Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • binpda

    csendes tag

    Üdv mindenkinek!


    Egy elég nagy volumenű kérdésben indítottam témát, remélem ennek az lesz a vége, hogy a büszke Asus tulajdonosoknak nem kell rettegnie a garanciális javításoktól.

    Itt a fórumon és még pár másik helyen is találkoztam rémtörténetekbe illő garanciális történetekkel, melynek főszereplője az asus hazai márkaszerizelését ''ellátó'' Nse Hungária Kft.
    Bizonyára rengeteg történt van még, csak az illető inkább beletörődött, hogy átverték, megkárosították, rabolták az idejét és a pénzét.

    A jelenség mindenkép probléma, ugyanis aki asus-t vesz, az nagy valószínűséggel előbb-utóbb találkozhat az NSE jelenséggel.
    Teszem azt, ha valaki notebookot akar venni és kinéz egy asus-t (merthát igényes megjelenése van, relatíve jól is van megcsinálva és a tartalmához mérten kedvező is az ára. +2 év gari is van)
    Akkor máris potenciális célpontja lehet a problémának.
    Lényegét tekintve azért mégicsak több százezer forintos gépről van szó, amit nem márol holnapra szed össze az ember, de ha már kinézte és megfelelő akkor szívesen költ el rá, tudván, hogy neves márka, jó termékét veszi meg. Benne van ugyan a rizikó, hogy valami elszáll, mert a miniatürizációs hajsza nem beton biztos, hanem költséghatékony elemekre épít. Megtörtént a hiba, de épp garanciás időn belül.

    És itt jön a rettegés a szervíztől. Nos, ha csak a felét hiszem el annak amiket szerencsétlenül járt asus notebook tulajok írtak, már az is elég, hogy megtorpanjak az esetleges százezrek asusba invesztálása előtt.

    És itt nem feltétlenül a márka a hibás, nem csak a termék maga gagyi , hanem a márkaszervíz a svindlis.
    Simán elképzelhető az hogy a nagy mennyiségben leadott cuccokkal nem készülnek el, és azokat a gépeket, amikért már hónapok óta telefonálnak, azokat úgy javítják, hogy a frissen érkezett javítandó gépekből szedik ki az alkatrészt, vagy cserélik ki a rosszra. És még sorolható a ''komiszkodás''.

    Ezt a fajta ''keleti-szervízt'' nem nagyon kellhet bemutatni.

    Szóval ezek a kvázi tények, a hosszú bevezetőért elnézést, itt következik a lényeg:

    Meg kell találnunk a módját annak, hogy a garanciális érdekei a fogyasztóknak ne sérüljenek.
    Ez jó a fogyasztóknak, mert üzemképes eszközt használhat, és mivel ezt akarta, ezért vásárolt, így ő boldog lesz.

    Jó ez a gyárnak, forgalmazónak mert jó lesz a márka hírneve, ebből egyenes ágon profitálhat.
    És itt a baj, hogy sajnos az asus megengedi, hogy itt magyarországon ez így megtörténjen.

    Én a megoldást egy komplex folyamatban látom aminek a lényege:

    Minél nagyobb számban csatlakozzanak azok, akik elszemvettek már a fentiekben leírt és ahhoz hasonló történeteket az NSE Hungária által.
    Csatlakozzanak a még kárt nem szenvedett szerencsés asus tulajdonosok, akiket aggaszt ez az állapot.
    És csatlakozzanak a jövendőbeli asus tulajodnosk, márkarajongók akik bátran szeretnének majd pl: notebookot vásárolni, nem pedig vakmerően!

    ahogy a mondás tartja: '' sok lúd disznót győz! ''

    Az ügy minél nagyobb ember bázisa azért kell, mert így veszik majd az ügyet komolyan.

    A folyamat lényege, hogy nyomást gyakoroljunk a megfelelő illetékesekre, hogy:

    a.) ne az NSE legyen, hanem egy másik cég legyen a garanciális szervíz

    b.) ne csak az NSE legyen a garanciális szeríz, hanem vegyen be egy olyat ami tisztességes és elég nagy ahhoz hogy ellása a feladatot

    hogy kik az illetékesek? nos ezt akkor lehet tisztázni, ha már érdemben lehet foglalkozni az ügyel, merthát egymagam ehhez kevés vagyok

    kérdés az is , hogy melyik az a szeríz magyarországon amelyik elég nagy és tisztességes is ehhez a feladathoz. ez kardinális kérdés, aki tud az ajánljon!


    Szóval ez a nagyjáboli program.
    Érzésem szerint akik ezt végigolvassák, azok egy emberként kiáltanak fel a monitor előtt, hogy
    IGEN EZ KELL :clap2:

    Hogy miért? mert az Asus egy egész jó márka. Jó a hírneve is és az árai is.
    Notebook vonalon nem HP meg IBM vagy Dell, de szerintem megállja a helyét. -- vagy javítsatok ki :Pongue2:


    Várom a véleményeket és a csatlakozást!

    Megengedem és kérem is, hogy mindenki aki egyetért ezzel a gondolattal terjessze és hirdesse, hogy minél többekhez eljusson!

    egy mail cím: binpda@freemail.hu

    by binPDA

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés