#279) Attila9711 válasza WiZARD (#278) üzenetére


Attila9711
tag

Mennyi idő telt el, mióta lekerült az oldalról?

Attila

(#280) WiZARD válasza Attila9711 (#279) üzenetére


WiZARD
addikt

azóta visszakerült az oldalra :D
Na mind1, elvileg 30 nap után akkor is kifizetik ha addig nem adták el.

(mondjuk fotók alapján nem tudom beazonosítani hogy az lenne a telefon, amit én küldtem be, kijelzőn más karcok vannak)

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#281) WiZARD válasza WiZARD (#278) üzenetére


WiZARD
addikt

Most jött értesítő, hogy eladták és jön a pénz.

A telefont előtte 1 hónapig hirdettem itt az aprón, alkura felkészülve, 140-145 körül bárki elvihette volna...
Érdeklődő se nagyon volt, 120 meg 130ezres ajánlatokkal próbálkoztak.
Szembejött a Rejoy, őszinte-pesszimistán kitöltöttem az értékelőt, azt írta adnak 147ezret érte. Beküldtem, jött értesítő, hogy megnézték és jobb állapotú, így 156ot adnak. :R

Hogy a Rejoy-nál mit csináltak vele azt nem tudom, ami hasonló készülékek felkerültek eladásra, azoknak nem látszott hogy a kereten ilyen sérülések lennének. Persze cserélhettek keretet, de a kijelzőn lévő (amúgy nem vészes) karcok alapján egyik általuk árult telefont se tudtam egyértelműen azonosítani hogy azt küldtem volna be.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#282) d.tiborz válasza WiZARD (#281) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

Én is adtam el több telefont nekik, többet kaptam értük, mint itt a HA-n lévő átlag árak. A képek ugyanúgy nem hasonlítottak azokra amiket beküldtem. Pedig állítólag körbefotózzák a készülékeket...

(#283) Attila9711 válasza WiZARD (#281) üzenetére


Attila9711
tag

Gratulálok, akkor Neked ez egy jó kör volt. :)

Attila

(#284) eWro


eWro
csendes tag

Sokszor függ a felvásárlási ár attól is szerintem, hogy aznap ki/kik vizsgáljak a telefonokat, lepődtem már meg pozitív irányba is, hogy hibátlannak soroltak át egy telefont amin volt pár leverődés, de hibátlannak hitt telefont is soroltak már visszább 2 kategóriával.

Szerintem egy próbát megér aki ezen gondolkozik és nem S.O.S. neki a pénz, oda-vissza futár is ingyenes, bukni nagyot nem lehet vele. Az már más tészta, hogy vennék-e onnan telefont :)

(#285) Gardaai válasza eWro (#284) üzenetére


Gardaai
senior tag

"bukni nagyot nem lehet vele"
Ez nem feltétlen igaz. Sajnos itt is olvashattunk olyanról, hogy hibátlanul elküldött telefont, nem hibátlanul küldtek vissza.
Szétszedésnél vagy összerakásnál simán benne van a pakliban és erre nem tudom milyen szinten és módon vállalnak felelősséget.

Érdemes minden beküldés előtt lekamerázni a telefont, szépen letörölgetve, hibáit is mutatva (ismertetőjegy) egybekötve a csomagolással vagy azt küldöm, de látszódjon, hogy szépen be van csomagolva így nem sérülhetett a szállítás alatt.

↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai

(#286) ibruno26


ibruno26
újonc

Sziasztok!

Én eddig nem ismertem őket, ismerős ajánlotta, sajnos vakon megbíztam. Hát nem kellett volna, mostmár tudom, hogy a szutyok eMAG csoport tagja, velük már nem egy több hónapos hisztiköröm volt.
De lényeg a lényeg, itt a sztorim, ami eddig történt:
Elküldtem nekik két telefont (egy éves Mi 11 Lite, 2 éves 10T Pro), előbbit hibátlannak (gyári fólia es tok rajta, második telefon volt), utóbbit enyhén használtnak (sajnos a tok alatt a por miatt vannak apró felületi csúnyaságok, de semmi mély karc). A 10T szerintünk erősen kopott (a leírás szerint ez "számos és mely, könnyen észrevehető karcolás), a 11 intenzív használat nyomai (könnyen észrevehető karcolások), valamint elvileg mindkettőnek le van válva a hátlap, újra kell ragasztani. Na ez egy kurva jó vicc, érdekes módon mikor eladás előtt körbenéztem, mindkettőnek tökéletesen állt. Ráadásul érdekes módon mindkettőnek pont ugyan az a baja... 😂
Így mindkettőre kaptam egy röhejes, 30e forint közeli ajánlatot, amit természetesen nem fogadtam el, annyiért inkább odaadom valakinek ingyen, minthogy ez a lehúzós suttyó brigád eladja 3x haszonnal.
Amint visszaérkezik, jelentkezem újra, de nagyon remélem, hogy ugyan olyan állapotban kapom vissza, ahogy küldtem, de eMAGtól sajnos már semmi nem lepne meg...

(#287) janeszgol válasza WiZARD (#281) üzenetére


janeszgol
félisten

Ó bazz, 140-ért jó vásár lett volna. Ennyiért fél évvel ezelőtt i12-t kaptam. Abból is voltak bajosak. Hektikusan működő akku (de nem volt cserélve állítólag). Régebben többször megpróbáltam iPhone-t venni használtan, egyet-kettőt sikerült, de sok a javított, az meg nem gyári alkatrészt jelent. És van, aki letagadja.

Mérgemben bementem az Örsön lévő iStyle-ba és vettem egy i15 Plust.

(#288) Attila9711 válasza ibruno26 (#286) üzenetére


Attila9711
tag

Sajnos nem egyedi az eseted, a hátlap leválása -újból ragasztása "bevett szokás" náluk 😂 ez akkor a legviccesebb, mikor egy vadiúj telefont küldesz be és ilyen érvekkel lepontozzák..

Attila

(#289) ibruno26 válasza Attila9711 (#288) üzenetére


ibruno26
újonc

Igen, sejtettem az olvasottakból, hogy ez ilyen tipikus "jajj valami kopog a futóműben, ki kell cserélni" trükk, csak azt remélem, hogy nem szétbarmolva kapom vissza, mert szétszedték aztán baszták összerakni...

(#290) Attila9711 válasza ibruno26 (#289) üzenetére


Attila9711
tag

Nem lesz vele gond. Nagyon ritka az olyan eset szerencsére, mikor "belemásznak" és nem az eredeti állapotában kapod vissza

Attila

(#291) eWro válasza ibruno26 (#289) üzenetére


eWro
csendes tag

Ne aggódj, még csak leportalanítani se fogják, ingyen nem dolgoznak.

(#292) tuzpenge


tuzpenge
őstag

Sziasztok!
Azt esetleg tudja valaki hogy ha én azt látom a fiókomba lépve (péntek óta), hogy "Eladott termék" (amit eladásra küldtem), akkor mennyi idő míg átutalják a pénzt?
Én semmi értesítést nem kaptam azóta hogy felvették a telefonomat. Se azt hogy ők milyen osztályba sorolják, se azt hogy mennyiért veszik át, se semmit, csak most péntek óta azt látom, hogy "Eladott termék" és hogy a következőt kapod: xxx Ft.
De mikor??? Telefonon nem lehet érdeklődni, lévén telefonszám sincs....remélem megkapom a lóvét....
Köszi!

ˣ

(#293) Ákos45 válasza tuzpenge (#292) üzenetére


Ákos45
csendes tag

Szia!
Ha pénteken lett eladva, akkor most sokat nem fogsz tudni tenni.
De ne aggódj, 2-3 munkanapon belül küldik a pénzt.

(#294) Attila9711 válasza Ákos45 (#293) üzenetére


Attila9711
tag

Így van. Esetleg chat-en tudsz kollégával beszélni munkaidőben, normálisak és képben szoktak lenni.

Attila

(#295) tuzpenge válasza Attila9711 (#294) üzenetére


tuzpenge
őstag

Köszi mindkettőtöknek. Csetet már próbáltam korábban, hogy megkérdezzem hol tart az ügy megvizsgálták e már meg mi az ajánlatuk, de sajnos a cseten csak előre rögzített kérdések vannak egy robottal meg nem tudok beszélgetni. Van valami titkos “hívószó” hogy élő emberrel tudjak beszélni, mint a revolutnál a “live agnet” vagy ilyesmi?
Köszi!

ˣ

(#296) eWro válasza tuzpenge (#295) üzenetére


eWro
csendes tag

Igen, barmelyik menupontba mesz eloszor egy sablon szoveget dob fel, utana ha megkerdezi, hogy tud-e meg segiteni, vagy kielegito volt-e a valasz arra kell menni, hogy nem es utana kapcsolnak ugyintezot.

(#297) tuzpenge válasza eWro (#296) üzenetére


tuzpenge
őstag

Köszi, holnap vagy kedden megpróbálom.

ˣ

(#298) ibruno26


ibruno26
újonc

Előre is bocsánat a nyelvezet miatt, de máshogy ezt most nem tudom, kibaszott mérges vagyok. Ez a nyomorult brigád a 10T Pro hátulját leszedte, és nem lett rendesen visszarakva (1000% biztos vagyok benne, hogy nem állt el, teljesen fogta a ragasztás, garantált, hogy ezt ők csinálták), a 11 Lite hátulját pedig sikerült olyan ügyesen lefeszegetni, hogy össze lett cseszve a széle (gondolom ott nyúltak alá, a képen annyira nem látszik, annyira nem nagy hiba, de akkor is)...
Iszonyat módon elegem van az egész elbaszott eMAG csoportból, Fashion Days-ről nemrég hamis cipőt kaptunk, majd utána egy hónapig harcoltam velük, mire visszakaptam a pénzt, előtte az Edigital és eMAG is szórakoztatott egy-egy garanciával, most meg ez...

[kép]

[kép]

(#299) janeszgol válasza ibruno26 (#298) üzenetére


janeszgol
félisten

Sosem engedném, hogy egy hibátlanul működő telefont szétszedjenek. Ezért nem is küldenék be nekik semmit.

(#300) ibruno26 válasza janeszgol (#299) üzenetére


ibruno26
újonc

Őszintén szólva nem is gondoltam volna hogy szétszedik. Konkrétan sehol nem említik, fél óra keresgélés után találtam meg eldugva egy random részen az oldalon...
Amugy nagyon szuper lett a dolog, mert folyamatosan jön fel egyre jobban.

(#301) campino


campino
csendes tag

Sziasztok! Én több telefont is adtam már el nekik és szerencsére eddig nem volt többek által leírt negatív tapasztalatom. Legutóbb egy Mi 10T Pro-t. Nem volt makulátlan, hátlapján tok alá jutott portól kisebb dörzsölődés és képernyőn is voltak apróbb karcok. Január 4-én indítottam az eladást használat apróbb nyomaival, normál eladással 62.400-at ajánlottak. Január 8-án futár elvitte, január 11-re bevizsgálták. Ők intenzívebb használat nyomaira minősítették és 58.400-ra módosították az ajánlatot. Elfogadtam, január 17-re elkelt, ma pedig utalták is az árát.
Hardveraprón vagy egyéb online piactéren szerintem nem tudtam volna ennyiért eladni és maradt egy tartalék töltőm is.
Úgy látszik van akinek a 24 hónap garancia megér annyit hogy 106 ezerért megvette, de az én szempontomból ez csak jó. :)

(#302) ibruno26 válasza campino (#301) üzenetére


ibruno26
újonc

Érdekes ez az állapot/árazás dolog náluk, eléggé azt érzem, hogy éppen milyen kedvük volt, amikor átnézték... Nekem a (leírásból ítélve nagyjából) ugyan ilyen állapotú 10T Pro 128 gb-t lehúzták, és még a hátlap ragasztó árát is levonták, így kaptam rá egy röhejes 30k ajánlatot, nem fogadtam el. Mikor visszakaptam, szét volt barbárolva, írtam nekik, hogy érdekes módon feladáskor még helyen volt a hátlap, persze tagadnak mindent, ők azt úgy kapták meg (gondolom a GLS futár unatkozott és bontotta le róla), majd sok kör hiszti és az után, hogy küldtem egy marék dátumozott, feladás előtti képet, azért nagyon jófej módon felajánlották, hogy a hátlap ragasztó árát akkor nem vonják le (biztosan azért ajánlják ezt fel, mert egyáltalán nem tettek semmi rosszat :C ). Aztán gondolom azt is eladták volna 100k-ért... Számomra sajnos semmivel nem jobb, mint a lehúzós szar anyacégük, pedig nagyon jó kezdeményezés lenne, ha nem ilyen nyomorult cégcsoportba tartozna.

(#303) novak966


novak966
friss újonc

Tud valaki ajánlani egy jobb "rejoy"-t? Ha van egyáltalán... Végigolvasva a kommenteket itt, nagyon elment a kedvem a cégtől, Tech2 Laci és Bog reklámja ellenére is.
Barátnőm innen rendelt Galaxy S23-at, aztán mikor ideért hogy USA régiós és nem EU-s.. amivel nem lenne nagy gond, de a termék adatlapon ezt valahogy nem láttam leírva. eléggé hunglish a UI, ha nem EU régiós. Odinnal meg nincs kedvem hekkelni EU romot.

(#304) janeszgol válasza novak966 (#303) üzenetére


janeszgol
félisten

Használt telefont a Telekom, az Euronics, az Alza, a Mediamarkt és a Yettel is árul.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.