Hirdetés
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 08. 02.): [link]
(ÚJ: magasabb váltási limitek, hétvégi díj megszüntetése havi díjas csomagokban)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #14707 üzenetére
Nálam is ez a jelenlegi állapot. Az új fizikai kártya úton van, az appban már látszanak az adatai. Viszont ezeket az új kártyaadatokat nem tudom Google Wallethez és Garmin Pay-hez sem regisztrálni. Mindkettő azt mondja, hogy ez a kártya már hozzá van adva. Pedig nincs, a kártyaszám is más, nem csak a lejárat és a CVV.
Ki kellene törölni a meglévőt, és akkor fel tudnám venni az új kártyát? Vagy valójában az a gond, hogy mivel még nincs nálam a fizikai kártya, nem aktiváltam a Curve appban sem? Vagy esetleg működhet a mobil fizetés a régi beállításokkal, hiszen az a kártya még szeptember végéig érvényes? Én ez utóbbira számítottam magamtól, de elbizonytalanítottatok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- WD My Passport külső HDD 5TB kék, 99% állapot
- ELADÓ TP-LINK TL-MR6400 4G LTE FÜGGETLEN Sim kártyás mobil wifi router 300Mbps
- Xbox 360 S gépek
- Electrocompaniet AW250-R végerősítő és Electrocompaniet EC 4.8 MK2 előerősítő eladó
- Makulátlan, tökéletes állapotú Macbook Air M2 éjfekete 8/256 full doboz, számla MM jótállás.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen