Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15401) blueye válasza TrollBalint (#15400) üzenetére


blueye
veterán

Nézd vissza az app-ban, rögtön kiderül.

(#15402) pictigjis válasza TrollBalint (#15400) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

pentek delelottol vasarnap ejfelig minden kartyahasznalat jatszott

(#15403) Peter.70


Peter.70
őstag

Sziasztok,
11.10-én fizettem volna curve kártyával. A fizetést a curve elutasította, de a folyószámlán beterhelődött az összeg. A jóváírás azóta sem történt meg. Már két levelet írtam a curve ügyfélszolgálatának.
Van még esély arra, hogy vissza kapjam a pénzt, vagy keresztet vethetek rá?
Vagy mit tudok még tenni?

(#15404) 66zio


66zio
aktív tag

Előfizettem az egy eurós x csomagra, nekem engedett többet gbit-elni, mint három.

(#15405) pictigjis válasza Peter.70 (#15403) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a "beterhelődött" mit jelent? le is könyvelte a bankod, vagy azóta is csak zárolásban van?

egyébként pénz nem tűnik el, ha nagyon nem válaszolnak, complaints@curve.com. de csak akkor, ha könyvelt tételről van szó, zárolás esetén majd feloldódik

(#15406) Peter.70 válasza pictigjis (#15405) üzenetére


Peter.70
őstag

Könyvelés alatt van az összeg
A szolgáltató biztos hogy nem fogja igényelni
Általában mennyi idő alatt oldódik fel a zárolás? Már a 19. napnál járunk

[ Szerkesztve ]

(#15407) pictigjis válasza Peter.70 (#15406) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

bocsi, de mi az, hogy "könyvelés alatt"? ha nem "könyvelt tranzakció", akkor arra következtetek, hogy csak zárolva van. bankonként eltérő, milyen idő után szabadítják fel a zárolt, de könyvelési kérés nélkül maradt tételeket. a cetelem 30 napig is zárolásban tart egy-egy tételt, de két hétig kb. mindenki

(#15408) Peter.70 válasza pictigjis (#15407) üzenetére


Peter.70
őstag

A mobil alkalmazásban azt írja, hogy könyvelés alatt

(#15409) pictigjis válasza Peter.70 (#15408) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

vagyis nincs könyvelve, és nem is lesz. legkésőbb 30 napnál feloldódik, tovább nem tartható zárolásban egy tétel. de melyik bank ez, csak hogy tudjam, melyiket kell még kerülni a jövőben?

(#15410) Peter.70 válasza pictigjis (#15409) üzenetére


Peter.70
őstag

otp

(#15411) ACE- válasza pictigjis (#15409) üzenetére


ACE-
addikt

A Gránit is pl. 30 napig zárol, asszem az a max. idő.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#15412) zerodot válasza 66zio (#15404) üzenetére


zerodot
aktív tag

Te ugye X-ről váltottál korábban ingyenesre, szóval gondolom akkor megmaradt a (tarka) kártyád.

Most hogy újból upgradeltél X-re, megint maradt a kártya vagy újat adtak?

Nálam is X->free downgrade volt, gondolkodom hogy visszamennék az 1 eurós X-re, de semmi kedvem egy eseteleges kártyacserével szenvedni...

(#15413) 66zio válasza zerodot (#15412) üzenetére


66zio
aktív tag

Az appban nem változott a kártyaszámom, de még nem próbáltam, hogy vásárlásnál működik-e.

(#15414) zerodot válasza 66zio (#15413) üzenetére


zerodot
aktív tag

Ha nem változott, akkor az már jó :)

Illetve gondolom már jelezték volna, ha új fizikai kártyát is küldenének.

(#15415) TrollBalint válasza pictigjis (#15402) üzenetére


TrollBalint
addikt

Persze vissza tudtam volna nézni, de hát a lustaság fél egészség :)
Arra konkrétan emlékeszem, hogy pénteken mentünk mindenfelé, meg vásárolgattunk, csak abban nem voltam biztos, hogy én is fizettem-e, vagy csak a feleségem. De szombaton tuti használtam a kártyát, szóval akkor lehetett az.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#15416) blueye válasza zerodot (#15412) üzenetére


blueye
veterán

Nekem kérdés nélkül egyből küldenek új kártyát (de minek?) igaz én most váltottam fel Xre

(#15417) pictigjis válasza blueye (#15416) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

valószínűleg azért, mert eddig csak ingyenes csomagot használtál. akik egyszer le-, majd most visszaváltottak, nekik már eleve x-es kártyájuk van

(#15418) blueye válasza pictigjis (#15417) üzenetére


blueye
veterán

OK, értem de pont ugyanúgy tudnám használni az érvényes régit - tiszta pazarlás hogy (ingyen) küldenek egy újat, inkább lenne 6 hónapig 1 EUR/hó :)

(#15419) pictigjis válasza blueye (#15418) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

az ő rendszerük sajnos ilyen. óriási előrelépés, hogy az x-ről ingyenesre váltás, majd onnan vissza x-re nem jár (már...) két újabb kártyacserével és ügyfélszolgálattal való reménytelen levelezgetéssel

nekem is sokkal jobb lett volna, ha az x-ről blackre váltásnál megtarthatom az akkori kártyámat, ehelyett jött egy új (szar), amit azóta cserélnem kellett. már számolni se tudom, egy éven belül hány kártyám volt, mindenesetre tegnap megjött a legújabb fizikai, és egyelőre minden jónak tűnik (kopp-kopp)

(#15420) ACE- válasza blueye (#15418) üzenetére


ACE-
addikt

Neked miért éri meg a csomag 1 euróért? kp. felvétel miatt?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#15421) blueye válasza ACE- (#15420) üzenetére


blueye
veterán

Elsősorban igen (eddig a Revolut metalt használtam ki de most drágább lett volna), de használom másra is.

[ Szerkesztve ]

(#15422) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

na, nekem ez pont fáj, mert kurva jók voltak a feltételek egy család számára. december 31-gyel megszűnik a biztosítás a black és metal csomagban. cserébe 6 és 12 üzlet választható ki cashbackre, de szerintem ennek egyértelmű célja a spórolás. a több cashback is sokkal olcsóbb lesz a curve számára, mint a csoportos biztosítás havi díjának fizetése. nagy kár érte

Over the past few months, we’ve been digging into our premium benefits and asking you what you value most about Curve.

Turns out, cashback is your favourite premium benefit by far. And, you’ve told us that many of you already have insurance with one of your banks or credit card providers. In light of this, we’ve decided to terminate our embedded insurance and enable you to earn more cashback on your everyday purchases, making Curve an even more rewarding way to pay.

To give you more of what you love, we’re doubling the number of cashback retailers you can choose from, so you can earn more cashback from Curve on top of any rewards you already get with your banks or credit cards.

Curve Black customers can earn 1% cashback from 6 retailers of their choice.
Curve Metal customers can earn 1% cashback from 12 retailers of their choice.

In January 2024, you can choose your new set of cashback retailers. This is a great chance to change your current retailers if you want to switch things up.

We’ve also added hundreds of new retailers across the UK and Europe to maximise your cashback and we’re working on expanding rewards further in the coming weeks – watch this space.

As of 31 December 2023, you will no longer be insured under your Curve premium plan. Our insurance partner AXA will continue to service all eligible claims for incidents preceding this date, as long as they are submitted in accordance with the applicable insurance terms and conditions.

Your insurance cover will stop automatically on 31 December and we’ll get in touch in January when you can choose your new cashback retailers. Additionally, we are working on functionality to enable you to change your selected retailers from time to time.

In order to reflect the changes in this email, we have updated our Subscription Schedule. Please click here to read through the new version that will apply as of 1 January 2024.

[ Szerkesztve ]

(#15423) m0ski válasza pictigjis (#15422) üzenetére


m0ski
aktív tag

a linkelt PDF-ben még 3 illetve 6 üzlet szerepel, amennyi elírást csinálnak mostanság, betudhatjuk annak :U

(#15424) Oliverda válasza pictigjis (#15422) üzenetére


Oliverda
félisten

Nekem az utasbiztosítás annyira nem fog hiányozni. Az összes hitelkártyámhoz jár, illetve még a Revolut Premiuban is van. Az okostelefon biztosítás már inkább, mert azt csak a Curve ad(ott). Remélem, a kibővített listába kerül majd néhány, a magyar ügyfelek számára is releváns új cég.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#15425) pictigjis válasza Oliverda (#15424) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

amúgy biztosításunk nekünk is van egy csomó, ha kettesben utazunk (ilyen kártya, olyan kártya, aranykártya stb.), de a curve-ös axásban az volt a jó, hogy nemcsak rám, kártyatulajdonosra, hanem feleségre és gyerekekre is érvényes volt együtt utazás esetén magas térítési limitekkel. akkor most mégis lehet majd kötögetni külön az utasbiztosításokat a netrisken utazásnál, meh

(#15426) pictigjis válasza m0ski (#15423) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

csak a szokásos...

(#15427) Oliverda válasza pictigjis (#15425) üzenetére


Oliverda
félisten

"To be fair AXA has pulled out of a few credit card coverage policies including Amex travel coverage under certain conditions." [link]

Úgy fest, az AXA változtatott a feltételeken, és végül erre reagálva vették ki a csomagokból.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#15428) kapasz válasza pictigjis (#15422) üzenetére


kapasz
tag

Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#15429) Roux


Roux
csendes újonc

Nekem az jött mailben hogy 6 illetve 12 cég lesz.Januárban keresnek majd és akkor kell kiválasztani hogy melyek legyenek.

Xiaomi 11 pro 5g

(#15430) sparks válasza 66zio (#15365) üzenetére


sparks
senior tag

Igen, ha minden kötél szakadna, akkor ez is megoldás. De valóban, ahogy a többiek írták, a mögötte levő kártyákon masszív százalékaim vannak, amit nem lenne jó elveszíteni vagy degradálni egy váltási díjjal.
Ezért írtam csak, hogy örülnék egy alternatívának, ha ez valamiért kukázódna. :R

(#15431) TrollBalint válasza Oliverda (#15424) üzenetére


TrollBalint
addikt

Valami telefonbiztosítás van a Revolutban is metal csomagban (Prémiumban csak vásárlásra, vagy mire)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#15432) pictigjis válasza Oliverda (#15427) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

a reddites kommenteket elnézve a többség hasonlóan fogadta a hírt, mint én. a biztosítás nekem önmagában megérte az évi 100 eurót, a cashback csak apró ahhoz képest :(

(#15433) Fifi válasza Oliverda (#15427) üzenetére


Fifi
őstag

Hopp a linken szereplő tartalom már nem is él ...
Ha már október közepén tudtak erről, akkor gusztustalan dolog volt beleugrasztani embereket (velem együtt) 100EUR előre kifizetésébe ...

Nálam a gyerekek 17 és 21 évesek, így csak az egyikük és a feleségem "élvezhette" volna a biztosítás előnyeit, de valószínűsítem, hogy _számunkra_ a cashback bővülés nem hoz annyi előnyt majd.

(#15434) Oliverda válasza Fifi (#15433) üzenetére


Oliverda
félisten

November 7-én küldték ki róla felmérést, így kétlem, hogy tudtak volna róla.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#15435) M@Db0Y válasza Oliverda (#15434) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Az 1 % cashback mindenre szimpatikusabb lett volna , de még egy 0,5ben is kiegyeztem volna az összes költésnél :U

(#15436) pictigjis válasza Oliverda (#15434) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

haaaaat... az erdemi kovetkeztetesek levonasara is tul rovidnek tunik az ido. amikor kikuldtek ezt a felmerest (nekem nem jott), akkor aligha lehetett mar titok (szamukra), hogy nem hosszabbitanak az axaval

[ Szerkesztve ]

(#15437) pictigjis válasza M@Db0Y (#15435) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

vagy ha double cashback, akkor dupla szazalek es dupla valaszthato bolt. ez igy kicsit keves szerintem is

(#15438) Oliverda válasza pictigjis (#15437) üzenetére


Oliverda
félisten

Az szerintem elég deficites lett volna nekik, hacsak nem korlátozzák a maximális havi cashback összegét ~10 euróra/fontra. Ugyanezt gondolom az 1% mindenre opcióról. Talán majd, ha már hitelkártyát lehet választani. Az USA-ban épp mostanában szüntetik meg az 1%-os akciót, pedig ott a kezdetektől fogva creditet bocsátottak ki, illetve azok a piacon nincs egységesen limitálva a jutalék, vagyis sokkal nagyobb a mozgásterük.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#15439) Fifi válasza pictigjis (#15436) üzenetére


Fifi
őstag

Én is így gondolom és hozzánk sem érkezett egyik accountra sem kérdőív.

(#15440) pictigjis válasza Fifi (#15439) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

kicsit olyan, mintha a kérdőív pont azért készült volna, hogy mégis legyen valami, amire hivatkozva most ki lehetett küldeni ezt a mai levelet. úgyis azt mondanak, amit akarnak arról, hogy milyen válaszokat kaptak. kicsit most tényleg kilóg a lóláb, ez nem volt túl fair. elég komoly bajok lehetnek pénzügyileg, és sajnos ezen nem fog segíteni, ha sok fizetős user a biztosítás hiánya miatt dobja a metal és black csomagját

ilyen horderejű változtatásról elég necces az egy hónapos értesítés is, amúgy

[ Szerkesztve ]

(#15441) ddsteel


ddsteel
aktív tag

A fordulónapomat csak a supporttól tudhatom meg, ugye? (uszkve 1-2 hét múlva). Szóval az appban nem tudok utánanézni, ugye?

(#15442) pictigjis válasza ddsteel (#15441) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

mármint mire gondolsz fordulónapként? a váltás gördülő 30 napként számítódik, vagyis ott nincs konkrét fordulónap. az elmúlt 30 napi költéseid számítanak, egyik napról a másikra is jelentősen nőhet a kereted, ha épp kiesik egy nagyobb tranzakció

[ Szerkesztve ]

(#15443) ddsteel válasza pictigjis (#15442) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Igen, a gördülő 30 napra gondolok, ami pl ma nem nullázódott, a Plutusnál jobb, ott 1-jén nullázódik, de a Curve rárakott ma fee-t a váltásra. Van gyorsabb módszer megtudni (akár úgy, hogy mi volt a regisztrációm napja, gondolom, onnan kezdtek ketyegni a 30ak), vagy csak support?

(#15444) pictigjis válasza ddsteel (#15443) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

itt nincs ilyen módszer sajnos. röhej, hogy évek óta nincs egy számláló erre az appban, talán a support tud segíteni. de hogy milyen átfutási idővel...

(#15445) ddsteel válasza pictigjis (#15444) üzenetére


ddsteel
aktív tag

Igen, köszi, kőkorszak sok szempontból. A free limiteket sem lehet követni, csak a total spending limiteket, amik ugye maradtak nov 15 óta nyilván. Írtam a supportnak.

(#15446) blueye


blueye
veterán

Most váltottam X-re és ezt látom az app-ban:
"Fee-free foreign ATM
Withdraw up to 300 EUR
Fee-free on all your cards up to 1000 EUR in any rolling 30 day period"
Jól értem hogy ezek szerint alkalmanként max 300 EUR és a 30 napban összesen 1000 EUR az ingyenes limit kártyánként?

(#15447) Oliverda válasza blueye (#15446) üzenetére


Oliverda
félisten

30 naponta max 300 EUR ATM és 1000 EUR devizaváltás az ingyenes, nem kártyánként.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#15448) blueye válasza Oliverda (#15447) üzenetére


blueye
veterán

Én is így tudtam de a szöveg mást jelent. Ezek szerint ez megint egy Curve féle elírás?

(#15449) pictigjis válasza blueye (#15448) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

ez nem elírás, ezt a szöveget most te értelmezed rosszul. akkor lenne kb. az, amit te akarsz kiolvasni belőle, ha olyasmi lenne írva, hogy "on each of your cards". a jelenlegi megfogalmazás kivételesen rendben van

(#15450) pictigjis válasza ddsteel (#15443) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

amúgy valószínűleg ez egy újabb rendszerhiba, ezt máshol olvastam. valamit már megint nagyon elrontott valaki (pedig a blacknél azért 2000 euró az új limit, az nem kevés)

Sziasztok, történt valami változás a Curve black limitjével kapocslatban?
A hónapban először használtam 100ezer forint váltásnál és piszok drágán váltotta (kb 2,5%ért drágábban). Szerintem semmilyen limitet nem léptem át, első havi váltásom volt.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.