- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Barthezz2: Cím: Ismeretlen - Chapter 4
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
na, hát kérem szépen, nem felejtették el a választ. idemásolom az egészet, mert nagyon érdekes dolgokat tartalmaz a supportról, és úgy mindenről. kvázi elismerte a curve, hogy a magyar bin-es kártyák nem ugyanúgy funkcionálnak, mint a uk bin-esek, de persze olyat nem tudnak küldeni. ehelyett adnának nekem 30 fontot kárpótlásul, amit nyilván nem fogok kérni, mert nem a pénzük kell, hanem egy működő szolgáltatás
xxx here, from the Complaints Team. I refer to our email dated December 17th. I would like to thank you for your patience and understanding while I investigated the matter, and for bringing this to my attention.
To summarise your complaint:On October 19th, you contacted Curve as your limits were showing your 1405 HUF transaction as 1405 GBP. Since then you’ve reached out several times as you’re unhappy with your new card BIN causing frequent declines and showing your limits incorrectly. You’re also unhappy with only being allowed to use the Go Back in Time feature up to 5000 HUF (approximately 12 GBP) rather than the full 5000 GBP equivalent in HUF.
I’ve looked into this and you’ll be pleased to hear that I will be upholding your complaint. I will explain how I came to this decision below.First of all, I’d like to apologise for the delayed responses you received from our Customer Experience team during the course of your support request. Our Customer Experience team has seen a 400% increase in support tickets and whilst the team are working extremely hard to reduce these cases, it does mean that they’re unable to reply as quickly as they’d like. Steps have been put in place to reduce response times but there is no quick fix for this.
I can assure you that you have not been ignored, but I absolutely understand why you may feel this way and I’m sorry for this. I’m also sorry that you spent so much time having to send multiple emails and chase this up with the team.With regards to the issues caused by your Curve card issued with the BIN 5574 4489, we’re currently working to resolve this issue or to provide a workaround in the meantime. Due to our new reissue process, we’re unable to send you a Curve Card with the UK BIN 5375 9005. I can appreciate this is not the outcome you were hoping for, but we are aiming to get all our EEA issued cards to the same functionality soon.
I’m sorry for the delay in getting this resolved for you but due to the current holiday period not everyone needed to look into this is currently available. We are still looking into getting this resolved as quickly as possible in the meantime and will keep you updated.
While this investigation is ongoing, we hope that the following resolution adequately addresses your complaint: We would like to offer you £30 to be transferred to your chosen bank account, as the full and final settlement of your complaint. Please let us know if you would like to accept this offer. If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident you’re complaining about.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Háztartási gépek
- Futás, futópályák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Ilyet se láttunk még, 1000-rel promotálja X3D-s CPU-it az AMD
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5520 / i7-1185G7 /16gb ram / 512gb SSD / Világitó Bill / WIN11
- RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Asus ROG Strix G614JVR-N4014W SZÁMLÁVAL GARANCIÁVAL
- Nitro AN515 57 15.6" FHD IPS i7-11600H RTX 3070 32GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Egyedi matricák gyártása, akár kis mennyiségben is! Kattints a további infókért.
- Apple MacBook Pro 16" (2021) M1, 32GB RAM, 500GB SSD Csúcskategóriás erő, elérhető áron!
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 650W
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E752 - i5-3GEN I 8GB I 320-500GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3200, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest