TLDR: valszeg a honlapon írt felhasználói átlagértékelés és a 60+ lépéses átvizsgálás is kamu, az ügyfélszolgálat meg teljesen feleslegesen van ott. Lehetetlennek tartom, hogy az emberek ennyire meg legyenek elégedve egy céggel, ahol csak a marketingre költöttek, ami mögött nincs kábé semmi. Minden létező lépésnél (termék, ügyfélszolgálat,kommunikáció) egy nagy nulla volt amit nyújtottak.
Hosszabban: rendeltem telefont, "KIVÁLÓ" állapotban. Megjön, azonnal észreveszek egy pixelhibát. Megkérdeztem őket emailben, hogy ez belefér-e náluk a kiváló értékelésbe. Mondták, nem. Vissza akartam küldeni, erre van egy űrlapjuk a honlapukon. Az űrlap szerintem tökre nehezen érthető, hogy hol mire válaszolsz, még ott is, ahol magyarul van a szöveg. Mert hogy volt, amit nem sikerült románról lefordítani.
Emiatt - sajnos - elég sokat kellett az ügyfélszolgálattal egyeztetnem. Többször is kiderült, hogy a kérdést se olvasták el, és úgy válaszoltak. Pl. amikor először jeleztem hogy hibás a készülék, visszaírtak, hogy ha még nem érkezett meg a futár vele, várjak, vagy használjam a csomagkövetést...
Na most végül nagy nehezen sikerült elintéznem hogy egy megadott helyen és időben egy futár elvigye a telefont hogy megjavítsák garanciálisan. Legalábbis azt hittem, mert mikor nem jött a futár, kiderült, hogy az igény se volt rögzítve, hiába mondták, így egy héttel később jöttek csak érte. Közben annyit panaszkodtam már, hogy felhívtak telefonon, és végre sikerült egy értelmes emberrel beszélnem.
A garanciális visszaküldés amúgy azt jelenti, hogy visszautaztatják a telefonokat Bukarestbe, biztos ez is nagyon zöld amúgy. A lényeg, hogy EGY HÓNAPPAL azután, hogy megrendeltem a telefont, végül kaptam egy levelet, hogy NEM TUDJÁK megjavítani, így visszautalják a pénzt. Mivel ez nemzetközi utalás volt, így ez is egy hétbe telt, mire megjött. A készülékre vásárolt fóliám, bár legalább háromszor jeleztem a folyamat során, hogy azt is megvettem és a telefonnal együtt vissza is küldtem, persze nem fizették ki...
Írtam negatív értékelést a link használatával, amit küldtek a vásárlás után. Érdekes módon, a honlapon azóta sem látom amit írtam, pedig az egész úgy van megcsinálva, mintha az összes értékelést meg lehetne nézni... Per pillanat 11 egycsillagos van amúgy, na most a fentiek miatt biztos vagyok benne, hogy nem csak az enyém hiányzik onnan.