Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14451) Motion_Blur válasza (#14450) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Sehogy.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#14452) !Overdose! válasza Motion_Blur (#14451) üzenetére


!Overdose!
őstag

Úgy emlékeztem, hogy a szektoridőket is írja. Ezek szerint rosszul.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#14453) P00By


P00By
nagyúr

A rajtál Hami és Webber összetörik egymást! ;]

(#14454) Gyusz válasza P00By (#14453) üzenetére


Gyusz
őstag

Volt már itt egyáltalán gubanc a rajtnál?

Ez az idei Alonso - Ferrari kapcsolat nem alakul valami jól, hol a csapat (ez mondjuk nem újdonság), hol Alonso hibázik.

Vettelnek meg most már az időmérőn is műszaki gondja volt link? Ok, vannak a Red Bullnak megbízhatósági problémái, de ez már kezd úgy tűnni, mintha állandóan Vettelt akarnák tisztára mosni.

[ Szerkesztve ]

(#14455) P00By válasza Gyusz (#14454) üzenetére


P00By
nagyúr

Nem emlékszem.
Széles a pálya, sajnos! :D

(#14456) Gyusz válasza P00By (#14455) üzenetére


Gyusz
őstag

Na majd holnap! ;]

[ Szerkesztve ]

(#14457) TOM-202 válasza P00By (#14453) üzenetére


TOM-202
senior tag

Na az érdekes lenne! De szerintem kicsi rá az esély. Mindketten sértetlenül el akarnak jönni az első kanyarból. Hátrébb viszont biztos lesz lökdösődés mert rövid a célegyenes.

(#14458) PazsitZ válasza Gyusz (#14454) üzenetére


PazsitZ
addikt

Én is erre gondoltam, csak nem akartam írni, mert feltehetőleg akaratlanul is elfogult vagyok.
Majd kiderül, hogy tényleg volt-r műszaki gond, amire majd hivatkozhat.

- http://pazsitz.hu -

(#14459) TOM-202 válasza #70869248 (#14202) üzenetére


TOM-202
senior tag

Pont így gondolom én is. Kicsit helyrehozta a renoméját. :)

(#14460) Gyusz válasza PazsitZ (#14458) üzenetére


Gyusz
őstag

Kimi után nekem a második kedvenc pilótám Webber volt, az idei évtől viszont leginkább Red Bull drukker vagyok (bár tavaly is nekik szurkoltam a Ferrari esélytelenségét látva), nekem mindegy melyik pilóta nyer. Olyan mintha Vettel kapcsán sosem olvasnám, hogy "Igen, elcsesztem.", állandóan más problémákat hoznak fel. A Webber szekér beindulása óta meg főleg furcsának találom, de lehet, hogy rosszul látom.

[ Szerkesztve ]

(#14461) Iron Funeral válasza P00By (#14453) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Vettelt és Buttont felkapja egy tornádó és MS győz :D

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#14462) Flashcash


Flashcash
Közösségépítő

Kíváncsi leszek, hogy mire mennek holnap a 11. helyezéstől kemény keverékkel induló versenyzők (pl. Alonso), a lággyal rajtoló élmezőny ellen.

Ross Brawn mondta a kvalifikáción, hogy nekik még azzal is problémájuk van, hogy egy körön a 3. szektorban tapadjanak még a lágy keverékkel.

-A fentiek alapján az élmezőnynek hamar cserélnie kell, és megnyílhat az út a kemény keverékkel rajtolók előtt.
-Érdekes lesz még, hogy elfékezés / gumikopás miatt lesznek-e olyanok az élmezőnyben akik 2 kerékcserére kényszerülnek, vagy defektet kapnak. (Hamilton vs. Button, Vettel vs. Webber?)

#####
Többen írták, hogy a Ferrarinál a csapatvezetés a hibás. Alonso a Q. utáni interjúban annyit mondott, hogy 3 mért kört futott hasonló időkkel, ezért nem hiszi, hogy az elfékezés miatt esett ki, hanem a kocsinak ennyi volt a limit ma.

[ Szerkesztve ]

(#14463)



addikt

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14464) shteer válasza (#14463) üzenetére


shteer
titán

a képen Alonso azt mutatja, milyen képet vágnak majd a versenytársai amikor a török GP végén őt intik le első helyen :DDD

..szerintem jónak tűnik

(#14465) Nowhereman válasza Gyusz (#14460) üzenetére


Nowhereman
őstag

Rosszul látod. Vettel vagy éppen Alonso sosem hibázik. Lonzi nem vesztett 0,5 másodpecet az elfékezéssel, hanem a Ferrari volt rosz, hogy maszat hogy jutot tovább - syntax error. Vettel az RB rosz rajtkuplungja miatt vesztette a vb-t tavaly, az a 4 kiesés meg sem volt, és még mindegyiknél más volt a hibás.

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#14466) D@ni88 válasza Nowhereman (#14465) üzenetére


D@ni88
addikt

Alonso beismerte hogy szar volt.
[link]

(#14467) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Tavaly a Ferrarinál azt gondolták, hogy Kimi kirúgásával majd minden megváltozik. Kicsit örülök, hogy nem így lett. Elégtétel az, hogy ugyanúgy cumiznak mint tavaly. Az autó egyre szarabb, már a Mercedes is előttük jár. Massa gyakorlatilag semmit nem csinál, Alonso kockáztat, és hibázik..

Ha a Valenciára tervezett csomag se hoz áttörést, akkor megint lehet átcsoportosítani az erőforrásokat a következő évre.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#14468) D@ni88 válasza Motion_Blur (#14467) üzenetére


D@ni88
addikt

hát igen, csak kezd unalmas lenni ez a majd jövőre szlogen.
Egyszerűen hihetetlenül hangzik, de a Ferrari nem bírja már tartani a Fejlesztési háborút se, pedig régen még mintha erről lettek volna híresek...

(#14469) stvnppp válasza Gyusz (#14460) üzenetére


stvnppp
senior tag

Nézd vissza a felvételt, most tényleg blokkolt a kereke 12-13. kanyarban!!! Vagyis hát állt, nem érte a talajt.

(#14470) válasza stvnppp (#14469) üzenetére



addikt

Az nyilvánvaló, hogy elbaszt a kanyart.
Az a kétdés, hogy a saját vagy a kocsi hibájából.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14471) 7600 GS


7600 GS
addikt

Azért az furcsa, hogy Vettel mind a 2 etapban gyorsabb volt, ahol nem volt problémája az autóval. 3 kerékkel meg nehéz jó időt futni. A Q3-ban is jó volt az uccsó köre, míg a kereke le nem blokkolt... ennyit erről. Sumi kieséséről annyit, hogy megpróbált még gyorsabb lenni, férfi volt, bevállalta. :D A Merci meg kezd gyorsulni, látszik rajtuk ( Sumin és Rosbergen is)

[ Szerkesztve ]

(#14472) 7600 GS


7600 GS
addikt

Visszatérve Webber tavalyi sérülésére, amikor a lábát megműtötték. Egyszerűen HÜLYESÉG hogy az hátráltatta. Én is fociztam úgy, hogy részleges izomszakadásom volt, mégis 100%-ot tudtam nyújtani.

(#14473) válasza 7600 GS (#14472) üzenetére



addikt

Az a különbség, hogy neked a focipályán valószínűleg sosem kellett 100% teljesítményt nyújtanod, míg egy F1-es pilótának nagyjából folyamatosan azt kell.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14474) Ricardo válasza 7600 GS (#14472) üzenetére


Ricardo
félisten

Gondolom ugyanazt a terhelést kapta a lábad mint egy F1 pilótáé.

(#14475) TESCO-Zsömle válasza 7600 GS (#14472) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Idén, a VB-n menyil csapatba játszol? Ja, hogy egyikbe se? Akkor lehet, hogy a te 100%-od a béka segge alatt van?

Foci közben mikor nehezeedik a lábadra 160kg-nyi súly? Mert ezen a pályán konkrétan minden körben el kell ezt szenvednie a pilótáknak.

Aki keveset gondolkodik, sokat téved. (komoly.com)

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#14476) #70869248 válasza Motion_Blur (#14467) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ez már tavaly sem működött tökéletesen, legalábbis ahogy mondod idénre sem lett jó az autó..bár én nem ezen a véleményen vagyok, mindenesetre az nem jött le hogy a McLaren végigfejlesztette az évet, a Ferrari átcsoportosított, és most a Ferrari láthatóan előnyét élvezné a McLaren-nel szemben.
Tehát, bár én nem tartom rossznak a Ferrari-t, ami tavaly sem volt előny az szvsz jövőre sem fog működni.

(#14477) Nowhereman válasza D@ni88 (#14468) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ami legaranyosabb, hogy a Renaultnál pedig nem érződik Alonso hiánya. Kubica jóval olcsóbban is elvégzi a munkát.

Utánam a kondenzcsik!

(#14478) Nowhereman válasza D@ni88 (#14466) üzenetére


Nowhereman
őstag

mármit az auto. le is minősítette 5. csapatnak a ferrarit...

Utánam a kondenzcsik!

(#14479) válasza #70869248 (#14476) üzenetére



addikt

A Ferrari az év elején kifejezetten jó autó volt.
Az első két futamon kb ott voltak a Red Bull mögött egy hangyányival, a meki pl akkor sokkal rosszabb volt, kb a Merci szintjén.
Csak úgy tűnik valamiért kifogyott a szufla és a fejlesztésekkel folyamatosan maradnak le. Mostmár a meki üldözi a Red Bullt, a Ferka meg lecsúszott a Merci-Renault ligájába. Főleg Barcelona óta estek hátrébb úgy tűnik az a csomag a többieknek sokkal jobban működik.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14480) shteer válasza (#14479) üzenetére


shteer
titán

nekem úgy tűnik, hogy a fergeteges F-csatorna fejlesztése elvonta a figyelmet a stabil, homogén autóról - mintha azóta nem lenne meg a szükséges leszorítóerejük, hogy elkezdték tesztelni azt a sz*rt
beáldozták a kanyarstabilitást a +10km/h végsebességért

..szerintem jónak tűnik

(#14481) válasza shteer (#14480) üzenetére



addikt

én is gondoltam rá, hogy a f-csatorna a többi fejlesztés róvásáre mehetett

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14482) #70869248 válasza (#14479) üzenetére


#70869248
törölt tag

:)
Az tény hogy nem tűnk acélosnak, és valószínűsíthető hogy lemaradtak a fejlesztési ütemben, de az esős versenyek ezt amúgy is fagyasztották valamilyen szinten, szerintem persze, mert azért a szimulátorok dolgozhattak (egy röhej kicsit, hogy a pénteki napon kívül gyakorlatilag a szimen keresztül fejlesztik az autót).
..és Alonso Monaco-i hibája sem engedte megmutatni mi lett volna a valós időmérős erősorrend.
Valamint Massa gyengélkedése az ami piszkosul lehúzza a Ferrari-t, ahogy Liuzzi is a Force India-t (bár valszeg ők is lemaradtak önerőből csöppet).
..Massa, és Liuzzi is valahogy lelkesedésüket vesztették ahogy behírezték őket a lecserélésükkel. Massa-nak amúgy is voltak problémái, de nem segített neki hogy Kubica ennyire erős lett a Renault-tal....dobja magát a csere.
Szal sztem nem annyira nagy a Ferrari baja mint amennyire annak látható, sztem még mindig nagyon erősek versenytempóban, de az egész biztosan nem látszik hogy megérne feladni az idényt és előnyt kidolgozni jövőre, mert ezek szerinte tavaly sem működött.

(#14483) Motion_Blur válasza shteer (#14480) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem hiszem, hogy hoz nekik +10km/h-t. Az azt jelentené, hogy anélkül 300km/h körüli top speedre lennének képesek.

A versennyel kapcsolatban: azt nyilatkozta Button, hogy az edzés végére nagyon letették az autót (mármint a hasmagasságot), és csak remélni tudja, hogy ez nem fogja magát megbosszulni a futam első felében, amikor is ugye tele van a tank. A 8-as kanyarban ezzel megszívhatják, mert ott végig leér az autó és amúgy is 4 tizedet kapnak a Red Bulloktól. Ha itt sokat veszítenek, nem lesz meg a szélárnyék a hátsó egyenesre.

Nagyon kíváncsi vagyok, szerintem Hamilton versenytempója lesz olyan jó, mint a Red Bulloké.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#14484) válasza #70869248 (#14482) üzenetére



addikt

Valószínűleg a versenytempójuk tényleg jobb lesz, de azt idén a hajukra kenhetik ha csak a 4-5 sorba tudnak kvalizni.

[ Szerkesztve ]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14486) Oliverda


Oliverda
félisten

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14487) JColee


JColee
őstag

[link]
vicc az egész

Oliverda ez milyen csapat?

[ Szerkesztve ]

(#14488) P00By válasza JColee (#14487) üzenetére


P00By
nagyúr

Sztem RB és az F-csatorna egy része látszik.

(#14489) skylaner válasza Oliverda (#14486) üzenetére


skylaner
senior tag

A kép jobb szélén, felül tükröződik a Red Bull felirat. F-csatorna lesz ez.

(#14490) Motion_Blur válasza JColee (#14487) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Úristen... csoda, hogy Webber autója még bírja a strapát. Egyszer majd eljön az ő ideje is :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#14491) PazsitZ válasza Motion_Blur (#14490) üzenetére


PazsitZ
addikt

Webbernek volt már pályafutása alatt elég sok peches időszaka, szóval nem kéne :D

- http://pazsitz.hu -

(#14492) pH érték


pH érték
aktív tag

Még mindig az egy kerékcserére szavaztok?
Szerintem most kettő lehet a nyerő, főleg Hamilltonnak. :)

(#14493) lacos001


lacos001
senior tag

Amúgy mi az a játék,vagy nem is tudom mi,amin ilyenkor szimulátoroznak?pl itt Webber is tolja .....

rFactor,vagy saját cucc?

(#14494) Oliverda válasza pH érték (#14492) üzenetére


Oliverda
félisten

Szvsz 7-8 kör a lágyon aztán még két szett keményebb.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14495) válasza Oliverda (#14494) üzenetére



addikt

Sztem az 1-et fogják megcélozni, aztán max menet közben váltanak kettőre, ha nagyon fogy a gumi. Remélem a gumikopás kicsit megkavarja majd a dolgokat, hogy a végére is legyen valami izgalom.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#14496) Oliverda válasza (#14495) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem vagyok benne biztos. Ott van példának a 2008-as futam.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#14497) Nowhereman válasza #70869248 (#14482) üzenetére


Nowhereman
őstag

A képlet egyszerűbb: a ferrari a gyors kanyarokban mard le. A spanyol és a török pálya meg szinte csak abból áll...

Utánam a kondenzcsik!

(#14498) shteer válasza lacos001 (#14493) üzenetére


shteer
titán

a RBR szimulátora

..szerintem jónak tűnik

(#14499) JColee válasza lacos001 (#14493) üzenetére


JColee
őstag

egyik hozzászólás a videó alatt:
Red Bul (like a lot of other raceteams) run rFactor PRO at their simulators.

hogy mennyire igaz, azt nem tudom :N

(#14500) proof88 válasza JColee (#14499) üzenetére


proof88
addikt

tényleg igaz lehet ... "Half of the 2009 F1 grid are now rFactor Pro users"
akkor emiatt is haladhat lassan az rF 2 fejlesztése, hiszen a Pro változatra is kell koncentrálniuk, és gondolom abban nagyobb pénz van és több energiát is igényel ...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.