Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz gbors #943 üzenetére

    A Pre-sequelnek már egész korrekt volt a sztorija is szvsz. (Kár hogy a karakterek, mármint az újak itt a leggyengébbek)

    A komplex sztorimesélésnek egyébként eleve nem kedvez a játék jellege: Sandbox FPS, amelyben nincs effektíve scriptelt rész és alig van olyan cutscene, ami a sztorihoz kapcsolódik. A pályákat is úgy kell ráadásul megszervezni, hogy a pályák nagy részére még később vissza lehessen jönni, mellékküldetéseket lehessen teljesíteni stb. Nézzük csak meg milyen is egy Halo 4, egy Bioshock akármi, egy Binary Domain, egy Mass Effect, egy The last of us, egy Deus Ex HR, akármelyik Metal Gear Solid etc...hát nem olyan, mint a Borderlands széria. Nagyon nem. Szerintem ha a BL játékokat sokkal sztoriorientáltabbá akarnák tenni, akkor a játékmenet maga is komoly reformokat igényelne. Amit nem biztos, hogy szeretnénk. :)

    A BL jellege adta keretek/korlátok sokkal jobban kevdeznek a karaktereknek és a háttérvilág építésének. Előbbiben szerintem remekül állunk, utóbbiban már kevésbé Bár hozzáteszem karakterizáció szempontjából is inkább a dumákra építhet a játék, hiszen a karakterek egymáshoz való viszonya, múltja alig jelenik meg a játékokban. A legtöbb karakerről túl sokat azért nem tudunk, csak információmorzsák vannak, aztán esetleg abból lehet összelegózni egy képet. Talán ezért is érzed humoros kartonfoguráknak őket.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés