- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
-
Segal
veterán
OK én csak azért hoztam fel a témát mert most a fortressbe ugye az elsőt el kell majd lőni és kiváncsi voltam mások véleményére is.
Természetesen semmi baj nincs azzal hogy több féle elképzelés is érkezett hisz magát a játékot is több féleképpen lehet végigtolni.
Egyelőre jussunk el valamikor arra a szintre hogy komolyabban aktuális legyen mert ugye most még büntetlenül kiválaszthatok majd bármit mert elsőre garantáltan nem fogok tudni végigmenni a második pályán. Ha meg esetleg valami csoda folytán mégis sikerülne, még mindig ottvan egy rakás pálya ahol tutira el fogok bukni elsőre
Viszont minden halállal újabb tapasztalatot is szerzek -
válasz
Ragnar_ #1492 üzenetére
Köszi szépen, már az xbox-on is végigtoltam az első 2 pályát Nightmare szinten, nem volt annyira nyögvenyelős, mikor már ráéreztem. Itt a pc-n vagyok még "új" ebben a játékban, de itt már is jobb vagyok mint az xbox-on valaha, most ez a hétvége volt/van mikor komolyabban nekiláttam játszani, és kielemezni ezt a játékot pc-n.
-
Az első pályán nincs fejlesztés, de ha lehetne, akkor a pajzs vagy a lőszer lenne az amit én választanék, és szerintem azt kellene. Mert arról volt szó, hogy mit érdemes először fejleszteni.. Mind1 nem akarok oldalakat irni, példákat mondani stb, nem értünk egyet, nagyon nem, de ez igy van jól, nem vagyunk egyformák.. részemről ez a téma lezárva
-
Segal
veterán
válasz
Ragnar_ #1492 üzenetére
Már a harmadik pályán is 4 fegyvert kell használni és elég drámai is köztük a különbség, mert valahova a plasma kell valahova meg a távcsöves mesterlövész és ugye a combat shoti sticky fejlesztése is jól tud jönni
de pont ez a szép ebben a játékban hogy meg kell tanulni mi ellen mi a megfelelő amivel pillanatok alatt ha nem is ölni de legalább hatástalanítani lehet.
Ha van egy végigjátszásod akkor meg bármelyik pályára vissza tudsz menni gyakorolni hogy a késöbbiekben nehezebb fokozaton meglegyen a rutin mi hol fog spawnolni.
Tulajdonképpen csak sokat kell vele játszani és egyre jobb lesz az ember -
Ragnar_
addikt
Kitartást a Nightmare szinthez. Szerintem ez a Supershoti/Ballista gyorsváltás már egy következő szint. Nekem másodszori végigjátszásra elég gördülékenyen megy a játék amíg 3-4 fegyver van csak, gyakorlatilag meg se halok csak 1x-2x UV-n de később már nagyon hiányzik a gyors fegyverváltás, viszont nem szántam még el magam, hogy bekonfiguráljam/begyakoroljam, pedig kellene, ha szintet akarok lépni, illetve pályaismeret sem árt, hogy mikor mire lehet számítani, mikor érdemes ellőni a BFG lőszert pl.. ilyesmi.
-
Segal
veterán
Én vagyok most itt köztetek és hidd el alapesetben a te oldaladon állnék hogy persze hogy ammo, hisz eddig is mindig az volt az elsődleges fejlesztésem. Kivéve a praetor küldinél ahol összesen egyet lehetett választani, de most tapasztalva az első pályás szopást waterdaca oldalán állok.
Mondom egyszerűen csak indítsd el ultra nightmare fokozaton a játékot kiváncsiságból. Már 5 extra hp-nak is örülni tudsz benne annyira hiányozni fogMás
Beálltam a csillagosok közé
Egyik szemem sír a másik meg nevet. A csillag az jó, de újra ez a fos keret... -
A "komplex játék" fogalomba még rengeteg dolog van egyébként, tengernyi mindent lehetne belőle még írni. Ezért is töltöttem rengeteg időt már a játékkal, mert van benne potenciál és szeretem a kihívásokat.
Pl. azt is meg kell tanulni hogy mindig a nagy dögöket kell megölni, úgy mész előre a játékban. Hiába ölöd meg a kicsiket, azok spawnolnak folyamatosan és csak lootolásra jók.
Egyébként még valami: ha valaki nem tud rendesen célozni, akkor b*szhatja pl. a shotgun +2 golyót a játék elején.
A végtelen BFG lőszerrel én is kiegyeznék cyberkind gondolatban, csak könnyű lenne a játék, úgy már törölném is
-
Az elméleted több sebből is vérzik. Segal már leírta egyrészt hogy miért. A játékot túl kell élned (1 életed van, se több se kevesebb), lőszert tudsz lootolni bármikor, gyorsan újratölt a chainsaw - persze healt is lehet lootolni, de a heal sokkal gyorsabban kritikus helyre kerülhet - mint az ammo - ezt ki kell tapasztalni)
A legfontosabb hogy az első 3-4 pályát túléld, már leírtam. Ha 5 hp-val majd rohangálsz egy aréna közben Ultra Nightmaren, elgondolkodsz, hogy először tényleg érdemes az UN-t másképp megközelítened.Egyébként most direkt megnéztem én is, pl. Zero Master is még fél éve a healre gyúrt rá, első runja volt talán.
Aztán amikor a Loot Magnetet fejlesztik, akkor is a páncélt gyúrják ki először (ez Draqu és Zeronál is így van - július/augusztusi állapot) Ez nem is a heal/páncél/ammoról szól leginkább, hanem a fejlesztési ágról, amit minél hamarabb ki tudsz fejleszteni. Mint írtam, a legfelső kettő a legerősebb, ízlés döntése, ki melyikre fejleszt rá.Egyébként őket még hozzám se lehet mérni, olyan szakadék van közöttem és köztük, mint kb. én köztem vagy közted.
Ők ebből élnek, ezért pénzt kapnak, napi 10-12 órát ezzel játszanak. Természetesen ők a rizikósabb gameplayt is játszhatják, mert minden egyes porcikájuk érzi a játékot.Összességében én arra akarok célozni, hogy az ammo egyáltalán nem olyan fontos, mint gondolják sokan. Ha megtanultok rendesen célozni, a lövések 90%-a már ellenfelet talál, és nem fogtok szitkozódni az ammo miatt.
Én a kezdettől fogva röhögöm azokat az embereket, akik szerint ez a játék egy ammo menedzsment és kín szenvedés, FPS játékok "szégyene"
Nem! Meg kell tanulni célozni és használni kell az összes töltényedet. Mint írtam feljebb, beleértve a rocket launchert és a gránátokat vagy mesterlövészt is.
Én rohadt sokat olvastam a játékról már, sok külföldi fórumbeszélgetésben benne voltam. Fontos hogy elméletben is értsd a játékot, amit gyakorlatba át tudsz emelni.
Nagyon komplex játék. Old school.
-
Segal
veterán
Ha mégis eltalál valami akkor meg millió lőszerrel halsz meg
Alapesetben én is az ammo-ra szavazok, de itt nincs extra élet ha bekövetkezik 1 hiba.
Csak próbaképpen próbálj meg átjutni az első pályán ultra nightmare fokozaton.
Míg nightmare fokozaton ha jól emlékszem másodjára, de viszonylag hamar sikerült mert ott az extra élet ha gebasz van addig itt nem véd meg semmi.
Az is elég ha épp egy imp talál el amikor épp nagyon nem kéne és vége. -
Nagyon egyszerű, vegyünk két végletet. Van a végtelen élet és a végtelen lőszer, melyiket választod? Én biztosan a végtelen lőszert. Ha van lőszer folyamatosan mégy előre a legkomolyabb fegyverekbe is van lőszer, és irtod a népet, akiket megölsz hagynak életet maguk után, felveszed és mégy tovább. Nem beszélve a bfg-ről, végig szaladsz a játékon vele 1 óra alatt.. Ellenben a végtelen élettel, nem haladsz előre ha nincs lőszer, folyamatosan dolgoznod kell, fűrészelni hogy legyen lőszer és tovább tudj jutni. Nem beszélve arról ha nincs lőszer, és a pálya másik oldalán van egy fűrészelni való démon amiből lesz tovább haladás, addig is másodpercek telnek el, amitől csak növekszik az ellenfél és a lövések száma az irányodba.
Vagy még egy elméletet, full lőszerrel, és alap élettel végig lehet vinni a játékot, de full élettel és alap lőszerrel biztos hogy nem.
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1481 üzenetére
Az ammo szerintem is kilőve. Valahogy én is a hp fele mozgok, de a pajzs sem elhanyagolható. Bár eddig azt fejlesztettem utoljára, de ugye írtam hogy a lángszorót sem használtam nagyon.
Mondjuk Frosty-ból kiindulva, nekem 2 élet is kevés lenne hogy arra a szintre jussak.
Meglátjuk végülis a nightmare végigjátszás megvan tehát akár 25 féleképpen is neki lehet ott futni a következő pályának gyakorlásképpen aztán belőni a legjobbnak tűnő taktikát.
Csak ugye a fejlesztéseket viszi magával az embber ott nincs olyan hogy nem ezt kellett volna... -
válasz
WATERDACA #1481 üzenetére
Nem véletlenül neki is az első a pajzs és a lőszer, meg a fagyasztó gránát. [link] UV-n egy sebzés képes levenni az élet 50%-át, két lövés és véged van, ha van max pajzsod kibír 4 sebzést is. De nem akarok én ezen vitázni, biztos jó mindkét választás is, meg kinek hogy a jó. Viszont az egyértelműen látszik, a youtube videókat nézve, az összes nagy játékos azt fejleszti először.
-
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1477 üzenetére
Igen én is inkább a heal-re szavazok jelen esetben mert hiába van sok lőszerem ha eltalál valami akkor sok lőszerrel fogok meghalni
A runa akkor egyezik ott én is az air controlt szoktam elsőnek, aztán az időlassítást és a gyorsabb glory kill-t.
Suit is egyezik. Ott is ez a 3 fontos nekem is. Igaz utána én gránátot szoktam fejleszteni és nem a hordókat.Akkor úgy érzem a fegyvereket kéne nekem is bekonfigurálni, többet használni a lángszorót, elkezdeni használni a fagyasztást meg jobban kitérni a lövedékek elől
Hosszú még a teendőlista, de a motto a "soha ne add fel"Én nem szoktam a páncéljával foglalkozni. Egyből az alját támadom. Mivel itt szerintem fontos az időlassítás, ezért én a követő rakétákat szoktam rálőni vagy hook-al odarántom magam a közelébe és telibe a shotival
-
válasz
WATERDACA #1477 üzenetére
Egyébként az egyénfüggőségről pl. az is eszembe jutott, hogy korábban már beszéltük egy másik fórumon egy sráccal, hogy a Demon Huntert is többféleképpen lehet legyőzni.
Pl. valaki plasma rifleal ontja a páncélját, én mesterlövész puskával messziről, közelről pedig rakétavetővel és super shotival ontom a járművét (ez amúgy sokkal gyorsabb kivégzés, de jó dash és mozgást igényel, közelharcban büntetni is tud azonnal a hunter, tehát nem annyira közel kell azért menni).
-
Szerintem nagyon egyénfüggő a fejlesztés választása, ahogy a rúnák is.
Én első körben a gyorsabb flame regenerálódást (heal + pajzs) + nagyobb hatótávú nyersanyagok begyűjtését (ammo + páncél) szoktam választani.
A fagyasztós gránát nagyon hasznos, az erősebb ellenfelet jó kiiktatni vele. Szerintem az egyik legfontosabb ha nekikezdesz egy Nightmare/UN runnak, hogy beállítod a megfelelő billentyűket (fegyverek + gránát + lángszóró + láncfűrész úgy all in) és aztán próbálgatod és gyakorlod.
Ahogy korábban már leírtam, tényleg az összes fegyvert érdemes használni, megvan minden ellenfélnek a gyengepontja, ráadásul ammo menedzsment szempontjából se mindegy. Ezt értsd úgy, hogyha csak pl. a super shotit és a ballistát használod, akkor elpazaroltál lőszert a mesterlövész puskából/chaingunból, illetve rakétát a rocket launcherből. A gránáttal kapcsolatosan ugyanígy a gondolatom.
Rúnák: ez is nagyon személyfüggő, én a következőket használtam (nevüket most nem tudom pontosan): air control (sokkal jobb és gyorsabb a levegőben a játék, super shoti képessége sokkal folyékonyabb), gyors glory kill (vannak olyan ellenfelek, amiknek a kivégzése kb. 5-6 másodpercet is igénybe vesz. Míg ez megtörténik, rengeteg démon újracsoportosulhat kb. feléd), időlassítás (baromi jó rúna, super shotival és mesterlövész puskával egyaránt. Minden ellenfélnek a gyengepontját könnyebben ki tudod szedni).
Van még 1-2 jó rúna, pl. hogy több ideig staggereljen a haldokló démon - ez is ammo szempontjából hasznos lehet - nekem annyira nem vált be, nem stílusom.
Suit: Legfontosabbak a gyors dash, fegyverváltás, platformugrálás (glory kill utáni dash 4-ért annyira nem éri meg, későbbre hanyagolható). Fontos még a robbanóhordók elleni immunitás és a belőlük nyert lőszer is remek. A gránátok fejlesztése is jöhet idővel, bár előbbieket fontosabbnak vélem.
-
Szerintem a legfontosabb, hogy minél hamarabb kinyírod az ellenfeleket, annál több esély van a túlélésre, és ehhez mi is kell? Nagyon sok lőszer, és minél több lövés az adott időn belül, ezért fontos a fegyverváltás. Ahogy nézem a nagyokat, ők is először a lőszert és a pajzsot fejlesztik, nem véletlenül.
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1473 üzenetére
Nekem olyan kérdésem lenne amibe ugye már rögtön az első pálya után belefut az ember hogy ugye alapból szerintem az ammo fejlesztés a legfontosabb, de un szinten is azt érdemes választani vagy a heal-t?
Az nekem szerintem megvan hogy melyik enemy ellen mit érdemes használni, meg mennyit kell belelőni 1 adott fegyverből tehát akár még számolni is lehet mennyi kell még neki a pihizéshez.
Én pl sokszor a pillanat hevében elfelejtem lángszórózni a glory killben álldogáló enemy-t mielőtt kinyírom, meg egyszerűen túl sokszor találnak el.
A másik hibám ami feltünt a (ultra)nigtmare végigjátszásokhoz képest hogy nem használom a fagyasztást.
Be van állítva a robbanógránát és kész azzal megyek, de menet közben nem szoktam váltani pedig hasznos lehetne párszor.
De leginkább a ugráláson kéne dolgozni hogy kevesebb lövedéket kapjak. Pedig 1 pillanatra nem szoktam megállni, és próbálom minél hamarabb leszedni az elsődleges támadási lehetőségét minden dögnek... de mégis túl sokszor eltalálnak, meg a ritka bosszantó amikor beleakadok valamibe. -
Super Shoti + Ballista kombó az egyik legjobb a játékba. Ha már azt beállítottad és gyakorlod, negyed siker
Aztán jöhet a mozgás kitapasztalása, ellenfelek kielemzése (melyik fegyver ellenük a jó), pályák és bossok memorizálása.Aztán UN done
-
A 2. szinten gyakorlok hogy tudjak egyelőre a billentyűzetre figyelni, megszokni. De most úgy érzem, hogy jó lesz az irány, én körülbelül 50 órát játszottam ezzel a játékkal, ebből 30 óra volt az xbox, sok sok gyakorlás kell, de mindenképp meg fogom csinálni ultra nightmare szinten.
-
Segal
veterán
Igen ez egy remek kombo a marauder ellen az tény. A cacodemon-t viszont tök fölösleges shotival lövöldözni főleg ha ott a kezdben a ballista. Utóbbival csak 2 lövés és garantáltan halott, míg shotiból minimum 3 kell.
Nekem is el kéne kezdeni a fegyvereket belőni a wasd köré mert különben az életben nem lsz meg a un.
Amúgy durva hogy kampányba mindenki milyen jó a slayerrel, multiba meg elvérzünk vele
Kivéve persze waterdaca-t
Ultra violence egyébként a szint? -
Na szóval, eddig nem foglalkoztam a billentyűzet kiosztással, de most teljesen átszerveztem magamnak az egészet, szerintem jó lesz az irány, 2 fegyver helye az már tökéletes, szerintem ha ez berögződik az emberbe, akkor utána lehet figyelni a sebzésekre stb..
Nem egész 1 órája gyakorlok igy, ki is próbáltam egy marauderen
videó 1
videó 2 -
Segal
veterán
válasz
Ragnar_ #1461 üzenetére
Ha elkezded kiismerni a játékot akkor az UV szint simán fenntartható lesz főleg ha gyűjtögeted az extra life-okat.
A nightmare egy teljesen más kategória az tény, de egy idő után az is kijátszható. Viszont ott szerintem már kötelező a pályaismeret hogy mi spawnol vagy kanyarodik be eléd plusz az extra life gyűjtögetés is.
Én tegnap kezdtem el komolyabban az ultra nightmare-t. Na az meg a nightmare megspékelve egy hatalmas adag extra stresszel, hogy nem hibázhatsz mert végleges a halál...B_Csaba: Frosty nem evilági szint. Bár egyértelmű volt hogy le fogják hozni 1 óra alá.
Egy Serious Sam féle sorvivor módot mondjuk el tudnék képzelni még a doomba ahol addig jönnek a dögök amíg meg nem halsz és az idő lenne a lényeg hogy meddig bírtál életben maradni -
Ügyesek voltatok akkor.
Én most hogy nulláról kezdtem a játékot, sokat játszok, el is fáradokEste 8-kor már alvás volt, persze éjfél körül meg fent esz a fene.
Persze csapathatjuk, viszont itt pc-n még soha nem játszottam battlemodot, ma befejezem a játékot, és utána kicsit belekóstolok a multiba
-
Ragnar_
addikt
Respect a Nightmarezőknek, Én ha UV-n 2-szer meghalok egy arénában már csapom is át HMP-re
-
Segal
veterán
Egy kis fájdalom Csaba.
Ma este kipróbáltuk waterdaca-val a közös battlemodot.
Az első slayeret nevetségesen könnyen kivégeztük 2x is.
A második már jóval keményebb ellenfél volt. Bár elsőre elpicsázott minket, de a második körben szépítettünk
Sajnos te már nem voltál elérhető, de remélhetőleg holnap sikerül összeszervezni egy hármas találkozót -
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1456 üzenetére
Nekem fortressből nem menteette el a játék az állást. Visszanéztem egy kezdhettem elölről...
Ami itt még nem tragédia mert oké úgyis kell a gyakorlás. Bár az első pálya minden miliméterét ismerem már.
A durva hogy ennek ellenére a nagyobb arénában ahol 3 cacodemon meg az arachnotron is vár rám elég sokszor elvérzek, de sebaj ami nem öl meg (mármint engem és nem a Slayert) az csak erősebbé tesz.
Az kemény hogy az Icon of Sin-nél buktad... Lett volna rá bőven lehetőség az utolsó pályán, de ott már tényleg bele sem szeretnék gondolni...
A bugok meg bosszantóak. Nekem már nem tudom hogy az extra life vagy a praetor-os végigjátszásnál volt egy olyan hogy az utolsó pályán láttam is meghalni az archvile-t, de mégis buffolva maradtak az enemyk és hiába öltem őket éledtek az újak...
Ott végül eszembe jutott hogy be kéne tölteni az utolsó mentett állást mert ott még él az archvile és hátha jó lesz utána. Szerencsére jó lett de ha ultra nightmare közben történt volna az rettenet szopó lett volna mert ott game over...
Türelem az van, max agyon lesz szemetelve az összes pálya a halálaim időpontjával
Ha esetleg sikerül az első pálya (most az a terv hogy egyből save and exit-el ki is lépek és nem megyek be a fortressbe akkor őgyis baromi sokat kell majd gyakorolni a második pályát és nyilvánvaló hogy az sem lesz meg elsőre, akkor meg ugye ugyanott tartanék mint most.
Lehet teljesen elölről kezdeni.
Nézzük a jó oldalát így még nem szemeteltem be a második pályát egyetlen halállal sem
Az viszont 100% hogy nekem pályáról pályára kell majd lépegetnem és max a késöbbiekben lehet meg az hogy már az első 2-3 pályát annyira ismerem hogy bevállalom egymás után.
Viszont új pályákból mindig csak egyet lehet majd bevállalni. Túl nagy a kockázat és itt a hősködés nem kifizetődő -
Próbálok mindenre válaszolni, ha kihagyok valamit, sorry, jelezd.
Minden pálya végén elmenti a haladásodat a játék, ki tudsz lépni, "nyugodtan" (Eternal mellett néha nehéz) tudsz aludni. Amikor teljesítesz egy pályát, akkor ment, akkor ESC-el kilépsz és nyugi van.
Azt azért hozzáteszem, hogy ha kilépsz és másnap elkezdesz játszani, lehet hogy nehezebben veszed fel újra a tempót (érdemes előtte kicsit gatyába rázni magad egy másik mentett játékkal). Hozzáteszem azt is (bár személyiségfüggő), hogy egyben letolni az egész játékot rohadt fárasztó. 8 óra munka és itthoni tevékenységek mellett én 3-4 pálya után kinyomtam a runt, hétvégén több időm volt általában.
Ultra Nightmaren, és úgy általában az első 4 pálya a legnehezebb. Steam fórumon volt már belőle téma, általában a Cultist Base/Doom Hunter Base/Taras Nabad/Icon of Sin a legrizikósabb a játékosok szerint.
Szerintem a Cultist Base a legszemetebb, vannak részek ahol tényleg jól memorizálnod kell, hol éppen melyik démon spawnol hogy túléld, kicsit túltolták azt a részt.
Doom Hunter Base után megvan a Ballista, onnan könnyebb a játék, bár hozzáteszem ott is r*hadt nagyokat lehet sz*pni.A bossokat be kell gyakorolni, nincs mese. Olvastam olyan módszert is (ezt én is kipróbáltam, és jó, bár nem így teljesítettem), hogy ha nem vagy biztos egy pályában, akkor ments előtte és próbáld meg Nightmaren megcsinálni. Az is egy jó módszer gyakorláshoz ha pl. Extra Livesban játszol, a játék elején kapsz 3 hp-t (nem veszel fel többet!!!) és kipróbálod magad, meddig bírod, hol vannak a hibáid.
Az hogy az első pályán elnyakaltál párszor, nem tragédia. Mint írtam, az első pályák a legidegőrlőbbek. És legalább nem buktál annyit.
Amikor Icon if Sinnél buktam egyszer UN-en, azt hittem széttöröm a billentyűzetet. De nagy levegő, és újra. Nem szabad feladni. Egyszer volt olyan is egyébként hogy Urdakon egy bugba futottam bele, ez lett a halálom (gondolhatjátok mennyire voltam akkor is ideges)
Rohadt nagy türelem kell, koncentráció, nem mindenkinek való, ez tény. De ha ráfekszel, kielemzed a hibáid higgadtan és tudsz fejlődni, akkor sikerülhet.
Hajrá!
-
Segal
veterán
Vigasztaljon a gondolat hogy TheVRPisti is utálta...
Itt a videó
Itt még mindig utálta
-
Segal
veterán
Nem csak shotival ölhető a marauder. Jó ellene a bautista is meg a távcsöves fegyver is. Sőt a robbanógránát is sebzi csak picit mellé lődd.
Első pár körben be tudja állítani a vérnyomást a tag, de max második végigjátszásnál már bőven tűréshatáron belül van a legyőzése.
Szerintem a kutyája a bosszantóbb -
Segal
veterán
Akkor egy kérdés leginkább waterdaca-hoz, de mástól is jöhet a válasz
Gondoltam ma jobban nekimegyek az ultra nightmaare módnak egyrészt mert miért ne, másrészt hogy szokjam a streszt
Én barom nemrég azt nyilatkoztam hogy az első pályán még nem is igazán jelentkezhet hisz csak újra kell kezdeni...
Egy lóf*szt nem jelentkezik
Az a rohadék pók megölt párszor...
De most nem ez a lényeg hanem hogy végre sikerült megcsinálnom az első pályát és amikor ki szerettem volna lépni írta hogy biztosan ki akarok e mert blabla..
Gondoltam hogy esetleg fel kéne még venni a lángszorót meg fejleszteni a fortressben az egyik képességemen.
Ezt meg is tettem, de ezután már a második pályára nyitnám a portált...
Azt meg még nem szerettem volna. Gondoltam lesz ami lesz alapon kilépek. Persze hogy elvette a mentésem...
A kérdés az lenne hogy lehetséges hogy itt ki sem lehetne lépni? meg akkor már az is hogy a késöbbiekben mikor lehet biztonsággal kilépni?
Mert itt még azt mondom oké most már úgy nagyjából érzem az első pályát és eez még ugy oké, de ha valamikor megcsinálom életem végigmenetelét a második pályán és utána törli a mentésem akkor szétverem a gépet
Végül egy kis humor. Amikor már csak a 2 imp maradt a pálya végén, de te épp elig élsz és az utolsó enemy tud megölni a pályán. Megfizethetetlen érzés
Itt látszik viszont a képen az is hogy most már nyitva volt a portál és ugye ott már csak sétálni kell. Ez az egyetlen bizonyítékom maradt hogy megcsináltam az első pályát -
-FLY->
őstag
Nah jól van, asszem ezt most elteszem egy időre, kiakaszt az a pajzsos idióta. Persze sosem ad soti lőszert, fűrészelni sem lehet a végtelenségig, óriási ötlet volt belerakni. Napalmot az egész kurva studiora!
-
A bethesda launcheres sima eternalnál is volt 2 , arc complex és a cultist base. Most hogy megvettem a deluxe verziót, a játék felénél tartok, itt is az a két pálya van master levels alatt. Az xbox-os verziónál is volt mind a kettő, igaz az is deluxe kiadás volt, nem tudom akkor hogy is van ez
-
Segal
veterán
Ha pl szeretsz a Revenanttal multiba játszani, akkor berakhatod a trombitás skin-t
Ha nem szeretsz multiban játszani akkor a legalapabb fegyverre kapsz egy skin-t.
Na jó viccet félretéve az egyetlen dolog amiért megéri megvenni az egyértelműen a Cultist Base master level opció felszabadítása -
Segal
veterán
Tessék szépen megvenni a rip and tear dlc-t is ami az előrendelői extrákat tartalmazza
Amúgy le a kalappal előtted, én tutira nem vettem volna meg 3x.
Bár én is egy állatfaj vagyok ilyen téren mert az első nap, azelsők közt megvettem a deluxe kiadást, aztán a csúsztatás bejelentésekor vissza is mondtam. Nehéz döntés volt, de azt láttam akkor helyesnek.
Utána a mégnehezebb döntés az volt hogy megjelenéskor első nap ne kattintsak a vásárlás gombra. (Ez mocsok nehéz volt...)
Meg kivárni amíg értelmes akciót kap a steamen a játék. Kicsit röhejesen hangzik, de drágább lett nekem most ez a dlc mint az alapjáték
A dlc most ugye 30 euro volt, az alapjáték meg 50%-os leárazásban volt 30 euro, de a steam sale adott még 5 euro kezdvezményt 30 euro felett. Így lényegében 25 volt az alapjáték.
Szerencsére most az előrendelői extrákat is sikerült akkor pótolni (további 5 euro). Így még mindig "csak" 60 euro a végösszeg, az előrendelős 90 euro helyett, de sajnos így lemaradtam a deluxe verzióhoz járó lángolós Slayer skin-ről, a hipster archvile és a menőzős pain elemental skinről (annak nem tudom mi a neve)
Slayerből persze vannak jobben, archvile karakterrel meg akkor megyek multizni ha nagyon muszáj, de aa tudatomnak akkor is fáj hogy elmentek a skinek
Persze lesznek majd újabbak, meg úgyis a kampány a sokkal fontosabb a játékban -
Segal
veterán
válasz
Plazmacucci #1437 üzenetére
Gondolom bekerült a felvásárlás után a Microsoft xCloud-ba a doom eternal és akkor felhőből tudja futtatni
-
válasz
MikeWazowski #1435 üzenetére
Azt hogy? Milyen android? Mármint Swich?
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
MikeWazowski #1435 üzenetére
Buy
P C
C -
MikeWazowski
veterán
Üdv! Androidon nyomom a mai naptól és olyan gondom van, hogy mivel sose volt konzolom, baromi nehéz a game. Ez a kontroller nagyon nem megy. Az aim assist be van kapcsolva és max elvileg az erőssége is, de semmit nem csinál. Ki is próbáltam, nem húzza az ellenre. Ezzel mit lehet kezdeni? Már az elején szenvedek a legkisebb fokozaton...
-
Bár a játék lapján már eltávolították az opciót, de az oldal még él, elő tudjátok rendelni a Season Passt ezen a linken:
-
Segal, kérdezted a steamen valamelyik nap, játszhatunk majd akkor steam-en, megvettem most a deluxe verziot
a bethesda launcheres meg megy a levesbe..
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1424 üzenetére
Szerintem sem fogják bővíteni mert már most problémát jelentene ha nincs meg alapjáték.
Viszont ha kijátszuk a season 1-et akkor fájdalmasan sokat kell majd várni a season 2-re főleg ha egyszercsak amolyan "bosszúállós módra" szakad majd félbe a sztori...
Jó hosszasan átgondoltam megér e a cultist base master level 5 eurot nekem -
Nagyon sok jó játék van 5-10 euroért, én is szoktam belőlük mazsolázni.
Ez viszont egy triple AAA játék, nagy költségvetésből készült.Szerintem a Fortresst az Eternal után elfelejthetjük, én speciel nem is örülnék annak ha megint lenne egy űrbázisunk, másra vágyom, szeretem a változatosságot.
