- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zen_Ronin
tag
Sziasztok!
Elakadtam
Kimaxoltam az első és a második pályát.
Visszajöttem az Exultiáról a The Fortress of Doom-ba.
Ott is megcsináltam az összes feladatot, voltam a börtönben, és amikor visszaterepoltált ... nem adja meg a következő feladatot.
Be kellene állítania a teleportot a következő helyre, de nem történik semmi.
Mi lehet a gond? -
Segal
veterán
válasz
AsakuraDave #597 üzenetére
Ha kellően kitartó vagy akár az imp segítségével is elvesztheted az összes plusz életedet, ha csak az acsi teljesítése miatt vetted fel őket és nincs rájuk szükséged.
-
AsakuraDave
őstag
Milestone illetve steam achievement is van rá azért vettem fel őket illetve van amelyik secret bár lehet ezt benéztem és volt amit már nem kellett volna felvennem achi után. De azért bele rakhattak volna egy on/off extra lifes opciót ha sentinel armor meg ilyeneket bele tudtak rakni...
Amúgy nehézség téren én az összes slayer gate-t halál nélkül letoltam de pl secret encountereken meg meghalok vagy "sima" gameplay közben. Ami azért vicces mert elvileg a gatek lennének a legnehezebbek nem? -
cowk
tag
válasz
AsakuraDave #592 üzenetére
ne vedd fel?
-
frame>24
addikt
A poszt a Marauderről fog szólni (hogy tényleg redvás mértékben túltolták).
Hurt Me Plenty-n játszom.
innetől picit spoiler lehet
.
.
.
.A "Marsba lyukat lövős" pályán van egy slayer gate, ahol alapban egy Marauder szabadul ki, meg szokásos apróságok, illetve egy végtelen respawn-os angyal-szoborszerű robot (mekkora gecc
).
Így kb. 20-adszorra haltam, mire a Marauder helyett inkább beadott 3 hell knight-ot, + 2 baron of Hell-t "nehéz ellenségnek..." Mondanom sem kell, így már egyből meglett, szinte pihi üzemmódban, még úgy is, hogy még melegszik a minigun.Ennyit akkor arról, hogy a Maraduer milyen, bár az első találkozáskor könnyen meglett, de ott kvázi egyedül jött egy tűrhetőbb mini-arénában (anélkül, hogy közben 6 oldalról lőnek).
-
AsakuraDave
őstag
Az extra life-okat kilehet valahogy kapcsolni vagy csak a legnehezebb fokozaton nincs? Kissé elvesz a játékélményből :/
-
Daelion
őstag
1650 Super még egész vállalható kártya 1080p-re ha jó áron talál az ember.
Én ugyan ha ma vennék kártyát már nem vennék 4GB Vram-os karit de ez csak az én véleményem.De amúgy igen 1660/1660Super teljesen korrekt. 'Ti-nek sok értelmét már nem látom Super óta'
Illetve ha nem gond AMD és a használt kártya akkor RX 570/580 is egész jó fejlesztés 960 után,én is egy agyon húzott GTX 950-et cseréltem 570-re még 2018-ba.
RX 570 szerencsére még egész jól viszi Eternalt de pont,hogy nem fértem sehogy se bele a High Textúrába a monitor felbontásom miatt. '4 gigás verzióm van nem 8-as'
Hiányzott neki valami 11 mega és akkor már nem engedi azt rám erőltette a Mediumot.'nem mintha látnék kinézetben különbséget'
-
heavygrip
senior tag
válasz
hszilard666 #572 üzenetére
Köszönöm, tényleg jó cikk,de itt van egy, ami sokkal részletesebben leírja a történetet, karaktereket.
[link]
Pl amit linkeltél oldalt,ott nekem hiányzott az ARK teljes leírása,illetve az Argent d'nur, Sentinelek története.
Ez a történet,amit adtak a játéknak valami lehengerlő -
shotika
őstag
válasz
AsakuraDave #582 üzenetére
"Sajnos vmiért ha screenshotolok azok raw játék képet adnak nem a reshadeltet erre tud valaki megoldást :F "
Vannak erre képlopó programok, amik fullba azt fotózzák, ami megjelenik a kijelzőn. Ajánlgatni nem tudok, mert 1000féle van...
Az Ambient Occlusion szerintem az egyik legjobb látványtechnika a videojátékok történetében. Már nem emlékszem pontosan hol láttam először (talán a Far Cry 3-nál figyeltem fel rá még a tereptárgyak, fűszálak nézegetésekor - emlékszem micsoda hisztit váltott ki annak idején, amikor sokan nem tudták hogy ez az opció volt a "ludas" és nem tudták még kikapcsolni
)
De én imádok minden olyan látványelemet, ami segíti a beleélést - odaírtam azt is, hogy én melyiknél vettem észre először: normal/bump mappinget (hmm Doom3?? - 2004), a depth of field-et (Call of Duty 2 - 2005) (ezt is mennyien utálják a mai napig), a soft shadows-t (FEAR - 2005), na meg persze Half Life 2 fizikája. Most ennyi jut eszembe hirtelen, és hozzátenném, hogy természetesen akkor igazán jók ezek, ha belesimulnak a játékba, jól vannak megcsinálva és megfelelően vannak használva.Amivel viszont a mai napig hadilábon állok, az az élsimítás. Sokszor rengeteg féle beállítás van ezekre, ami egyrészt ugyan jó dolog, másrészt meg azért nem, mert azt jelzi, hogy a készítők sem nagyon merik letenni egy-egy megoldás mellett a voksukat, inkább belenyomják az "összeset". Tény ugye, hogy egy roppant nagy erőforrásigényű eljárás, de jó lenne végre konszenzusra jutniuk, mert nem új dolog ez, vagy 20 éve jelen van a játékokban. Annak idején (jó 10 éve legalább) olvastam egy cikket, ami azt pedzegette, hogy elképzelhető egy olyan megoldás, amit fizikailag (mint a fizika számítására anno a PsysX) építenek hozzá a videokártyához-procihoz-alaplaphoz (tökmind1), hogy ne terhelje a működésük a rendszert.
Szerintem pl a RayTracing is idővel gyárilag minden videokártyában benne lesz, de így, hogy egyszerre jelennek meg a felbontás növelésével az ilyen gépigényes megoldások, az lassítja az elterjedésüket. Nekem bejön a videókból ez az eljárás, de CSAK emiatt és és az esetleges 4k teljesítményre való tekintettel én még nem ruháznék be új videokártyára és tökéletesen kiszolgál a GTX 1060-am, mert nem ad NEKEM akkora ugrást, hogy megérje a ráfordított pénzt .
-
AsakuraDave
őstag
Igen, sajnos. De közbe meg a texturák a legtöbb helyet nagyon jók.
Most reshade-el kezdtem el szórakozni rá. Most ingame 0sharpening van de reshade-el lumasharpen+fine sharpen mellett talán végre sikerült elérnem azt,hogy nincs a túlélesítéses jelenség mikor minden tárgyat mintha körülfutna egy fehér vonal. Bár eléggé megtankolja az fps-t de szerencsére 1440p-n marad még elég hogy jól fusson
Illetve még ráraktam reshaden belül egy custom ambient occlusion-t, hát az állam le esik hogy egy ilyen "egyszerű" reshade hogy fel tudja dobni a grafikát. Annyival több mélységérzetet ad a játéknak hogy hihetetlen és nem csak "sötétebbé" teszi azt.
Sajnos vmiért ha screenshotolok azok raw játék képet adnak nem a reshadeltet erre tud valaki megoldást -
Liner
aktív tag
Sziasztok. Volna valaki olyan kedves és felvilágosítana (megoldást nem is várok
), hogy miért van az mikor bekapcsolom a HDR-t a játék valahogy "élőbb" viszont a map totálisan láthatatlan.
-
shotika
őstag
Tesztelgettem az Antialiasing "trükköt" és hát ugye nem véletlenül nem került bele a beállítások közé. Belső tereknél és ellenfeleknél, fegyoknál még oké, ott jól néz ki, de a nyílt terepnél már hamar kiszúrta a szemem hol trükköztek a készítők, hogy a látvány és a sebesség is megmaradjon. Képet most nem lőttem, mert épp megdöglött a játék alatt a Geforce Exp, de a lényeg, hogy a nagyon távoli objektumok (hegyek, dombok, sziklák) szinte minimálisan lettek kidolgozva, amiket a gyári TAA enyhén elmos, így nem szúr szemet. Szóval én maradtam az options-ben lévő sharpening csúszka állítgatásánál.
-
shotika
őstag
Hm, én látok benne fantáziát, sőt, igazából felőlem jöhet Doom játék third person módban is, így akár még látványosabb darabolások és jelenetek is lehetnének. (persze a videóban látható megoldás elég szegényes)
(#560) AsakuraDave: köszönöm!! Az elején én is keresgéltem ezt az opciót, mert mondom hogy lehet az, hogy betöltöm a 2016-os változatot, és sokkal élesebbnek tűnik, de aztán valahogy elfelejtődött a dolog.
-
copass
veterán
-
KaitouP
nagyúr
Gyerekek, túlbonyolítjátok. A Doom az Doom, arról szól 95%-ban hogy mész és hülyére lövöd a démonomat, a maradék 5% lore-t meg leszűröd a cutscene-kből, meg azokból a codex bejegyzésekből, amiknek a többségét, a lényegét meg lehet érteni úgy hogy az embernek van egy basic angol tudása, mellette meg egy szótárkönyve, esetleg nem lista használni egy Google fordítót arra a pár szóra, amit nem ért.
-
Segal
veterán
Találtam egy magyar nyelvű történetet
Végig is néztem de még elég összetett a számomra. Mindenesetre érdekes -
Csak nekem nem tetszik ez a játék?
Borzalom, hogy mit össze kell benne ugrálni. Ha Prince of Persia-zni akarok játszok azzal..
-
heavygrip
senior tag
válasz
hszilard666 #570 üzenetére
Mármint mivel? Tényleg érdekelne,mert már annyi - ezzel a történettel foglalkozó - oldalt olvastam, hogy huh, ennyit nem fordítottam még közép suliban sem
Egyébként olvasgattam őket,de nem annyira tudtam lefordítani, ezek a külföldi oldalak meg csakis a codexekből merítenek. Tehát azt írják le ami a játékban van. -
heavygrip
senior tag
Majdnem jó. Nem hal meg. A Titánnal ugye nem bírnak ( aki az áruló slayer fia) és jön Samur makyr aki beteszi ebbe az átalakítóba a Doom guy-t, így lesz belőle a Slayer. Nem lehet megállítani, és a pokol papjai csaptád állítanak neki így bezárják a szarkofágba, ráomlasztják a templomot.
-
Amartus
senior tag
Elolvastam a linkelt fordítást.
Lehet azt mondani, hogy a klasszikus Doom-okban, mint egyszerű tengerészgyalogos, végig parádézhattunk a pokol és a Föld különböző részein. A leges-legutolsó csata után a tengerész gyalogos és a pokol utolsó bajnoka meghal. De a pokol papjai a tengerészgyalogosból egy über démont csinálnak, mert ugye, hogy milyen jó tárgyaló képessége van, de nem "becsülik" meg eléggé, és emiatt az übertáp démon átmegy Doom Slayer-be. Jó sok csata után ráomlasztják a barlangot és zárják a szarkofágjába; és a 2016-os Doom-ban már mint Slayer ébred, illetve szabadul ki.
Ez így lehetséges? -
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Bethesda Launcer esetén,hogyan tudom megvásárolni a Year One Pass - Expansion & DLC -t?
Az alap játékot vettem meg.De szeretném behúzni előre is a DLC-t is.Bethesda Launcer esetén miért nem találom?
Vagy majd később lesz elérhető? -
cocobanana
tag
Mivel jelenleg Doom lázban égek, elkezdtem a 16-os Doommal is játszani, már végig vittem megjelenéskor és rá tavaly is a gamet, de most újra neki álltam uv nehézségen. Eternal után nagyon fura a 2 játék. Maga a helyszín sokkal horrorosabb, véresebb, sötétebb mint az eternal. A térkép is nehezebben átláthatóbb mint az eternalban, illetve itt nehezebbnek érzem az uv nehézséget, mint az újban. Játékmenet is sokkal lassabb, meg ugye itt kevesebb mechanika is van. Remélem a következő Doom játékot az előző 2 Doommal fogják összevasalni és kapunk egy vérbeli, sötét horror, pörgős játékmenettel rendelkező Doomot.
-
melega
őstag
Én most vittem végig a játékot és tetszett. Imádom már az első részét is imádtam.
-
heavygrip
senior tag
válasz
cocobanana #558 üzenetére
Szia. Engem is nagyon érdekel a sztori,de kb az angol tudásom nem ér fel ezzel. Külföldi oldalak tüzetesebben ki elemzik a sztorit,minden apró részletet megemlítenek. Google fordítóval le fordítom,amit esetleg hülyén fordít,vagy nem oda illően akkor veszem elő a szótárt és oda teszem a szöveg környezethez a megfelelőt, idő igényes,de megéri mert elég összetett sztorija van.
-
AsakuraDave
őstag
válasz
AsakuraDave #560 üzenetére
Két kép, hogy érthetőbb legyen a különbség
( a földön az a kék cucc reshade SMAA-val teljesen pixel mentes lesz, illetve a rázoomolva kék cucc elött azok a kis apró fehér pontocskák lennének a "fényvisszaverődés" effektek amiket brutál elmos a TAA és úgy kapunk egyfajta reflekciót a padlón)
[r_antialiasing 1]
[r_antialiasing 0] - a fegyveren és a kéz modellen elég drasztikusan változik a szín,élesség és élethűbb lesz szerintem -
chatran
őstag
válasz
cocobanana #558 üzenetére
Én is gyűjtöm ezeket a codex bejegyzéseket, de annyira bonyolult angolt használ, és ezek olyan hosszúak, hogy nagyon hamar abbamaradt a lelkesedésem.
Itt egy fordítás a 2016-os Doom Slayer Testament-ről. Még magyarra fordítva is nehéz olvasmány, mert olyan prófécia féle. -
AsakuraDave
őstag
Nah addig keresgéltem mert nem akartam elhinni, hogy csak ennyi lenne grafikailag a játék mikor a doom2k16 még 1440p-n is élesebb képet adott. Játék közbe nyomsz egy 0-át és a consolba beírod, hogy r_antialiasing 0 így kikapcsolod ezt az ocsmány TAA-t amire semmi opció nincs, hogy állítani lehessen a menüben.
A színek 100x pontosabbak lesznek és végre ránézek a super shotira és nem egy műanyag gagyi valamit látok, hanem egy brutál szép részletes fegyvert és érezhetővé válik hogy ez bizony valami vasból van és kiemelkedik mindennek van mélység érzete a dolgoknak nem egy összemosott valami.
De persze van negativum ilyenkor a reflekciók pontokká válnak nem egy egész mosott visszaverődések. Ez mozgás közbe nem nagyon látszik csak a staggerelt démonok villogásán észlelhető hogy "pixeles". Illetve ilyenkor azért kicsit pixelesebbek az élek és fura mód hiába tolom fel a felbontást 4k-ra nem segít, csak reshade SMAA-val tudtam megoldani ami amugy kicsit elmossa a reflectionöket így a pixeledésük kevésbé látható.De ez a trükk hogy a reflection-ök csak sok pontocskák nem 1:1 ami visszaverődik a márvány padlón és a rárakott TAA úgy elmossa a cuccot, hogy "szép" lesz de cserébe minden más élettelen lesz.
-
cocobanana
tag
Sziasztok!
Kitoltam a játékot UV nehézségen, nagyon adta. Viszont valaki röviden összefoglalná a storyját a játéknak, mert nem igazán értek angolul, és a kevés átvezető animációkból nem sokat értettem. Hiába gyűjtöttem össze minden itemet, elvileg a storyt codexbe írja le, de annyira nem tudok angolul, hogy megértsem. Szóval köszönöm annak, aki leírná részletesen, most miről is szólt a történet. Pl ki volt az angyal robot szerű boss, meg a végén az a nagy páncélos boss? Meg most, akkor megmenekül a föld? Ők hozták ide a démonokat? Na mind1, ezt leszámítva, élmény volt ez a játék. Amit lehetett singleban kimaxoltam. -
Eversmann
aktív tag
válasz
ClunkyChip #556 üzenetére
Csak mert kér kártyát, vagy trial alatt le tudom mondani?
-
Eversmann
aktív tag
válasz
ClunkyChip #554 üzenetére
Állat
De ehhez most elő kell fizetni Amazon Prime-ra?
-
KaitouP
nagyúr
Végigjátszottam.
1 hét, Ultra-Violence fokozat... Zseniális játék volt.
A platina trófea (PS4) is lassan megvan, később írok egy hosszabb véleményezést a játékról.
-
heavygrip
senior tag
válasz
peterson79 #538 üzenetére
Igen,le a kalappal az id előtt. Nagyon komplex az egész játék.
Én már alig várom, hogy írthassam a férgesét megint. -
cowk
tag
válasz
AsakuraDave #549 üzenetére
cheatek tuti le voltak kapcsolva?
szerk: bar, elmeletileg csak a slayer keyeket nem adja ki, ha be vannak kapcsolva 🤔
-
genndy
addikt
válasz
AsakuraDave #547 üzenetére
Nem kell végigvinni a mapot. Ha az elejéről kimaradt valami azt fölveszed és ki is léphetsz.
Egyébként minden pálya végén megjelenik a gyorsutazás lehetősége, vissza lehet menni elég sok pontra, ellenségek nélkül. Ha viszont csak később mész vissza akkor respawnolnak az enemyk is.Minden pályán két titkos harc van. Nézz körül jobban.
-
AsakuraDave
őstag
De úgy látom, végig kell nyomni a mapot nem? A második mapon azt hiszem mikor elösszőr látni ezeket a zöld kutyákat volt egy rózsaszin encounter amit kihagytam nem tudtam hogy kell még oda átugrani de újra töltöttem és meglett de utána "back to campaign"-re nyomtam nem toltam végig a pályát. Most is a 2. pap első pályán egy preator upgrade kimaradt az elejéről, elég csak azért vissza töltenem megszerezni és vissza a campaignra vagy újra véggi kéne tólni? :/
-
genndy
addikt
válasz
ClunkyChip #545 üzenetére
Megcsinált pályákra utólag is visszamehetsz, akár cheatekkel is, összeszedni ami kimaradt. Nem veszik el a progression, 6. pálya marad készen, folytathatod.
-
ClunkyChip
csendes tag
Sziasztok!
Most csináltam meg a 6. pályát, az Arc Complex-et, a kérdésem a következő, az első 3 pályán nem szedtem össze mindent, ha megcsinálom az első 3 pályát, akkor a 6.at újra kell csinálnom, vagy tudom folytatni utána?
-
Pala
veterán
-
KaitouP
nagyúr
Lett volna pisztoly is: [link]
-
copass
veterán
válasz
peterson79 #538 üzenetére
"túlfiatalvagyokahalálhoz" is kapaszkodós tud lenni később!
-
peterson79
őstag
-
heavygrip
senior tag
Na, én is végig toltam, tegnap este,steam szerint 17,5 óra volt,ultra violencén.
Mit ne mondjak, az utolsó 2 pályán be dúrvúlt a hejzet. Aki nem jutott el még idáig és kb. "csak" egy " mezei gémer apuka" (mint én) aaaz kösse fel a gatyát.
Én még az elején azt hittem,hogy( mivel a 2016-ost végig vittem UV szinten pontosan 29. alkalommal) bátran kezdhetek neki itt is ennek a szintnek,de nem, teljesen más a játék stílus, míg ott csak is kizárólag a reflexeire szamíthatott az ember,itt azonban ügyesen kell variálni a lánc fűrész, lángszóró, másodlagos tüzelés,glory kill, gránát vető/fagyasztó, egy kis lövöldözés, aztán megint láncfűrész kombóját és így tovább.
Nem eszetlen hent ez teljesen,ott kell lenni fejben.
A lényeg,hogy végig küzdöttem, másodjára már könnyebb lesz,bele kell rázódni. -
chatran
őstag
Nem értem ezt a visszautazást a pályákon, hogy összeszedjem a fel nem vett cuccokat. Eddig kétszer is jelezte, hogy visszamehetek. Asszem a 3-ik pályán, gondoltam végigtolom az egészet és majd a vége előtt szépen visszaugrálok és szenvedek a szívatósabb titkos helyekkel. A végén felültem a vonatra és se szó se beszéd vége lett a pályának.
Esélyem nem volt visszautazni.
-
muxi-muxi
senior tag
Urdak-on van egy ugrabugra, amit nem tudok kivinni. Nem kicsit befrusztrálnak ezek a platformrészek. A nagyját már abszolváltam, de ez kiakaszt.
Ez a játék mazochistáknak való. Eszembe jutott róla egy vicc
Megy a nyúl az erdöben, benéz az egyik bokorba, meglátja a medvét aki egy üllön kalapálja a farkát. Kérdezintöle a nyúl:"hé, medve, mit csinálsz?" "Verem a f@szomat." - válaszolja. "és élvezed?" - újra a nyúl.
"Ja. Amikor melléütök."
-
#48613632
törölt tag
válasz
peterson79 #529 üzenetére
Én is az Air Controlt fogom választani, de előtte, másik mentésben, az volt, ami a glory kill után felgyorsít egy időre. Hasznos volt az is, és tényleg jóval gyorsabb leszel, nem csak alig érezhetően, egy picit.
-
olbaidhun
őstag
Spoiler veszély.
Most tényleg ezért küzdöm végig a gémet?
[link] -
peterson79
őstag
Rögtön két teljesen más, mint az enyém..fasza
Az Air control elgondolkoztatott. Sokat vagyunk levegőben, az tényleg hasznosabbnak tünik, mint pl a gránátos.
A Dazed and confused azért tűnt hasznosnak, mert van, hogy nem jutok oda időben az ellenséghez és nem tudom kiütni, vagy ha nem is érek oda, addig se csinál semmit, ergo van időm a többire figyelni.
Tegnap elég komolyan rápörögtem, már egész jól megy az ugrabugra-lövés-ütés-ugrabugra-láncfűrész kombó -
copass
veterán
válasz
peterson79 #526 üzenetére
asszem én a Savagery, Blood Fueled, Punch and Reave
-
KaitouP
nagyúr
válasz
peterson79 #526 üzenetére
Én mozgást elősegítő rúnákat elsősorban, tehát ezt a hármat: Air Control + Chrono Strike + Saving Throw.
-
peterson79
őstag
Sziasztok.
Runáknál ki mit használ? Tudom, hogy stílusfüggő is, de azért na..
Nekem most az, hogy ha sebez a gránát vagy fagyasztó, akkor gyorsabban visszatölt, a tovább marad villogóban az ellenfél - bocs, nemtom a nevét - és a az idölassitó van aktíválva. -
copass
veterán
dómeternal radicspeti elszabadul!
-
KaitouP
nagyúr
Artist: /u/leguinstarr - https://www.reddit.com/r/Doom/comments/fp5h3w/bonk/
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
#48613632 #518 üzenetére
Tobb fajta speedrun letezik Az Any% lenyege hogy minden hibat,glitchet ki lehet es kell is hasznalni h te legyel a leggyorsabb. (Ha letezik is cheat az adott jatekhoz azt nem lehet hasznalni)
Viszont az ilyen hibak kitapasztalasa akar tobb 10 ora (vagy akar 100+ is) is lehet.
-
#48613632
törölt tag
Ez a srác vmi cheat kódot is használ? 1:45-nél hogy a francba ugrik fel oda?
(Előtte meg pont gépel valamit. Bár a konzolt nem látom, meg lehet, hogy csak twitch/yt chatra ír)
szerk:
Na jó. 3 percet néztem. Ez így nem fair, hogy a pali a worldmap tetején végiggaloppozik. Valami exploit lehet ez inkább, nem? -
Pala
veterán
Szerintem a speedrunnerek agya/szeme a rengeteg gyakorlástól rááll az ilyen dolgokra, tudják, mit kell keresni, mire kell figyelni egy adott szituációban.
Egyébként már van 50 perc alatti run is.
-
Segal
veterán
Én azon sem lennék amúgy meglepődve ha ők eleve korábban kapnák meg a játékot hogy tudjanak gyakorolni.
Mármint az ugye tény hogy pár nappal eleve hamarabb kapták, de elnézve 1-2 streamer "első játékát" időnként úgy fordultak a megfelelő írányba a tovább haladáshoz mintha eleve tudták volna hogy merre kell menni.
Persze nálam is volt olyan ahol épp megláttam a jó irányt, de azért valljuk be hogy mindenkinél volt olyan hogy esetleg kicsit el kellett gondolkodni mi merre hogy dolgokon...
Értem én azt is hogy én egy hétköznapi játékos vagyok ők meg profik de nekem akkor is gyanús a dolog.
Ennyire azért nem volt egyértelmű minden a játékban szerintem.
Főleg a lassan 1 óra alatti végigjátszásoknál ahol már pontosan tudja (pár nap alatt) hogy hol lehet kilépni a pályáról, merre kell menni pályán kívűl és persze azt is hogy hol lehet visszatérni hogy sokkal előrébb járj... -
#48613632
törölt tag
válasz
frame>24 #508 üzenetére
Ó, én még ott sem. A 3. vagy 4. mapot kezdem. (Megnéztem: Exultia) Szépen adagolom magamnak, napi egy-két óra, ami 2 vagy 3 fight nekem. HMP-ben előrébb jártam valamivel, de elkezdtem újra előröl UV-ben, így legalább nem pörgetem le pár óra alatt.
Igen, a Slayer klubba beléptem, akkor az lehetett valóban. -
whitezo88
nagyúr
Ultra Nightmare, alig 6 óra alatt, biztos lesz gyorsabb majd: [link]
-
frame>24
addikt
válasz
#48613632 #507 üzenetére
A zombit elvileg arra (is) kapod, ha belépsz a Slayers Club-ba. (én az alap Bethesda játék verziót vettem - lehet egyéb kiadásokban benne van eleve)
De tényleg out-of-style, csak még nem akartam más skinre "pazarolni" a sentinel battery-ket.
Még kb. a kampány felénél járok.
-
#48613632
törölt tag
válasz
frame>24 #506 üzenetére
Nekem van zombie slayer, de fogalmam sincs, mire kaptam. A többi skinből viszont csak az alapok. Badgekat kaptam még, meg bannert. De ezeknek inkább csak multiban van jelentősége. Igaz, a zombie skin működött campaignban is, de annyira degradáló, hogy a Slayer szét van hullva, és lógnak a belei, hogy visszatettem a defaultot.
DooM-Slayer Never Die!
-
frame>24
addikt
Hello!
A Fortress-ben van ugye a játék-bábus polc, ahol szépen, közelről megtekinthetőek, forgathatóak a 3D-s démon modellek. Nincs ilyen opció a saját Slayerre is? - ugyanott a "polcnál" van, de az csak a default ruhában mutatja.
Úgy megnézném a zombi, plusz egyéb későbbi skin-ekben is...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Steam-es változatot vadászok, de nem találok sehol sem.. Marad a Bethesda-s verzió.. Pedig az Achi-k miatt jó lett volna.
-
Ragnar_
addikt
Persze bőven van mit csinálni még, jönnek Story DLC-k is, ENYHE SPOILER
de azért elég kerek lett a sztori a végére, legalábbis nem egy tipikus folytköv. befejezése lett,
ezért vetődik fel a kérdés. Aztán majd kiderül kb. 3-4 év múlva.. -
shotika
őstag
"Kérdés, hogy mi lesz a következő részben ? Mint sztori, mint játékmenet szinten."
Majd kiderül. Szerintem még korai ezen filózni, egyelőre ezt kell kiismerni.
Olyan mint egy szenvedélyes, dögös csaj: lenyűgöz a vadsága, a kiismerhetetlensége, az újszerűsége, és meg kelldöngetniismerni, élvezni.
Ha egyből ugranánk a következőre, a jelenlegit se érdemeljük meg, és olyan hisztit okozhatna, mint amit a PCX-es fiúcska generál -
Daelion
őstag
válasz
whitezo88 #500 üzenetére
Én se vagyok híve a 'túl nehéz' játékoknak mert az már idegesít de HMP az pont megfelelt nekem miután megszoktam a játék sebességét/mechanikáját.
Se nem túl könnyű,hogy bealudjak de nem is túl nehéz hogy zavarjon.
Illetve ha ember szedegeti az extra életeket akkor egy jó pár halál belefér,nekem is maradt 20 darab a játék végére.Ellenségek csonkítása az tényleg jó,ennek már kb alapnak kéne lennie ilyen játékokban szerintem.
'Mikor volt már a Soldier of Fortune pl csak ott emberekkel'
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen routert?
- Nintendo Switch 2
- Milyen TV-t vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Óvodások homokozója
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- Arcam AVR550 Dirac Live
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ / 13600HX 14C / 16G D5 / 1TB G4 / WS tervező
- ! Dell Precision 7670 FHD+ / i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1TB G4 / Quadro RTX A4500 16GB Pro tervező
- Igazán erős Gamer gép!
- ! Dell Precision 7770 i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1TB G4 / Quadro RTX A5500 16GB Pro tervező BOX
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!