Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

🔦Üdvözöllek!🔦

A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44392) Gibbs válasza balazs1956 (#44347) üzenetére


Gibbs
csendes tag

Akkor íme a fotók a szétszedett és már átalakított állapotról.

A közeli képen látszik a kapcsoló és a fülek, amihez a + és a - érintkezőket kell forrasztani.

A harmadik képen az akku negatív végéhez vezetett drót és érintkező látható.

Az utolsó képen az összedugott belső rész látható, még a tokon kívül.

A fotókon látszik a lefűrészelt alsó záródugó és az alá kerülő tömítő lap.

Aki szorgalmasabb, az megcsinálhatja úgy is, hogy a záródugó lukjára ráragaszt egy megfelelő lapot, akkor nem kell akku cserekor a tömítéssel játszani, mert az eredeti gumigyűrű vízállóvá teszi a szerkezetet. Csak azt kell jól eltalálni, hogy az akku ne kotyogjon a házban, mert akkor nem lesz érintkezés.

A LiIon akkuval nem kap sokkal nagyobb feszültséget a motor, mert eredetileg 2 db NiCd akku van sorba kötve egy fóliában, az egyenáramú motor pedig a feszültség változtatásával változtatja a fordulatszámát. Ezért lesz sokkal gyorsabb (kb. 40%-al) a motor. Az enyém kb. 5 éve megy így, semmi gondom vele, illetve annyi, hogy most már kb. 25 éves a gép és a kapcsoló feletti gumi burkolat elkopott és kilyukadt, amit egyenlőre egy széles cellux-al oldottam meg.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.