Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
kelly416 #9571 üzenetére
Milyen szenzorok kellenek ehhez? Motor végállásban nagyobb áramot vesz fel, majd leold a komfortelektronika, ennyi a trükk.
Aztán, hogy ezt némely gyártó túlbonyolítja, kétállású kapcsolóval, meg egyebekkel az egy dolog, csak teljesen felesleges.
90-es évek elejétôk kb. 2000 közepéig/végéig az Audik, VW-k, olaszok, mind így mûködtek. -
Integrale
veterán
válasz
FeRRaR1 #9565 üzenetére
Amiket ismerek modelleket, ahol van hátul automata/nem automata variáns is, ott a kapcsoló ugyanaz, a motor más, és a komfortelektronika. Motorban pl az ellenállás érzékelése hiányzik. Kapcsolóban keresni az eltérést azért nem jó út, mert nem azt tanítod fel a gomb nyomvatartásával, hanem a motort, hogy megtanulja a végállásokat.
Értem egyébként amit írsz, és egyet is értel vele. Ha már az autóipar egyeszer tudott valamit, akkor azok miért nem lesznek evidensek? Persze, lehet érte pénzt kérni, de gáz.
Nekem pl a sajátom is ilyen érthetetlenség. Ha már évekkel korábban egy kategóriával alacsonyabban a Stilo (2001) extralistáján szerepelt a radaros tempomat, színes, konfigurálható képernyô az óracsoportban, navigációt is átrakható volt arra, elektromos ülôlap hossz állítás, kulcsnélküli nyitás és indítás stb stb, akkor ezek miért lettek elfelejtve, elérhetetlenné téve? (Az okot nyilván tudom, a GM az, de ciki).
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #8703 üzenetére
Keresztapám és családja kint én Ausztráliában ~25 éve.
Tervezünk menni hozzájuk, de annyira nem vonz az egész napos repülés.
Mérges lények:
Most Melbournben élnek, szülei kimentek hozzájuk, gyerekek (keresztapámék) elmentek dolgozni, gondolta mama, hogy takarít egy kicsit, kerti pavilon, terasz stb, keresztapám egy pillanat alatt fal fehér lett amikor hazaérve meglátta, hogy ott rend és tisztaság van, mert ott olyan pókok szoktak lenni, amihez nincs ott pillanatnyilag ellenszer. -
Integrale
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #8650 üzenetére
Én vezetői szinten sem kapok céges autót. Nem mintha más vezetők kapnának, még az ügyvezetőnek sincs céges.
(következetes, ha neki lenne, másnak is kellene, így neki sincs). Költségcsökkentés szempontjából jó lenne (magán utak miatt), de én nem vagyok hajlandó autóval közlekedni városban.Qru: De mi értelme a km korlátnak? Náluk a cégnél van aki azzal büszkélkedik, hogy 180-nal megy a pályán projektekhez. Ha literben lenne limit, akkor kénytelen lenne ésszel közlekedni, hiszen többet mehet. Így nem kényszerül a dolgozó spórolásra/keretének jobb kihasználására.
bitpork: igen, itthon.
-
Integrale
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #8642 üzenetére
4 év alatt 100% emeléssel akkor egy szavam sem lehet. Plusz 2,5 havi bónusz is megmaradt.
Húgoméknál a cégautó futását korlátozták km-ben egy csoda képlet alapján (ahelyett, hogy a litert szabták volna meg...), emelés sincs, és a bónuszokat is megnyirbálták. -
Integrale
veterán
válasz
barnam_ #8224 üzenetére
Minden második szám Metallica egy-egy ut során, (eskuvôn a táncunk zenéje is az volt
) de nem osztom meg a Spotify listámat, mert a korcsok korcsa vagyok.
Marilyn Manson után, Presser, Snoop Dog, aztán egy kis Lacrimosa Mozarttól, Korn meg ami még létezik. Spotify év végi listájában ki is emelték, hogy rendkívül sok stílust hallgatok. -
Integrale
veterán
válasz
Vismajor01 #7819 üzenetére
Nekem ne mondd, így gondolom én is.
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #7807 üzenetére
Így már világos. Nekem ilyen jellegű vágyaim nincsenek. (FWD A8 nem prémium?
)
Biztos szerethető, ha nyernék a lottón, akkor beraknám a Phaeton, R-Class, C6, 5 GT, Avantime és a VelSatis mellé, hogy tudjam nézegetni ezeket a senkinek sem tetsző tárgyakat.
Napi használósnak úgy, hogy tudom nincs hozzá szélvédő, sem lámpák (csak bontott) és egyebek, úgy bátor lenne. -
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #7770 üzenetére
Teljesen önálló platformon van a Thesis (ahhoz tervezték a nulláról, azért is volt ekkora ordas bukta, na meg az a 40 szabadalom ami ehhez tartozik, sem olcsó mulattság) nem épült erre más, Quattroporte a legközelebbi rokona, azzal van itt-ott közös pont.
Ezekből valami limitált (mintha a 18e db nem lenne egyébként is limitált) széria jön be igazán. [link]
-
Integrale
veterán
Ezt mennyire macerás kiszedni? Tegnap ugy felb@szott a Jurrasic World, hogy nem figyeltem, aztan egy keritesbol kiallt az azt rögzítô drót, aminek ez lett az eredmenye.
Körömmel érezni, de nem akarok teljes elemet fényeztetni, mert valamitôl biztos, hogy elüt majd. (A hosszú csik kosz, mivel természetesen lemostam az autót és elkapott az esô). -
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #6824 üzenetére
Passz.
95-os elfogyott náluk, a 100-ast adták helyette.
Tegnap meg csak a 4. kúton tudtam tankolni a Toyotaba, nem volt meg 100-as sem az egyik helyen, többinél meg kilométeres sorok, egy másik kúton meg egy pénztáros volt, az meg elment szarni, amiatt állt a sor. -
Integrale
veterán
Háát, tudnék mesélni.
Anyukáméknak volt balesete 15 éve, frontális egyik autó ~60-nal, másik ~70-nel ment. Csomagtartóban 4 vödör homlokzati színezőanyag. Akkora volt a mozgási energia, hogy az 1/3-2/3 ülés nagyobbik felét elhajlította a 4 vödör és szétkenődött minden az utastérben, plusz ott kisebb nagyobb dolgok is átszabadultak. -
Integrale
veterán
Ne is mondd, én megőrülök ettől. Elmegyek bárhova egy 30 literes hátizsákkal, asszonynak kell 4 cipő is, meg mindenből olyan, ami megy mindenhez.
Az eredmény egy nagyobb gurulós, egy kicsi vacak a szükséges szaroknak (kb ami minden nap nála van), meg laptop és még a cipőknek egy zsák. -
Integrale
veterán
Van pár apróság, amire figyelni kell, és nem lesz gondja a hengerfejnek. Azon kívül nincs gond azzal a motorral.
Ha meg már gáz van, akkor más 20v 156,166, Thesis hengerfejét szokták felrakni, csak van egy két ügyes, aki azt nem nézi, hogy DPF-es vagy nélküli, DPF-es motorra nem szabad felrakni a DPF nélküli motor hengerfejét. Egész más a kettő, bal a DPF-es. -
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
MasterMark #5242 üzenetére
Nem is rosszak egyebkent, de ez egy lelakott, elhanyagolt szarkupac.
-
Integrale
veterán
Kisebb eseseim voltak persze, inkabb ugy fogalmazok, hogy szerencsere nagyobb bajom nem volt egyiktol sem.
Legnagyobb mazli az volt, amikor Papan tekertem, es az egyik mellekuton nem raktak vissza a csatornafedelet. :DKisza: nekem az ilyenekhez nem kellett biciklire ulnom, agyrazkodas ketszer, vall es lab tores, boka es ujjtores, varrasok, hegek, ujraelesztes, egyikhez sem kellett bringa.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #5171 üzenetére
Szerencsere nem estem meg bringaval (nagyot), egyszer a nagy elso tanyer felszantotta a labszaram, meg apro botlasok. De a zasszony tavaly taknyolt az ulloin a sineken, azota kicsit zabszem van a seggemben, akar jonni o is, de emiatt visszafog, 50 fole nem megy. :D
Most kineztem egy Bianchi JAB-ot, nem tudom megindokolni, hogy miert csereljem ezt...
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
A Maserati 80-as evekben piacradobott 6 szelepes (2.0 V6, 36 szelep es 283 Le) motorjanal mindenkeppen olcsobb es egyszerubb. :D
Egyebkent most olvasgattam errol, eleg osszetett. Az SOHC alacsonyabb fordulatszam tartomanyban nyomatekosabb, DOHC felso tartomanyban erosebb, magasabb fordulat erheto el vele, halkabb, es bizonyos korulmenyek kozott gazdasagosabb is.
Az SOHC konnyebb, olcsobb, egyszerubb, de a lang terjedese nem tokeletes, mert ferde benne a gyertya, DOHC-ben berakhato a ket tengely koze, gyakorlatilag tokeletesen az egester kozepebe. -
Integrale
veterán
Az utolso allitas nem feltetlenul igaz, hiszen forog a vezermutengely, ami surlodik a 16 himbaval, a himbak surlodnak a tengelyukon, majd megnyomjak a szelepet valamin keresztul, ahelyett, hogy a tengely butykei kozvetlenul a szelepeket nyomna a lapkan/token keresztul, plusz a himbak le-fel mozgatasa tovabbi nem kivant tenyezo.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #4866 üzenetére
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest