- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha – bevezető - igényfelmérés
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- sh4d0w: Vigyázz a háttértáradra...
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam3
aktív tag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, nagyon kezdő vagyok ebben a témában. Vettem egy 3D-s Smart TV-t, amivel a lejátszást eddig az asztali gépről indított Plex szerverhez való csatlakozással oldottam meg. Iszonyat tetszik, mert a 3D-t is simán viszi. A probléma azonban a fogyasztás. Igény lenne arra, hogy a szerver folyamatosan menjen, de ehhez az asztali gép 100W feletti fogyasztása nekem már sok (bár a htpc ára nem tudom mikorra hozná vissza a vele elérhető áramszámla csökkenést...).
Szóval mennyiből lehetne kihozni egy olyan gépet ami halk (lehet akár aktív hűtésű is, lassan forgó ventikkel), alacsony fogyasztású, de megbírkózik a 3D-s tartalommal is. Nem játszanék rajta, arra ott az asztali gép, csak film/zene menne róla a TV-re, mobilra. Mennyire érdemes itt előre gondolkodni? Gondolok itt arra, hogy most egy nagyobb összeg befektetésével később kell majd újat vennem.
Egy ilyen eszközzel megoldható lenne, hogy netes rádiót is hallgathassak? Most vagy a gépnek vagy a TV-nek ehhez mennie kell
Köszönöm a segítségeteket előre is.
Ádám
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tudástár Mi is az a HTPC?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- World of Tanks - MMO
- E-roller topik
- Túra és kirándulás topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Távcső topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat