Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Jhonny06: Új gépsárkány
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutitibi
senior tag
válasz
józsi9995
üzenetére
kérdezni se szabad ?
meeting-ek ugye , nem találkozók megbeszélések, vagy inkább scrum ?a rövidítéseket , mozaikszavakat szokták használni angolul általában, mert az egyszerűbb mint magyarra lefordítani és úgy rövídíteni de nem jó átesni a másik oldalra.
Kezdő vagyok ebben , szeptember óta csinálom egy OKJ-n , aminek a Cisco is része meg sok minden más is.
A netacad.com-ról Routing & switcing 1, R&S 2 , R&S 3-at tanuljuk.
Az anyag jól érthető, bár elég tömény. De itt is a rövidítéseket használja a tananyag , EIGRP meg OSPF pl. nyilván leírják magyarul is mi mit jelent de az angol rövídítést használják és én is azt jegyzem meg.
Nem, nincs angol nyelvizsgám,,,,nem is volt tanultam angolt az iskolákban ahová jártam, hanem különórákon.
Az öregebbek közé tartozom, akik megúszták a nyelvvizsgát
( de majd pótolják -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Mikor pukkad ki a robotlufi?
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Yettel topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...