Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • lala42

    őstag

    válasz rumkola #31177 üzenetére

    Mert (valszeg,hogy náluk is jelentkezett), de sajna vagy lusták, vagy csak egyszerüen nem akarnak cserélni. Az is lehet,hogy lefuttattak egy tesztet, mely időben annyira rövid,hogy nem jelentkezett a hiba. Már volt tapasztalatom,hogy 2-3 napi folyamatos tesztelés alatt jött ki a hiba.(alaplap volt). Miután a srác nem pénzt kért vissza, nem más tipust kért, hanem ugyan olyat, akkor gondolhatnák,hogy rossz a kártya.Nem értem,hogy miért nem cserélik ki.
    A fogyasztóvédelemtől meg azért félnek egyes (tisztelet a kivételnek) boltok, mert ott azért komolyabban bevizsgálják, és ha a vásárló elmerészkedik odáig ( akkor többnyire igaza is lehet) és bebizonyosodik,hogy igaza van, minden költség az eladót ill. az eladó céget terheli.

Aktív témák