Hirdetés
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
A Borderlands: The Pre-Sequel! a Borderlands sorozat harmadik része, ami időben az első és a második rész között játszódik. A játékot 2014. április 9-én jelentették be hivatalosan (két nappal a megjelenésével kapcsolat információk kiszivárgása után), majd végül 2014. október 14-én jelent meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TheProb
#1058
üzenetére
nekem még Claptrap és Jack van vissza, Wilhelm és Nisha bejött, Athena-val nem sikerült összebarátkozni.
Nisha amúgy a nyilvánvaló Salvador-hasonlóságok mellett nagyon emlékeztet Maya-ra is - akkor megy jól vele a játék, ha sikerül megfelelő ritmust adni a harcoknak. Zarpedonnal jóval könnyebb dolgom volt, mint TVHM-ben Wilhelmmel, viszont a Raum-Kampfjettel megszenvedtem, mert az állandó eltűnéseivel széttördelte a harcot, és rendszeresen lenullázódtak az Unchained meg az Order stackek. no meg azok a nyüves Fallen Reaperek sem segítettek a brutál pajzsukkal meg healthjükkel - ezek újak UVHM-ben?
-
DariusTrox
tag
Nem olyan régen pont ezen gondolkoztam. Jó volt a story, végig vittem párszor, de nincs az az érzés, ami BL2-nél volt, hogy húúú ez az újabb dlc megint jó lesz tolni. Nem, egyszerűen azt érzem, hogy "jó'van maj' végig tolom még egyszer, ha lesz kedvem" Nem izgat. Meg amitől már herótom van ez a rohadt aréna, kell a francnak, minek, egy is elég az is uncsi, francnak erőltetik.
-
#75376384
törölt tag
itt a teljes lista a berakott fegyverek közül az alsó is narancs. a bal oldali listából pedig egy darab nem pt1-ből van.
egyébként a kijelölt smg-ről beszéltem (mégis jól emlékeztem, hogy 18-as szint körüli és nem 28). kb mindent megeszik reggelire ami húsból van. most ezt képzeljük el bl2-ben.
-
BandiHUN
veterán
P1-ben ott se osztogatta,jaja,bár nem is kellett.Ott azért jól belőtték a skálát,magas szinten,főleg PT2.5-ben azért volt bőven narancs cucc.Aztán jöttek ugye a Knox-al a kékeszöldek is...bár nem voltak übercuccok,de volt pár különleges fegyver a DLC-k kapcsán is,eridianokból is,stb.
Ennyiből a Pre elég mostohagyerek,annyira lapos lett,hogy még az igazán egyedi fegyók is elmaradtak,1-2 jobb lézer,DE a slagolósok off,és átnevezett BL2 fegyók...Amit a lézer mellé hiányolok,hogy lehetett volna valami olyan fegyó is,ami árammal ráz,mint ahogy pl.a gránátokból kicsapó szikra,kicsi saját sebzés,de massziv elementál+bénitás...tűzre is összedobhattak volna valami "lángszórósabbat így,a fagyasztást meg én inkább meghagytam volna csak gránátmodnak,esetleg Oz kitnek földbe csapódásra,mert így túl OP.Fagyizós SMG-vel körbelő az ember,aztán szabad préda,némi robbanós golyó rá és tiszta a terep.
Mondjuk még mostanság is irtóra élvezem a kicsit lopakodós-berontós játékot,Homing Quasar,vagy Storm Front,Excalibastard beizzít,valaki kinézve,gránát ki,nézni,ahogy a mit sem sejtőket elkapja,pajzs off....
Csúnyán be lehet rontani mindenhová...Még agyal is az ember,mert ugye a Quasar összeránt mindenkit,és 1 pontból áram,a Storm Front pedig nagy területre dobja szét az "elektródáit",és jajj annak,aki beletéved... 
-
ó, hát akkor már csak egy Dahl Headland választ el minket egymástól

(#942) Lorenzo9: szerintem egyik BL-ben sem az a gond, hogy összecsapták a sztorit, hanem az, hogy vagy nem rendelkeznek megfelelő történetmesélő talentummal, vagy nem tartják fontosnak. karakterekben erősebbek, van 1-2 kiemelkedő, de korrektül végigvezetve összesen a 3 játékban talán csak Jack van, a többiek inkább humoros kartonfigurák, ki több, ki kevesebb egyéniséggel. igen, abban igazad van, hogy a PS-ben gyengébb a felhozatal, bár Skipper és Bosun, ill. kis jó indulattal Zarpedon kb. rendben vannak.
A BL1 eleje még eleve nem is szólt igazából az ellenfelekről
ummmm. a Lost Cave-re emlékszel? az utolsó barlangrészre?

-
[Prolixus]
addikt
Hát eleve a terület is máshogy néz ki, ahol a 2 moonshot canon van. oké,hogy a játék elején találkozunk az egyikkel, a másikkal meg inkább a vége felé, de meg sem próbálták azt a látszatot kelteni, hogy a játék eleji térkép a későbbi pálya egy része, vagy ilyesmi. Szóval ebből adódóan jah, lehet több van. Monjdák valahol, hogy csak 1 db. van?
-
[Prolixus]
addikt
Nem kell, működik, köszi!

Amúgy egy sztori kérdés, úgyhogy innen spoileres!
roland hová tűnt az eye of Helios felrobbantása után? Én em emlékszem, hogy később bejelentkezett volna. Ti igen? Arra emlékszem, hogy eldobott egy "Im sorry Jack"-et amikor elárulták a HŐSt, aztán semmi másra. Eleseer-ben meg már csak Lilith jelentkezett be, Roland-nak már se híre se hamva nem volt akkor.
-
[Prolixus]
addikt
Hát érdekes, mert közben visszamókoltam pár sort a BL2 ini fájl alapján, és továbbengedett. Viszont az a cutscene eltűnt, amikor kilőnek a Heliosról, és Janey észreveszi a zuhanó konténert. Ez neked volt TVHM-ben?
Mindenesetre ha módosítatlan a fájl, akkor töltsd már fel valahova légyszi.
szerk: Az ini mókolás is ugyanazt eredményezi amit steam parancs. Nem tudtam, hogy steam-ben lehet ilyet, anno amikor rákerestem az ini módosítását írták. Plusz a cell-shading cucc is ki van kapcsolva nekem.
gbors: Köszi, ezek az idevonatkozó sorok. De máshol is belenyúltam, szóval az egész fájl még jobb lenne.
Lehet a cutscene-eket is vissza tudom varászolni valahogy. -
[Prolixus]
addikt
Egen, de néha emiatt tök vicces.
Amúgy jah, lehetne tartalomhoz igazítani, viszont akkor már én személy szerint elvárnám azt is, hogy mindig igazodjon normálisan a mondandójukhoz. Az meg kitudja hány animáció.Viszont asszem az endgame nem lesz túl acélos. Egyre több loot forrásról derül ki, hogy nem respawn-ol. Na ezt meg miért kellett?
-
brumi1024
veterán
Én azt tapasztaltam, hogy akkor nem működik a slam, ha nem vagy elég magasan (a Helioson pl erősebb a gravitáció, nem lehet mindig elég nagyot ugrani), vagy esetleg ráugrasz valakinek a fejére.
Amúgy nekem is bejön a játék, lvl22 Claptrap és sztoriban a végső bossnál vagyok, de ide még kellene 2-3 szint, főleg ezzel a karakterrel. Coopban vicces a hülye, egyedül szerencsétlen választás. Nekem egyébként kisebbnek tűnik így elsőre a játék, mint a BL2 kiegek nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Pánik a memóriapiacon
- Revolut
- Lassú lett a Windowsod? Ezeket kapcsold ki elsőnek!
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Milyen házat vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell PowerEdge T110 II PC, Xeon E3-1220 v2 CPU, 32 GB DDR3 RAM, 2 x 1 TB SAS HDD
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)






Amúgy jah, lehetne tartalomhoz igazítani, viszont akkor már én személy szerint elvárnám azt is, hogy mindig igazodjon normálisan a mondandójukhoz. Az meg kitudja hány animáció.


