Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Egy korszak vége
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
nanorambo
őstag
válasz GypsFulvus2 #16418 üzenetére
Az biztos, hogy nagyon jó esettanulmány lesz. Kb minden szempontból.
-
nanorambo
őstag
válasz GypsFulvus2 #16413 üzenetére
Nem hinném hogy tökéletesen tájékozatlanok lettek volna a részvényesek, és elég valószínű, hogy ők is pusholták a játékot, hogy jelenjen már meg. De a felelősség arányát kb csak azok tudják, akik ott voltak és átlátják ennek a konkrét cégnek a működését.
A NYT cikkben olyasmi is volt, hogy a cd projektnél enyhén szólva nem zökkentőmentes a kommunikáció a stakeholder levelek között.
Valószínű a menedzsment és a részvényesek is hibásak. A fejlesztők (meg most a supportosok) szívták meg nagyon. A fejlesztők neki is mentek a vezetőknek, arról is volt valami cikk anno.
Igen valúszínű az sem segített, hogy a marketing csapat viszont nagyon jól végezte a dolgát megjelenés előtt -
Fitzgerald
veterán
válasz GypsFulvus2 #16364 üzenetére
Az oké, de onnan indul az egész, hogy megtévesztésre és hazugságokra lett alapozva a marketing és a kommunikáció, nem valamilyen vis major jellegű, előre nem kalkulálható dolog okozta. Ennek tükrében nyilván a CDPR managementje a közvetlen felelős a történtekért, de ez majd eldől a bíróságon.
Én mondjuk nem akarom, hogy a szart is kipereljék a CDPR-ből, és ezzel potenciálisan tönkretegyenek egy tehetséges stúdiót, de azért lássuk be, van alapja a dolognak... -
abéla
senior tag
válasz GypsFulvus2 #16364 üzenetére
Naja, bázzeg, ha meg kipofozzák az egészet + mindenki lenyugszik a pcs*ba és megint szárnyal az árfolyam, akkor meg jön a shortolók csoportos keresete, vagymi?
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #1902 üzenetére
Gyakorlatilag mindenben egyetértek, Lem könyvei pedig nagyobbrészt valóban zseniálisak!
ELEX-el szemezgetek már egy ideje, korábban behúztam már gőzön is, de még nem játszottam vele de ki fogom próbálni, köszönöm a tanácsot!
kwzatz
Igen, sok igazság van abban amit mondasz, valóban nem kérdés, hogy a fantasy sikeresebb, de a kínálat is jóval nagyobb ott, tehát forgácsolódhat a kereslet. A Sci-Fi is képes azért tömegeket megmozgatni, a StarGate SG-1 pl. 10 évadot ért meg, ami még egy sitcom-tól is szép teljesítmény lenne, pedig azokat a fél világ nézi. Star Trek szériának szintén voltak sikeres időszakai (meg bukásai is persze), fimek között az Interstellar is tartolt a maga módján, de az Arrival is kiváló darab volt.Játékoknál pedig elképesztő hype alakult ki a No man's Sky-nál (más kérdés, hogy belefutottak a falba), és gyakorlatilag soha sehol nem látott mértékű anyagi és erkölcsi támogatásban részesül a Star Citizen is, ami dedikált sci-fi játék lesz. Ebből azért minimum az a tény levonható, hogy fizetőképes kereslet van a műfaj iránt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
kwzatz
őstag
válasz GypsFulvus2 #1904 üzenetére
Persze, voltak gondok az MD-vel, de a felsoroltak mindegyike jelen van az összes nagy cég összes hulladék nagy címében, ott nem számít, viszik mint a cukrot (azokból is nehezen jön össze az 1 év alatt 20 millió amúgy ). Egy sci-fiben számít, mert ha szuper, akkor sem fogy annyira. Kíváncsi lennék, hogy miből adtak el egyáltalán ennyit az első évben.
A Prey-re a horrort még rá lehet húzni, de nem ijesztgetős (max. az első néhány mimic), összességében inkább egy intelligens sci-finek mondanám és az egyik kedvenc játékom az elmúlt évekből.Nem hiszem, hogy a CDPR amúgy ennyit várna el, sőt, szinte biztos vagyok benne, hogy közel sem. Inkább az meglepő, hogy az elemző ennyire nincs képben. Némelyik Call of Duty-ból nem adnak el 20 milliót. Vagy elképesztően tud valamit, vagy fogalma sincs és beszél a levegőbe.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
kwzatz
őstag
válasz GypsFulvus2 #1902 üzenetére
"a Deus Ex játékok viszonylagos sikere is jelzi"
Olyan sikeres volt a Mankind Divided, hogy jegelték a sorozatot, a játékot meg 3$-ért dobálják.A Prey az egyik legjobb sci-fi játék, alapvetően FPS, RPG elemekkel. Talán(!) mérsékelt sikernek lehet mondani, de úgy tudom, hogy nem voltak olyan jók az eladások.
Sci-fit, ahogy írtad, sokkal kevesebb ember olvas, mint fantasy-t.
A filmek sem annyira sikeresek (a Star Warson kívül, de hát az meg... ) , elég a Blade Runner: 2049 bukójára gondolni. Pedig azért bejáratott név, hozzádobtak egy Ryan Goslingot is, még csak rossz sem lett (szerintem annyira jó sem azért...), kevés volt.
Vesa:
"Ez önmagában is hatalmas piaci rést tolt ki, nem beszelve a fiatalabb generációk nagyobb rajongását a tech. műfajok iránt."
Az, hogy facebookoznak, instagramoznak, Fortnite-oznak és megvetetik a legújabb iPhone-t, még nem jelenti azt, hogy a sci-fi is érdekli őket. Kíváncsi lennék, hogy a 20 év alattiak hány százaléka olvasott el életében egyetlen sci-fi könyvet is. Tekintve, hogy alapvetően olvasni sem olvas szinte senki, meglepődnék, ha 5% felett lenne az arány.Még egy adat: A teljes Mass Effect szériából nem fogyott 20 millió példány az évek folyamán.
Ahogy írtam, sikeres játék lesz, a 20 millió meg az első évben szerintem totálisan esélytelen.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
soundsonic
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #1148 üzenetére
lesz mmo része?
-
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #1146 üzenetére
Gary Oldman már számtalan játékban volt szinkronszínész korábban is.
A CoD-okban menetrend szerint voltak híres színészek arc- és szinkronszínészek, többek között Kevin Spacey (szintén Oscar-díjas színész) a CoD: Advanced Warfare-ben...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #760 üzenetére
Én is biztos vagyok benne, de ott sokkal inkább rezeg a léc ha már a megjelenés miatt akarunk aggódni. Egyszerúen túl sokat vállaltak. Az idei tervek is csak arról szólnak, hogy lesz talán 1-2 új bolygó. Ilyen tempó mellett ha el is készül, az minden idők legtovább tartó fejlesztése lesz.
A tudomány a valóság költészete!
-
la_cc
addikt
válasz GypsFulvus2 #277 üzenetére
A most sírok 90%-a úgyis meg fogja rendelni, max nem pre-order-be. Túl nagy a hype, hogy ne így legyen.
~ ~ ~ Q('.'Q) Q=('.'Q) ~ ~ ~
-
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #271 üzenetére
Megbocsáss, de Te kezdted a magyarázatot azzal, hogy akik "régen" RPG-ztek, akik nehezebben barátkoznak meg az FPS nézettel, míg akik FPS játékokkal kezdték, azok könnyebben. Erre reagáltam, hogy az FPS nézet nem a Doom-al, de még csak nem is a Wolfenstein 3D-vel kezdődött...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #259 üzenetére
Régi vágású RPG-k? Mint az Ultima Underworld (1992)? Mert hát az is FPS nézetű szerepjáték volt. Még az Elder Scroll's: Arena (1994) is a "régi vágású RPG-k"-nek nevezettek előtt jött ki.
De ha őszinték akarunk lenni, a klasszikus RPG-k, mint Wizardry-sorozat (1982-2011), Bard's Tale sorozat (1985-1988), a Might & Magic sorozat (1986-2014) a Dungeon Master sorozat (1987-1992) vagy az Eye of the Beholder sorozat (1990-1993) mind-mind FPS nézetből játszódott, még ha a korai játékokban ugye csak 90°-onként tudtunk fordulni.
Szóval bocsánat, de az elmélet egy ici-picit fals. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #259 üzenetére
BG és Fallout 1 is a fiatal korom játékai voltak. És bár technikai sajátosságok miatt -pl. egyfajta izometrikus nézet, ami akkoriban alapnak számított-, a karaktereket láttuk "felülről", ezek mégsem a mai értelemben vett TPS-ek voltak. Az viszont kétségtelen, hogy a Morrowind-et és a DeusEx 1-et nagyon szerettem, melyek már FPS nézettel operáltak és éppen emiatt, teljesen más élményt tudtak adni mint pl. a Baldur's Gate, amit ettől függetlenül mai napig nagyon szeretek. Mindemellett megértem azt is, aki a TPS-t favorizálja. Teljesen érthető, ha valaki azt szokta meg, és abban is biztos vagyok, hogy a community készít majd olyan modot, amivel ez is megoldható lesz.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #257 üzenetére
Jó meglátás!
Nálam ez sokmindentől függ. A TPS mód élvezhetetlenné tette számomra a Witchert, mert felidegesített, amikor össze-vissza csapkodtam a karakterrel és fogalmam nem volt, hova is megy majd az ütés valójában, mert egyszerűen nem lehetett látni rendesen. Ellenben egyáltalán nem zavart a Mass Effect-nél, mert ott ilyen problémát nem okozott. Vagyis a beleélési faktor nem pusztán a nézeten múlik, hanem annak harcrendszerre gyakorolt hatásától is. Ezzel együtt -de ez is szubjektív-, az ME-t is még jobban élveztem volna FPS-ben.A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Fehér Villám új GAMER PC 2év garancia / NVIDIA GTX1660Super / Ryzen5 / 16GB DDR4 /
- ASUS ROG Zephyrus G14 -14" WUXGA IPS 144Hz -Ryzen 7 6800HS - 16GB - 512GB - RX 6700S 8GB - 1 év gari
- HP Elitebook x360 G6 2in1 Prémium laptop 14" FULL HD IPS Érintőkijelző / Intel I7 / 16GB RAM
- HP Elitebook x360 G7 2in1 Prémium laptop 14" FULL HD IPS Érintőkijelző / Intel I7 / 16GB RAM
- ! 2 év gyártói garancia ! AULA F87 PRO Vezeték Nélküli Mechanikus Gamer Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest