Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-06-22 09:27:37

LOGOUT.hu

Destiny 2
(Xbox One, PS4, PC)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8701) Physicist03 válasza ldave (#8700) üzenetére


Physicist03
senior tag

Ezt én értem, de akkor is próbálkozni kell ha az ember akar raidet, másképp nem fog menni.

Szerk. Vagy össze kell hozni egy fix csapatot kezdőkből, én is úgy kezdtem az elején, kb. az összes raidet úgy tanultuk meg együtt.

[ Szerkesztve ]

(#8702) oriic válasza Physicist03 (#8697) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Hja nálunk ugyanez van. :D

Live-Die-Respawn

(#8703) l.skywalker válasza Physicist03 (#8699) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

Megoldható, ha valaki kitartó, sőt én életem első Raid completion-jét Xbox-on Guided Games-el voltam, nem lehetetlen.

De ha nem tapasztalod, hogy konzolon mennyire zártabb ez a lehetőség nem hiszed el. Raidreports-on csekkolják hány teljesítésed van, ha nulla, akkor kick.

Ráadásul most felértékelődik ennek a hiányossága, hogy bekerült a Game Pass-ba a játék minden DLC-je.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8704) saen válasza l.skywalker (#8703) üzenetére


saen
veterán

Szervezni kell. Folyamatosan ezt hallom, mint panaszt, hogy nem viszik el a keződket raidelni konzolon. Garantálom, hogy van rá igény, csak neki kell állni szervezni és nem sherpát kell keresni, hanem olyan csapatot akik hajlandóak beletenni az időt és rájönni, hogy mit hogyan. Guide-okkal tele a net...

(#8705) l.skywalker válasza saen (#8704) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

Én is így vagyok ezzel, megoldható. De egy jó Discord csatorna sokkal jobb.

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8706) Physicist03


Physicist03
senior tag

Discord jobb, oké, de az felejtős konzolra. Abból kell gazdálkodni ami van. Vagy átmenni PC-re:C

[ Szerkesztve ]

(#8707) i@lex válasza Physicist03 (#8699) üzenetére


i@lex
őstag

(#8708) norti válasza i@lex (#8707) üzenetére


norti
addikt

Azért nem 3 órára kellene megnézni azt a statisztikát ;)

(#8709) i@lex válasza norti (#8708) üzenetére


i@lex
őstag

Az nem 3 óra mérése, hanem a legutolsó mérés 3 órája volt.

Természetesen ez folyamatosan változik:

[ Szerkesztve ]

(#8710) i@lex


i@lex
őstag

Végre megkezdődött a globális felháborodás a pvp/stasis ügyben, amire már a bungie-nak is reagálnia kell. A legjobb lenne, ha kitakarítanák a stasist onnan.

[link]

(#8711) Bad Pritt válasza i@lex (#8710) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Néztem streameket az elmúlt hónapban, főleg Trials of Osirist, elképesztően egysíkú lett a játék ezen része a stasis miatt. Tényleg jó lenne, ha tennének valamit vele.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#8712) ldave válasza i@lex (#8710) üzenetére


ldave
félisten

Tegnap alvás előtt még belenéztem egy Trials streambe, 3 meccset néztem meg, a 3 + 9 játékosból 10 stasis hunter volt. De a fegyverek sem voltak túl változatosak, kb mindenki valami hand cannon + Felwinter's Lie.

A Slime draws near! Command?

(#8713) i@lex válasza ldave (#8712) üzenetére


i@lex
őstag

Meta fegyverek mindig voltak, az engem nem zavart sose. Ez az ability spam, fagyás és társai sokkal inkább. Ennek a játéknak az esszenciája a jó gunfight. Na most a stasis miatt, csak az nincs pvp-ben, illetve mindenki ultra passzív lett, vár míg megvan a gránát, aztán előjön. Borzasztó gáz, remélem hamar orvosolják, mert ez még egy szezont nem fog kibírni.

(#8714) saen válasza i@lex (#8713) üzenetére


saen
veterán

Nem fogják. Alapjaiban elrontották a stasist és pvp miatt nem fogják újraírni a fél játékot... Majd egyszer talán szénné nerfelik az egészet, de az tuti nem ebben az évben lesz. Megnéztem ezt a videot és rájöttem, hogy okosan tettem, hogy nem vettem meg a y4-et. Nem is tervezem...

(#8715) ldave válasza i@lex (#8713) üzenetére


ldave
félisten

Persze, mindig van meta, csak nem mindegy hogy az 3-4, vagy 8-10 fegyverből áll. Tudom, távoli példa, de Magic the Gatheringben is adott a meta, de mindig van 4-5 alapjaiban más pakli, amivel nyerni lehet.

A Slime draws near! Command?

(#8716) maajsz válasza i@lex (#8713) üzenetére


maajsz
senior tag

Ennek a játéknak az esszenciája a jó gunfight.

Az lenne az utópia :D, viszont - legalábbis mióta én tolom (Forsaken óta) - sosem volt olyan időszak, hogy valami fegyver vagy ability ne lett volna ordenáré módon elk*rva. Szerintem ez sima marketing strat, az új mindig legyen OP, hogy sokan bele/visszaugorjanak majd idővel kapnak egy nerfet. Az mondjuk más tészta, hogy néha kell neki egy év is. Lásd pl bottom tree striker + OEM (+ LoW), mikor a nyomi titan fél óráig rohangált körbe a szuperjébe és megölt másodjára is mikor a map komplett másik oldalán spawnoltál újra..

Egyetértek, nerfelni kell a stasist de az túlzás, hogy ki kell hajítani, hosszú idő után kb az első jelentősebb újítás volt. Pl. a freeze time-ot bizotan tovább csökkenteném, ill jó lenne a teammate is ki tudna meleezni vagy akár lőni a freezeből. Jelenleg a shatterdive-re panaszkodnak, ami magában amúgy szinte nulla, nem is értem, ami gáz az a crystal shatter damage, azt kellene pvp-ben jóval-jóval csökkenteni (az hogy one hitelni tud szupereket nevetséges).

De simán csak a gunplayt nézve, a damge perkekhez is bőven hozzá lehetne nyúlni. A gnawing mainek most rinyálnak a 120-asok miatt, közben az előző szezonban egy kill klipes gnawing ellen kizárólag fejes peakshotokkal se lehetett néha mit kezdeni, mert a kiba bullet magnetism a fal mögé is behúzta a golyót és azonnal ledarált. Most meg túl könnyen hozzá tudsz jutni damage boostokhoz, mint high energy, berserk, stasis fragment boost stb és emiatt lehet simán 2 tapelni egy 120-assal, de még egy sima rampage ellen is majd plafon resistance kell, hogy ne tudjon 2 tapelni. Ha meg ugye a 3 shot helyett 2 elég egy 120-asból, akkor máris az ilyen ~1 sec körüli TTK lemegy 0,6 köré mi azért meredek még akkor is ha skill kell a fejlövéshez.

(#8717) sting2 válasza maajsz (#8716) üzenetére


sting2
addikt

Huhh.
Szoktad olvasni magad?..

Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation

(#8718) maajsz válasza sting2 (#8717) üzenetére


maajsz
senior tag

Meló közben vagyok, nem sok időm van, ez csak gyorsan felböffent de szerintem érthető mire gondoltam.

(#8719) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Nem is Bungo lenne, ha a The Crow küldetés nem lenne atom bugos. :U

Live-Die-Respawn

(#8720) Physicist03


Physicist03
senior tag


:))

(#8721) oriic válasza Physicist03 (#8720) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Grat hozzá, ez meglett nekünk is. :) :C

Live-Die-Respawn

(#8722) Physicist03 válasza oriic (#8721) üzenetére


Physicist03
senior tag

Grat nektek is :DD

(#8723) i@lex


i@lex
őstag

Végre!!!

(#8724) l.skywalker válasza i@lex (#8723) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

"coming weeks" - akkkor jövőre meg is lesz :D

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8725) oriic válasza l.skywalker (#8724) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Majd az oszi dlc-ben. ;]

Live-Die-Respawn

(#8726) Physicist03


Physicist03
senior tag

Semmin nem fog változtatni, ha nerfelik a shatterdiveot. A probléma gyökere ott van, hogy egy fagyasztás alapú subclasst beengedtek pvp-be, aminek semmi helye nem lenne ott, hacsak nem az a cél, hogy tönkretedd a játékmódot. Ezt a bungie sem gondolhatta komolyan... El kellene már végre gondolkodniuk azon, hogy tényleg kellene külön sandbox pvp-re és pve-re. A stasis mint subclass pve-ben így is csak gyenge közepes legjobb esetben, bármilyen további nerf tönkre fogja tenni pve-ben, lásd warlock stasis nerf. Ismerős warlock main klántársak szerint a nerf óta semmi értelme pve-ben stasis subclassot használni.

Szerk. Előző seasonben sikerült elérni a legendet, még 2x kellene az unbrokenhez, gondolkodtam is rajta, hogy akkor rámegyek majd, de mióta bejött a fagyasztás, a játék pvp-je inkább hasonlít egy rossz cirkuszhoz...
Luke Smithet kelle már végre vaultolni a bunietól, mivel az ember teljesen rossz irányba viszi a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#8727) l.skywalker válasza Physicist03 (#8726) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

Van olyan PvE elem, ami PvP-ben nem működik? Pl. Dragonfly működik?

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8728) Physicist03 válasza l.skywalker (#8727) üzenetére


Physicist03
senior tag

Minden ugyanúgy működik, épp ez a gond, sok dolognak másképp kellene működnie a két módban. Mintapélda erre a stasis, ami a gyengébb subclassokhoz sorolható pve-ben, viszont pvp-ben broken. Ha lenne külön sandbox akkor a két játékmódban külön lehetne választani/beállítani, hogy hogyan működjenek dolgok és így nem lenne hatással pl. egy pvp nerf a pve részre.

(#8729) maajsz válasza Physicist03 (#8728) üzenetére


maajsz
senior tag

Szvsz a stasis kibalanszolható pvp-ben. A guardian-oknak több damage resistance-ot kellene adni ellene mint a moboknak. A crystal shatter damage-t kvázi megszüntetni illetve a freeze time-ot 1 sec alá tenni. Bónusznak még levenném a "wall hack" szerű jelölést a megfagyasztott emberkékről. Szerintem ezek megoldhatóak anélkül, hogy az egész pve-t felborítanák.

(#8730) Physicist03 válasza maajsz (#8729) üzenetére


Physicist03
senior tag

Az a baj, hogy nem. Amit írsz, az teljesen okés, csak ahhoz 2 sandbox kell. Destinyben jelenleg 1 van és a bungó nem is akar kettőt.

[ Szerkesztve ]

(#8731) maajsz válasza Physicist03 (#8730) üzenetére


maajsz
senior tag

Igazából, ahogy te is írtad a stasis nem túl acélos pve-ben, szóval az, hogy a freeze time további fél másodperccel csökkenne már nem osztana vagy szorozna ott sem. Azt sem igazán látom, hogy egy raid vagy GM azért lenne teljesíthető, mert egy mob 0,5 seccel tovább állt, főleg hogy bossokon nem is igazán működik. Illetve olyat sem láttam, hogy valaki shatter damage-el tudna kizárólag túlélni szituációkat, az inkább részemről olyan gimmick pve-ben mint az új warlock egzotik kezes Thornnal. Szóval ha azt mondja bungo, hogy 10-edelem a sebzést meg felezem a hatótávot a shatter dam-on, akkor a pve mainek valószínű túlélik.
A jelölést meg szerintem el lehet távolítani, pve-ben úgy is tudod hol volt a mob, pvp-ben viszont egy ingyen wallhack, mert elég zavaró ha valaki mondjuk távolabbról megfagyaszt de nem tud "befejezni", mert jól helyezkedsz vagy a társad megvéd, viszont az ő csapattársának hirtelen feltűnsz mint kirívó X a képen és messziről 1 vagy 2 tap-el. Nem beszélve, hogy ilyenkor a fragment miatt szinten "ingyen" damage boost-ot kap, ami meg megint csak jóval jobban csökkenti a TTK-t mint szabadna.

(#8732) saen válasza Physicist03 (#8730) üzenetére


saen
veterán

Tudnak külön balanszolni ha akarnak, volt már rá példa.

(#8733) Physicist03 válasza saen (#8732) üzenetére


Physicist03
senior tag

Halljuk akkor a példát ;)

(#8734) saen válasza Physicist03 (#8733) üzenetére


saen
veterán

Egyet kerestem, de volt több is: [link]

Striker—Code of the Juggernaut
Frontal Assault:
Buff duration increased from 10 to 16 seconds
Buff timer is now displayed on the HUD
Buff now increases weapon damage
25% in PvE
20% in PvP

(#8735) Physicist03 válasza saen (#8734) üzenetére


Physicist03
senior tag

Ez 2 éves...

(#8736) l.skywalker válasza Physicist03 (#8735) üzenetére


l.skywalker
Topikgazda

2 éve még két külön sandbox volt? ;]

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#8737) saen válasza Physicist03 (#8735) üzenetére


saen
veterán

És? Meg tudják csinálni ha akarják...

(#8738) Physicist03 válasza l.skywalker (#8736) üzenetére


Physicist03
senior tag

Nem játszottam 2 éve, fogalmam sincs. De mindegy is mert semmi esetben sem lesz külön osztva a 2. Majd jön szépen a nerf, a hunter stasis is használhatatlanná válik pve-ben, de legalább mint maga a stasis továbbra is probléma lesz pvp-ben. Hacsak a bungó nem dönt úgy, hogy komolyan belenyúl a játékba, viszont azt kétlem. Így is elég problémát csináltak a sunsettel maguknak, most pedig lassan kifut a használható nem sunsetelt gearből a játék. Az ilyen dmg posztokat meg nem kell komolyan venni, mert az ő szavára kb. semmit nem adnak. Lásd mennyit kellett várni a recluse nerfre, hardlight nerfre, autorifle nerfre, stb. Pedig azt is hónapokig kérte a community.

[ Szerkesztve ]

(#8739) maajsz válasza Physicist03 (#8738) üzenetére


maajsz
senior tag

Egy kicsit azért reménykedhetünk, hogy a jövőben komolyabban veszik a feadbacket és hamarabb reagálnak. Azért most is a 4 sec-es freeze time-ot elég gyorsan nerfelték, a warlockot is "rendbe" vágták és nem kellett csak napokat/heteket várni. Ugyanakkor egyre több streamer/YT content creator hagyja itt a játékot, illetve játszik gyakrabban más játékokkal. 1-2 nagyobb streamertől eltekintve, kb a trials viszi a twitchen is a nézettséget.
Most még szórakoznak Gladdék a 2 man raiddel egy dbig, esetleg a GM nightfall lesz érdekes még valameddig, de utána a nézettség jó részét a pvp fogja vinni. Tudom ez nem pontosan tükrözi a playerbase aktivitását, de bungoék is érzik, hogy holt szezonban bizony pvp-vel lehet életben tartani az egészet. Ha nem fognak időben reagálni a feedbackre még több játékost fognak veszíteni, ugyanakkor bizalmat, ami híján egyre kevesebben fognak vakon belevágni új season/DLC contentbe.
Emiatt is kellene átdolgozniuk az egész pvp szisztémát oly módon, hogy mind potato, casual és sweat is élvezze. Pl ranked/ nem ranked módok minden activityhez, választható sbmm/cbmm prioritás és megfelelő loot/reward. Aki nem szeret esetleg pvp-zni az is élvezze hasonló képességűek ellen és ott is hozzá tudjon jutni a top tier loothoz. A ranked mód meg jutalmazzon hangyányit jobb rollal, mint az adept verziók meg valami extra shader/ornament/title baromsággal például.

(#8740) ldave válasza maajsz (#8739) üzenetére


ldave
félisten

Valami most nagyon nem jó a pvp matchmaking terén sem. Tény, nem játszom sok pvp-t szóval nincs nagy mintám és akkor is szinte csak control-t, de úgy érzem, hogy csak kétfajta meccs van, vagy nyer a csapatom 100 ponttal, vagy ennyivel veszít. Szoros meccset nem tudom mikor láttam utoljára.

A Slime draws near! Command?

(#8741) maajsz válasza ldave (#8740) üzenetére


maajsz
senior tag

Igen a machmaking-en is változtattak valamit, nagyobb top tier pvp streamerek is mondják és látszik is náluk, hogy néha egyedül kapnak 5 "potatot" és hiába végeznek 40+ kill/ 4-5 kd-vel akkor is kikapnak bőven mert a többi ~0,2-0,5 kd, az ellen meg jó középmezőny mind.
Valamit a mercy-s meccsek is megsokasodtak valóban, de nem tudni bungo most épp mit írt bele MM algo-ba.

(#8742) Physicist03


Physicist03
senior tag

A matchmakingből 2-3 seasonnel ezelőtt kikerült a skill based matchmaking. Innen is lehet látni, hogy a bungie milyen szintem tesz a pvp-re. Náluk az is normális, hogy bemegyünk egy csapattal trialsra, mindenkinek 0 flawless és a matchmaking folyamat dobja a sweatlordokat ellenünk 200+ flawlessel.

[ Szerkesztve ]

(#8743) saen válasza maajsz (#8739) üzenetére


saen
veterán

"Egy kicsit azért reménykedhetünk, hogy a jövőben komolyabban veszik"

Amíg az emberek veszik a kozmetikai cuccokat, mint kisgyerek a cukrot, addig semmi se fog változni, legalábbis érdemben nem. Túl sokszor hallottam már ezt...

(#8744) allein


allein
addikt

Sziasztok. Ezzel a konfiggal fhd-n elindul a jàték: i5-7500, 16gb ddr4 ram, Gigabyte GeForce GT 1030 Low Profile 2G videokártya, ssd. Sajnos erősebb(a szèlessège miatt) lp vga nem fér bele a dobozba, Optiplex 5050. A gèpigèny oldal szerint, ahogy èn is gondoltam: kevès a vga :R

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#8745) maajsz válasza Physicist03 (#8742) üzenetére


maajsz
senior tag

No ez így nem teljesen igaz, az sbmm soha nem került ki csak egyes típusoknál a cbmm volt domináns. Pl a comp mai napig sbmm.

(#8746) Physicist03 válasza maajsz (#8745) üzenetére


Physicist03
senior tag

De, igaz. Alább jun 11 TWAB-ból. Elimination és survival-ön kívűl, ami egy hazugság, mivel a survival teljesen random, tudom, mivel előző seasonben sokat játszottam. Semmi köze nem volt a skill basedhez. Volt, hogy 4-es kd-s embereket rakott be ellenünk, úgy, hogy nálunk a legmagasabb 1.5 körül volt. Máskor pedig olyanokat dobott be, hogy szerintem azt sem tudták mi az a pvp...

(#8747) maajsz válasza Physicist03 (#8746) üzenetére


maajsz
senior tag

A match making algoritmus azért valamivel bonyultabb, kb sosem tisztán sbmm vagy cbmm. A comp mindig is sbmm volt, tudom mert egy ideje tolom, az unbrokent is kiszólóztam.
Ha cbmm lenne a teljesen, nem játszanék néha taiwani, ausztrál meg usa emberkékkel. Amúgy meg a comp amúgy is olyan hely, hogy tele van recov meg smurf accokkal, szóval nem lehet tudni ki játszik éppen az acc mögött.

(#8748) i@lex


i@lex
őstag

Ha valakit érdekel egy curated rollos night watch (overflow + explosive payload) az a quest kioskból vegye ki a new light questet, és a 6. lépésnél megkapja shaw han-tól. 38-as tár, 1360-ig húzható.

(#8749) AMD Power


AMD Power
titán

Sziasztok!

Xboxon nyomom a játékot egy közepesen gyenge angoltudással! :) Látom rengetek/iszonyat mennyiségű kisebb és nagyobb mellék küldetés van benne. Én főleg csak a fő szálát, karrier módot nyomnám. Feltéve ha tudnám,hogy az melyik! :)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#8750) sting2 válasza AMD Power (#8749) üzenetére


sting2
addikt

A fontosabb " dolgokat minden esetben jól láthatóan jelöli a bolygokon belül a térképen.
Viszont, sok esetben amikor befejeztel egy küldetést, azt" le kell adni " a Tower nevű helyszínen, hogy aztán megint kapjal feladatokat.

Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.