Én már letöröltem. Nálam teljesen összeszarta magát a játék és már semmit nem töltött be login után, vagy miután a javelinben elindítottam a kívánt aktivitást. Kódot senkinek nem tudtam adni akinek ígértem, mert az EA ide tartozó oldala is felmondta a szolgálatot.
Az open demót még megnézem a teljes játék előtt, de ez így ultra gáz volt és senki ne próbáljon ezen szépíteni.
Viszont amikor tudtam játszani:
- A grafika hozza a szintet, a zene jó, a gameplay elmegy. A repkedés egy egyedi ízt ad neki.
- Freeroam-ban idegesítő hogy a veled összerakott embereket nem tudod hátra hagyni, mert mindig visszadob hozzájuk.
- A környezet nem interaktív, statikus.
- Rengeteg a töltőképernyő! Játékba logolás után tölt egy bazi nagyot, a forge használat előtt is tölt pár másodpercet és mikor beszálsz a javelinbe ott is egy picit. Küldetés indítása előtt is tölt egy hatalmasat és az "openwolrd-ben" is minden barlang-fészek ki és be lépésénél. Bent a dungeon-ön belül is tölt x szakaszonként, ez nálam irtózatosan kiverte a biztosítékot, mert ez nonszensz! Ennyi töltő képernyőt én mostanában még egy singleplayer játékban sem láttam. Ha ez ilyen lesz a végleges változatban is, akkor kitépem a hajam...
- A repülés néha nem oké. Mint már korábban írtam vertikálisan nem lehet mozogni hover-ben és szerintem jó lenne ha lehetne a repülés sebességét állítani. Pl ha nyomva tartod az x gombot (ugrás) akkor full sebesség, ha előre tolod a sticket akkor közepes és ha elengeded akkor meg egy lassabb sebességet venne fel. Most meg úgy van hogy sticket előre tolva repeszt mint az állat, de ha elengeded akkor lassan siklik előre, de alig gyorsabban mint hover módban.
- Az meg külön irritáló, hogy a fov irtó alacsony, ami talán nem is lenne akkora baj, ha lenne valami radar vagy minimap, mert sokszor azt sem tudom merre van az ellen.
- Sokszor nem egyértelmű a küldetések objektívája sem. Freeroam-ban van olyan event hogy az ellenfél suppli ládáit kell elpusztítani, addig az ellen végtelenül spawnol, amíg el nem pusztítod azt a pár ládát. Na, most ezek egy sátor alatt voltak én meg a sátort lőttem és bombáztam percekig, de aztán feltűnik a harc hevében hogy valami nem oké. Jah, hogy a sátor alatt kell a ládákat lőni, mert a sátor anyaga elpusztíthatatlan és elnyeli az aoe sebzést is.
- Már látszott a videók alapján is hogy rengeteg effect lesz a képernyőn és néha nehéz lesz tőlük látni bármit is. Ezt csak megerősíteni tudom. A robbanások vagy akár a Storm képességei annyira flashy-ek, hogy teljesen elfedik a képernyőt. Ezen mondjuk könnyen segíthetnek, ha az ellenfelek kapnak valami piros aurát, mert az a pici piros pont nagyon kevés.
- Nem tudom nagy kérés e, de optimalizálni sem ártana a játékot, mert 4k-ban a ps4 pro fel akar szállni tőle, sokszor teljesen indokolatlanul, mert semmi olyan nem történik.
Ezek után kíváncsian várom mit villantanak open demó alatt.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."