Hirdetés

Aktív témák

  • turulbird

    tag

    válasz turulbird #93190 üzenetére

    Újabb válasz:

    Miután ellenőrizte magánhálózatát és hibát nem talált a következő lehetőséget tudnánk felajánlani:
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.

    :( A maci .... :(( hibabejelento@digikabel.hu :(

    De a jelszóról szó sincs, belépni nem tudok a ,,módosítás" után sem; pedig azt is sírtam hogy még mindig nem jó a pw... :((

Aktív témák