Ezért is jött be annyira az Eternal, innovatívabb volt mint a 2016-os.
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1421 üzenetére
Oké de azért tegnapelőtt 4 euroért megvettem az among us-t ami azért mégis egy teljes indie játék (és nem mellesleg qrva sokat röhögtem az elsőre teljesen ismeretlen magyarokkal) itt meg tulajdonképpen 1 pályáért meg 2 skinért adsz ki 5 eurot.
Persze már csakazért is meg fogom venni hogy meglegyen, meg hogy a vásárlásért kapott pontokból további doom eternal hangulatjeleket vehessek -
Segal
veterán
Az alapjáték is volt már 30 euro plusz ott volt rá steamen az 5 euros kedvezmény is a sale alatt, a saját launcherükbe meg végképp jóáron hozzá lehet már jutni szürke zónából szóval ez a jóáron dolog nem állja meg a helyét. Szerintem aki ki szerette volna próbálni az már kipróbálta max valami leárazásnál. Steamen még vesztenivalód sincs mert ha nem jön be visszzakéred és pénzed 2 órán belül és addig bőven kiderül hogy tetszik vagy nem tetszik.
Szerintem meg pont hogy széttaglalja ez a külön is megvehető dolog az univerzumot, mert ha csak 1 része lesz meg akkor valami nagyon fog hiányozni a fortressből vagy eleve nem is a fortressből lesz dlc indulása. Nem tudom egyelőre piszok sok a kérdés. Csak jönne már -
Segal
veterán
Viszont most látom hogy ez a rip and tier dlc tartalmazza a második master level pályát is ami alapesetben az előrendelőknek járt. Így azért számomra erősen elgondolkodtató ajánlat, mert a fegyver skin az tök lényegtelen, a revenant skin mondjuk jópofa csak épp nem szoktam a revenanttal játszani battlemodban
Még a végén megveszem, mert a master level viszont nagyon jó dolog -
Én abból próbáltam kiindulni, hogy a játék önállóan is futtatható lesz. Ez egy nagyon bölcs döntés és biztos vagyok benne hogy próbálnak majd kitenni magukért a fejlesztők.
Ez azt jelenti hogy aki eddig nem játszott az Eternallal, most kipróbálhatja töredék áron. Rengeteg új embert be tudnak csábítani a témába.
Reméljük ha 3-4 pálya lesz, akkor hosszabbak lesznek és sok arénát belepakolnak
-
Segal
veterán
Kizárt dolog szerintem. Egy max-ra húzott Slayer köszönőviszonyban sem lenne egy újonnan érkező játékoshoz képest.
Csak hasonlítsd össze az alapjáték első egy utolsó pályáját.
Ha az elsőt veszed alapnak hogy az új jétékosnak is élvezetes legyen, akkor a maxos Slayer csak végigrohanna a pályán, ha meg ellenkezője akkor az utolsó pályán főleg az új játékosnak mindent jelenthetne a játék csak élvezetet nem.
Szerintem ott is fejlődés lesz.
Számomra a nagy kérdés hogy mi lehet az aa 7 teljesítmény, meg hogy mennyi pálya lesz.
Én 3-4 pályára tippelek. Na most ott meg lehet csinálni félidőnél egy boss-t meg ugye a végigjátszás tehát eddig lehetne 2 teljesítmény.
Viszont album, cheat meg játékfigura baromi jó kérdés hogy lesz e mert ugyan új enemy jön tehát a játékfigura alapesetben egyértelmű lenne, de a fortressben tele a 3 polc ha megszerzni az összeset az ember.
Plusz új játékosként ha a deluxe verziót veszi az ember akkor az alapjáték összes játékfigurájánál még nem jöhetne a teljesítmény a dlc megjelenése után mert vagy nem lenne tele a polc és úgy hülyén néz ki hogy kész, vagy a másik eset hogy különválasztják a kettőt de akkor meg nagyon kevés játékfigurát lehet begyűjteni.
Albumot meg cheatet szerintem simán tudnak beletenni pluszban főleg ha az alapjáték előtt kitalálták hogy mi nem kerül bele alapból.
Megint lehetne valami új fajta cheattel teljesíts egy küldetést. Amivel lehetne 3 a teljesítmény, meg esetleg megint 1 időre érj végig 1 pályán, de ez még mindig csak 4...
3 hét múlva meglátjuk mi leszwaterdaca? Értem én a doom univerzumot, meg az is egyértelmű hogy a season 1-2 "dlc" nem jelenti azt hogy nem jöhet utána 3 meg 4 meg... ha van rá igény, de egyre komplikáltabb lehet a meegvalósítása.
Ez a season 1 meg 2 tutira be volt tervezve tehát itt egyértelmű hogy kész van minden, de már itt írtam ugye a teljesítménnyel meg a fortressel való felvetéseket mit hogyan leheet megoldaani.
Viszont ha sikeres a dolog és további bővítések jönnének akkor vagy durván át kell alakítaniuk esetleg bővíteniük a fortress-t vagy egy második lakást kitalálni stb mert ahogy egyre több tartalom jön úgy kéne egyre több "problémát" megoldani.
Szerintem amúgy sajna nem lesz 5-6 pálya mert akko a dlc áráért (30 euro) és tartalmazza a season 2-őt is (gondolaatmenetedet tovább gondolva megint 5-6 pálya) már 10-12 pályánál tartanánk ami meg már majdnem a 60 euros teljes játék kampánya.
Szerintem kapunk 3 vagy naagyon jó esetben 4 pályát. A többi az master level, esetleg új battlemod pálya stb. -
Szinte biztosan nem. Ha valaki új játékosként jön és nincs alapjátéka, az alapkoncepciót nem lehet úgy felépíteni hogy mindened meglegyen azonnal.
Az én spekulációm október 20-ra:
Kb. 5-6 új pálya lesz az első DLC, 3. pályára már minden fegyverünk meglesz. Emellé lesz Invasion mód + Master Levelek + egyéb finomságok. Elvileg olyan 15 euro lesz 1. DLC, tehát együtt az egész DLC csomag 30 euro körüli.
Segal:
Talán az alapjátékhoz is adnak ki új acsikat (főleg az új Master Levelek, Battlemode meg Invasion miatt), tehát emiatt nem venném 100%-ra a dolgot, amit írsz.
Egyébként a Bethesda/ID többször is hangsúlyozta hogy ők Doom univerzumban gondolkodnak, tehát hosszútávú terveik is vannak a sorozattal (erre szerintem a Microsoft is áldását fogja adni, nagyon jövedelmező a játék).
Minden hamarosan kiderül
-
Szerintetel, a slayer marad a dlc-ben is amit az alapjátéknál kifejlesztettünk?
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1413 üzenetére
De a teljesitmenyek meg az alapjatekhoz lettek besorolva...
Szoval szerintem muszaj lesz az alapjatekhoz berakni.
Ugy tudom elkepzelni mint a cod-nal a warzone-t.
Hogy ha csak az egyik van meg, akkor a masik resz latszik de inaktiv, ha meg megvan minden akkor barhova mehetsz. Tehat tokmindegy melyiket inditod ugyanoda fogsz kerulni.
Mondjuk az is igaz hogy steamen dlc-t csak akkor vehetsz ha megvan az alapjatek tehat lehet evegett kell meglepniuk. -
Egyébként ezen én is agyaltam azóta, hogy hogyan lesz megoldva, mert remélem a DLC-kre a skineket is magammal tudom vinni.
Szóval egyelőre bennem is vannak kételyek, nekem annyi könnyebbség van, hogy anno Deluxet vettem meg, úgyhogy abból a szempontból már nem kell agyalnom, hogy meglesz-e a játék Steamen.
-
Fórumon olvastam hogy Steamen külön oldalt csinálnak majd neki, mivel külön futtatható, így egyelőre várni tudtok mèg.
-
Segal
veterán
1 kis segítséget szeretnék kérni. Nekem csak az alapjáték van meg, mert a sale időpontjánál az volt nagyon leakciózva.
Viszont 1 ideje tervezem megvenni a dlc-t és ha jól emlékszem be is volt rakva a kívánságlistámra steamen (ott van az alapjáték is), de most az istennek sem találom az áruházban sem.
Csak a sima, a deluxe változatot meg az előrendelői extrákat tartalmazó rip and tear dlc-t találom.
Hova lett a "season 1-2" dlc? Ha valaki tudna linket azt megköszönnémKözben megvan a neve is hogy "year one pass" volt, de csak a steam főoldalára visz a link. Mintha eltűnt volna az áruházból...
-
-
-FLY->
őstag
Amúgy csak szerintem volt az előző rész sokkal könnyebb? Normalon tolom, de már nem elég fél szemmel nézni. Gondoltam olyan, mint az első, kis kikapcsolódás, még jönnek a jó játékok. Benne van hat óra, kitolom, zseniális a zene meg grafika, gameplay nálam vegyes, túl sokat kell gépészkedni (lőni meg ugrálni tudok, de ez a sok szirszar még
).
-
-
válasz
Plazmacucci #1400 üzenetére
Ellenőrizd le a beállításoknál hogy be van-e még kapcsolva, de emlékezetem szerint csak a bossoknál aktiválódhat.
-
Segal
veterán
válasz
Plazmacucci #1400 üzenetére
Ha használtad akkor minimum a doom hunteren túl vagy. Ott már azért vannak nagyobb dögök is. Ha belefér akkor áldozz be egy életet és tesztelj.
Nekem fogalmam sincs hogy működik a dolog mert egyetlen egyszer sem használtam.
Most 2 sloton is végigjátszás van a harmadikon meg épp egy UV-s kezdeti bohockodás szóval még csak megnézni sem tudom neked. Ez lesz majd valamikor az UN sztintnek fent tartva
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5420 Új, Fóliás állapotú,i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- Dell Latitude 5420 Újszerű állapotban, i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- Gamer PC- Rysen 5 3600, Asus Radeon 5700 XT(OC) 8gb VGA,16Gb Hyper x Fury RAM, Coolermaster K500.
- Samsung Z Fold 7 / Flip 7 - Bontatlan - 3 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari