Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz MasterMark #128399 üzenetére
CRT, vagy semmi!
-
Stylewars_kp
őstag
válasz MrSealRD #128395 üzenetére
Montenegró ennél durvább. Zebra nem létezik vagy ha létezik nem használják. Indexet nem használnak, ott is dudálnak és kalimpálnak. Minden autó körbe le van zúzva. Parkolóba úgy melléd áll, hogy nem tudsz ki/be szállni és nem is érdekli. Jószágokat vezetik Podgorica fő utcáin. Csak kapkodod a fejed, hogy wut? Megérződik az a 300 év török uralom.
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
föccer
nagyúr
válasz MrSealRD #128395 üzenetére
Görögbe mentünk nyáron. Végig atom nyugalom volt az autópályán oda-vissza Magyar határ után. Minden napszakban mentünk. Egyedül Belgrád mellett volt tumultos, de ott sem állatkodtak. Rengeteg felújítás, lezárás volt a pályán, de azon kívül, hogy lassult a forgalom nem volt gond. Tök pozitív meglepetés volt.
Béreltünk kisbuszt, 8-an mentünk, 5 gyerek+3 felnőtt leosztásban. Kurv@ jó volt.
Másik dolog. Keresek asszonyságnak monitort. Homeoffice sarkot alakítok ki neki. Nincs valakinek elfekvőben egy eladó? 21-23" körüli, FHD, 16:9, ne TN paneles technikát keresek. Kp mellett kv/suti meghívás amolyan föccer módra
Köccentés
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
MrSealRD
veterán
Olaszoknál 6-7000km után mondhatom, hogy mint a kancsal ökör húgyozás kb úgy közlekednek. Dudálnak, integetnek...és még a leghalványabb sejtelmed sincs, hogy mit akarnak... Néhol tükör és fal között jó ha van 1-2 cm...
Ettől függetlenül nem kötnek bele indokolatlanul a 200Le++ -ba... És lesz.rják a közlekedési kultúra forradalmát...meg azt is, hogy minden autó körbe van törve parkolási sérülések miatt...Zárójelben... nem a lóerőn kéne pörögni hanem a nyomatékon. Azért amikor megpakolod a verdát meg beültök 4-en...érzed, hogy nem olyan fickós a járgány... És azért jó lenne értelmezhető sebességgel megindítani induláskor... Vagy ha helyzet van és lenyomod a pedált akkor is a nyomaték kéne, hogy meginduljon a bódé...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
GabN73
addikt
Engem múltkor egy új x6 tartott fel 250-nél :(
-
pjen
félisten
válasz Ace owner #128390 üzenetére
Végül is jobbra tartás van. Ha nem telítettek a külsők akkor mindenkinek le kell húzodni. Viszont ha a külső tele van kamionnal és én folyamatosan megyek belsőben a megengedettel nem kell lemennem a 80 al döcögő kamionok közé. Ha lesz hely ahol tudok menni megengedett sebességgel rögtön lesorolok.
-
macilaci78
nagyúr
válasz csoszogi #128389 üzenetére
Osztrák, német pályán nem volt gondom, párszor mentem Münchenbe, Hannoverbe is. Most csak Bécsig mentem. Aki haladni akar, az megy. Aki andalogni, az nem, de a túlnyomó többség tartja a számára szimpatikus tempót, ha teheti. A sávban maradás, ami gyakran bosszantó, de mivel egyenletes tempót mennek, így az előzés, kerülés könnyen tervezhető.
Itthon meg...
A gyalogátkelőhely előtti megállás 20-25 éve már Aradon is divatos volt. Az lepett meg, hogy erre mennyire odafigyelnek.Ace owner: jön fel a pályára a kapaszkodón, de hülyeség kapaszkodónak hívni, mert még nem is szaggatott az a vonal, de már húzza be a kocsit a külsőbe szűk 60-nal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Ace owner
addikt
válasz MasterMark #128388 üzenetére
Leghosszabb metros jumperral mentem m0-n, jobbról kapaszkodobol húzta rám a kormányt az agyhalott, kikellett vagodnom a belsobe mert nekem jön pedig egy 3negyzetmeteres szakács vigyorgott a kocsi oldalán.. Konkrétan mellettem volt és nem vett észre. A kedvencem viszont még mindig a belsosav megengedett -10% KRESZ professzorok akik azt a szabályt felejtik csak el hogy a gyorsabban haladot köteles vagy elengedni ha 400al is megy 30 helyett.
Galaxy Fold 4
-
csoszogi
tag
válasz macilaci78 #128383 üzenetére
Írod:
"A régi 43-ason Makótól Szegedig szerintem most sincs több autó, mint 20 éve, ezért releváns ez a tapasztalat"Lehet, hogy város-város között nincs több autó, de magában Szegeden jóval több van. Igaz nem városi közlekedésről van szó, hanem országúti, de több az autó. Erről írtam már. Én gyalog járok, mindenhol autó áll fizetőövezeten kívül, illetve a lakótelepi parkolók is jóval tömöttebbek. 21 éve élek ugyanazon a környéken (Csillag tér) rengeteg az autó.
Vezetési kultúra:
Egy hónapja vezettem el Salzburgba meg vissza (nyaralás), Szegedről hétközben. Az osztrák autópálya valami szörnyű volt: kamion előzget kamiont. Ok, de bosszantó. Személyautó ( csak osztrák felségjelűeket írok itt, és amikkel többször találkoztam) kamiont: kimegy, majd a kamion melle 95-el megy, szinte lassít is, és ez általános volt. Mániákus jobbra tartás, kijön előz, kamiont, visszamegy, de mindezt 95-el, esélyed sincs megelőzni, és nyilván nem tudsz folyamatosan sort előzni, mert tűzdelve van a kamionsor a közéjük besoroló személykocsikkal. Háromsávos pálya, egyszer csak elkezdődik, utána meg hoppsz nincs tovább, autók meg fékezve de megoldják. Kamion mindhárom sávban, volt, hogy kamion előzött kamiont amit kamion előzött... Külsőben megyek, jön ki mellém, mindenféle tükörbe nézés nélkül. Meg még hasonlók. Olyan én megyek ahogy akarok, más nem érdekel mentalitás. Néha tötyörögnek, aztán meg elhúznak mellettem 160-al. És ez ismétlődik. Ehhez képest Hegyeshalomig eseménytelen volt az út, csak a szokásos villogás engedjél sietek stb...Városban meg: zebra előtt már mindig megállnak átengednek, erre figyelnek, az nagy pozitívum.
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz macilaci78 #128387 üzenetére
De nézzen oldalra, a holtteret ellenőrizni kell sávváltásnál. Amúgy mindenkinek javaslom hogy nézzen ki, mielőtt megkezdi a sávváltást.
Switch Tax
-
macilaci78
nagyúr
válasz MasterMark #128386 üzenetére
Nem néz oldalra, tükörben már nem lát. Én se szeretek a középső sávban menni sem pályán, sem a Hungárián. Forgatom a fejem minden sávváltásnál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MasterMark
titán
válasz macilaci78 #128385 üzenetére
Ne húzza rád, a másik sávnak elsőbbsége van sávváltásnál.
Switch Tax
-
fant0mi
őstag
válasz macilaci78 #128383 üzenetére
Én simán elhaladok a külsőben. Nem értem, miért ne lehetne.
-
macilaci78
nagyúr
A régi 43-ason Makótól Szegedig szerintem most sincs több autó, mint 20 éve, ezért releváns ez a tapasztalat.
radi8tor: akinek eddig is a seggéhez volt nőve a kocsi, annak ezután is ott lesz, illetve aki kocsival ment templomba, az ezután is azzal fog. Nem hiszem, hogy az úton lévő autók számában releváns változás áll majd be.
Inkább arra számítok, hogy több lesz a fogyasztásoptimalizált sofőr, aki országúton 80-nal megy 5.-ben, vagy 100-zal 6.-ban, és kevesebb lesz a sebességhatárokra fittyet hányó, erőből megoldom vezetők.JanR: annyira rossz néha a 3-sávos pálya. Középső sáv megy 100-zal, a külsőben vonatoznak 110-130 között gyakran fékezve, a jobb sávban meg másfél vonatnyi hosszon üres. Előzzek jobbról? Mármint változatlan tempóban haladjak el jobbról 130-cal?
A másik eset, amikor a jobb oldali sávban senki, vagy csak néha egy-egy szereplő, a középsőben 100-120 között pár autó, a bal oldal üres, de azért sűrűn jönnek 130-150 között. Haladok a külső sávban 130-cal, mert jobbra tartás. Besorolok a középsőbe, majd onnan a belsőbe, elhaladok a középső mellett balról, majd kisorolok 1, esetleg 2 sávot... Mert nehogy beszoruljon az a szerencsétlen középső sávban haladó a jobb sávba.
Viszont meglepett, egy Porsche Cayman a középsőből besorolt a belsőbe, hogy ki tudjak jönni a külsőből, pedig a kamion miatt már elvettem a gázról a lábam. Én 130-cal mentem, a Porsche kb 140-nel, ha tartja a sebességét, fékezés nélkül 120-ig lassulva ki tudok jönni mögé. Befejezte mindenki a maga előzését, majd mindenki kisorolt a jobb szélsőbe.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
-
JanR
addikt
válasz macilaci78 #128374 üzenetére
20 éve harmad ennyi autó volt, ez is egy tényező.
Több ember - több különbség.Úgy sem lesz soha senkinek ebben igaza. Majd ha minden önvezető lesz és nem emberi tényező fogja ezt irányítani, akkor kiszámíthatóbb lesz a dolog. Imádok vezetni, de azt kell mondjam, hogy jobb lesz az a rendszer.
Én nem a mazsolákra, meg az önkéntes rendőrökre vagyok kiakadva amúgy, hanem a sok féligvak, véligsiket idős sofőrre, akinek a volán mögé sem kellene beülni, de vezet. Nagyon sokan vannak sajnos! A másik meg aki fél a vezetőstél, de vezet -> na Ők nem mernek sávot váltani az autópályán és be-beragad 1 sávba.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz FoxiestFox #128375 üzenetére
Majd ha eltörlik a benzinárstopot vissza alakul a közlekedési kultúra. Nem olyan funny 700 Ft-ért tankolni a benyát. Visszaveszik a gázról a lábukat sokan.
⭐ Stella
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
Az a baj, hogy nagyon sokan nem 0-50, 50-90, 90-130 viszonylatban hajtják a ménest, hanem 20-70, 50-120, 90-160 között, így jó, hogy hirtelen növekedésnek indul fatökű vasárnap úrvezetők aránya az utakon.
Anno - 20 éve még a Samarával - rengeteget autóztam Battonya-Szeged távon jellemzően vasárnap délután-este, péntek délután. Rekordom 55 perc volt garázsból garázsba és véletlenül egy olyan alkalommal, amikor mindenhol betartottam a sebességhatárt, Kövegyen a 40 km/h-t is. Amikor tapostam és bent 60, kint 100-110, előztem a régi 43-ason a románokat, akkor sem voltam gyorsabb.Szvsz. sokkal több baleset lenne azonos erejű autókkal, mint jelenleg. - Nem hiszem. Ha mindenki 100 LE-vel közlekedne, messze nem lenne ennyi "A legtöbb szituációt erőből lehet megoldani" gondolkodás. Nem tudom, miből van több baleset? A sort feltartókból, vagy az őket mindenáron megelőzni akarókból?
Aki azért előz, hogy utána fékezhessen, az hülye. Tiszta sor. Ugyanúgy vagyok az ilyenekkel, mint a rolleresekkel: jogos önvédelem.Régen tudtuk, melyik autótól mit várhatunk, ha izmozni akar. Ma már messze nem egyértelmű, mert ugyanabba a kaszniba berakják az 1.0 3 hengerestől a V6 turbóig mindent.
Meglepődtem, hogy 20.-án akadálytalanul tudtam végigjönni az M1-en. A külső sávban volt S6 Audi is 120-szal, szépen elmentem mellette. Amikor lehetett, kisoroltam, nem volt bűntudatom a belsőben a gyorsan mögém érkező miatt, mert nem volt kívül hely. Volt egy F Astra és egy régi, szakadt Fiesta, akik viszont nagyon menni akartak. Az Astra végülis 80-100 km-rel később került úgy elém, hogy többet nem láttam, a Fiesta pedig pár km alatt ragadt be egy előző busz mögé, hogy őt se láttam többet. De hogy mi értelme egy ilyen autóban két lábbal nyomni a gázt?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
JanR
addikt
válasz FoxiestFox #128371 üzenetére
Ja, persze, ha ez ilyen egyszerű volna akkor már rég így lenne. Tudom, unalmas példa, de átmész egy másik országba, Olaszo., Németo., Ausztria, stb., eltávolodsz a határtól és egyre inkább érződik a kúltúra változás. Pedig főleg a németek felé a 300 LE+ sem ritka, még is lehet normálisan közlekedni.
Inkább azt mondom, amíg itthon minden világtalan kap jogosítványt, csak fizesse ki, ez nem is fog változni, még akkor sem ha 100LE lenne a max. Szvsz. sokkal több baleset lenne azonos erejű autókkal, mint jelenleg. Az önkéntes rendőr akkor sem tudná elviselni, hogy mások másképp közlekednek. És itt nem feltétlen arra gondolok, hogy valaki 130al tartja a belsősávot az autópályan, mert SZERINTE annyival lehet menni és akkor más is menjen annyival. Hanem mondjuk feltartja valaki kétszer a városban, mert ismeretlen a környéken, vagy béna és erre az a megoldás, hogy veszélyeztetve másokat megelőzi "izomból" és büntetőfékez. Ott aztán hiába van 100-100 LE, ha ugyan úgy idióta a másik..
-
-
félisten
-
JanR
addikt
válasz macilaci78 #128369 üzenetére
Én pedig azon a véleményen vagyok, hogy pont a közlekedési kúltúra hiánya miatt indokolt a 200 LE+. A legtöbb szituációt erőből lehet megoldani, mert a türelem nem elég. Úgy sem enged el, úgy sem húzódik le, úgy sem néz bele a tükörbe és még sorolhatnám. Nem vagyok agresszív sofőr, sem gyorshajtó, de a 150 lovas Astrám az esetek többségében kevés, főleg ha a másik fél még rá is lép a gázra, vagy észreveszi, hogy én mennék, de inkább gázt ad és nem elenged.
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #128368 üzenetére
Jómagam teljesen el tudom fogadni a Volvo megoldását, hogy 180 km/h-nál rak egy gátat.
nekem is a Passat nem egy rakéta, ha nem akarok lendületet veszteni és 130-nál odalépve előzök meg pályán egy kamiont, hogy utána kisorolva elengedjem azokat, akiknek sietős, akkor is bő 150-nél veszem el a lábam a külsőben a gázról. Feleslegesnek tartom a 200+ pacit és a 200+ sebességet közúton. A közlekedési kultúra, környezet nem engedi meg a folyamatos használatát. És itt nem a beálló M7-re gondolok, hanem akár a kihasználatlan M6-ra.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #128366 üzenetére
Úgy rémlik azt mondták erről a megoldásról, hogy normál gyorsításnál megtorpan majd a kocsi. De egy határozott padlózással megy tovább. Szóval a versenyzőket nem állítják le a gyárak - mert akkor elkezdhetnek megint 100 LE alatti kocsikat gyártani elvégre minek annyi kraft ha nem is használhatod.
⭐ Stella
-
pjen
félisten
válasz Nikaré #128365 üzenetére
Azon lehetn segíteni, bizonyos idő korláttal, például egy előzés biztonságos befejezése.1 perc. Az egy másik dolog, hogy meghekkelnék. Szerintem a szqndékos lassú haladás legalább annyira baleset veszélyes. Van felénk egy út mindenki 60 körül megy 50 helyett(lakott terület) később tábla jelzi, lakott terület vége. Az autósok fele nem vesz róla tudomást ugyanúgy megy hatvannal, holott az út minősége bőven engedné a 90 et. Viszont két kanyar miatt előzni elég nehéz. Persze, hűgy le akarják tolni. Én is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoxiestFox #128362 üzenetére
a kocsid értékének 10%-a - egy futár-Swift-et megtankolni se lehet annyiból.
Kötelező dashcammal egyetértek én is, de a GDPR-valóságban nem életszerű.
pjen: nem jó ötlet, amikor nem lehet előre menekülni egy necces szituból. Ráadásul az ilyen megoldások jellemzően gyáriak, amik csak lassan lesznek elérhetőek az átlagéletkorú autókban.
Gondolj csak bele a jövőbe: te andalogsz a modern, az aktuálisan kötelező mindenféle biztonsági extráddal a kiskörúton a megengedett 30-cal télen, miközben érzékeled, a tükörben látod, hogy csúszik beléd dudálva, villogva egy 2022-es S-Klass Mercedes. Mit teszel?
a) szidkozódsz
b) kisorolsz a kerékpársávot szabálytalanul elfoglaló futárautók közé
c) elrúgod a technika által megengedett 35 km/h-ig (felfelé kerekítettem)Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
-
pjen
félisten
válasz FoxiestFox #128362 üzenetére
Már régen meg lehetett volna oldani amit nemsokára bevezetnek. Az autó GPS alapján tudja, hogy milyen övezetben jár és a vezérlés mondjuk 15% nál több túl lépést nem engedne.
-
félisten
válasz MasterMark #128361 üzenetére
Igen, nem ártana mellé valami normális szabályozás is.
Mondjuk háromszor mégy el mellette százzal, elsőnél kis mani, másodiknál a kocsid értékének 10%-a, harmadiknál jogsi bevonva. -
MasterMark
titán
válasz FoxiestFox #128360 üzenetére
Miért mi értelme a trafipaxnak? Elmész előtte 100-zal, aztán lefényképeznek, de nyugodtan közlekedjél csak tovább 100-zal, az már mindegy. Csak fizesd be.
Switch Tax
-
félisten
válasz macilaci78 #128359 üzenetére
Minden, 500 méternél hosszabb útszakaszra kéne egy automata trafi a budapesti közlekedési morálhoz.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
TRAFFIPAX
Zugló, Egressy úton a Róna utca felől a Hungária felé.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rgeorge
addikt
Jó reggelt! Kedd kora este, 19:00 után mi szokott lenni a helyzet az Etele P1 v. P2 P+R parkolókban? Van esély ott parkolni vonaton érkező elé menve?
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
-
izee
őstag
Akkor az nem működik, hogy rajta hagyom a múlt havi bírságot és akkor ellenőr odébbáll? Hallottam ilyen mendemondákat.
Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s
-
macilaci78
nagyúr
Megmondták, csak nem közölték a konfidenciaszintet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
mike1334
veterán
válasz MasterMark #128343 üzenetére
Persze, én is emlékszem mi volt 2006-ban...de azért azt gondolnám, hogy 2022-ben 9 órával előre meg tudják mondani, hogy milyen idő lesz...
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Tessék mondani, melyik csatorna időjárás előrejelzését nézte az operatív csoport? Mert akkor azt a jövőben inkább hanyagolom...
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
Stylewars_kp
őstag
válasz macilaci78 #128337 üzenetére
Persze h nem lesz ingyen. Most politikán kívül, de minden ország csökkentette a politikusok bérét átmenetileg. Itt meg emelnek…
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Stylewars_kp #128334 üzenetére
A munkadíjon, lezárásokkal, adminisztrációval is lehetett volna spórolni. A fel nem használt eszközök tárolása, mozgatása sem lesz ingyen...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz MrSealRD #128330 üzenetére
Minden évben a részét képezi. A végén áthúznak felettük. És aztán szokott kezdődni a légi parádé.
Gripen vadászrepülőgépek köteléke Budapest felett a Szent István-napi állami ünnepségen tartott tisztavatás végén 2021. augusztus 20-án. MTI/Balogh Zoltán[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
MrSealRD
veterán
válasz radi8tor #128327 üzenetére
Ez szuper... de a tisztavatás nálam nem tartalmazza automatikusan, hogy egy vadászgép feltépi az aszfaltot 8.45-kor... Ha az ünnepség része, akkor oké...de ez sehol sem volt leírva...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
Gondolom mindenki hallotta az imént a vadászgépet... Nem úgy volt, hogy elmarad a légibemutató?
Csak mert ezt kifejezetten megnéztük volna... és azt írták elmarad. Most akkor mégsem?Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Stylewars_kp
őstag
Sziasztok!
Edukációs célokra (szét lesz szedve) keresek asztali gépet, notebookot, játékkonzolt. Lehet hiányos vagy hibás is. Több darabot keresek ingyen vagy annál olcsóbban jeligére. Ha valakinek van valamilye azt jelezze.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
félisten
válasz macilaci78 #128323 üzenetére
Hát azzal nem vagy egyedül.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoxiestFox #128322 üzenetére
Én meg a 4iG cikkeket szarom le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
válasz macilaci78 #128321 üzenetére
Ja. Az nem érdekes.
-
macilaci78
nagyúr
válasz FoxiestFox #128315 üzenetére
Egy airsoftos oldal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz FoxiestFox #128319 üzenetére
Gondolom berezeltek a GDPR követelményektől. Nem akarták már fejleszteni a fórummotort és inkább kukázták.
⭐ Stella
-
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
félisten
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
félisten
válasz macilaci78 #128314 üzenetére
Melyik?
-
Viper26
nagyúr
-
föccer
nagyúr
válasz updog #128308 üzenetére
festék necces. fb csoport van olyan, hogy építkezésből megmaradt anyagok. Ott érdemes nézelődni.
Ragasztól lehet lesz maradék, de még most kell visszabontanom a fél fürdő burkolását. kb 2 hét amire végzek.
hastag sohatöbbénem hívok vízszerelőt sem az kurvaisten hastag
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Sziasztok!
Keresek jelképes összegért/sörért/csokiért elvihető maradék (de használható, nem lopott, szeretett, kihasználtság miatt stb.) kültéri, fagyálló csemperagasztót kb. 0.3 m2-re, valamint 1.5m2-re elég homlokzati festéket (ha lehet még válogatni is, fehér színben Elég hülyén nézne ki pl. egy téglapiros négyzetméter folt a fehér teraszon). Csak ezért nem vennék egy zsák ragasztót és egy doboz festéket.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
félisten
-
Viper26
nagyúr
4iG cikkekhez mióta nem lehet hozzászólni?
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest