- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- bambano: Bambanő háza tája
- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
Ubisoft főnöke szerint még egy konzol generáció van hátra utána a streaming szolgáltatások fogják váltani az otthoni hardveren játszást.
-
Dilikutya
félisten
válasz
cskamacska #120798 üzenetére
A multi továbbra sem opció nálam.
Az újabb multisoknak nem ez a legnagyobb baja, hogy 1 hét után hátrányban vagy a cuccok miatt. Bár ez is elég kreténség, hogy a tudás háttérbe szorul. De sokkal nagyobb gondnak tartom a szar matchmaking rendszereket (beletettem pár órát pl. a CS:GO-ba, öröm volt a nulláról kezdve sokadik szintű játékosok keze által halni), meg azt, hogy agyatlan rohanás az egész. Még a BF1 multija is, kipróbáltam anno a bétát, ami úgy megtetszett, hogy EA Access-ben már csak a single-t vettem elő. Fel-alá rohannak a gépfegyverekkel az I. világháborúban. Sajnos a single sem volt az igazi, pedig az eleje baromi hangulatos a sárral, tankokkal, de később az olasz hegyekben már páncélban meg valami kéziágyúval kellett irtani az ellent...
-
cskamacska
addikt
válasz
Dilikutya #120795 üzenetére
"h húzd a karid és cuccaid" viszont valós probléma, mert az egy dolog, hogy egy öreg multi játéknál a veteránok úgyis megkéselnek hiába vagy állig felfegyverkezve(skill gap), de az újabb mainstream játékokban már felszerelésben és elérhető képességek tekintetében is objektív hátrányba kerülsz, ha egy hétig vársz a megvétellel..
Még jó hogy Post Scriptum-ban ilyen susmusok nem lesznek.
És persze jön is a teszt hétvége: -
Frod
addikt
a hype traint el tudod kerülni egy bizonyos kor felett, amit pedig leírsz az max a multi élményekre vonatkozik.
én most kezdtem el a prey-t, egy évvel később, ugyanannyira király érzés, mintha akkor nyomtam volna.
a last of us-t egy pár hete fejeztem be, nem vesztettem semmi élményt ebből kifolyólag, sőt. -
ayo
veterán
najó de most a Homefront Revolutionről beszélünk...
-
-
Źşë'
addikt
csak sokszor azt nem veszik figyelembe az emberek hogy megjelenéskor a hypetrain feeling (az eventek, az hogy te vagy az elsők között aki kézbe foghatja a cuccot, első tapasztalatok, haverokkal való játék stb) magával ragad, meg még foglalkoznak az adott játékkal (jobb esetben) - ugye egyrészt az eventek ill. vannak játékosok dögivel, mikor meg már szarért hugyért adják 'mikor már az engine is elavultnak számít nem üt akkorát - az emberben másként marad meg egy olyan cím amit pl előrendelt utólagos csalódottság nélkül és használja, koptatja... most megvennéd a bad company 2-t annyi év után (ami szétmoddolt, xp gain a köbön) nem azt nyújtaná mint amit kezdetekkor (h húzd a karid és cuccaid), de gta5nél is egyébként detto etc. sok klassz emlék ami övezi ezeket a gameket még a kezdetek kezdetén
szóval lehet annak örülni hogy megkaptam occón, csak egy csomó játékélménytől, tartalomtól időközben elesünk, ill. mozinál is mint mikor fanként moziba beülsz egy star wars filmre premierkor vs. pár hónappal később mikor már lecsengett a hypetrain ami a fanokat tüzeli
én már ezt éreztem egy két címnél amit utólagosan próbáltam ki, h ez mai szemmel nem az a cucc mint mikor megjelent kvázi gondolok itt arra hogy idő közben jöttek ki újabb játékok szebb grafikával meg jobb megvalósítással, és a mérce emelkedik és a hype train meg elrobog
ezzel csak annyit akartam mondani h ami iszonyatosan tetszik, azt ne várjuk meg míg "leérik a fáról" mert annak már más íze lesz valószínűleg
-
i2k
őstag
Én 113 óra után tettem le a lantot (akkor) 48/48 öcsivel, és 3,6-7 végigjátszással. A kvázi negyedik kifejezetten öcsi-run volt, de még akkor is úgy játszottam, mintha elsőre tenném, ugyanis --- ezt írtam korábban --- a játék bizonyos helyzetekben (események, jelenségek) véletlenszerűen generál.
-
Frod
addikt
jaj, ilyeneket ne is mondj, jelenleg vagy 7-8 mellékküldi aktív, de mindegyik más helyen van, több olyan is ahol még nem is voltam. (bridge, cargo, shuttle, powerplant még teljesen kimaradt eddig)
egyébként kb 15 órám lehet benne eddig, és egyáltalán nem csalódtam benne, azt kaptam amit vártam, ez egy bioshock feat dead space. isteni. már most rettegek, hogy egyszer vége. -
tomsolo
addikt
-
Crytek
nagyúr
-
i2k
őstag
Fortified - INGYEN a STEAM-en.
Free Until June 8 at 11am Pacific. Add the game to your account now and keep it forever! -
ayo
veterán
válasz
ZsZso #120781 üzenetére
nincs mit, fura volt, hogy pont olyan játékot hoztál fel, amiben erre mindig ügyeltek. én nem toltam meg fullra, mert a korok gyűjtés nekem annyira nem volt pálya, de azért 400? vagy mennyi összejött az út során, meg minden emléket, képet begyűjtöttem, összes shrine stb, szóval aszem csak az a "pár" korok kellett volna....
-
ZsZso
Közösségépítő
"Megkapod a save-et" részre nem emlékszem, azt hittem az általam készített utolsó save -re gondolsz (mert ott ugye értelemszerűen még mindig ott az utolsó misszió). Azt nem láttam, hogy tényleg +1 mentés lett volna utána, de ha Te mondod biztos így van. Valószínű túlságosan elmerültem az önsanyargatásba ahhoz, hogy feltűnjön. Majd rálesek, köszi!
#120780: ÓÓóó, az nagyon frankó! Ezt tuti nem vettem észre
. De jó, hogy gyimger felhozta ezt a témát!
-
ayo
veterán
amúgy most jut eszembe final boss után pár dolog változik is. egy részt end game save-ben már benne van %-os arányban, hogy végigvitted + térképen %-osan jelzi, hogy miként állsz, 3 side quest is lesz, meg vehetsz boss fotókat is, jelzi, hogy melyik mini-boss-t nyomtad le + side quest menürészben jelzi, mennyit csináltál meg és mennyi van hátra.
Szóval ezek segítik, hogy könnyebben ki tudd pörgetni 100%-ra a játékot, ami szerinted nem lehetséges -
ayo
veterán
válasz
ZsZso #120778 üzenetére
Továbbra se értem
Az end game után megkapod a save-et és tolod a küldiket, gyűjtöd a cuccokat meg minden. Mi a ebben a gond? Hogy ott a boss? Pont hogy ki lehet maxolni szemben a Tomb Raider 2013-as példával, ahol meg csak újra tudod kezdeni a játékot nulláról.Szerintem ez nem konzol vagy PC téma. Nem azért ilyen a játék mert konzolos, hanem mert 30+ éve így van.
-
ZsZso
Közösségépítő
Más Zeldával nem játszottam sajnos csak az utolsóval sikerült, így arra alapozva mondtam. Én nem álltam erre készen amikor letoltam és picit rosszul érintett ezért tudtam ehhez hasonlítani.
Van pár hülye kényszerem. Az egyik ilyen, hogy nekem az valahol jó tud lenni, ha egy általam imádott játék 100% -ban le van tudva. Éppen ezért frusztrált, hogy maradt még jópár collectible és pár mellékküldetés, mielőtt nekikezdtem volna az end-gamenek és mivel 99%, hogy nem játszom újra a végét egy jódarabig ezért ennél a címnél tuti nem lesz meg a 100% életérzés. Pedig annyira megérdemelné (!!!), de kínozni ezért nem akarom magam.
Nekem az lett volna a valhalla, ha valahogy tolhatom az endgame után is (még akkor is, ha játékbeli időt nézve a nagy harc előtt vagyok - azt hiszem máshol is meg tudták így oldani).Tudom a konzol más téma, de én világ életemben PC -s voltam, így van pár dolog amit egyszerűen csak el kellene fogadnom vagy átállítanom a fejemben.
-
ayo
veterán
válasz
ZsZso #120774 üzenetére
Aha, de ez minden Zeldában így volt, bármikor le lehet ölni a főboss-t plusz kapsz egy end-game mentést és lehet pörgetni tovább mindent. Ez szerintem soha se volt gond bennük, sőt nagyon sok játéknál pont az a para, hogy megölöd a boss-t és vége mindennek, nulláról mehetsz újra. Szóval igazából csak nem értettem, miért jött ide példának, mert Zeldákban pont hogy nem szívsz semmivel, ha kitoltad.
Én Tomb Raider 2013-nál szívtam, mert utána nem tudtam achikat csinálni, mert üres semmi volt csak, ellenségek se respawnoltak, szóval tolhattam volna újra a játékot...
-
ayo
veterán
válasz
ZsZso #120774 üzenetére
Aha, de ez minden Zeldában így volt, bármikor le lehet ölni a főboss-t plusz kapsz egy end-game mentést és lehet pörgetni tovább mindent. Ez szerintem soha se volt gond bennük, sőt nagyon sok játéknál pont az a para, hogy megölöd a boss-t és vége mindennek, nulláról mehetsz újra. Szóval igazából csak nem értettem, miért jött ide példának
Én Tomb Raider 2013-nál szívtam, mert utána nem tudtam achikat csinálni, mert üres semmi volt csak, ellenségek se respawnoltak, szóval tolhattam volna újra a játékot...
-
i2k
őstag
válasz
gyimger #120773 üzenetére
Az újkori Prey esetében akkor is gáz volna, ha vissza lehetne menni a helyszín minden területére...
Tekintettel arra, hogy a másodlagos küldetések olyan személyek és jelenségek meglétét követelik, melyek már a történet egyik-másik pontjától nincsenek jelen (nem részletezem, spoilerek miatt)...A lényeg: teljesen elölről kell kezdeni, ha a teljes kivesézés (és mondjuk a jövőbeli DLC öcsijei nélküli 48 achievement megszerzése is cél).
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz
gyimger #120773 üzenetére
Köszi az infót. Nem szeretem az ilyet, de védhető, hogy miért van így. Bár mellékküldik 90-95% -át le szoktam darálni a main story előtt, azért jó tudni, hogy ezeknél még komolyabban oda kell figyelni.
@Ayo:
BotW -ben a main story után nem tudsz free-roamolni, hanem kidob a menübe és egy előző mentést kell betölteni, ha még mellékküldetésezni (de szép szó!) szeretnél.
Nyugtass meg, hogy így már nem mondtam hülyeséget! -
gyimger
őstag
válasz
ZsZso #120771 üzenetére
A Kingdom Come esetében nem teljesen helyes ez az állítás, de néhány karakter életében nagy változást hozott a sztori előrehaladása, ezért egyes küldetések már nem voltak elérhetőek.
De a Prey-ben a döntéseinktől függetlenül is olyan helyzetbe kerül a bázis, ami megakadályoz minket a további mászkálásban és azonnali megoldást igényel. Spoiler nélkül ennyit tudok mondani. Itt igen, itt utolsó mentés marad, ha ebben a profilban még játszanál.
Amúgy New Vegashoz is van egy mod, ami lehetővé teszi a sztori utáni folytatást, de a legyőzött csoportok a háború után is jelen vannak, úgy meg gáz. -
ZsZso
Közösségépítő
válasz
gyimger #120770 üzenetére
Spoiler nélkül el tudod mondani, hogy miért szívtad meg? Egyiket se ismerem és mindkettőnél érdekel, hogy milyen akadályt gördít eléd az, hogy a fősztori után játszanád a mellékküldiket? Olyasmi mint a BotW -ban, hogy a fősztori utolsó missziója után konkrétan vége a játéknak és az utolsó misszió előtti mentéstől kell folytatni, hogy tudj játszani?
-
gyimger
őstag
A Kingdome Come: Deliverance után a Prey-ben is megszívtam, hogy a sztori utánra hagytam a mellékküldetéseket, amire persze már nem volt lehetőség (döntéstől függetlenül). Bár mindkét játékot szívesen kezdem újra.
-
cskamacska
addikt
Na, ha már pozitív hírek:
Computing Forever - The EU is About to Destroy The Internet #DeleteArt13
Computing Forever - Update on EU’s Copyright Reform Proposal #DeleteArt13GitHub blog - EU wants to require platforms to filter uploaded content (including code)
"The EU is considering a copyright proposal that would require code-sharing platforms to monitor all content that users upload for potential copyright infringement (see the EU Commission’s proposed Article 13 of the Copyright Directive). The proposal is aimed at music and videos on streaming platforms, based on a theory of a “value gap” between the profits those platforms make from uploaded works and what copyright holders of some uploaded works receive. However, the way it’s written captures many other types of content, including code.
We’d like to make sure developers in the EU who understand that automated filtering of code would make software less reliable and more expensive—and can explain this to EU policymakers—participate in the conversation."
saveyourinternet.eu
savecodeshare.euHa kellően serények a lobbisták, és/vagy kontraszelektált politikusaink, akkor még a mi életünkben szárba szökkenhet valami szaftos disztópia, vagy a túl sok, vagy a túl kevés állami kontroll nyomán. És akkor már csak nosztalgiázva emlékezhetünk arra a régi szép időre, mikor az a pár millió politikai / gazdasági menekült volt a legnagyobb gondunk..
-
Merkel és az EU ugye csak a migránsokról szól, semmi másról. Még az EU _melletti_ érvként felfogható fee mentesség kapcsán is fontosnak érezted, hogy kvázi "migránsozz" egyet. Bocs, hogy ÉN voltam a negatív amiért a hsz-ed egyoldalúan negatívnak éreztem és szokás szerint nem bírtam ki kommentár nélkül
-
i2k
őstag
"+te nyilván jobban csinálnád"
Figyi, nem tudom mi van veled mostanában, de annyi negatív kommented van (sőt, szinte mind az), hogy alig ismerek rád...
Másrészt: Merkelnél jobban csinálnám = HELYBŐL be sem engedtem volna annyi menekültet, és/vagy nem akartam volna ill. nem is vertem volna át (önkényesen) az Európai törvényhozáson a 160000-es kvótázást, és semmiképp sem akasztottam volna majdhogynem Hitleresen a bajszom az "állítólagosan" egyenrangú országvezetőkkel emiatt...
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz
maross #120762 üzenetére
EU -n belül is csak az € küldés ingyenes tudtommal. Magyarországon belül mindegy a pénznem ha jól láttam. Persze magyar PP -re ha pénzt akarsz tenni, akkor gondolom még mindig csak HUFot lehet tenni, úgyhogy a PP a fostalicska exchange rate -jével már egy frankó fee -t képez.
-
"Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara ákciós! (3.5 eur akár)" - utolsó embert keresem a 4-pakkba!
steam walletbe is elfogadom (ha úgy engedi a steam a pénzküldést)
---
paypal ügyben - kis türelmet, nemsokára megnyílik EU-ban a pénzpiac, remélhetőleg bedől az egész paypalosdi és/vagy lesz valami tuti alternativája (verseny!)
-
Źşë'
addikt
paypalnak erről a valuta váltási fságáról tud valaki bővebb infót? konkrétan 8$ küldtem balanszból egy csókának és azt írta ki hogy díjat számolnak fel amiért átváltják (ezt persze írja is h mennyi), ez a díj esetemben 2.22$ volt... ezeknek nem kicsit mentek el otthonról, valószínűnek tartom hogy 50$ esetében is 2$+valami föle lesz az átváltásért beszedett díj... jó drágán dolgozik náluk a gépi rabszolga...
-
válasz
Crytek #120750 üzenetére
én backer voltam, nem bánom egyáltalán: megjelent, korrekt darab (csak rájöttem h nekem ez a hubos 3d mászka nem ANNYIRA a zsánerem :/ de hátha egyszer a végére érek...)
ha te is nyomod: SZÍVESEN, HOGY MEGFINANSZÍROZTAM SZÁMODRA!
---
Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara ákciós! (3.5 eur akár)
[link] - beszállna valaki egy 4-pakkba? ha igen, csak vasárnap t'om megvenni/reagálni/átadni/stb, addig nem leszek netközelben
-
vorosmarti
senior tag
Van vki köztetek, aki sikeresen elintézett már vmit a HRKgame support-jával?
-
Crytek
nagyúr
Új Humbli havi csomag: Hearts of Iron IV, Blackwake, Portal Knights.
Ismét egy hulladéktenger....
Előző havi teljes csomag játékai:
Destiny 2
Styx Shards of Darkness
Yooka-Laylee
Cook, Serve, Delicious! 2!!
The Pillars of the Earth
Bear With Me
Acceleration of SUGURI 2Styx és Yooka megmenti ezt a hulladéktengert... Szegény backerek 1.5$ a Yooka
-
Crytek
nagyúr
-
morfondőr
addikt
válasz
cyberkind #120743 üzenetére
Hát de mostanában Ubi rászokott, hogy több season-t is csinál (lásd: Wildlands, R6, For Honor). És erről volt szó az Origins-nél is. Most pont az jött be nekik, hogy kicsit több időt hagynak a fejlesztésre és így pozitívabb lesz a végeredmény. De nekem teljesen mindegy, így FC5 után nincs sok kedvem még egy Ubi ópenwörld-höz egy jó darabig!
-
cyberkind
félisten
Ugyan még nem tuti, de meglepne ha nem ősszel jönne az új AC, úgyhogy sok volt az az egyszer egy év szünet, jöhet megint a sorminta.
-
reelc
veterán
válasz
cskamacska #120730 üzenetére
Én nemigen fogok játszani vele, de kíváncsi lettem, milyen csapat tud ekkora élményt szállítani a zsánert szeretőnek?
Nincs bajom a stílussal, de az első Medal of Honor és az első CoD óta nemigen foglalkoztam háborús FPS-sel.
"“Periscope Games” is a game development studio that came to exist from the merging between PR WW2 (an add-on crew from the Battlefield 2 mod Project Reality) and Liberty’s Highway (a modding team from SQUAD)."
-
cyberkind
félisten
Simán tud annyit, jobb pillanatiban meg eszméletlen, én várom a 3-at, így kell hozzányúlni egy klasszikushoz, és azt építeni tovább.
---------------
Fallout 76. Túl gyorsan jönnek a hosszú és nagy játékok.
-
cskamacska
addikt
válasz
pingtest #120666 üzenetére
Lehetne egy jó célkitűzés például a Post Scriptum kipróbálása és megvétele.
Épp 3 napos teszt hétvége volt, és annyit órát beledobáltam hogy már szégyellem.
EZ AZ a Battlefield élmény amire már nagyon rég óta vártam, és a Battlefield úgy néz ki már soha nem fog szállítani, modjai pedig úgy néz ki már nem is lesznek, szóval a közösség sem tudja átkalapálni.Even in alpha this game is twice as immersive as Squad
"SGIASJ - I agree. Me and a bunch of other guys were behind a sandbag emplacement in the second capzone on Driel. I was manning a Vickers while We'll Meet Again was playing through someones mic and we were all doing the best cockney impressions we could. We were all a little distracted but because I was still looking out towards the capzone we'd just lost I was the first one to see a group of germans charging through the hedgerow in front of us. I shouted JERRIES OUT IN THE OPEN, still doing my cockney impression for some reason, and I started opening up. The German I was shooting at pretty much shit himself and started sprinting from side to side, everyone started shooting and Vera Lynn's voice stopped very abruptly. We were trading shots for a bit, I got downed and our position was overrun pretty soon after that.
Its been quite a long time since I've been that engaged in an FPS."
"bigcracker - Yesterday was defending a town from the Germans and hearing the aircraft fly by and machine gun fire from a distance. Next thing we hear is a Panther engine in the distance and the sound of a bren stop firing. It comes rumbling out of a hedge row with a squad of German infantry and fire fight breaks out. For 10mins this tank is giving us hell. We're using teamwork and coms when armor finally shows up and at first we got really happy.. Then its shot couldn't pen, you heard a loud ricochet sound. Then the panther ammo racks the cromwell with one shot. Thought we done until the panther made the mistake of pushing without his infantry and piat to the side of him. Was fun as hell."
Úgy kezdtem bele, hogy vélhetőleg valami budget élmény lesz a dologból, anno Day of Infamy is tűrhető volt, de azért bőven látszott rajta hogy egy profibb HL2 mod(valójában egy HL2 mod önálló játék változatának modja, amiből önálló játék lett
).
Itt viszont az első pillanattól szájbacsapott az AAA érzés, EPIC részletességen meglepően jól néz ki(gyönyörű skybox, jó bevilágítás, textúrák animációk vegyesek), a hangok pedig kiemelkedően jók, fültépő robbanások, csattanások, lövések hátborzongatóan eredetiek. Játékmenet pedig első rangú, lehet a sok Squad népnek kiosztott ingyé kulcs az oka, de az angol-amerikai szervereken legrandomabb népek is teljesen jól összedolgoztak mikrofonon keresztül.
Melyre nagyon is szükség van, játékbeli UI nagyon minimális, spotting egyáltalán nincs, így vagy élő szóval térképpel-iránytűvel(mind játékbeli tartozék) behatárolják hogy melyik susnyásban bujkál a sunyi Tigrincs, meg a géppuskás osztag ami már két szakaszt szétszedett, vagy szétszednek még tízet. Viszont ha meg vannak térképen, akkor lehet fohászkodni, mert változatos légi áldást lehet rájuk kérni a parancsnokoknak, volt hogy csak úgy záporoztak a Stuka bombák az égből.. és volt hogy olyan precízen tették, hogy már azt gondoltuk Hitler titkos fegyvere valójában a műholdas célra vezetés volt..
A játékban nem hogy kasztok, de parancsnoki struktúra van, a Commander irányítja a hadműveletet, és hívja le légi támogatást, alatta a különböző Squad Leaderek irányítják a 4-9 fős szakaszaikat és tartják a kapcsolatot a többiekkel(pl térképen jelölik az ellenséget ill jelölgetik hogy hol mit kell csinálni a szakaszuknak), a közkatonák meg.. vérüket adják a hazáért.
Szakaszokból a 9 fős gyalogsági az alap, ezen belül parancsnok / lövész / felcser / mesterlövész / géppuskás / rohamutász / páncéltörő 1+2 szerepek választhatók saját felszereléssel.
4 fős támogató szakasz felel a mobile spawn truck hurcibálásáért, előretolt támaszpontok megépítéséért, ha nagyon unatkoznak esetleg a gránátvetőt kezelik, jobb esetben nem harcolnak. Hős páncélos katonák meg hősiesen tankolnak, jobb esetben nem szaladnak előre a vakvilágba a StuG-gal, hogy aztán fennakadva egy boka magas kerítésen körberöhögjék őket a britek, kegyelemből megpakolják pár kiló TNT-vel, és még a pálya másik felén is lássék mekkora balfékek. Egy profi, és jól támogatott Tigrincses viszont megfingat bármit bármikor. ^^És éppen történetből nekem is akad: egyik menetben épp egy ellentámadás után szétzilálódva felcserként felkúsztam egy állomásépület második emeletére, és összelegóztam a másik szakaszba tartozó géppuskás legényt, aki túl közeli ismeretségbe került egy ágyúlövedékkel. Mivel kint egy StuG huncutkodott, és német rohamcsapatok rohantak el mellettünk, szépen sunyultunk ott, míg megérkezik az erősítés. Aztán Hurricane-ek megsorozták, saját gránátvetőink megcsipkedték az épületet, de az ellenség már kezdett ritkulni, mi meg leselkedtünk hogy mikor ér ide a Firefly és mikor kapcsolódhatunk vissza a harcba. Erre oltári nagy fémes sikítás után a Firefly páncéltörő lövedéke a StuG frontjáról gellert kapva nagy robajjal belecsapódott az épületbe. A géppuskás majd bepisilt az ijedtségtől, én meg majd bepisiltem a gyönyörtől, hogy ez is belekerült a játékba..
Szóval átélésből dupla plusz tökéletes, 10-ből 12 urológus bármelyike megmondja, ami élményt 1-1 jobb Battlefield 2 mod, vagy más BF-szerű játék szállított az évek során, azt hirtelen mind bedobozolták ebbe.
Teszi ezt mocskos átlag nyílt szervereken, szóval még csak puszipajtások sem feltétlen kellenek a jó játékhoz.
-
Crytek
nagyúr
Elsőre könnyű szinten toltam gondoltam gyorsan végigszalad rajta. Aztán mivel az aranyakat elég szépen megtaláltam gondoltam akkor maxolom is amit lehet. Először a végére érve könnyűn is a főellennél szívva gondoltam végigtolom (ha tudom..utóbb kiderült tudom) UBER-en is.. Ezért lett 2 végigjátszás. Acsimax elmarad mert a kihívások rohadt nehezek... Rohadt gyorsan kéne kombozni ,hogy minél több pontot kapjon az ember de ehhez be kell esni a sűrűjébe ott meg pillanatok alatt ledarálni.. Az ezüst plecsni mindig meglenne az nem pálya ,de sokszor a goldhoz a duplája kell...
Egyszer még majd visszatérek rá ha lesz kedvem.Minden más acsi megvan csak a kihivásos pályák gold szintű teljesítései vannak hátra. -
válasz
Crytek #120723 üzenetére
ami nem jön be azt 2x tolod le?
vagy acsi?
szerintem nagyon jó az old blood is, ahogyan a kettest is imádtam: sztoriban nyilván a new order volt a legütősebb, mivel az "első" (tudom h nem első, de valahogy mégis más, mint a korábbiak), de játékmenetben egyformák (sőt, szvsz egyre jobbak)
viszont a második dlc sztorijait nehezemre esett élvezni (abba is hagyzam egyelőre), valahogy erőltetettnek éreztem: valamit adjunk má' a szezonpasszér', de ócsó legyen (nekünk, előállítani....)
-
Crytek
nagyúr
Lepergett a Wolfi Old Blood másodjára is
Nekem nem jött be. Bízom benne hogy a 2 jobban ,sokkal jobban sikerült.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hátha érdekel valakit:
-
-
sagem
addikt
Blikk színvonalú clickbait videó..szerintem
Már a címadás is tökre hiteles, a PUBG haldoklik..nemtom, csúcsokat már nem dönt és a Fortnite leelőzte, de: amit a Fortnite leelőz az meghalt? Mert akkor halott az egész PC-s online lövölde piac: CS, OW, R6, BF, minden!
Tudniillik a PUBG még mindig napi 1,5 millió online játékost vonz a Steamen, amivel még mindig második a Fortnite mögött, megelőzve az említett játékokat.
De a videó témájára reagálva: Sokan nem ismerik a teljes történetet, a videós sem a jelek szerint
A PUBG és az EPIC kéz a kézben fejlesztették a PUBG technikai részét (pontosabban javítgatták), hiszen Unreal motort használ a játék. Az Epic minden PUBG-s eladásból részesült/részesül, csakúgy mint a többi sikeresebb Unreal engines játék esetében, cserébe technikai támogatást nyújtanak. Ez mind a mai napig így van és hatalmas pénzekről van szó, nem keveset fizet nekik a BH, hiszen a játék kasszasiker lett. Ennek megfelelően kezdetben naaagy volt köztük az öröm és boldogság, voltak közös posztok, bejelentések, képek, mosolygás, még egy épületben is dolgoztak a két cég fejlesztői, hogy minél hatékonyabbak legyenek.
Aztán derült égből villámcsapásként jött a Fortnite, mindazzal a technikai felkészültséggel amit eredetileg a PUBGhez optimalizáltak a BH pénzén + persze a saját megoldásaikkal, amiket viszont már nem feltétlenül kötöttek a BH orrára. És ami már akkor sem tetszett érthetően a BH-nak: A Fortnite kezdeti promójához felhasználták a PUBG nevét is a BH engedélye és tudta nélkül. Ne feledjük, akkor még a Fortnite nem volt piacvezető, ellenben a PUBG láz max hangerőn dübörgött. Ezt akkor jelezték is az Epic számára, hogy talán nem kellene, jogi lépést nem tettek, az Epic leszedte a PUBG-s részeket a promokból..
"But our name was used to officially promote their game without our knowledge. There was no discussion. It was just a bit surprising and disappointing to see our business partner using our name officially to promote the game mode that is pretty similar to us and there was misunderstanding in the community that we're officially involved in the project."
Szóval a viszony itt megromlott, de mivel erősen függnek az Unreal motortól és várták volna a további együttműködést az Epic részéről, még reménykedő volt a hangulat:
"We've had an ongoing relationship with Epic Games throughout PUBG’s development as they are the creators of UE4, the engine we licensed for the game," Bluehole VP and executive producer Chang Han Kim said. We just want to emphasize this is only a problem because Epic Games is the company that makes the engine we use and we pay a large amount of royalties to them. And we had this business relationship and we had trust that we would be getting continued support, and we were looking forward to working more closely with them to get technical support, maybe develop new features. "
Na, ebből a további együttműködésből nem lett semmi, a két cég között fagyos lett a viszony, a BH úgy érzi nem kap már technikai támogatást, amiben egyébként lehet valami, mert amióta kijött a Fortnite látványosan lelassultak a motort érintő átfogó változások és egyedül szerencsétlenkednek vele. Nyilván nem optimális ez a helyzet számukra.
Félreértés ne essék, egyik céget sem kell sajnálni, csak szerintem az Epic sem egy ártatlan bociszemű angyalka a történetben, ha másért nem is, a korábbi jogtalan névhasználatért bizony simán perelhetőek
-
-
i2k
őstag
Ezért írtam hogy nem figyeltél...
"A lopott anyagokból dolgozó modder és cége bepereli az Epic Gamest (Fortnite), ami semmit sem lopott a moddertől... de az azt állítja, hogy ő találta fel a spanyolviaszt (akarom mondani a bátlö rojált)...."
Lebontva:
"A lopott anyagokból dolgozó modder és cége = PU és PUBG Corporation
"bepereli az Epic Gamest (Fortnite)" = ő a szenvedő alany
"ami semmit sem lopott a moddertől..." = videóban elhangzik, hogy semmiféle asset nem történt felhasználásra Brendan Greene-től (PU).
"de az azt állítja, hogy ő találta fel a spanyolviaszt (akarom mondani a bátlö rojált)...." = ez a PU.A videó továbbá vázolja, hogy míg a PUBG döglődik az önnön "nagyszerűségének" varázsában, addig az őt követő Fortnite köszöni szépen él és virul, és folyamatos támogatást élvez, ellenben a PUBG-ban még mindig hemzsegő (és újabb és újabb) hibáktól, és a nemtörődömségtől...
(és nem: nincs sehol emlegetve az, hogy a PUBG sosem kapott volna patch-eket, csíter törléseket etc.)
-
i2k
őstag
"PUBG IS DYING WITHOUT DIGNITY | Suing Fortnite because ?"
Luetin09
Published on May 29, 2018 -
_drk
addikt
Ott van az elején hogy casual szinten is játszható...
A lényeg hogy lövöldözés legyen, mondjuk ahhoz mindenképpen kell egy kis idegrángatódzás hogy gyorsan oda ránds a fegyvered(nem azt).
A pubg-ben túl nagy az rng. Plusz vannak érdekes szituk.
Rengeteg fejleszteni való van még.
A Cs-t szintén írtam hogy azon már tovább kéne lépni, mert több kell egyszerű reflexes játéknál. -
_drk
addikt
Ami Casual szinten is játszható, de van benne erős competetic scene is. Egyértelműen lenne igény rá ahogy említetted a Fortnite-ot és Pubg-t. De azok ebben a formában még rohadtul nem alkalmasak semmi féle versenyre.
A CS-t és az R6-ot írtam, de a CS egy 18 éves game. Ideje lenne tovább lépni.
Az R6 az most szépen robog az látszik. De az is inkább csak konzolon.
OW-t már nem sorolnám ide, skillek külön quest minden mapon de legyen igazad.
A Tarkovról és Quake-ről sokat nem tudok, nem is hallok róluk.
De nagy Esport game egyik se lett a mobákhoz képest.
Igény lenne rá mint írtam fentebb nem hiába raboltak rá ennyire a Pubg-re és Fortnite-ra.
Nem hiába lép erre az útra egyre több AAA fejlesztő. -
ayo
veterán
"on the 2nd level i somehow ♥♥♥♥ed up and threw the baby in the bin
10/10 best next gen experience"
-
Már hogy lenne mindegy? (feltéve, hogy szereted a lineáris szingli lövöldéket)
COD-szinglit 3 év alatt dobják össze, úgy h a motor általában adott. És általában egész jók is - én legalábbis bírtam a legtöbbet (BO3 pl kivétel).Nincs normális kompetitiv fps/tps???
COD, BF, Titanfall, CS, TF2, R6, PUBG, Fortnite, QuakeChamp, Tarkov, Overwatch, ... írhatnám végtelenségig.Realistább lövölde, ami casualabb? Na itt kezdek gyanakodni, hogy viccelsz
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- Path of Exile 2
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Megmentené a szemétteleptől a Windows 10-es gépeket a Google
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Diablo 3
- További aktív témák...
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- SZÜNETMENTES TÁPOK
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged