Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Sziasztok, szerintem itt beszéltük pár éve a Lexus CT / RX újabb / régebbi témát. Végül is CT lett akkor, SE-L Premier, legmagasabb felszereltség + Mark Levinson. Szerettük, használtuk, nem sok rosszat lehet rá mondani az elavult / furán kezelhető fedélzetin kívül.
Na akkor jöjjön aminek jönnie kell, RX 450h. CT-t ennyire szerettük akkor az RX maga lesz az orgazmus mámor.
Valahol ki kell adjam magamból hogy mekkorát csalódtam az autóban. Kipróbáltam az RX450h Takumi, F-sport, F-sport Takumi, és 450h L Takumit. (Nem tudom mindenhol így hívják e a szinteket, ez a legmagasabb)
Először is nem fértem be egyik Takumiba se. Igazából itt sarkon kellett volna fordulnom, de még szopattam magam 2 órát. 188cm, nem vagyok egy égi meszelő. Legalacsonyabb ülés állásban bele ért a fejem a tető kárpitba. Nem tudtam magamra állítani. (ráadásul hajvágás után egy nappal) F sportnál már csak a hajam ért hozzá, és ha nincs üveg tető akkor épp hogy volt pár centi.
Tehát a legkisebb model a CT és abban elférek a legnagyobb RX-ben nem. Eladó erősködött hogy jó lesz, meg megszokom. Meg anyád mondom magamban. Viccből megnéztem egy vaj tetőkárpitosat a szalon közepén. 4 azaz 4 fej lenyomat volt a tető kárpiton. Az enyém egy ötödik helyen ért hozzá, hátrébb meg nem is ilyen retkes a fejem hogy nyomot hagyjon de ez most mindegy.
Erre kijött a manager és oda adta az ő autóját hogy vigyem el egy körre, F-sport RX. Ok, elviszem. Nem dobtam hátast a vezetéstől de kellemes. A hangrendszer rosszabbul szólt mint a CT-ben, beállítva. Viszont a 2 dolog ami a legjobban kivágta a biztosítékot:
1, Nincs klíma kikapcs gomb. Van fizikai gomberdő a klímának. Ezen van 3 venti állító. Venti lefele, felfele és OFF. Dedikált gombja van a kikapcsolásának amit kb az életbe senki nem fog megnyomni. Illetve a venti le pár nyomás után megtenné ugyan azt ha valakinek a párás ablak a perverziója. De nem, dedikált venti ki. Bezzeg a klíma ki be az az almenü almenüjében. Mindig a logikát kereső ember révén az agyam rövidzárlatot kapott.
2, A váltó kar. Te Jézus atya úr isten. Kipróbálta ezt valaki mielőtt elkezdték gyártani? Nekem, jobb-oldalasnál csupán balra - le - jobbra - le - jobbra - le műveletet kellett elvégeznem hogy D-be kerüljön. Elmebetegek ezek? Ennél még a Jaguar / Landrover csoport tekergetős isten átka is jobb. De maradjunk házon belül a CT is ezerszer jobb, oda se nézel azonnal tudod mi hol merre, egyszerű és gyors. Na ez lassú, idegesítő, túlbonyolított.
WoW. Úgy jöttem ki a szalonból mint akit megerőszakoltak. Mondom csak a Lexus a CT után, ott lépek feljebb és vár a mennyország. Nyílván nem egy nagyon rossz autó, sok jó tulajdonsága van de nekem nagyon nem adta. Elhiszem hogy elmegy 10 literrel, soha nem romlik el de ez akkor se kéne. Leginkább mert nem férek be normálisan. De erre igazán gondolhattak volna a Japánok ennyi fejlenyomattal a tető kárpiton...
A konfigurátor is rémálom. Takumi csak fa kormánnyal, ha akarod se teszik bele az F-sport sokkal kényelmesebb és szebb kormányát. Viszont a vaj vagy barna belsőt azt felejtsd el ott, lehet piros vagy fekete. Piros lehet de barna nem? Aktív kanyar stabilizátor opció, akkor nincs panoráma tető. Vagy kanyar stab, vagy panoráma.
Tudom szorít az üveg cipő és nehéz az arany nyaklánc. Megyek kiengedem magamat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6852 üzenetére
Az XC90 eladva rég, az egy nagyon nagyon jó kocsi volt. Az éles váltás Renault Zoe-ra meg nagyon nagyon rossz. Majd CT ami szintén nagyon jó.
A CT-t eladtam kb 6 hete, mivel a magas használt árak úgy gondolom idén normalizálódni fognak valamennyire. (így elég jó többlettel szálltam ki belőle)
Most van egy nemrég vett Transit Connect, meglepően jól felszerelt, automata, android auto, digit klíma, kamera, mint egy személy autó. Ez 3 üléssel tölti most be ideiglenesen a rohangálós családi szerepet heti 2-3 munkanap mellett.
A 3-4 éve vett Vivaro azóta is dolgozik minden hétköznap, néha szombaton. Ez még Renault alapú, nem az új kisebb és rosszabb pözsó. Néha ezzel is megyek privát célra.
A Volvo S80 V8. A megvalósult álmom autója azóta is megvan. 7. éve. Hihetetlen nehéz lenne lecserélni, többször is próbáltam, inkább mindig megtartottam.
Kapott facelift hátsó lámpát, modern wood (igazi fa) belső trimet Amerikából. Illetve tavaly ősszel itt volt egy barátom és körbe políroztuk kerámiáztuk 2 rétegben.
Kia szimpatikus, meg is néztem egy EV6-ot aztán arcon vágtam magamat hogy még egyszer nem sétálok bele a téli hatótáv csapdába. Elhiszem hogy van akinek megfelel, de számomra még nem érett meg erre az akksi és töltés technológia. Viszont a márka az szimpatikus marad mindenképp. SUV lesz, de nem villany mert havonta 3-4 alkalommal legalább kell a hosszútáv. A Volvo nem szimpatikus, se a minősége ,se a megbízhatósága ahova süllyedt. 7 Volvo után több nem lesz eldöntöttem. Illetve az ára se ahova emelkedett. BMW az egyik legkevésbé szimpatikus márka, a kigyulladó autókat is lesz@ró, havidíjas ülésfűtés ötletekkel... Viszont húztam egy bátrat, besétáltam egy szalonba ahol még soha nem jártam, de még nem publikus mert 6 hónap a váró lista addig bármi megeshet
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm
Integrale
Köszönöm, de nem eladó
Most is eltudnám adni annyiért mint 7 éve vettem ha nem többért. De ha 7 év után mosolyogva szállsz ki. Ha minden eleme hozzád van szabva, nincs vak gomb annyira felszerelt... Soha nem hagyott ott sehol. Egyedi, szép, ritka még sem áll benne sok pénz. Ez úgy érzem egy olyan autó nekem ami egyszer van az életben, hogy ennyire megfelel mindene és Porsche Cayman GTS-t előztem vele a Nürburgringen szakadó esőbe annyira össze vagyunk szokva, és képes erre is!
Küldj kórtörténeti lapot, és lehet alku képes lesz
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nagyon össze állt az biztos, megkapta a varrott hangyabőr Rdesign váltó fejet, ugyan ezt Rdesign kormányba, az ülés meg eleve varrott vaj hangyabőr volt. Így az igazi fával nagyon nagyon összeállt a beltér. Hihetetlen jól néz ki. Kocsiról meg senki nem hiszi el hogy másfél évtizedes. 15 éves.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #6863 üzenetére
Köszönöm, jól esnek az elismerő szavak és remélem így lesz. Most mentem vele egy kört, és úr isten de jó vezetni.
Nagyon nem egyszerű autót venni. Pláne egy car guy részére. Ha a Lexus RX szalonban ezt kaptam akkor mire számítson az ember. Megnéztem pár iX3-at kíváncsiságból kívül belül de nagyon olcsónak hat az egész. Illetve írtam feljebb a bmw véleményemet.
A hármas német trióból egyedül a Mercit venném, de manapság ott is alaposan meg kell nézni melyiket. Sok olyat láttam hogy világít az embléma meg a lábtér kéken, benne a kínai tablet középen, teljesen eláll a dizájntól, hátul meg tekerős volt az ablak... Legjobbat vagy semmit. Sok kismotoros motorterében látod a Renault szíjat mivel Renault motorosak. Legjobbat vagy semmit. Renault.
Svájci barátom vett egy magneto grey AMG E63 kombit. A matt szürke, még a rendes 6.2L AMG szívó V8. Na az Mercedes.
Én is végig futottam a fejemben hogy mit szeretnének. Sportos és élvezetes vezetést. Mi nem csak közlekedni akarunk A-ból B-be, ha nem mosollyal kiszálni és vissza nézni az autóra elégedetten hogy ez igen. Ezt mind adja az S80. Illetve napi autó is, lesz úgy hogy a Connect vagy az S80 fut néha, de alapvetően az új fog. Legyen kényelmes, jól felszerelt és ne idegesítsen semmi rajta használat közben. Az RX abszolút kiesett. De szerencsére még van remény. Így sétáltam ki a szalonból mikor megtaláltam a következőt. Kezetráztunk és mondtam az eladónak hogy még van remény. Nem minden autó gyártónak gurult el a gyógyszere.
-
FeRRaR1
őstag
Köszönöm, igyekszem
Most is a garázsban kerázom
Kapott egy alapos mosást, kerámia feltöltést, motortér takarítást.
Kész vagyok a benti dolgokkal, gyerekek alszanak jöhet a bőr ápolás.Februárban volt majdnem minden folyadék cserélve + teljes átnézés. Mindene működik álom szépen, világból kimenne.
6 óra alvás és korán kelés délelőtti munka után mind ez. De hát aki őrült az mindig az nem?
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #6874 üzenetére
Érthető, én sem szeretem. Nekem is a 30 szerből ami van egy van ami hajtó gázos.
Lassan csinálnom kell egy új mosós videót, annyi mindent fejlesztettemQru
Köszönöm. Igen nekem ami nem most volt az tavaly. Ez az AWD V8 Volvo esetén 8 folyadék.-Motorolaj
-Váltó olaj
-Hűtő fojadék
-Fék folyadék
-Kormányszervó lötty
-Szöghajtás
-Haldex
-Hátsó diff.Nem ajánlanám a kolléga által említett módszert. Úgy csak keveri az újat a régivel, de teljesen sose fogja lecserélni.
Igazából nagyon egyszerű a hivatalos módszer is. Vettem egy műanyag kannát ami pumpás. Oda betöltöd a friss fékfolyadékot, rácsavarod a tartály tetejére, a kupak helyére, felpumpálod, és a 4 keréknél kicsit megnyitod a fék-légtelenítő csavart. Addig engeded amég oda nem érkezik a friss folyadék. Így 100% hogy a teljes rendszert átjárja. Nagyon egyszerű, ez tényleg csak egy csavar, általában kis gumi vagy műanyag van ráhúzva. Így légteleníteni sem kell mivel nem kerül levegő a rendszerbe. Rém egyszerű, elsőre lesz egy óra, másodikra csinálod 30 perc, vagy annyi se.
-
FeRRaR1
őstag
Félre értettem, már 14 órája fent vagyok, megint 6 óra alvás után és még vár rám egy hosszú vezetés kis pihenő után
Jól rémlik hogy ez egy Subaru?
Vicces, mert a Volvo és Lexus is váltig állította hogy a váltó élettartam olajos. Sőt a Lexusnál azt is hogy ezért nincs rajta leeresztő csavar se.Mondom ha nem kell a pénzem akkor nem. Rendeltem eredeti Toyota és Volvo váltó olajat, egész olcsó volt. Meglepő módon mind a két esetben volt leeresztő és feltöltő csavar is. Most legalább tudom hogy meg van csinálva
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Kis összefoglaló:
Itt a brand-nél csak válasszátok ki hogy Volvo, és elég sok kép készült mind a 3 napon rólam.
Illetve két videót találtam ahova betettek:
[link] 5:42-től ha nem onnan indulna
[link] 10:57*Elsőnél nagyon csúszós volt a pálya, majdnem megvolt az első megforgásom, nap, hó eső, nap, hó, nap, hó, eső. Egész nap ez ment. Karussell-re felvezető nyújtott kigyorsításnál kétszer is komolyabbat kellett belenyúlnom mert meg akarta előzni az eleje a hátulját.
Másodiknál egy helyi srácot követtem, nincs is ennél jobb érzés mikor leköveted egy rutinos helybéli vonalait. Utána jót beszéltünk a parkolóba meg körbe mutatta a kocsiját, most hozta ki a szalonból és már pályán van vele
A hangulat az első osztályú volt, majd még leszek pár videóban ami jövő hét vége fele lesz publikálva.
Sok kört tettem bele 3 nap alatt, fékeket is lenulláztam.
Már kitakarítottam de a pofákat ki kell cserélnem a napokban.Megyek e még idén? ABSZOLÚT IGEN
Viszont lehet még kap egy komolyabb fék fejlesztést addig a gép, mivel egyértelműen ez a kocsi leggyengébb pontja. Szépen fekszik és tapad, motorerőre sincs panasz, de a fék az... 3 olyan köröm is volt hogy nagyon jót csapattam, előzgetek, tolom ami kifér majd a kör felénél el kellett vennem mert nem akart úgy lassulni a kocsi ahogy kellett volna. Így dupla akkora féktávokat vettem inkább.
Gyönyörű táj, remek verdák, szinte mindenki kedves és érdeklődő benzingőzös. Imádom a helyet
Itt egyik barátom pálya vezetés oktatóval, pillanatokkal mielőtt megelőztem. Apex Golf GTI.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #6897 üzenetére
Próbáltam
Olyan mint a tükör ránézére, teljesen más mint a vas vagy carbon ceramic tárcsák. A sima cast iron tárcsát galvanizálják majd bevonják tungsten carbide-al. Az nem tetszik benne hogy fehér nyereggel adják, de azért mert nincs fékpor, állítólag. Kevésbé kopik, hidegen kicsit jobban harap illetve jobban bírja a terhelést / meleget mint a sima vas változat. 2000 fontos extra, ami barátibb mint a carbon. Illetve hidegen esőben a carbon ceramic elég rosszul működik ismerősöm E63 AMG-jén...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #6901 üzenetére
Kell neki kb 1 - 1,5 másodperc mire bármi történik. Lenyomod és hosszú 10 méterekig semmi. 0 lassulás. Latyakos esős időben konkrétan 80-al ment a kamionok mögött az 500+ lóerős kocsival Mondtam neki hogy elvileg a felni formája is sokat változtathat ezen. Ha inkább kifelé tereli a vizet mint az SLS AMG akkor sokkal jobb állítólag. De azt mondta konkrétan életveszélyes hidegen nagy esőben. Nyáron álom. Versenypályán álom.
Ez 2009-es autó. Állítólag az újabbak néha hozzá érintik a fékpofát automatikusan hogy szárazon tartsák ha eső van. Tapasztalatom még nincs az újakról esőben csak olvastam.
-
FeRRaR1
őstag
Na csak oda értek az Apexes videók hogy már fel fel tűnök a háttérben
[link] 11:40 ha nem onnan indul, pont megvettem a taxi lapokat és mennék vissza a pályára de 10 perc erős havazás volt napsütés és szárazság után, mikor Misáék vissza értek már kijöttem, vártam a kocsiban hogy mehessek vissza a pályára.
Micsoda nap volt, havazás napsütés havazás napsütés. Pálya csak ennél a nagy havazásnál zárt be, de a látási viszonyok miatt, a pálya 18 fokos volt, nem maradt meg a hó rajta.
Asszony nézi, jé havazik?!
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mivel a mai CarWow videóban benne van a kocsi amit rendeltem. Egy az egyben az a spec. Ezt egy égi jelnek veszem és nem titkolom tovább
-
FeRRaR1
őstag
Papaya metallic
Papaya övek
Papaya varrás a bőrön
Sport Chrono pakk
Teljes króm delete
Gyárilag fekete első és hátsó lámpák
Sport design tükrök
Csak fekete és Papaya az egész
Kék volt először, de miután megnéztem végtelen teszt videót, és mindenhol a legjobb vezetési élménynek írták le hogy a legtöbb személy autót is alázza...Aztán egyik teszt végén mondták hogy ne fekete, szürke vagy sötét kék legyen, válassz színt bátran. Igaza volt, mert fekete és sötét kék van millió az utakon, de papayát még úgy is csak egyszer láttam hogy 3 szalonban voltam és meglátogattam a Topaz detailinget és NVN Londont is.... Nem mertem alapból, nem tudtam megy e a kocsihoz. De élőben letaglózott. Nagyon adja a formának, íveknek, hajlatoknak. Egyedi, ritka, álom szép.
Vezettem és úgy jöttem el hogy megvett kilóra. Profi a kocsi, profi volt az értékesítő, felépítette a korábbi kocsijaimra meg hogy mi nem tetszett a többiben amit néztem a prezentációt.
Mikor vezettem mondta hogy tekerjem Sport + állásba a Sport chronot. Érkezek meg egy körforgalomhoz nagy tempóval, ráállok a fékre... És orgazmus, a kocsi akkorát lassult hogy az hihetetlen, ABS nélkül. Közben a PDK váltó olyan gyorsan pakolta vissza a fokozatokat mindig magas fordulaton tartva hogy össze ejakuláltam a gatyámat. Mindeközben gázfröccsöket adott visszaváltásnál és durrogott a sport kipu álom szépen, természetesen, a gázfröccs miatt, nem az a kamu átírt ECU hulladék módra.
Egy héttel később, 15. spec után megrendeltük. Ennél jobb suv nincs vezetés szempontból. Annyira jól van hangolva, minden rezdülése álom. Hihetetlen érzés, mondom ezt több 100 autó vezetése után.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #7007 üzenetére
Miami blue volt amit először akartam, de nem áll annyira jól a Macanon élőben sajnos, meg asszony is lehurrogott. Utána lett a Gentian blue, ami egy biztonságos választás de csak a kereskedőnél 3 állt. Majd Papaya metallic ami álom szép és egyedi. Meglepő módon a Crayon egész jól áll neki, de nekem annyira nem jön be, mint ha szezonálisnak hatna, hogy most okés, egyedi, holnap után elavult. Persze ezt nem lehet tudni, de így gondolom.
focvis
Igen 2.9 TT és lesz Launch Control is a Sport Chrono pakkal
cappa72
Soha nem volt új autó a családban, generációkon át. Ez az első. (A Zoét nem számolom annak mert demo volt, 3000-el az órában de igazából autónak se éreztem már a végén...)Köszönöm mindenkinek, nagyon várom. Teljes polírt fog kapni általam, utána NVN London, teljes PPF. 10 év garanciával.
Köszönöm mindenkinek a gratulációt, jól esik hogy nem csak utálatot kapok érte. (családon belül is...)
Apró betűs rész:
Tudom hogy drága és nem észszerű autó. De mindig nem lehet az észszerűséget követni, most egy kicsit "hülye" akartam lenni.Illetve a Macan ára elég jól tartja magát. A 6-9 hónapos váró lista miatt, ha kész autót veszel a kereskedőtől akkor az 5-10k fonttal többe kerül mint ha magadnak raknád össze. Az egy évesek mennek szinte új árban. 2 évesen eladva nem buktál sokat rajta, de meg volt az élményed hogy álom jó kocsi, és a Porsche szalon átvétel.
Persze lehet hogy tovább marad, de a hülyeségen belül próbálok racionális lenni valamennyire
-
FeRRaR1
őstag
A Porsche múló szeszély.
A Volvo V8 szerelem örök.
Azt velem fogják eltemetni.
(a jó értelemben, majd sokára )cappa72
Természetesen, lehet majd 2 kocsival megyünk hogy a Volvo se maradjon ki meg legyenek közös képek a pályán.Bérelt Golf, párom vezet, hátulról figyeltem hogy legyenek közös képek
Sok ilyet szeretnék Porsche + Volvo.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #7017 üzenetére
Sebesség mérős rész igaz, de nem tetszik Porchén a matt. Egyéni preferencia, mattíthatnám akármelyik színt matt ppf-el. De az nekem ilyen múló dolog, egy szezonra jó lenne a matt, de nem állandóra.
Itt Angliában 10 év alatt 2x láttam rendőrt mérni, akkor is suli utcájában, mikor engedik ki a gyerekeket. Ott mérjenek is. Waze megy, írd és mondd hogy 10 éve nem volt olyan nap hogy ne gyorshajtsak. 0 csekk. Sok a fix trafi, de az citromsárga, ki van táblázva hogy itt mérünk
Sok helyen az útra is fel van festve hogy ettől eddig mér a kamera. Simán mehetsz ha nincs dugó hogy 160-180 ahol mér ott lassítasz majd tovább. Minden kamera 10% + 2 ráhagyásra van állítva.Egyébként gondolkozom lézer / radar detektoron, mint egy dash cam, a jobbak nem fals jeleznek csak ha tényleg van valami. Viszont soha nem esztelenül hajtok. Lássam a kanyart, tudjam mi van ott, meg tudjak állni ha kell, stb... Iskola vagy gyalogos környezetben soha.
Viszont van olyan kanyargós országút hogy mehetsz 100-al, de már a 80 is kihívás úgy kanyarodik
rbalint88
Majd lesz anyag róla rendesen. Csináltunk egy új mosós videót is pár hete, talán a hétvégén megvágom...Nagyon sok színt megnéztem, a piros meg zöld az nem tetszett. Miami-t leszavazta a család. Gentiant meg én Papayára
Talán csak fehéret nem láttam.
-
FeRRaR1
őstag
Csak ilyen kreténül kifotózva találtam meg. Ez volt az első 10 amit konfigoltunk. Gentian blue.
Passzoló varrás a bőrön és biztonsági öv.
Szép és biztonságos szín, de volt már pár kék autónk. Így kicsit bátrabbat választottam most. A Miamit meg leszavazta a család, és most nem volt kedvem széllel szembe hugyozni
Viszont mióta láttam egyet élőben állítom hogy a Papaya a mostani szín választékból az egyik, ha nem a legjobb a formához. Eszméletlen szép, egyedi, nem sok ilyen színű autót látsz az biztos.
Még az első rendőr astrám volt fehér, azóta semmi
De megint a Volvót tudom hozni példának, Shimmer Gold. Az a szín annyira megy az S80-hoz, hogy nem öregszik, gyönyörű, sportos, egyedi, 7 év után is vissza nézek rá mindig. Annyira kitűnik minden parkolóban, pedig csak gyári Volvo cuccok vannak rajta, és még a feliratok is le vannak szedve.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
[link] Annyira jó hangja van hogy akár a pornhubra is mehetne
-
FeRRaR1
őstag
Emlékeim szerint ezzel régen is szívtál. Kihúznám amennyire lehet, gondolom egyrésze tiszta ami nem nagyon volt érintve. A többit elő vegyszerezném, kefélném, majd kárpit tisztítóval kiszívnám. Tiszta víz majd még egy kiszívás, bár láttam olyat is aki csak kicsukta a kocsiból az egészet, kifeszítette és jetwash... (de elég kreténnek tűnt a megoldás illetve a kocsihoz fogta oda, biztos kapott karcot)
-
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #7028 üzenetére
[link] Ilyesmiben gondolkozok, hogy fel tudjam csak csattintani amibe kell éppen, de ez szinte csak külföldi utakra igaz... Bár ha lenne a hosszabb belföldiekre is feltenném.
Néztem teszteket a lézer se azonnal mér be, tud más hangon jelezni és még satuzhatsz egyet. Az is 2-3 mérést csinál és ha nagy a sebesség különbség érvényteleníti vagy újra kezdi. Viszont megy a waze, 10 év alatt nem mértek be mert nem ész nélkül csinálom ha csinálom. Szóval szerintem rendben lesz egy ilyen.
Qru
Pedig az előző halogatás is jó pár éve volt
Nem akarásnak nyögés a vége, tessék szépen kitakarítani -
FeRRaR1
őstag
válasz Reggie0 #7031 üzenetére
Amennyiben veszek biztos hogy radar detektor detektor kijátszós lesz. Néztem hogy Franciáknál ahol viszonylag sokszor megyek át tiltott, de nem nagyon érdekelne... Ne lássák hogy detektorom van, meg ne blokkoljon és akkor nem tudják. Viszont lekopogom hogy eddig se volt gondom.
Itt Angliában engedélyezett a detektor, tiltott a blokkoló. Majd futok még egy kört vele hogy melyik felelne meg nekem a legjobban. Azt össze kombinálni egy appal ami jelzi a fixeket, bejelentetteket, meg nem ész nélkül csinálni és nem hiszem hogy gondom lehet. Egyébként se vagyok egy őrült állat hogy csak padló, de azért ha nagy a táv legalább a pályán lehessen haladni normálisan. (ami nekem 160-180) -
FeRRaR1
őstag
[link] Hétvégi kocsimosás?
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2ozzmexy #7067 üzenetére
Igen, majd le kell mosni PPF előtt, tervezünk egy óvatos alaposat. De rossz lesz, ott lesz a garázsban az új porsche de nem mehetek vele majd csak kb 2 hét, mire kész a tükör polír és full PPF.
Szerencsés vagyok mert nálam mindig van a furgonba 350L ipari tisztaságúra szűrt víz, de átfolyósra is kapcsolható. Viszont ahogy mondod én is csak öblítésnél szoktam átdugni.
Kivéve a videón, ott a napon mosás miatt végig szűrtvízzel volt. Nem vettük fel de gyakran át volt locsolva.
Érintés mentesen ha szűrt vízzel megy és lefújod utána, akkor nem kell szárazolni. (Pedig a fújás soha nem tökéletes)
-
FeRRaR1
őstag
No nem a vezetéssel volt gondom, abban az egyik legjobb voltam az új csapatban. De 1000 idióta utas 10.000 idióta kérdése, akadékoskodása, szabálykönyv hogy mit mondhatsz és mit nem...
Részegek, bunkók, retkesek... A reggeli járatokat szerettem. Korán kelés, üres utak, félig vagy teljesen üres buszok, 13:00-ra már otthon voltam.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #7076 üzenetére
Ezt nem fogod tudni eltüntetni polírral sajnos. Ezt képről nehéz megmondani de olyan mint ha a felső karc jobb végén a lemez is beljebb ment volna egy hangyányit. 99%-ban a polír akkor működik ha a karc eltűnik ha ráfújsz valamit. Szóval a nedvesség elrejti. Ha annál mélyebb, akkor nincs sok esély. Szerintem kell keresni valakit aki épelméjű és vállalja hogy játszik kicsit a színekkel, össze hozza amennyire lehet. Foltban javítás. Kép alapján én ezt mondanám. Esetleg a karc bal elejéből kiszedne valamennyit a polír, de nem sokat.
Ui.: Esetleg találsz valakit aki vállalja hogy kijavítja és csak a csíkot megfújja. De azt biztos hogy többször kell próbálni mire jó lesz. Erre inkább ismerős kéne, aki vállalja. Normális fényezőt is nehéz találni, aki ilyet vállalna csíkban az meg fehér holló kategória lesz.
Autóápolós topik gazda fújt egy X6-ot amin kb ekkora csíkban volt karc, polír után nem mondtad meg hogy hol volt. Viszont ő Svájcban nyomja.
Qru
Még sokat kell fejlődniük hogy olyan sötét zöldek legyenek mint itt
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Integrale #7079 üzenetére
Képről nehéz pontosat mondani, de úgy is egy becsiszolás + polír lesz al első lépés. Majd számolj be mennyi jött ki a karcból. Esetleg próbáld meg te megcsinálni ha van 2000-3500-5000 csiszoló papírod. (vizesen) Majd polír. Érdemes közben mérni a rétegvastagságot hogy ne essél át a ló (lakk) másik oldalára.
-
FeRRaR1
őstag
Collinite terméket nem használtam még, de eddig minden wax és spray wax ugyan olyan jó volt matt felületen mint simán.
Egyedül kerámia kell rá más féle úgy tudom, de wax az mehet. Esetleg visszatörlés után próbáld ki hogy ugyan úgy dobja e a vizet mind a kettő felület. Olyannal már találkoztam hogy a matton valami kevésbé működött.
-
FeRRaR1
őstag
[link] Bakker ezek szívatnak engem, nagyon várom már
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ukrajnai háború
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest