Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Shadowbull #23352 üzenetére

    "Az autod meg azert tilt le, mert valamilyen parameter tullepi a hatarerteket a tuningnak koszonhetoen, valoszinuleg homerseklet vagy turbonyomas, vagy railnyomas. Csinald csak sokszor, aztan ki is fog fekudni a motor ahogy kell. Ha most azt irnam hogy en megmondtam elore, akkor az nem lenne tul elegans."

    Nem igy van. Az auto az elso tesztpados meresen sem viselkedett megfeleloen. A korrigalt normateljesitmeny teljesitmeny 272 lo lett, a nyomatek pedig 548NM. (gyari 286Le, 580NM) Ez mar magaban nem normalis. Puszban a nyomatekcsucs tul magasan volt, es maga a gorbe is sokkal kesobb kezdett emelkedni, mint ahogy gyarilag lennie kellene. Direktbe megmutatta a tobbi 35D elso mereseit, es azzal lett osszhasonlitva.
    Ugyan azt a programot kapta, amit a tobbi 35D, csak a legkisebb teljesitmennyel. Azokkal minden ok, pedig 350Le, es felette voltak. Sot, itt a faszi az 535D-vel mar 386 Le-nel jar(annyival kezdte amennyivel en, 5 eve, azota ment vele 80k milest, es az auto koszoni jol van), igaz DPF nelkul, es nincs hiba. Olyan nincs, hogy az osszesnel hibamentesen megy a remapp, csak nalam nem. Itt van valami gebasz, es nem a turbo, mert be lett vizsgalva mindegyik.
    Csavo mar akkor mondta a korbelnel, hogy ismeros a gond, mert volt nala egy X6 35D is(15000km-el), aminek szinten hasonlo tunetei voltak, es a remap utan szinten mindig letiltott az auto. Sajnos azota nem kapott visszajelzest, igy csak az lett vilagos, hogy maganak a chipnek semmi koze a hibahoz, az autoban kell keresni a megoldast.

    Azota megvitattam ezt az e90post -on is, ahol a 35D-k nagy resze remappolt. Senkinel nem jelentkezett ez a hiba, igy meg csak hozza sem tudtak szolni, hogy mi lehet.
    Egyebkent nyugodt vagyok, tavaly hazaertem vele, pedig nem volt kimelve, kibirta Skociat is ketszer, es most is jol van. Nem az a problema, amit Te allitasz.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák