Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiTAXI

    csendes tag

    Sziasztok!

    Vidéki vagyok és éppen Budapesten turistáskodtam, amikor is egy kis üzletben vásároltam egy okostelefont.
    Előzetesen az internetes webáruházukban leadtam rá a rendelést (személyes átvételt kértem), emailes visszajelzésük és telefonos megkeresésük után pedig másnap bementem az üzletbe és átvettem.
    A kapott számlán (ami egyben garanciajegy is) egyetlen szóval sem szerepel hogy a vásárlásom előzetes internetes rendelés alapján történt.

    Egy hét aktív használat után bizonyossá vált számomra hogy a készülék érintőpanelje szériahibás.
    (még egy korábbi hardver verzió van az enyémben, az újabbak viszont már nem hibásak - utólagosan e következtetést szűrtem le sok-sok internetes fórum hozzászólásait olvasgatva)

    És, itt a kérdésem:
    Jogosan kérhetném-e vissza - az egyéb tekintetben hibátlan és sértetlen - készülék teljes vételárát?
    (+ a ráragasztott védőfóliáét amit még a telefonos, előzetes egyeztetéskor szintén rámbeszéltek)
    Még éppen a személyes átvételtől számított 14 napon belül leszek, ha kedden felutazom Bp.-re és személyesen keresem fel a boltot.

    A bolt ahol vettem azt kéri hogy a problémámmal ne nekik írjak hanem vigyem rögtön a saját szervizükbe, én viszont inkább nem szeretném ezt végigjátszani.
    (Vidéki vagyok, ezer év és költség mire a telót újra viszontlátnám. Inkább vennék máshol egy újabb hardververziójú készüléket ugyanebből a típusból... amit már a helyszínen lecsekkolnék a fenti hibalehetőségre tekintettel. A telefon típusával tehát elégedett vagyok, ugyanezt venném meg így, másfél hét "tesztelés" után is.)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés