Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    Lenne egy óriási kérésem. A ViewSonic-nak mint gyártónak küldenék egy levelet de ennyire nem megy az angol hogy meg is tudjam foglamazni. Tudnátok benne segíteni? :R Nem rövid, de így is csak a lényeget tettem bele. :B

    Kedves ViewSonic!

    Magyarországról írok, és nagyon nagy segítségre lenne szükségem, nincs más lehetőségem, csak önökhöz fordulni. Bízom benne hogy sikerül megoldaniuk a problémámat mihamarabb.
    2 éve vásároltam Magyarországon egy ViewSonic 2435vm tipusú LCD monitort 187.000 HUF értékben. 2009.05.hóban garanciális szervízbe kellett vinnem több nagyobb hibával is (Profi Szervíz KFT). 3 hetet töltött szervízben, garanciában alaplapot cseréltek, majd ismét hazahoztam, és használtam. A problémák ismét elkezdődtek vele 2009.08. hótól. Tudtam használni, ezért vártam még a szervízzel, mivel alíg telt el pár hónap hogy meg lett javítva.2009.10.hó végén elvittem ismét a Profi szervízbe, ahol közölték, hogy Lengyelországba kell küldeniük a monitort (Teleplan) mert az LCD panel a hibás.November elején kiküldték a monitort, amit több mint 30 nap elteltével tegnap vehettem volna át. Több kifogásolható problémám is volt, aminek hangot is adtam. Az egyik az volt, hogy kérdeztem mit javítottak/cseréltek a monitoron amire a válasz annyi volt, hogy a Teleplan se közölte velük így nem tudják. Többször is megkérdeztem, de nem kaptam választ, ill. annyit közölt velem a Profi Szervíz KFT, hogy "meg lett javítva, ennyi nem elég?". Bár azt nem tudom így mit írtak volna a munkalapra, ill. a monitor garancia füzetébe. Miután kimérgelődtem magam, kértem hogy próbáljuk ki. Az egyik szervízessel, aki végig az én monitorom javításával foglalkozott, emlékezett hogy mielőtt a monitor kikerült volna Lengyelországba, volt egy subpixel hibája. Közölte hogy biztos cserélték a panelt, ne aggódjak. Bekapcsoltuk, de a subpixel hiba ott volt, tehát az LCD panelt nem cserélték, holott elvileg ezért utazott a monitor 1200km-t. Ez még a kissebbik gond lett volna, hiszen nem a subpixel hiba miatt vittem szervízbe. A probléma amivel bevittem, ugyanúgy fennállt, annyi különbséggel, hogy bővült a hibajelenségek száma, teljes mértékben használhatatlan lett a monitor. A dolog azért érdekes, mert odajött egy alkalmazott, és azt az információt közölte velem, hogy ő nem csodálja ezt, mert az összes monitor ami visszajött eddig a Teleplan-tól elvileg megjavítva, mindet visszahozták az ügyfelek mert nem voltak jók. Természetesen a monitort nem hoztam el, és igéretet kaptam a szervíz vezetésétől, hogy cserélni fogják valamilyen másik ViewSonic-ra. A problémám annyi, hogy állítólag már napok óta próbálják felvenni a kapcsolatot Németországgal, ahonnan elvileg fel fognak ajánlani nekem csere tipusokat kizárólag ViewSonic-ból. Attól tartottam ezek után, hogy meg fognak próbálni átverni, vagy lelassítani az ügyintézést, ezért közöltem velük, minimum 24 colos, 1920x1200 felbontású, nem TN panelos monitor jöhet számításba, tehát minimum olyan paraméterekkel rendelkező mint amilyen a VX2435vm, vagy esetleg jobb.A szervíz vezető azt se tudta mi a különbség a TN,MVA az IPS panel között, ami számomra elfogadhatatlan szakmai hiányosság. A dolog itt kezd bonyolódni, mert 24 colos monitorban nem látok a ViewSonic honlapján hasonló paraméterekkel rendelkező monitort. Természetesen 26 colos lenne IPS panellal, de azt közel se biztos hogy fel fogják ajánlani, bár úgy gondolom megérdemelném ezek után. A második lehetőségem az lenne, ha a vételárát visszakérném, és másik LCD-t monitort vennék. Ezzel csak annyi gond van, hogy hosszú pereskedésnek néznék elébe, ami a ViewSonic hírnevének se hinném hogy jó lenne, én meg már használnám a monitort, tehát mindenképpen a csere tipust választanám, amennyiben erre lehetőségem lenne. Több mint 1 hónapja tart az ügyintézés, és most ott tart a dolog, hogy még Németországgal sem sikerült felvennie a kapcsolatot a Profi Szerviz KFT-nek, ha pedig olyan tipust ajánlanak fel, amit nem fogok elfogadni, nagyon elhúzódhat az ügyem. Arra kérném önöket, vegyék fel a kapcsolatot a Profi Szervíz KFT-vel, mert csak így van esélyem arra hogy mielőbb monitorom legyen. Megadnék minden szükséges adatot amire esetleg szükségük lehet az ügyemben.

    Előre is köszönöm a korrekt és gyors ügyintézést!

Új hozzászólás Aktív témák