Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #54227 üzenetére

    De nem azt irtam, hogy 150E km utan vezerlest kell cserelni. 150E km utan le kellene venni a szivosort es kitakaritani es ha kell a hengerfej szivocsatornakat is illetve a hutokazettat szetszedni es kitakaritani. Nem megvarni a 2-300E km-t. Ezekbol vannak a melegedesek / meghibasodasak / kigyulladasok. Csak tudod beugrik sok szerelohoz egy ilyen auto es megoldjuk az olcso gyors vezerlescseret. Es semmivel se foglalkoznak.... Igazabol elment az auto ugy ~10 evet, hogy nem nyultak hozza... Es ilyen retek fos allapotban is mukodott azert.... Illetve rengetegen mennek az autoikkal 50E Km - t egy evben az autoikkal ( atlag nalunk 30E korul van) igy szeretnek, hogy az autoik jok legyenek mivel meg eveken at akarjak hasznalni. Mikor lecsapagyasodik / elszakad a vezerles akkor meg megtobb... Egy ilyen bontott motor kopaszon 1,2-1,5M Ft es nincs akkor 1db tomites se megveve hozza nem, hogy vezerles.... Most honapok ota all egy X6 mert lecsapagyasodott es nincs B-s N57-es motor. 3 motort hoztak amik csapagyasok voltak es azt akartak eladni jokent..... A tulaj kivan mar... 300E km - t birt ugy, h 30 ezrenkent vitte olajcserere es semmit nem csinaltak rajta.... Szetszedtuk es majdnem sirva fakadtam minden szar volt kb ami szar lehet... Motorral egyutt ha lesz bo 3M Ft os tortenet arrol nem beszelve, hogy mennyire kellemetlen, hogy nincs auto se motor.... De a tulaj azt mondja BMW-t fog venni ezutan is mert amit kibirt mas nem birta volna ki.... Egy munkeszkoz volt 200E km-t rakott bele igy csoda is, hogy ennyit igy elment... Nem szarok ezek az autok csak kell a megfelelo karbantartas...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés