Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz Tomcat #14945 üzenetére
"Osztom azoknak a véleményét akik azt mondják hogy Vettel előnyösebb pozícióban volt"
Akkor nagyon sok ember totálisan balfasz az f1-hez. Elnézést de ezt nem lehetett leírni szebben, Vettel irdatlan rossz pozícióban volt ezért is ment kifele sokkal korábban. Az a kanyarkombináció előtt erre a tartózkodási helyre rámondani hogy előnyösebb...egy 5 éves gokartos kisarc körberöhögne. Vettel bement, jól csinálta. Webber eszmélt már akkor amikor még csak bebújt mellé, azért mégis csak csapattárs, hát helyet hagyott neki. Vettel érezte a vesztét, Horner bíztató nyelvét, így a tükörbe bele sem nézett hogy elhagyta e a másikat, hanem bumm rá. Hadd szóljon. Webbert nem értesítették a rádión, mégis időben észrevette Vettelt, reagált és végig meghagyta a helyet a másiknak. Vettel meg még a tükörbe sem nézett bele, mindezt úgy hogy ő akart előzni. Zöldfülű.
Webbernek is vannak ilyen megmozdulásai egyébként, Vetteltől és Webbertől is igen könnyű találni ilyen eszetlen hibákat. Én szeretem őket
-
Tomcat
őstag
válasz MPowerPH #14949 üzenetére
Ugyanez a véleményem. Azért írtam hogy Vettel egyáltalán azért tudott előzési pozícióba kerülni Webberrel szemben mert Webbert a csapat spórolásra utasította kb.1 körrel korábban. Ezért volt lassabb az egyenesben is. Vettel meg simán hihette azt hogy már elment a csapattársa mellett. Lehet hogy nem is látta rendesen a tükörből. De egy a lényeg hogy mindketten hibásak.
Tomcat
-
PazsitZ
addikt
válasz JJános #14946 üzenetére
[link] Vettel had been able to save fuel when running behind other cars early on, and he had enough extra petrol on board to be able to run one more lap at full power before he too would have had to turn his engine down.
Christian Horner: He had managed to save an extra kilogramme of fuel - as both cars start the race with the same amount of fuel.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
TESCO-Zsömle
félisten
Khöm... Ausztráliában Massa se engedte el Alonso-t, pedig gyorsabb volt nála. Alonso pedig ahelyett, hogy belement volna egy kockázatos előzésbe, körökön át védte Massa seggét Hamilton-tól. Ja, hogy ezt "óh szegény nyomás alatt álló vettelke" nem bírja?
Akkor vezessen babakocsit...
Nem értem miért véditek itt Vettelt, aki egy elkapkodott előzéssel balesetet okozott. Már egyszer leírtam. Nem lett volna más dolga, mint szépen kikísérni Webbert a pályáról. Mindenképpen ő nyert volna, ha türelmesen oldja meg a dolgot ráhúzás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14954 üzenetére
A poros íven fékezve valószínűleg tovább csúszott volna a kanyaron, bár igaz,hogy kb végig vezette volna így is Webbert a jobbján. Úgy legroszabb esetben is az RB 2.-3. helyezett lehetett volna.
- http://pazsitz.hu -
-
MPowerPH
félisten
válasz PazsitZ #14955 üzenetére
Bizony, tovább csúszott volna, de Webber nem ment volna vele. Ő jobban megtudta volna fékezni a gépet, és átfűzte volna magát belső ívre. Ez a manőver ezeknél a pilótáknál alap dolog, ha Vettel nem húz be, akkor se tudott volna bejönni Webber elé, csak a kanyar közepéig. Webber sokkal előnyösebb pozícióban volt, Vettel arra számított, hogy Webber elveszi a gázt. Hát nem ez lett...
Don't Tread On Me
-
kpal
nagyúr
Az ilyen versenyek az izgalmasak.
-
-
JJános
addikt
Én azt mondom Hami ugyanitt szorította le Gombost. Webber meg ugyanígy szokta kiszorítani az őket támadókat.
Vettel bebillentett balra, majd elment jobbra. Webbo meg bármi áron tartani akarta.
Csapatutasítás ide, vagy oda, de nem hagyott helyet. Szerintem.
2007-05-06 óta itt!
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #14958 üzenetére
Ott szerintem Vettel erősen túlcsúszott volna, és nem tudott volna tempot átvinni a következő jobbosba, míg Webber lendületből ment volna tovább. Poros íven rövid féktávot venni...
De az bizonyos, nem tudjuk meg, sajnálom is. Mekisek ilyen téren lefölözték őket, nagyon kulturált csatát vívtak, kivétel Hamilton mondinerezése.JJános: Hol nem hagyott helyet? Itt bőven van egy autó hely, vagy csal a kép? Webber nem volt köteles lehúzódni, ezt kellene megérteni. Mert ő autóversenyző, ez nem az a sportág, hogy ki tudja szebben átadni az első helyet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
JColee
őstag
Csináltam egy szavazást, most kiderül, ki a hibás
[link]
különböző összeesküvés elméletek jöhetnek oda is hszbe[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
-
MPowerPH
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #14963 üzenetére
"Remek volt látni. Olyan volt, mintha egy akciófilmet HD-ben vagy 3D-ben néztem volna. Fantasztikus volt. A legjobb rálátásom volt!"
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PazsitZ #14955 üzenetére
Az mindegy, ha Webber kimegy a pályáról, Vettel meg nem, akkor megnyerte. A pálya nyomvonalán kívül Webber nem előzhet, ergó vagy bejön mögé másodiknak, vagy levágja a kanyart, majd illedelmesen helyet cserélnek.
Azt is érdemes megjegyezni, hogy számtalan hasonlóan szoros előzést láttunk már vérprofiktól, és ha a külső pilóta nem enged, bizony az előző nem húzza rá ütközésig, hanem marad mellette vagy feladja. Az már csak a támadott pilóta idegein múlik, hogy lemegy-e a pályáról, vagy sem. Ha pedig mégis baj van, akkor szimpla versenybaleset. Mindketten vállalják a kockázatot, mikor egyikük sem enged.
Ez az eset csak annyiban különleges, hogy csapaton belül történt a baj, csapatutasítás gyanúja alatt, és hogy a RB -a pletykák szerint- a nyerő lovat akarja leszedálni...
Más: Mondták itt páran, hogy ha Webber elég tökös, szembemegy a csapattal és bajnok lesz. Én meg azt mondom, ha a csapat eldönti, hogy Márk nem nyer, akkor nem fog. Jönnek majd a boxutcabeli hibák, a rossz beállítások, stb... A F1 csapatmunka a pilóta egymaga tehetetlen. Lásd tavaly Alonso. Szar autóval nem lehetsz bajnok. Márpedig a F1-ben sokkal könnyebb a jó autóból szart csinálni, mint fordítva...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14968 üzenetére
Úgy látom félreértesz, egyesek úgy beszélnek, mintha Vettelt már szabályszerűen félreállva el kellene engedni ha feltűnik a pályán.
más-hoz: Webbernek nyomnia kell továbbra is ahogy tudja, és közben azon kell erősen elgondolkozni, hogy a jó pár év munka ellenére, amilyen patkány viselkedést mutat a jelenlegi kép a csapatról, akarjon-e aláírni ide.
A sajtónak és Webbernek.megy a nagy egyenlőség szöveg, miközben úgy tűnik Vettel seggét nyalják egyesek.(ami önmagában rendben is lenne, csak így egyre szánalmasabbnak tűnik)
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Ijk
nagyúr
válasz PazsitZ #14969 üzenetére
Nem kell lehúzódnia. Senki nem állította hogy a gonosz Webber, direkt betartott. Csak volt egy baleset, amit egyikőjük sem akart, viszont mindkettő ludas volt benne. Ha egy csapaton belül előzgetnek, akkor azt lehetőleg biztonságosan kell lejátszani, itt pedig egyik fél sem engedett. Webbernek is igaza volt hogy nem akarta eldobni az 1. helyet, Vettelnek is hogy küzdött. Viszont mindketten erőszakosak voltak, meglett az eredménye.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
madstunt
addikt
megtesztek egy szívességet? unjátok már meg a vitát!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én csupán azt mondom, hogy ha pl Hamilton lett volna ott, nem Vettel, Ő is biztosan ráhúz Webberre, de szigoróan addig, hogy a kocsik ne érjenek össze. Vettel úgy kezdett el jobbra húzódni, hogy természetesnek vette Webber előzékenységét. Ez is egy újabb dolog, ami csapatutasításra utal. Normál versenykörülmények közt, Vettel -gondolom- figyelte volna a két autó közti távolságot, ahogy az kell.
Webber azonban nem volt előzékeny, védte a pozícióját -ahogy tette volna ezt bárki más is- és "ebből" lett a baj. Ha ezek után jól lebaxák, amiér védeni merte a pozícióját egy taknyos ellen, aki önnön óvatlansága/hiszékenysége révén okozott galibát mindkettejüknek, nagyon csúnyán fogok nézni.
Ahogy azt a Monaco-i Schumacher-Alonso szitunál is sokan elmondták. A versenyzőknek nem a rádióra kell figyelni, mert az nem kötelező, elromolhat, stb. Ott, kint a pályán csakis a zászlókra, lámpákra, pályára és a többi versenyzőre kell figyelni és ezek tükrében cselekedni. Vettel pedig nyilvánvalóan nem figyelt Webberre, mikor elkezdett felé húzódni, különben megáll, mielött összeérnek.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14973 üzenetére
A legjobb, hogy egyre jobban hozza a sajtó az összeesküvéselméleteket. Az tiszta, hogy Webbo takarékon közlekedet, és az is, hogy a perec után ukázba adták neki, hogy érje utol a takarékoskodó merciket - no hogy van ez? Aztán a kamerákon szájrol olvasva tisztán látszik ahogy Horner miközben kezével Vettel rádiógombját nyomva tartja előzésre ad utasítást... Lehet, hogy egy új balhé lóg a levegőben? Brios és Ron Denis nem volt élégé kimiskárolva, hogy elég erős elrettentés legyen?
Hamilton pedig mondta, hogy Webbernek nem volt oka félrehúzódni. Tehát ennek megfelelően cselekedet volna. Ha Hamilton nem tudna gondolkodni a másik fejével, akkor nem nyomultak volna át 5 kanyaron Gombossal párhuzamban. Vettel lehet, hogy gyors, de ebből a szempontból ő a fizetős japán pilóták nívóján szokott lenni.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Nowhereman #14975 üzenetére
Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #14975 üzenetére
Agree. Árulás szaga leng a levegőben...
Mindazonáltal hülyeség lenne nost Webbert kiherélni. 34 éves, nagy a teljesítési vágy, és az elmúlt két győzelem csak tovább fűtötte a lelkesedését. Vettelben még van +10 év. Nem kéne erőltetni, hagyni kell fejlődni.
És ahogy mondtam... Hamilton is ment már bele ennél agresszívabb/kockázatosabb előzésekbe is, mégsse csapta az autóját a másiknak.
Szerintem ha megnézik a képeket, egyértelműen én voltam a belső íven. Mentem a belső oldalon, előrébb is voltam, aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek. (Vettel)
Szerintem meg amíg nincs mögötte az ellenfél, rá is kell figyelni. Ennyi.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
shev7
veterán
En feltennek egy kerdest azoknak akik szerint Webber volt a hibas az esetnel. Ha Vettel nem hoz jobbra, es nem tolja bele az autojat Webberbe, hanem marad az iven es elkerulik az utkozest akkor megbuntettek volna Webbert? Csinalt valami szabalytalant? Mert ha nem, akkor miert o a hibas? Ezzel ellentetben szerintem aki megtorpedozza a masikat...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
wildrain
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
aztán már csak arra figyeltem, hogy idejében fékezzek.
Arra nem is akart figyelni, hogy egyenesen vegye a féktávot, ne átlóban. Egyszerűen nem értem, hogy utólag visszanézve miért nem esik le neki, hogy ő mozdította az autót jobbra, Webber felé, nem törődve azzal, hogy az ausztrál pont mellette van. A mozdulat egyébként érthető, egy rakás olyan előzést lehetne mutatni, amin az egyenesben bemennek arra az oldalra, amerre a köv. kanyar megy majd, aztán amikor eldőlt, hogy a hátsó befér az előzendő mellé, és odaérnek a féktávhoz, akkor szépen, mintha előre összebeszéltek volna, mindketten a külső ív felé mozdulnak, és ott kezdik meg a fékezést a minél jobb kanyarvétel érdekében. Ez a mozdulat minden bizonnyal beléjük ivódott már, talán ezért is nem érezte azt Vettel már az első pillanatban, hogy ő mozdult a másikhoz képest, és nem fordítva, és kezdett el aztán mutogatni a kocsiból kiszállva.
De legalább lenne benne annyi önkritika, hogy a nyilvánvaló képeket látva elfogadja, hogy ő cseszte el... -
Pá
addikt
Én Vettelen és a Red Bull vezetésén kívült senkitől sem hallottam még, hogy Webber lett volna a hibás, beleértve szakértőket, volt és jelenleig f1-es pilótákat.
Azt hiszem ez mindent elárul az előzésről is, meg a Red Bullon belüli helyzetről is.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
AMD Power
titán
Hamilton úgy érzi, Button ideális csapattárs
Button tényleg jó arc..
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
FireKeeper
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Szerintem még élvezték is az előzgetést, és én úgy láttam hogy végig vigyáztak egymásra.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14977 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy a FIA kezdeményez-e eljárást az ügyben.
Mert ugye Webbert a szükségesnél nagyobb spórólásra utasítják - lévén a végén mégis csak lett volna nafta a mekik befogásához. Aztán Vettel fülire sug Horner, hogy előzzön. Aztán kiderül, hogy ehhez nem ártana előzni is tudni. A Red Bull vezetősége Webbernek ugrik. Horner késöbb visszább vesz, mert érzi, hogy kilóg a lóláb, de az a zseni Marko fogja magát és a TV-ben élő adásban úgy tagad mint a viccbeli cigány - azaz röviden mindent bevall - még azt is, hogy Webber versenymérnöke nem továbbította a parancsot Webbernek - mondjuk ezen is lehetne filózni, hogy miért.
Elég nagy a füst, és eléggé kilóg a lóláb...Utánam a kondenzcsik!
-
wildrain
addikt
válasz Sundesz #14981 üzenetére
Meg szokás szerint a futam után elkezdték kelteni a flame-et, hogy Hamilton "el van borulva", utálja Buttont, amiért bepróbálkozott. És mindezt mire fel? Arra, hogy nem vigyorgott teliszájjal. Az olyan pillanatokat, mint a gratuláció öleléssel megspékelve, és azt a néhány teljesen normális hangnemben megejtett szót, amit egymáshoz szóltak, egyszerűen nem vették észre, mert az nem támasztotta volna alá az elméletüket, miszerint most ők jajjdeutálják egymást.
-
Peat;)
veterán
Kicsit arcpirító a csapatra nézve, ez van ha az érzelmekre hagyatkoznak és nem a látottakra. Én versenyzőtől még nem olvastam olyat hogy Webber baszta el. Ja de, Vetteltől akinek a mutogatása az eset után és ez a csapatnyilatkozat után még kínosabb. Pedig tavaly még nem nézte le a többi pilótát.
Coulthard mellett egy másik vélemény: [link] Akik azt gondolják Webber volt a béna, azok tulajdonképpen impotens unalmas fatökű versenyzőket (tavalyi beugró ferraris pilótát pl) szeretnének és egy Vettelt. Remélem nem fog teljesülni...
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Djuree #14960 üzenetére
Ehhez az esethez semmi hozzáértés nem kell, csak realizálni kéne a látottakat. De úgy néz ki ha ezt így leírtad, akkor te kicsit az átlag alatt vagy és ezért tűnök számodra expert arcnak... Forzázz többet még azzal is "hozzáértő" válna belőled Már ha éppen van boxod...
-
TESCO-Zsömle
félisten
"Figyelembe véve a McLarenek tempóját, és hogy Sebastian volt a gyorsabb a két Red Bull közül..."
...az (lett volna) a logikus döntés, hogy hátul hagyják, mivel a gyorsabb autóval sikeresebben védhette volna Webbert. Ehelyett az a döntés (nem) született, hogy Vettel menjen el Webbernek, (aki lassabb) és áldozza fel a RB kettősgyőzelmet a sajátjáért.
Gratulálok.
"Csapatként az a prioritásunk, hogy az 1. és a 2. helyen végezzünk, függetlenül a sorrendtől"
Akkor miért is kellett (volna) Vettelnek a gyorsabbik autóval előre mennie? Hogy ott maradjon Webber védtelenül Hamiltonnal?
Nonszensz...
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a RedBull egy igencsak
elbaszottfélresikerültárulásttaktikai manővert próbál szépíteni.Peat: Coulthar megmondta a frankót. A futam elött pedig fej-fej mellett álltak a versenyzőik. Martinnal pedig 100%-ig egyet kell értenem.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PazsitZ
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Továbbá az a nagy gyorsaság előny is 1 körig tartott (volna)
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #14984 üzenetére
Még mindig ott van és lehet a legkisebb feszültség csapaton belül ha a többi top csapat párosaihoz hasonlítod őket. Az hogy a pályán versenykörülmények között összecsapnak még nem jelent feszültséget vagy azt, hogy nem bírják egymást. A hétvégén meg max. azt láthattad hogy elqrta a csapat az utasításokat. Ezért pedig nem fognak egymás torkának ugrani a versenyzők.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
226 milliárdos bevétel az F1-ben
Mintha nem is lenne válság.
-
Pá
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14994 üzenetére
Az első nyilatkozatuk volt a legjobb, kiderült belőle, hogy:
1. Vettel gyorsabb volt, mint Webber
2. Vettelre nagyon veszélyes volt Hamilton, de ha a (lassabb) Webber lett volna hátrébb rá bizonyára nem, hiszen "úgy biztosított lett volna a Red Bull 1-2"Meg úgy egyáltalán, a forma1 történetében eddig hányszor volt olyan, hogy egy 1-2-ben haladó csapat azért akarja előre hozni a másodikat pilótát, hogy a harmadik nehogy megelőzze őt. És ezt a Red Bull vezetése képes volt többször is elismételni, tök komoly arccal. rofl bullshit
Most vagy ők... vagy minket néznek...[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
TESCO-Zsömle
félisten
Oliverda: Szerintem a McLaren-nél és a Mercinél sokkal kisebb a feszültség. Előbbinél két teljesen eltérő vezetési stílusú világbajnok, utóbbinál meg autót építenek. Az öregnek már nem kell bizonyítania, Rosberg meg két kézzel khm, hogy ilyen csapattárstól tanulhat. Amúgy sem konkurencia... Schumi az apja lehetne... Nem marad sokáig a mester, max +1 VBcím erejére, hogy meglegyen a mágikus 8-as, amit az elfüstölő motor vett el tőle 2006-ban...
Pá: Hát igen... A fejetlenség magáért beszél...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
JJános
addikt
válasz TESCO-Zsömle #14999 üzenetére
Szerintem a legnagyobb feszültség a Ferrarinál van. Mennyi idejük volt. Jól is indultak, aztán csak hátrafelé mennek.
Hogy mindig van egy ostoba ott is aki elszarja.2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest