Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gibbs

    csendes tag

    válasz balazs1956 #44347 üzenetére

    Akkor íme a fotók a szétszedett és már átalakított állapotról.

    A közeli képen látszik a kapcsoló és a fülek, amihez a + és a - érintkezőket kell forrasztani.

    A harmadik képen az akku negatív végéhez vezetett drót és érintkező látható.

    Az utolsó képen az összedugott belső rész látható, még a tokon kívül.

    A fotókon látszik a lefűrészelt alsó záródugó és az alá kerülő tömítő lap.

    Aki szorgalmasabb, az megcsinálhatja úgy is, hogy a záródugó lukjára ráragaszt egy megfelelő lapot, akkor nem kell akku cserekor a tömítéssel játszani, mert az eredeti gumigyűrű vízállóvá teszi a szerkezetet. Csak azt kell jól eltalálni, hogy az akku ne kotyogjon a házban, mert akkor nem lesz érintkezés.

    A LiIon akkuval nem kap sokkal nagyobb feszültséget a motor, mert eredetileg 2 db NiCd akku van sorba kötve egy fóliában, az egyenáramú motor pedig a feszültség változtatásával változtatja a fordulatszámát. Ezért lesz sokkal gyorsabb (kb. 40%-al) a motor. Az enyém kb. 5 éve megy így, semmi gondom vele, illetve annyi, hogy most már kb. 25 éves a gép és a kapcsoló feletti gumi burkolat elkopott és kilyukadt, amit egyenlőre egy széles cellux-al oldottam meg.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés