- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Most értem haza melóból, azt sem tudtam hogy most ezzel játszik, de elnézve mit küszködött abban az arénában ahol feladta a dolgot, meg amit már megírtam hogy szerintem baromira felkészületlenül állt neki a lényegesen nehezebb folytatásnak vért fog izzadni mire végigjátsza.
Én azon sem lepődtem volna meg ha egyszerűen nem folytatja. Nem láttam rajta a lelkesedést az első streamnél -
cyberkind
félisten
válasz
Synthwave #1791 üzenetére
Mindkét kieg jóval nehezebb minden fokozaton, mint az eredetiek, amivel nem lenne baj, de vannak olyan pályák, amire nincs ötlete az embernek, én csak ámultam anno, hogy ezt miként képzelték és társai.
Mondjuk a sztorihoz hozzátartozik, hogy a 2 kieget eredetiben csak anno próbáltam és nem tetszett, azóta csak a Brutal Doom-ban néztem, ott meg...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #1790 üzenetére
Ugyan-ugyan; nem kell bemutatni őket.
Nehezek, de simán kijátszhatók UV-n.
Sigil: A cuccnak volt díszdobozos kiadása is. Software renderert tessék majd használni, úgy az igazi. Amúgy a TUD nyersanyagaiból építkezik, DOOM II content egyáltalán nincs benne, illetve a soundtrack nagyon ott van, és nem csak MIDI-ben érhető el.
-
cyberkind
félisten
válasz
Synthwave #1788 üzenetére
Pedig azok, olyan szinten ki van cseszve a játékossal a 2 nem ID kiegészítőben, mint egy játékban se, és ez meglátszik ott is, amikor a bónuszpályát nem lehet megcsinálni csalás nélkül, mert a kártya a zárt ajtó mögött, csak pont az a kártya kell ahhoz az ajtóhoz. Nem tudom pontosan melyik rész ez, de kb mindkét kieg ilyen lett, ami nevében Doom, meg nagy átlagban Doom, csak nem olyan minőségben semmilyen téren.
A Sigil új, de ránézek majd arra is, de nem várok sokat így a 2 kieg után, a Doom nekem a régi korszakból főként az Ultimate Doom, meg egy kicsit a 2. rész.Hogy a Sigil a tavaly kiadott pár pálya, így már értem miért nem foglalkoztam én ezzel.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind #1777 üzenetére
"Én toltam az összes régi Doom-ot, és nem emlékszem, hogy az eredeti bármikor az Eternal közelébe ért volna szivatás terén"
Akkor gondolom a TNT Evilution, a The Plutonia Experiment és a Romero-féle SIGIL kimaradt. Ja, látom az első kettő nem, de azért a "játszhatatlan" jelző kissé erős; minimum UV-n meg kő csinálni.
A SIGIL-t pont tegnap vettem elő. Jó kis klausztrofób, ultraigényes vergődés, a megszokottnál talán valamivel több vertikalitással. 2-es gamma alatt látni sem lehet kb. semmit. : D
-
cyberkind
félisten
válasz
zoo8800 #1785 üzenetére
Nekem a végefelé kellett mindent, mindenezni. Abba is hagytam a vége előtt 1-2 pályával, ez nem egy Dark Souls ahol tudja mit vár az ember és mikor, ott csak a DLC-k voltak nehezek, szarrá fejlesztett karakterrel, de itt, ahogy haladok előre, és olyan ellenek jöttek, egy szopássá vált az egész. Amíg a 2016-os részt a 3. fokozaton kezdtem el, és élveztem szenvedés nélkül, addig itt...
CME
Minimum 1-el, de az se lett volna rossz, ha a nehézség megmarad a 16-os szinten, mert az egészségesen nehéz volt, de ez kb játszhatatlan, ha az ember nem használja kötelezően a dolgokat, de még akkor is nehéz, én amikor nézek egy-két embert ahogy tolja UV-en, azt se tudom mi történik. -
Ragnar_
addikt
válasz
cyberkind #1777 üzenetére
Én a régi időkben idkfa-val csapattam többnyire és ment a trancsír.
A 2016 Doom is hozta a feelinget alacsonyabb nehézségi fokozaton még cheat sem kell, csak sima újrajátszás. Az Eternalnál eleinte az ugárómechanika első végigjátszáskor úgy tűnt, hogy másodszorra unalmas lesz, meg nehéz, de totál megcsinálható, 2.szorra már jóval kevesebb próbálkozás kell. Ja meg ugye a régieknél volt save/quicksave nem csak checkpointok. Én inkább azon vetyengek, hogy hová lehet ezt még fokozni. Néha úgy gondolom, hogy egyel többet lépett játékmechanikában a Eternal, mint kellett volna, de majd kiderül.
-
cyberkind
félisten
válasz
WATERDACA #1776 üzenetére
Én toltam az összes régi Doom-ot, és nem emlékszem, hogy az eredeti bármikor az Eternal közelébe ért volna szivatás terén. Na de a 2 kieg, amit nem Carmack csinált, na az játszhatatlan volt magasabb fokozaton, és pár pálya szó szerint a szándékos szopatásra ment, mint pl egy labirintus, amiben csak az egymást felélesztő főpapok voltak, és ha az nem elég, az ajtók úgy nyíltak, hogy átkellett menni egy bizonyos pontján a pályán, hogy a labirintus másik oldalán (valahol) kinyíljon," az ajtó, de közben figyelni kellett, hogy ne nyissunk ki mást, szintén valahol, és ez csak egy pálya a hozzánemértőktől.
Ha valakit érekel, megkereshetem ezt videó formájában.
-
Csodálkozom hogy olyan dolgokon vannak egyes emberek kiakadva mint pl. az állandó szivatások (köd, spirit, totemes Marauder) stb.
Ez még a legjobb játékosokat is megszivathatják rendesen elsőre magasabb fokozaton.
De ha valaki játszott a Doom 1-2 (D64) részekkel, akkor már ismerős lehet hogy ez a játék néha szánt szándékkal szivat és provokál. Valaki ezt a dolgot elfogadja és legyűri - vagy nem.
Ráadásul a régi Doom még jobban szeretett szivatni, soha nem felejtem el hogy vertikálisan mennyi m*cskos dolgot lehetett 1-1 arénában összefabrikálni.Egyébként a DLC-ről néhány gondolatot (eddig kétszer játszottam végig - Nightmare + Extra Life Nightmare - azóta időm nem volt rá:
- Ahhoz képest hogy milyen grandiózus DLC-ről papoltak, annyira azért nem dobtam hátast tőle. Egy csomó minden kimaradt (amit vártunk?), Master Leveltől kezdve Invasion Mode-on át.
- A 3 pálya véleményem szerint korrekt lett, érdekes a történetszál is (egy Doomban???!!! - igen, ezt is megéltük - és tök jó szerintem).
- Sok helyen elgurult a fejlesztők gyógyszere és ezzel egy probléma van (ami szerintem hatalmas probléma). Ez egy különálló (standalone) játék, elvileg ezzel sok játékost be akartak vonzani a Doom univerzumba. Na most ha én vérpistikét leültetem a DLC elé, szerintem 15 perc után kinyomja. Hogy miért? Mert egyértelműen látszik hogy a base gamere épül (ez igaz a kihívásra is), nincs benne átfogó teljes tutorial, azonnal bele a közepébe stb.
A base gamet is a nehézség miatt hagyták ott páran (és hogy túl komplex), ez még rátesz egy nagy lapáttal.
Szóval én nem igazán értem ezt a koncepciót, de lelkük rajta.Ami tetszett:
- Dizájn - ezt nem igazán kell ecsetelni szerintem, de minden egyes epizódnál elkápráztatnak. Talán nekem a 3. pálya volt kicsit unalmas, Urdakhoz nagyon hasonló volt, de az első két pálya csillagos ötös.
- Zene - Mick Gordon után is van élet, sőt. Az új zeneszerzőpáros hozta a szintet.
- Az újrajátszhatósága megint adja magát (és több benne a kihívás)
- Az újítások nagy része jól működik (spirit, eye, több totem elhelyezése, +2 extra lives)...
Ami nem tetszett:
- Az újítások egy része nem működik jól (a blood angel nettó csalódás - dizájnilag unalmas, a támadása és sebzése is, az utolsó bossnál ő a legnagyobb fenyegetés).
- Túltolták/következetlen a nehézségi szint (igen, ilyet írok tapasztalt játékosként). Változó nagyon a nehézségi faktor, ráadásul az UV és Nightmare között nagy szakadék van - ezt fórumon olvastam több helyen, és elhiszem - bár UV szinten nem játszom - így nem tudok biztosat írni ez ügyben.
- Az utolsó boss - bár több szintből áll és elsőre változatosnak tűnhet - rendkívül olcsó és bugyuta. A base gameben a bossok mindegyike sokkal élvezetesebb volt). Nincs is tér a pályán, egy szűk teremben kell ugrálnod mint egy idióta.
- A tartalom - fentebb már kifejtettem - mit vártam és mit kaptam.
Összességében nem csalódtam a DLC-ben megjelent tartalmi részben, remek kis 3 pályát kaptunk, minőségi, méltó folytatása a base gamenek. Valamilyen szinten túl is tesz rajta. Elleszünk vele még egy darabig.
-
Ragnar_
addikt
válasz
zoo8800 #1773 üzenetére
Én kb. uccsó pályáig úgy játszottam, hogy ott a soul, nem lehet vele mit kezdeni addig enchantolja a démonokat amíg elfogynak, vagy nincs a közelben egy másik démon akibe átszállhat, aztán koppant a tantusz, mikor nem tekertem el a súgót egyik halál után, hogy plasmával ki lehet őket nyírni
-
-
zoo8800
veterán
A 2. pályán ez a ködös szivatás nem kellett volna.
Ha a spiritet nem sikerül kinyírnom, átszáll egy másik démonba. Ha azt is kinyírom, és nincs mibe átszálljon, akkor annyi neki, vagy később valahol bevárnak és együtt támadnak le? -
Segal
veterán
Nekem Urdak tetszik a legjobban kinézetileg és játékmenet szempontjából. Na pont nem a platform részek hanem a harcok végett.
Látszik hogy brutális időt szenteltek (ott is) a pályatervezésre.Közben rátaláltam már a Hell in Earth és a Super Gor Nest Master level lehetőségre is.
Biztosan apránként adagolják majd a tartalmakat
Plusz skineket is találtam még, de max spoilerként osztom meg
[kép]
[kép]
[kép] -
Segal
veterán
Hoppácska.
Előbányászták a játék file-ok közül a Doom Hunter Base Master Level lehetőséget.
Videó a játékmenetről. Ez legalább már nem csak egy pletyka, hanem valami ami már ott van a gépeinken csak még nincs aktiválva -
válasz
Plazmacucci #1764 üzenetére
Az tény hogy adhattak volna ködlámpát, mondjuk a sisakra
-
Szerintem nem lett jó ez a DLC. Azért nehezebb mert olyan faszságok vannak benne mint a köd amiben nem lehet látni, meg az arénák körberakva önrobbanó "hordókkal", vagy a minél több super heavy démon bezsúfolva minél kisebb helyre. Ebben semmi fantázia nincs.
A történet olyan amilyen, a zene meg generic kattogás lett. Kár volt azt a Mick gyereket kirúgi. -
Segal
veterán
válasz
#98320896 #1760 üzenetére
Minden kezdet nehéz, de gyakorlással menni fog. Én eleinte az alapjátékban még a legkönnyebb fokozaton is bénáztam (sok volt az infó a 2016-os verzió után) aztán meg kijátszottam nightmare fokozaton is.
A dlc-nél most azt mondom hogy ez kizárt dolog lesz, de eleinte az alapjátéknál is ezt mondtam. Csak be kell tanulni a pályákat hol mi jön, mi ellen mi a leghatásosabb és gyakorolni. Ha meghalsz akkor meg kiértékelni a halálod okát és másképp nekiállni legközelebb.
Erre tényleg nincs jobb kifejezés mint a tapasztalatot kell gyűjteni. Max valakinek ez könnyebben megy és alapból UV vagy nightmare fokozatot választ, más meg kezdi akár a leggyengébb fokozaton és onnan lépked felfelé -
Segal
veterán
Engem is csak az mentett meg hogyx én 14-el érkeztem. Az utolsó körig minden szzép és jó volt, de ott a második spirit ölése közben egy kis oldalazástól megszakadt a kapcsolat a fegyver és a spirit közt és naaná hogy az erősebb démonba tudott visszaköltözni...
Annyira szétestem abban a pillanatban hogy kb fél percen belül vesztettem még 1 életet.
Akkor próbáltam én is lenyugodni és higgadtan folytatni hogy nyugi van még bőven életed és 1 szemét spiritet kell leölnöd és vége
Viszont ha én is a határon mozogtam volna az életmenyiséggel, akkor lehet bebakizom az extra para miatt.
Néztem Draqu UN videóját és egyszerűen nem hittem a szememnek amikor annyira lesebzi a pain elemental hogy 1hp-ja marad (ugye ha meghal az egész végigtolást veszti) ő meg nagy nyugodtan bemegy a tab menübe állítgatni a rúnákat olyan nyugodtsággal mintha semmi tétje nem lenne a dolognak -
válasz
WATERDACA #1755 üzenetére
Ne is mond, már egyszer végig toltam az extra life módot, a 2. fokozaton, a végén 10 extra life-l mentem neki a boss-nak, és nem maradt csak 4 annyira belezavarodtam néha, 3x nem tudtam kinyírni a spirit lényt mert elfogyott a plasmabol a cucc
azt hittem szét verem a monitort,. mind1, elkezdtem újra az extra life-t
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1755 üzenetére
Amikor első végigjátszásnál megláttam a 3 baron of hell-t egyszerre meg utána nem sokkal a minimum 10 pinky-t akkor azért már mondogattam hogy mi a fene lesz még itt...
Aztán be a boss-hoz. Viszonylag egyszerűen kezdtem is legyűrni, mondom itt valami nem kerek ez túl egyszerű...
Aztán második kör, semmi meglepődés. Jön a harmadik. Akkor már a wtf? És ugye még hol volt a vége...
De az igazi áll keresgélés csak utána jött a videótól...
A 2 marauder (egyelőre persze egyszerűbb fokozaton) de nem lett vészes. Azt hittem nehezebb lesz.
A Blood Angel meg hatalmas csalódás volt. Valami baszó boss-t vártam tőle aztán one shot one kill enemy lett... -
A 3. pálya + boss nagyon beteg lett, nincs rá szó. A Rocket Launcher (Lock on) nagyon erős Spirit lények ellen általában, használjátok, használjátok!
-
Segal
veterán
Nagyon szépen váltogatod a fegyvereket
Ahogy elnéztem a nagyoknál is ez a minimumkövetelmény a kemény fokozatokhoz.
Ami még számomra hasznos volt a videóból, hogy a fagyasztás van beállítva nálad. Ez remek ötlet, mert úgyis megsokszorozódtak a nagy dögök... Én meg eddig robbantgattam, de ez sokkal hasznosabbnak tűnik. Ezt a praktikát elkezdem használni én is. Köszi
Viszont jó látni hogy nem csak én akadok bele mindig ezekbe a bosszantó plasma falakba -
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1750 üzenetére
Baszki...
Gratula
Én ma próbálgattam a szárnyaimat UV fokozaton, már az sem lett egyszerű. Az első pálya második felében is kellemetlen perceket tud okozni
Én egyszerűbb fokozatot választottam az extra life küldetéshez mert úgyis ugyanazokat az extrákat adja a játék.
Viszont épp előtted linkeltem a képet hogy egy "átlagos játékos" is megcsinálta már az UN-t (olyan aki számomra nem ismert) és napról napra biztos több embernek lesz, tehát hajrá bontogasd a szárnyaidat és próba cseresznye.
Én nézegettem UN és sima N végigjátszásokat is és egyelőre azért a keményebb játékosok is küszködtek a végén.
Valljuk be piszok nehéz is lett, de ha valaki akkor te biztos le fogod tudni ezt is. Max nem elsőre, de ha az Icon of Sin-nél való bukás után (tizenharmadik pálya) képes voltál felállni a padlóról és ezek után még győzni is akkor előbb vagy utóbb itt is simán meglesz.
Nálam egyelőre az UV a cél. Nightmare fokozatot még nagyon nem látom magam előtt
Sajna most a tartalom is sokkal kevesebb volt, hamar ki lehetett játszani az új dolgokat, még a skineket is kifarmoltam már így jobb hijján most megy a gyakorolgatás UV fokozaton, várom a következő eventet a Slayer és Pain elemental skin végett meg hogy hátha bekerül valami frissítés még a játékba.
Akár a Horde mód, új master level (bár itt szerintem az a probléma hogy külön is vehető a dlc így akinek nincs meg az alapjáték ott lehet bekavarna)
Esetleg dm vagy tdm vagy bármelyik hagyományosabb mód.
Sőt mivel lassan el lehetne szerintem a sztoriról is beszélgetni, hisz a kemény mag szerintem már úgyis kijátszotta, akit meg legalább érdeket a dolog az megnézte youtube-on, de max a part2 érkezésével akár az 1v1 mód is érkezhetne (Slayer a Slayer ellen)
Sztoriról meg annyit hogy piszok mód meglepődtem hogy így lett vége. Part2 ügyileg örülök neki mert ez lesz aztán az igazán drámai dlc, de ugyanakkor ha már a Dark Lord ilyan baszó volt akkor a Slayer milyen lesz?
Meg ugye a végkimenetel. Ha legyőzzük akkor gyakorlatilag vége mert a teremtőnél is jobbak vagyunk, de egyáltalán nem vagyok benne biztos hogy győzelemmel fog végetérni a dolog...
Mindenesetre ezek után part 3-at vagy csak egy folytatásos részt csinálni nagyon nem lesz egyszerű dolog.
Persze ilyen 2 rész közti töltelék részekkel a padlást meg lehetne tölteni mert gyakorlatilag a végtelenségig lehet kreálni a sztorit, de nekem olyan érzésem van hogy ez egy lezárás lesz.
Annak viszont örülök hogy Samuel Hayden él
Bér ez még okozhat problémákat a part 2-ben -
-
Segal
veterán
Ma letudtam a 7 battlemod győzelmet, hogy a maykr slayer extra skinjeit kiszabíthassam és az egyik körben már egy olyan játékos jött be démontársnak aki már kijátszotta a dlc-t ultra nightmare szinten... (ez a pódium jár érte)
Az már plusz poén hogy az is látszik a képen hogy az alapjátékot is megcsinálta ezen a szinten -
Segal
veterán
Akkor egy kis esemény összefoglaló (Doom hiradó
)
Gondoltam ma belekukkantok az UV nehézségbe a dlc-ben, mert hiányzott a bő nyálas szo... akarom mondani kihívás, de a játék másképp tervezte be a mai napom és meglepett ezzel
Persze elsőre nem gondoltam hogy ez befolyásolni fogja a dolgokat, de amikor megláttam hogy kifarmolható skinek is vannak hozzá akkor benéztem a challange részbe mit is kéne csinálni és ott már a necravol szó szerepelt. Na mondom akkor egyelőre pihen a dlc, mert azzal a pályával 2 legyet is tudok csapni egyszerre.
Egyrészt xp-t kapok ha végigrohanok rajta, másrészt emlékeztem rá hogy azon a pályán van amiről a dlc érkezése előtt csak beszéltem. Konkrétan az egyik utalás a dlc-re
Egész pontosan a spirit ahogy ki-be száll a démonokba.
Végül mivel 3 pályát is teljesíteni kellett a legelsőt választottam mert az gyorsan letudható meg amúgy is minimum UV szinten kellett teljesíteni. Így a mára már kimaxolt nightmare végigjátszásom használtam és belefutottam egy bug-ba.
Kiváncsi vagyok kinek tűnik fel a rendellenesség
Persze már csak a battlemod win-ek hiányoznak, de ahhoz ma nagyon nem volt kedvem meló előtt szóval az majd holnap lesz letudva.
Aztán jöhet a dlc UV szinten -
Ragnar_
addikt
"Én is közvetítettem a rage2-t , nekem volt 2 nézőm, egyik a lányom vőlegénye, a másik a haverom, mint kiderült az is azért mert küldött üzenetet az applikáció hogy live-ba vagyok, igy rámentek.
"
Én mikor volt Snapmap csináltam vagy 5 pályát, ez elsőt vagy 15-en játszották még feliratkozóm is volt, az összes többit kb. én, meg Anonym.
-
Ragnar_
addikt
Itt is megvolt a végigjátszás és hát mit várt volna mást az ember egy Eternal után.. Ott folytatódik, ahok az Eternal abbamaradt, és néhány újításs + sokszor még sűrűbb akció. Mondjuk nekem így is az első Makyr boss az Eternalban volt az emelyiknek a legtöbbször neki kellett futnom. Kíváncsian várom a folytatást.
-
Segal
veterán
3 rúnát lehet szerezni a játékban. Az első és a harmadik pályán a Slayer kapuk teljesítésével lehet feloldani, a második pályán meg secretként lehet megtalálni. Ezekből az egyik ez a képesség. Már 2x végigjátszottam a játékot meg pár alkalommal csak rohangáltam a pályákon begyűjtögetve minden extra dolgot. Hamar rájön az ember erre ha keresgél
Pont ezért siettem ezekkel hogy ne youtube-os videókból értesüljek az ilyesmikből hanem saját magam tapasztalhassam meg -
Segal
veterán
Ja értem. Mondjuk nem biztos hogy rögtön egy ilyen támogatási rendszerrel kéne indítani a csatornát. Sokan ott cseszik el a dolgot hogy egyből megélhetésként tekintenek erre, de ez nagyon kis %-ra igaz és nekik sem az első perctől jelentette hogy akkor ott lehet hagyni a munkahelyet. Ez még régebben is időbe telt, most meg aztán kis halként indulni a cápák közt...
Szóval erre szerintem max szórakozásból/hobbiból lehet tekinteni ha valaki szeretne csinálni és max ha minden jól alakul akkor keresni vele egy keveset, de szerintem manapság már főleg gameplay témában nemigazán lehet felkűzdeni magad.
Persze ha találsz valami olyan témát amibe ha van is tartalom mert manapság már mindenben van csak maximum hanyagabb akkor lehet keresnivalód, de akkor is sok munkát kell beletenni. Ha tényleg igényes végeredményt szeretnél csinálni.Simán meglesz az extra life küldi, nem nagy ördöngőség csak nem szabad Rambozni benne. Az alapjátéknál annyiból volt könnyebb hogy sokkal többet lehetett szerezni mint amennyit meg kellett tartani, itt viszont van egy olyan könnyítés hogy visszaszerezheted az elvesztett életet ha gyorsan megölöd aki megölt. Meg persze ki is kell fejleszteni a képességet
Én ezt választottam elsőre és amikor az egyik nagyobb arénában megölt egy köcsög démon akkor ment válaszként a demokrácia bfg formájában és már jött is vissza az extra élet a gazdihoz -
Én nem olyan feliratkozásról beszélek, abból nem fog megélni
hanem tudod mikor olvassa a Pisti hogy köszi a 24 hónapot, köszi a 10 hónapot stb..vannak ilyen csomagok amit havonta von le a kártyádról, persze van más mód is, de a lényeget tekintve mind1.
Köszi az infót, remélem marad a végére 5 extra life -
Segal
veterán
Kicsit jobb a helyzet. Eleve kapsz 3-at induláskor. Ez ajándék
Utána tudsz pályánként 4 3 4 extra life-ot begyűjteni. Így jön ki legjobb esetben a 14. Ebben az esetben a végén bukhatsz 9-et is.
Én eljutottam a végső boss-ig 14-el és jól is jött mert ott elég komolyat hibáztamMár a második spiritet gyilkoltam amikor egy pici félreoldalazástól hogy mégse pofozgasson már annyira a másik démon, megszakadt a spirit gyilkolása és persze hogy az erősebb démonba tudott visszaköltözni. Azt hittem agyfaszt kapok...
Persze így ennyi extra life-al ez belefért, de ha kényelmi okból csak 1-2 extra life-om maradt a volna a végére akkor lehet elcseszem a dolgot.1 feliratkozója már van tehát te max a második lehetsz
Én nem szoktam feliratkozni csatornákra, de persze hogy segítenék én is az elindításba ahogy csak tudok
Amúgy is szívesen néznék ilyen szinte hazai videótPersze csak a doom-ból max hobbi szinten lehetne csinálni mert ez nem egy hetente frissülő játék.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#98320896 #1729 üzenetére
Nem, nem igazán, szó sincs erről. Az intelligens humornak van, volt és lesz helye a világban. Az alpári, unintelligensnek már nem lenne, de sajnos úgy tűnik, annak is megvan a maga célközönsége, mutatja az ország kulturális szintje. Az a baj hogy egyből egy végletről kezdesz beszélni "ha nem megy ésszel, majd erővel" alapon, én meg nem, ez meg a kulturált vitát élből meg is ölte sajnos.
-
Segal kolléga, elkezdtem az extra life-t most akkor ami begyűjthető az 14db? Tehát tuti lemarad néhány, a végén 5-nek kell maradni?
Attól tartok, jó ha begyűjtök 5 darabot, ahogy ismerem magam, viszont akkor nem hallhatok meg 1x sem
-
KaitouP
nagyúr
Nem akarom senkire se ráerőltetni az álláspontomat, valóban úgy szép a világ ha különböző, de azért úgy vélem, ilyen szempontból "kultúra" téren vannak problémák. Még csak az kéne, hogy ez a két sültbolond dollármilliárdos legyen, úgy sincs haszontalan helyeken, embereknél az a sok pénz, ami sokkal jobb helyen is lehetne.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#98320896 #1722 üzenetére
Az én szememben munkát az orvos, az ápoló, a mentős, a rendőr, a tűzoltó, a pék, a boltos néni, az informatikus, az állami szervnél dolgozó ügyintéző, sorolhatnám még, hogy ki végez. Nem igazán tudom munkának tekinteni azt, hogy valaki azt csinálja amit amúgy is csinálna szabadidejében csak alpári módon szitkozódva, mint egy kocsis, és ezt fel is veszi és kilövi a netre, hogy "igényes" tartalomban részesítse a művelődni kívánt fiatalságot, akik sajnos egyébként 2-3 mondatot nem tudnak egy könyvből megfelelően artikulálva, hiba nélkül elolvasni.
-
Segal
veterán
Kemény téma ez sajnos
Gamestar manapság maximum árnyéka önmagának. A régi készítőket én is kedveltem, de manapság hogy egyetlen cikk sem tud megjelenni helyesírási hiba nélkül...
Meg a tartalom is teljesen más lett. Régen az újságoshoz is rohantam annak ellenére hogy már volt netem is mert ez a mostani felhozatal náluk egy vicc.
Teljesen más téma de a PH-n is ezt látom. Felhígult. A régi nagyok a háttérbe kerültek az újak meg sehol sincsenek hozzájuk képest... A helyesírási hiba is ugyanúgy jelen van itt is minden cikkben.
Pistiéket is imádtam nézni régebben, de pl most a doom-os videójánál is látszik Pistinél hogy valami nincs rendben.
Pont szóbakerült egy tegnapi Csabás beszélgetésnél ez pedig akkor még nem tudtam a ban-ról.
Ha visszanézitek az eternal-os végigjátszását, minden apró részlettel tisztába van Pisti (elsőre még azt is hihetné az ember hogy már végigtolhatta megjelenés előtt a játékot).
Bonyolultabb platform részeknél is jól halad előre, a betrayer-t is úgy felidézi az adott pillanatban pedig csak éppen feltűnt a játék elején stb.
De ami a legfontosabb hogy ha elpicsázták egy aránában akkor némi káromkodás meg idegroham után de folytatta és meg is csinálta. Látszott hogy piszok mód élvezi a dolgot.
Na ez az amit most nem láttam.
A nagy egysorosok is valahogy hiányoztak, az Icon of Sin és arachnotron nevére sem emlékezett (csak póknak hívta), a profilján is látszik hogy csak 16-os tehát lényegében nem is nagyon játszhatott a játékkal a kijátszása után.
És amikor elért az utolsó arénába akkor látszott hogy kicsit görcsösen játszik. Többször is a spirites arachnotron őlte meg mégsem azt próbálta mindenképp írtani.
A legrosszabb viszont az volt hogy félbehagyta és kilépett. Ilyet se a 2016-osnál, sem az eternal-nál nem csinált.
Ettől függetlenül persze sajnálom őket mert nem ezt érdemlik.
Manapság sajnos olyan világban élünk amikor 2 perc alatt el lehet intézni bárkit.
(és sajnos az emberek még önszántukból szolgáltatják is ki magukról az információt ehhez)
Na részemről ennyi, én visszakanyarodok a doom témához -
válasz
KaitouP #1721 üzenetére
Igy szép az élet, nem vagyunk egyformák, én nagyon kedvelem őket, emlékszem rá, ez volt az a cikk amikor rájuk "találtam" [Már rég dollármilliomos lehetne ez a két debreceni srác, de Magyarországon minden öt évvel később történik]
Én örülök hogy nem a megjátszós, IQ bajnok szövegek lökik, én vidéki gyerek vagyok, igaz 23 éve élek pesten, de nekem ez jobban átjön mint a nyálas. De nincs értelme ezen "vitázni" én elfogadom a te véleményed is. Erre csak azt tudom mondani, nincs olyan jó ember, aki mindenkinek megtud felelni, lehetsz te jó apa, jó férj, a társadalom hasznos tagja, lesz akkor is egy olyan réteg, akinek ez sem jó. -
KaitouP
nagyúr
válasz
WATERDACA #1720 üzenetére
A barátodat nem kívánom semmiképpen minősíteni, nem is ismertem, és ezúton is fogadd őszinte részvétemet miatta. Kiemelném, hogy az alábbiak nem rá értendőek.
Tehát az volt a hatalmas űr amit a Pisti nevű jógyerek meg a vele egy szintén retard barátja betöltött rendkívül igényes produkciójával, hogy játszott egy olyan szinten, amin egyébként mindenki más is, közben úgy használta a szitokszavakat, mint más a vesszőt?
Ha már erre van igény, akkor ott nagyon nagy baj van. Egyáltalán szerintem igényről beszélni itt vicc, ez maximum egy generált igény lett manapság, látszik is az eredménye, sokan akarnak a semmiből megélni, mert azért tisztelet a kivételnek, de ezt munkának tekinteni kicsit vicces.
Az még érthető hogy valaki néz eSport-ot, mert látni akar profi csapatokat, vagy YouTube-on pár profi játékos videóit megnézi, de szerintem nem valós igény ezeket a jútubereket, meg sztrímereket nézni. Én legalábbis nem is értem, én játszani akarok, nem azt akarom nézni, hogy a másik játszik. -
válasz
KaitouP #1718 üzenetére
Én csecsemőkorom óta ismertem a GameStar magot (a mostani felejtős, és sajnos nem az a gond, hogy közben megöregedtem).
Dragon György (Gyu) barátom volt (Isten nyugosztalja, szakmájában egyedülálló volt - emberként is - de ez más felvágott).
Pistiéknek mindazonáltal hogy sok nézettségük volt, csak egy réteget szolgáltak ki (casual - de egyébként ez az OW-re, GS-re és Gurura is egyértelműen igaz) egy tátongó űrt töltöttek be a hazai gamer világban. Nem volt szakmai háttér mögöttük, de szívvel-lélekkel és sok any*zással csinálták, amit csináltak.
Nem voltam igazi rajongójuk (nem is követtem a csatornájukat
) , de elismerem a hatalmas nézettséget és én is bele-belenéztem.
Visszahozta kicsit a gyerekkoromat, az önfeledt szeretetet a szakma iránt.A mai idétlen világban - ez néha üdítően hathat.
CME:
Valószínű ez meg is fog történni, és ez további reklámot adhat nekik.
Csaba:
Az egér már megvan.
Én is gondolkodtam egyébként már közvetítésen, csak nem lenne elég időm hozzá.
-
válasz
KaitouP #1716 üzenetére
Hát most ebbe bele lehetne menni, de semmi értelme. Pistiéket is lehetett szeretni vagy nem szeretni. Én is olvasom a hsz-eket hogy sokan még ennek örülnek is. Lelkük rajta.
A kijelentés nem volt médiahajhász, ezek puszta tények.
Én személy szerint nagyon sajnálom, messze az egyik legszimpatikusabb casual gamer volt hazánkban (nagy részük szóra se érdemes, de kinek a pap, kinek a papné).
-
válasz
#98320896 #1711 üzenetére
Elképedve nézem hogy miért bannolnak Facebook/Twitch stb. profilokat, a valódi cenzúra és diktatúra az interneten van.
Ezzel nem politizálni szeretnék és offolni, de egészen hihetetlen, ami történt az elmúlt években médiatartalmakkal. Sokszor mondvacsinált dolgokkal és tudjuk a hátterüket.
Pistiéket elvileg úgy bannolták hogy egyszerre 3 indítványt tettek ellenük, ergo reagálni se tudtak. Tisztességtelen magatartás. -
válasz
WATERDACA #1698 üzenetére
Te nagyon ügyes vagy, és kitartó, de az átlagember nem ilyen
A bátyám pl.. ha csak nézi ahogy játszom, szédül és hányingere van
Én picit úgy érzem, hogy azoknak a gamer srácoknak szól, akik telepakolták a youtube-t Ultra-Nightmare runnal. Bár nem fogott ki rajtuk, Zero Master már is végig tolta UN szinten 1:20 perc alatt.Én UV-n kezdtem az első pályát, a másodikon levettem a második szintre, és a harmadikon a leggyengébbre, még jó hogy nincs több pálya
Nekem volt xbox, nemrég adtam el, de hogy azok nem csak vért hugyoznak majd, hanem hánynak is az biztos.
Nekem ez egy kicsit túl van tolva, nem úgy ülök le, hogy szórakozom egyet, hanem hogy tuti felidegesítem magam, kell ez nekem? stb.
De ettől még ez a legjobb játék ami létezik számomra.
Már csak Pistire vagyok kíváncsi, amikor folytatja -
zoo8800
veterán
No megvettem. Már az első pálya se gyenge, mi lesz itt még... rakom is vissza a nehézséget a legkönnyebbre.
-
Segal
veterán
válasz
#98320896 #1703 üzenetére
Nézd meg a térképen a kör mintázatát. Ott ahol éppen állsz van egy kivágás a padlóba és 90 fokkal tőled a dupla élet irányába is van egy ugyanolyan kivágás a padlón.
Csak át kell úsznod oda és visszasétálsz a folyosón. Az ajtó utána már kinyílik, nem kell visszafele is úsznod. -
muxi-muxi
senior tag
Tegnap szereztem be, a kezdeti benyomások kellemesek. Nem szeretem az autofellációt, ezért a legkönnyebben nyomom (még). Szépek a pályák, az új akadályok ötletesek, a platformrészektől továbbra is inkább a falra mászok
Egy-két olcsó megoldás akad a gameplaynél, teszem azt a "bezárunk egy arénába egy valag szörnnyel, boldogulj öt percig" az pont ilyen. Az új rúnák tetszenek, a kevés pálya inkább a a hosszával pótol. A sztorikirakósok/kisebb részletek feloldásra kerülnek, a helyszínválasztás tetszik.
Hát egyelőre 20 eurót nem ér, viszont az alapjátékot most ippeg be lehet szerezni annyiért, kategóriájában instant buy. -
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #1698 üzenetére
Nem is a boss-al van a probléma a végén hanem inkább a "szolgákkal"
Viszont van 1 hatalmas előnye itt az UN fokozatnak.
Sokkal kevesebbet buksz ha elcseszed
3 pálya elbukása sokkal kevésbé fájhat mint 13...Nekem összesen 2 dolog nem tetszik.
Az egyik hogy a Blood Angeltől többet vártam a trailer alapján.
A másik hogy így a 3 új enemy nem kap játékfigurát. Pedig szerettem gyűjtögetni őket.CME: Így ha menet közben bevariáljátok a nehézséget akkor azt mutatja hogy a legkönnyebb szinten vitted végig?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro