Úristen, először is rohaggyá' meg mert soha nem voltam ezen a fertő tik getván de most felmentem véletlenül. Szóltál de hát az ember soha nem veszi észre a figyelmeztetéseket
Másrészt nagy szakértő lehet a "csaj"...
Huracan STO nem jó semmire csak villogni vele.
Versenypályán nem annyira gyors mint egy Porsche, cserébe sokkal drágább.
Viszont Trofeo vagy STO módban ki is tiltanak a legtöbbről mert átlépi a decibel limitet, még a Nürburgringen is.
Szóval ez egy pálya autó, de nem annyira gyors mint egy fele annyiba kerülő Porsche, de cserébe nem is tudsz felmenni a pályákra mert kitiltanak.
Remek koncepció.
Jól néz ki és szép a hangja ezt adom, de a másik problémám hogy eszméletlen kényelmetlenek. Annyira hogy fáj mindened tőle. Sokan úgy járnak vele hogy párnákat raknak a seggük alá meg a hátuk mögé mert 30 percnél többet konkrétan fájdalmas ott ülni.
Szóval van egy autónk ami pályára készült csak nem mehet fel / egy kör után kitiltják. Rohadt drága és kényelmetlen.
Ezerszer inkább GT3 vagy GT3 RS. Ott a 9000 fölé forgó szívó boxer és pálya teljesítmény.
[link]
Lambo az egy villantó autó, itt is főleg magamutogató emberek veszik. Porsche meg reggeltől estig végig aláz mindenkit a pályán, és sokkal jobb vezetni. Inkább funkcionális mint magamutogató. Nyilván nem szar az STO, lenne egy 20 kocsis gyűjteményem elférne benne. De valószínűleg a GT3 kulcsát választanám az esetek többségében.
KIMONDOM:
Egyszer lesz egy ilyen 4 literes szívó boxer Porschém. Nem tudom mikor, milyen, mikori... De lesz.
Zárójelben jegyzem meg hogy a Ferrarikat is jobb vezetni, és kényelmesebbek sokkal de sokkal élhetőbbek.