- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- kraftxld: Untappd lista
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
binpda
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Egy elég nagy volumenű kérdésben indítottam témát, remélem ennek az lesz a vége, hogy a büszke Asus tulajdonosoknak nem kell rettegnie a garanciális javításoktól.
Itt a fórumon és még pár másik helyen is találkoztam rémtörténetekbe illő garanciális történetekkel, melynek főszereplője az asus hazai márkaszerizelését ''ellátó'' Nse Hungária Kft.
Bizonyára rengeteg történt van még, csak az illető inkább beletörődött, hogy átverték, megkárosították, rabolták az idejét és a pénzét.
A jelenség mindenkép probléma, ugyanis aki asus-t vesz, az nagy valószínűséggel előbb-utóbb találkozhat az NSE jelenséggel.
Teszem azt, ha valaki notebookot akar venni és kinéz egy asus-t (merthát igényes megjelenése van, relatíve jól is van megcsinálva és a tartalmához mérten kedvező is az ára. +2 év gari is van)
Akkor máris potenciális célpontja lehet a problémának.
Lényegét tekintve azért mégicsak több százezer forintos gépről van szó, amit nem márol holnapra szed össze az ember, de ha már kinézte és megfelelő akkor szívesen költ el rá, tudván, hogy neves márka, jó termékét veszi meg. Benne van ugyan a rizikó, hogy valami elszáll, mert a miniatürizációs hajsza nem beton biztos, hanem költséghatékony elemekre épít. Megtörtént a hiba, de épp garanciás időn belül.
És itt jön a rettegés a szervíztől. Nos, ha csak a felét hiszem el annak amiket szerencsétlenül járt asus notebook tulajok írtak, már az is elég, hogy megtorpanjak az esetleges százezrek asusba invesztálása előtt.
És itt nem feltétlenül a márka a hibás, nem csak a termék maga gagyi , hanem a márkaszervíz a svindlis.
Simán elképzelhető az hogy a nagy mennyiségben leadott cuccokkal nem készülnek el, és azokat a gépeket, amikért már hónapok óta telefonálnak, azokat úgy javítják, hogy a frissen érkezett javítandó gépekből szedik ki az alkatrészt, vagy cserélik ki a rosszra. És még sorolható a ''komiszkodás''.
Ezt a fajta ''keleti-szervízt'' nem nagyon kellhet bemutatni.
Szóval ezek a kvázi tények, a hosszú bevezetőért elnézést, itt következik a lényeg:
Meg kell találnunk a módját annak, hogy a garanciális érdekei a fogyasztóknak ne sérüljenek.
Ez jó a fogyasztóknak, mert üzemképes eszközt használhat, és mivel ezt akarta, ezért vásárolt, így ő boldog lesz.
Jó ez a gyárnak, forgalmazónak mert jó lesz a márka hírneve, ebből egyenes ágon profitálhat.
És itt a baj, hogy sajnos az asus megengedi, hogy itt magyarországon ez így megtörténjen.
Én a megoldást egy komplex folyamatban látom aminek a lényege:
Minél nagyobb számban csatlakozzanak azok, akik elszemvettek már a fentiekben leírt és ahhoz hasonló történeteket az NSE Hungária által.
Csatlakozzanak a még kárt nem szenvedett szerencsés asus tulajdonosok, akiket aggaszt ez az állapot.
És csatlakozzanak a jövendőbeli asus tulajodnosk, márkarajongók akik bátran szeretnének majd pl: notebookot vásárolni, nem pedig vakmerően!
ahogy a mondás tartja: '' sok lúd disznót győz! ''
Az ügy minél nagyobb ember bázisa azért kell, mert így veszik majd az ügyet komolyan.
A folyamat lényege, hogy nyomást gyakoroljunk a megfelelő illetékesekre, hogy:
a.) ne az NSE legyen, hanem egy másik cég legyen a garanciális szervíz
b.) ne csak az NSE legyen a garanciális szeríz, hanem vegyen be egy olyat ami tisztességes és elég nagy ahhoz hogy ellása a feladatot
hogy kik az illetékesek? nos ezt akkor lehet tisztázni, ha már érdemben lehet foglalkozni az ügyel, merthát egymagam ehhez kevés vagyok
kérdés az is , hogy melyik az a szeríz magyarországon amelyik elég nagy és tisztességes is ehhez a feladathoz. ez kardinális kérdés, aki tud az ajánljon!
Szóval ez a nagyjáboli program.
Érzésem szerint akik ezt végigolvassák, azok egy emberként kiáltanak fel a monitor előtt, hogy
IGEN EZ KELL :clap2:
Hogy miért? mert az Asus egy egész jó márka. Jó a hírneve is és az árai is.
Notebook vonalon nem HP meg IBM vagy Dell, de szerintem megállja a helyét. -- vagy javítsatok kiongue2:
Várom a véleményeket és a csatlakozást!
Megengedem és kérem is, hogy mindenki aki egyetért ezzel a gondolattal terjessze és hirdesse, hogy minél többekhez eljusson!
egy mail cím: binpda@freemail.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Napelem
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Küszöbön az androidos PC-k
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- További aktív témák...
- Asus Tuf Gaming F15 újszerű garanciális LEGOLCSÓBBAN A NETEN!
- P16v Gen2 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 5430 14" FHD IPS Core i7 vPRO 1265U 10 Mag 32GB RAM 512GB NVME SSD Gar
- Precision 3590 15.6" FHD IPS Ultra 7 155H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- T495 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 3500U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv új akku gar
- LENOVO Legion Pro 5 16IRX8 - 16" WQXGA 240Hz - i5-13500HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - 9 Hó garancia
- Xiaomi Mi 10T Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Corsair K100 RGB Optix (CH-912A01A-FR)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest