Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem

Hozzászólások

(#1501) DummyBoy


DummyBoy
senior tag

Nos, lement a "coop" demo is.

A második demo utáni észrevételek.

2 barátommal szoktunk együtt játszani, most ők is kipróbálták, 30 perc után mentek vissza Borderlands-ezni :(
Ez már nem jó jel.

Nekem személy szerint tetszik a játék, a VIP demót végigjátszottam Storm-al, nem kérdés, nálam ő lesz a favorit.

Most a másik 3-at próbálgattam, és nem akarok véleményt mondani, mert megfelelő gearek nélkül nem sok értelme van összehasonlítgatni, nekem személy szerint a Colossus mint playstyle nem jött be, a Rangerrel meg sajnos nem működött a kémia a megfelelő gearek hiánya miatt... Viszont ai Interceptor az erős másodikként futott be xD

Futottam vele pár ninjacsillagos ranged dps és aoe/melee kört is, egyre jobban tetszik, csak hát szokni kell.

A gunfight lehetne jobb, de többször is magamra kellett szólni, hogy ez nem Destiny. Ez Ability game.

A Destiny topikban többször kifejtettem már, itt nem szeretnék sok időt vesztegetni rá, de a PC-s D2 játékosokat csúnyán megfejte a Bándzsi, szóval a D2 jelenlegi állapotához felesleges hasonlítani az Anthemet. A D2 egy elsakkozott játék, amit úgy "javított" ki a Bándzsi, hogy egy teljes játék áráért gyakorlatilag D1-et csinált belőle...

2 demó után amitől félek:

- Stabilitás: Teljesíthetetlen misszió disconnect miatt, majdnem teljesen legyilkolt worldboss egyszer eltűnik, majd 50 méterrel arrébb 10 másodperc múlva ott figyel full HP-val, Stronghold végén disconnect (A loot viszont nem veszik el, azt leteszteltem...)

- Optimalizálatlanság: Lag, fps drop, elnyomom az ultimate-emet, nem történik semmi, majd ott figyelek revive-ra várva o.O

- Bullet Sponge enemik: (Tudom, ability game...) A repkedős gépágyús mizu főképp. De van Freeplay-ben is ilyen repkedős medzsikhorz, belelövök egy tárat, leviszem a pajzsa egyharmadát, és reload alatt simán visszatölti o.O Arról nem is beszélve, hogy elkezd lőni, és másodpercek alatt eltűnik a pajzs és a health is ...

Mi lesz ezekből GrandMaster fokozaton? Mert ha az lesz mint a Division esetén, akkor abszolút no-go a játék.

Ehhez még hozzátesszük, hogy bármikor a nyakadba spawnolhat ezekből 2 is, és mindjárt nem fun.

- buta compass: Nem mutatja a csapattársakat, nem mutatja az objective-t, bezzeg azt igen hogy kivel lehet csetelni a faluban...

- Töltőképernyők: Alapjában véve nem lenne olyan nagy gond, de fűződnek hozzá rossz emlékek + amitől a falnak megyek az a Forge ... MINEK tölt egy sima inventorynál, hogyha a vaultnál meg nem???

- Endgame: Nézegettem pár dzsátubi videót, de ugye mint tudjuk, nekik is csak akkor lehet hinni mikor ló legel a sírjukon. Lesz ugye freeplay, ami a demó alatt fun volt. (Eleve több eventtel találkoztam mint Destinyben van xD)

Strongholdok ... Na ettől tartok. Az hogy eleinte 3 lesz, az csak egy dolog. (D2 Strike-jaihoz ne hasonlítsuk, ott ugye "elvileg" több van, de ezek egyik része csak nehezített sztori misszió, meg ugye van pár jól sikerült strike, amit ha bedob a játék, azonnal mindenki kilép...D1-ben fényévekkel jobbak voltak.) Viszont a stabilitási gondok és a bulletsponge miatt nem tudom tényleg jó lesz-e ezeket farmolni ... Majd kiderül.

Nincs Raid. Ez annyira nem hat meg, mivel víkend varriorként D2-ben is skippeltük őket. D1-ben mikor már elég erősek lettünk, lejátszottuk őket 3-an xD

Ha a sztori mission-ök változatosak, izgalmasak és újrajátszhatóak lesznek + a contractok is érdekesek lesznek, akkor azért (főleg munka + család mellett...) lehet nem olyan vészes a helyzet.

- Squad móka: Létezik, hogy egy akkora cégnél mint a Bioware még soha senki nem játszott coop játékot?
Remélem a full game-ben már nem lesz olyan macera együtt játszani a barátokal, de ez eddig elég necces.

- Reward rendszer: Stronghold és World eventek ok. Volt hogy a mezei gyalogkakukk freeplay-ben dobott kék itemet. De hogy a Titan meg semmit o.O Meg fehér meg zöld cuccokat? Egyszer kétszer fun így, de ha nem lesz rewarding, akkor bizony senkit sem fog érdekelni ...

- A misszió befejezés, amikor az XP-t és a lootot kapjuk, tragédia. 3x Skip all, majd Skip és utána választhatok hová menjek? Értem, hogy a Bioware szereti az interakciót, de ez azért sok...

- Fegyver balance: (Tudom, ability game) Valahogy olyan érzésem volt, hogy a fegyverek nagy részét nem érdemes használni, mert van pár ami egyszerűen sokkal jobb mint a többi.

- Javelin / Ability balance: meglátjuk majd ... Interceptor + Ranger + Colossusn - Nem tudtuk befejezni a Strongholdot. Storm + Ranger - szépen okosan végigtoltuk. 4 Storm - faceroll ...

+1: Akkor jön ki mint a Dirt Rally 2 ...

Ami viszont tetszik:

- Javelin koncepció: 1 main karakter (Freelancer) és 4 (ki tudja majd még mennyi...) Javelin. Nem kell újra végigtolni a sztori missziót, ha más stílusban akarok játszani, viszont gearelni, fejleszteni ugyanúgy kell.

- Gear + Ability rendszer + Craft: Ez is tetszik, főleg hogy amit sokat használsz, abból lehet nagyobbakat craftolni

- Változatosság: Mind Stormmal, mind Interceptorral tudtam 2 különböző skillsetet összerakni, ami kicsit más volt, és ki tudja mit hoz még a végleges game.

- World eventek, freeplay

Összességében tetszik, de ez a játék még nincs kész, és vannak koncepcionális hibák

Remélem rendberakják, mert haverjaim annyit mondtak, hogy 20 ojró alatt talán :(

Life is shor...

(#1502) twi452 válasza DummyBoy (#1501) üzenetére


twi452
senior tag

HUD-on a véglegesben kint lesznek a csapattársak HP+pajzs csíkjai plusz egy kis radar szerű cucc amin látod merre vannak hozzád képest és talán a távolságát is..bár picit benának tűnt..inkább csak gyorsan beleraktak valamit mert hiányzott érzése van az embernek de legalább foglalkoztak vele 😃
Legalábbis azokon a yt videókon amiken press eventen játszanak állítólag a végleges közeli builddel ezek látszottak.

Remélem odateszik magukat és hamar kinövi a játék a gyerekbetegségeket aztán jó lesz ez.

Colossus nekem sem feküdt annyira de majd biztos fogok vele próbálkozni még 🙂

(#1503) Aventador91 válasza DummyBoy (#1501) üzenetére


Aventador91
őstag

colossussal csak a sűrűjében tudsz fightolni hatékonyan, egy stormmal csak röpködve különben szétkapnak a papír hp miatt. nem rossz egyik karakter sem csak más játékstílust kíván.

(#1504) Bismarck24 válasza Cray Tyler (#1492) üzenetére


Bismarck24
tag

A táblázat alapján amit linkeltek úgy látom, hogy origins access premier vásárlása esetén február 15-től kezdhetek. Standard verzió + origins access premium - kezdés február 15-vel.

(#1505) Puma K


Puma K
veterán

Pofás:

Jó, hogy ennyi variáció van a színezésre.
Az egyszínű-komortól a sokszínű-színesig mindenre van lehetőség.

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#1506) oriic válasza Puma K (#1505) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mocsok sok időt el lehet majd tölteni a színezéssel/festéssel.

Live-Die-Respawn

(#1507) DummyBoy válasza Aventador91 (#1503) üzenetére


DummyBoy
senior tag

Igen, ez is tetszik, de nekem valahogy az Interceptor mint közelharcos jobban feküdt mint a tank.

De ott a lehetőség, hogy bármelyiket próbálgassam, és ez tetszik.

A bukott Strongholdos Colossus-t folyamatosan élesztgetnem kellett Interceptorral, ami nem volt egy életbiztosítás, erre Ranger vagy Storm jobb a pajzsok miatt, viszont játszottam olyan Colossussal is, aki nagyon jól nyomta, szépen komótosan törte az utat, aggrózott mindenkit, mi meg tettük a dolgunkat. Az is easy mód volt.

@színezés: Demóban gondoltam gyorsan keresek valami másik színt ... Fél óra múlva még mindig ott molyoltam xD

[ Szerkesztve ]

Life is shor...

(#1508) Xaels válasza oriic (#1506) üzenetére


Xaels
félisten

És még ki tudja milyen textúrájú anyagokat meg milyen festékeket raknak be.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1509) prokxy válasza DummyBoy (#1501) üzenetére


prokxy
veterán

Jól összeszedted, köszi. :C

Egy dolog még, hogy lehet pl. 3-an játszani? Vagy ez luxus lenne? :D
Mert tegnap este is összevergődtünk, de csak akart egy 4. embert berakni, ha sikerült is természetesen ment minden irányba csak velünk nem.

szerk: a Storm a papírsága miatt nem tetszik, viszont a Ranger az egy kiegyensúlyozott kaszt és az képességei is tetszenek, az lesz a kezdő karim. A Colossus és Inter pedig kb egy szinten van nálam. De úgyis kihúzom mindent maxra valahogy így: Ranger, Colossus, Inter, Storm. :)

[ Szerkesztve ]

Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD

(#1510) DummyBoy válasza prokxy (#1509) üzenetére


DummyBoy
senior tag

Köszi :)

Szerintem lehet, mintha úgy emlékeznék, hogy lehet a squad-ot privátra állítani. (De lehet csak a Borderlands-aal keverem...)

Life is shor...

(#1511) markknight válasza DummyBoy (#1510) üzenetére


markknight
veterán

Lehet privátra nyomni, de az is bugos..

(#1512) Aventador91 válasza DummyBoy (#1507) üzenetére


Aventador91
őstag

vannak akik nem tudják kihasználni a kaszt lehetőségeit :D nekem is volt hogy én colossusként, másik 3 player storm és elhullottak mindig. a demo végére eléggé belejöttem a nagy dögbe. jó lesz ez

(#1513) Puma K


Puma K
veterán

Hasznos tipp:

Flight tech: melee cancelling flight and dashing lets you fly longer/faster/further than normal flight or hover cancelling - videó

Sajnos ilyen hibába én is belefutottam, de szerencsére én lent voltam a dühöngőben, a többiek meg kint-fent:

This happened to me multiple times when using quick play. When you join during a bossfight, you can't participate. - videó

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#1514) Peace válasza markknight (#1493) üzenetére


Peace
nagyúr

A 3 grafikai opciót kikapcsoltam és a supersampling-et is. Így nagyon állatul megy. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy 1080p-ről beszélünk.

(#1515) polgi803


polgi803
őstag

Lenne egy noob kérdésem. Most a játék ha a story véget ér, onnantól van értelme játszani vele, vagy lehet-e egyáltalán valami további free kóborlást csinálni? Erről nem találtam egyértelmű leírást.

(#1516) Bazsi1987 válasza Peace (#1514) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Én igy csináltam, semmi gondom nem volt pro-val full hd-n😉

(#1517) Bazsi1987 válasza polgi803 (#1515) üzenetére


Bazsi1987
őstag

Utána kezdődik majd a lényeg 😉

(#1518) polgi803 válasza Bazsi1987 (#1517) üzenetére


polgi803
őstag

Ööö... Kicsit kifejtenéd? :)

(#1519) maajsz válasza polgi803 (#1515) üzenetére


maajsz
senior tag

Az ilyen jellegű multi gamek (Division, Destiny stb) a sztori után kezdik el igazán a grindfestet. Szóval ha végig vitted utána lehetőséget biztosít, hogy fejleszd a karaktered farmolással. Na már most, hogy mégse legyen olyan unalmas sztori nélkül, különbőző módszereket szoktak rá kitalálni, áltában ilyen játékmechanika variációkkal, minimális háttértörténet contentel pluszba.

(#1520) polgi803 válasza maajsz (#1519) üzenetére


polgi803
őstag

Értem, csak arra voltam kíváncsi hogy random mászkálás lesz-e utána vagy csak adott "quest" pályákon lehet farmolni? Illetve random boosok lesznek-e?

[ Szerkesztve ]

(#1521) maajsz válasza polgi803 (#1520) üzenetére


maajsz
senior tag

Valószínűleg vegyítve. Freeplayben belebotolhatsz world eventekbe, ahol lesz valamilyen feladat jobb esetben a puszta irtás mellett vagy "runolhatsz" adott questeket folyamatosan (pl demo stronghold). Ugye itt a kérdés, hogy ezek mennyire lesznek változatosatosak, illetve milyen rewardok lesznek.

[ Szerkesztve ]

(#1522) polgi803 válasza maajsz (#1521) üzenetére


polgi803
őstag

... akkor mindezeknek fényében megéri megvenni, mert a hibái ellenére a demo baromira bejött. Csak mennyire lesz időtálló a story utáni folytatás?

(#1523) duvi válasza polgi803 (#1522) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez csak azon fog múlni, hogy milyen időközönként és milyen új tartalmakat kapunk. Mert kapunk az már biztos. Több csapat is dolgozik a jövőbeni tartalmakon.

(#1524) maajsz válasza polgi803 (#1522) üzenetére


maajsz
senior tag

Jó kérdés :) Lásd a Destiny mennyire gyengén nyitott ilyen téren. Egy pár órás sztrori plusz pár féle strike némi raid, elég kevésnek bizonyult. Azóta persze kipofozták, kapott rendesen contentet, de nagyon sok embernél elásta magát, hisz kb 2,5-3x kifizethette az árát (D2, 2 kis dlc, Forsaken, season pass) egy játéknak mire az alapból elvárt tartalmat megkapta.
Itt valszeg ezért óvatosabbak, ill nyitottabbak support téren (persze nekik van még némi sz.r a nyakukba az Andormeda miatt is). De ugyanígy a vevők is, úgy érzem igen sok fog múlni az early access utáni héten.

(#1525) markknight válasza Bazsi1987 (#1516) üzenetére


markknight
veterán

Lehet ps4-en grafikát állítani? Ezt nem tudtam. Nekem igaz nem pro, van és a töltési időre ezeknek fényében nem is szóltam egy szót sem, de a szaggatás, lassulás igenis zavar. Főleg ugye, hogy játszottam a hétvégén kis Warframe-et is, ami őrülten fluid.

(#1526) duvi válasza markknight (#1525) üzenetére


duvi
nagyúr

Anthem: BEST ANTHEM SETTINGS PS4/XBOX ONE/PC on ANTHEM GAME! (Anthem Best Settings) Ezt a három opciót kikapcsolhatod és csökken a grafikus terhelésed:

(#1527) polgi803


polgi803
őstag

Mindenesetre ujjam a ravaszon, mert viszket a játékért de meglátom a visszajelzéseket. :C

(#1528) Wellin9


Wellin9
tag

Sziasztok.
A tengernyi bug és az optimalizatlanság (ps4pro) ellenére, nem volt rossz ez a demo. Persze a spanyol viaszt nem találták fel,de amit kínál azt teljesíti is,egyedül az endgame amin majd igazán bukhat a játék.
Mit lehet tudni,várható a Strongholdokon kívül kvázi raidek,mert nem volt rossz az az egy ,csak nem volt túl hosszú. Meg kicsit lehangoló volt,hogy hardon gyakorlatilag a boss volt a legkönnyebb a 3 "feladat" közül.
Valahol olvastam,hogy az endgame inkább a Diablo 3 mintáját követi,mire lehet számítani ? ( kimaradt a játék )

(#1529) markknight válasza duvi (#1526) üzenetére


markknight
veterán

Köszi! Meglátjuk ha megjelenik mit fog produkálni. Pedig direkt azért használok konzolt, hogy ilyenekkel már ne kelljen foglalkoznom :/

(#1531) Aventador91


Aventador91
őstag

most nézem hogy elég minimális különbség van low és ultra graf között. kis növényzet, meg árnyék animáció.

ki se próbáltam alacsonyabb beállításokkal, de lehet érdemes lett volna. mert ha így marad, hogy 35-40-50-60 fps között ugrál 1070el, akkor érdemesebb levenni. ultra-low között 30-40 fps különbség van

low vs ultra (elég ocsmánynak tűnik a játék ultrán is az ilyen videókban :DDD amikor én játszok sokkal szebbnek tűnik szvsz)

fps különbségek

[ Szerkesztve ]

(#1532) retroid válasza Aventador91 (#1531) üzenetére


retroid
senior tag

2070 alatt nálam nem volt FPS drop egyáltalán :D

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 & Apple Watch 8 45mm

(#1533) Aventador91 válasza retroid (#1532) üzenetére


Aventador91
őstag

azzal még jóhogy nem :D

(#1534) Aventador91


Aventador91
őstag

off

akinek kell jó olcsón konzol, itt egy tipp :DDD úgy vett meg egy PS4-et, hogy lemérte gyümölcsként

[ Szerkesztve ]

(#1535) norti válasza Aventador91 (#1531) üzenetére


norti
addikt

Változó volt ultrán is a kinézet, volt, hogy a sziklafalak és a növényzet low szintű kinézettel bírt, meg volt, hogy a napsütés, fák, hegyek kb. életszerűen csodálatosak voltak. Az HBAO sem volt néha a helyzet magaslatán, főleg a vízfelületeken. Fura a motor viselkedése, azon kívül, hogy a youtube agyontömöríti, a nyers videókat visszanézve is nagy eltérések vanak területek között, olyan mintha visszaskálázódna a grafika.

Az is látszik, hogy a high és ultra beállítás között teljesítményben szinte semmi nincs (nem igazán sikerült optimalizálniuk), kinézetben max. az árnyékokon látható nagyobb változás.

De ez csak az én meglátásom, nem tudom, mi okozza.

(#1536) prokxy válasza norti (#1535) üzenetére


prokxy
veterán

Volt egyébként NV és AMD oldalról optimalizált driver a demo-ra?

Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD

(#1537) callmeakos


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Tegnap este még demoztam egy kicsit mindaddig amig éjjel le nem dobott. Észre se vettem hogy vége az open bétának. :DDD

A második küldetést még megcsináltam, de az a behemóz mi a hétszentség volt? :U
Nem lett volna rossz csata, ha sokkal tágasabb térre tették volna azt, és az alatt vettem észre hogy nagyon hiányzik valami féle fedezékrendszer. Tök logikus lett volna sok tárgynál fedezékbe menni a sortűz elől, ahelyett csak álltam ott, hátha nem találnak el, mert nuku HP és armorom volt.

Kicsit még festegettem is a páncélt, es egész részletesen lehet ezt tenni, érzem hogy ezzel el lehet lenni. Viszont érzem ha kilehet hozni egy olyen dizájnt ami hajaz a Crysis féle Nanosuitra, engem megvettek kilóra :P
Ami az EA miatt még benne is lehet.

All→M8

(#1538) Puma K válasza callmeakos (#1537) üzenetére


Puma K
veterán

"... nagyon hiányzik valami féle fedezékrendszer"

Ha repülésközben nem nyomtad az iránygombot (W) akkor visszább vett a sebességből, de még mindig haladt abba az irányba amerre mutattál az egérrel, de már lassabban.

Ha repülés közben megnyomtad a C gombot akkor abban a magasságban elkezdett lebegni a karakter, ergo repülés közben állóra fékezett rövid időn belül.

Ha repülés közben megnyomtad a Shift-et, akkor abbahagyta a repülőmódot és azonnal zuhant oda ahová irányítottad a WASD gombokkal meg ahová néztél. Ilyenkor még volt egy kis beleszólás a zuhanásba.

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#1539) norti válasza prokxy (#1536) üzenetére


norti
addikt

Nem, ilyenekre ritkán adnak ki újat, majd a véglegesre biztosan jön.

(#1540) duvi válasza callmeakos (#1537) üzenetére


duvi
nagyúr

Lesznek ismerős skinek :K

[ Szerkesztve ]

(#1541) AAtt1la válasza Puma K (#1505) üzenetére


AAtt1la
aktív tag

Ha ezzen megcsillan a napfény,mindenki megvakul.

(#1542) callmeakos válasza Puma K (#1538) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Én most a földi harcra gondoltam. Rengeteg olyan tárgy volt ami mögé be lehett volna bújni, mert az már a behemótnál is látszott hogy a röpködés nem mindig vezet eredményre. Azt hiszem neki volt ilyen lézeres célzókája amivel be is mért seperc alatt, hiába nyomtad repülés közben a kitérés gombot, ráadásul a végtelenségig nem húzhatod mert túlmelegszik a jetpack és mész a levesbe. Rengetegszer volt a csata alatt az hogy túlmelegett a ruha, és lezúgtam arról a szirtről, ezzel meg kiesve a combat areából azt már számolt vissza. Ezért is írtam tegnap hogy ez picit zavaró.

duvi
Láttam, pont e miatt irtam hogy reménykedem valami ilyesmiben.

[ Szerkesztve ]

All→M8

(#1543) markknight válasza Puma K (#1505) üzenetére


markknight
veterán

Én is ilyet csináltam csak aranyba. Már csak a 6 millió közlési formában való jeleskedés hiányzik.

[ Szerkesztve ]

(#1544) PitLee válasza AAtt1la (#1541) üzenetére


PitLee
őstag

:DD kb., mint videó

[ Szerkesztve ]

(#1545) Shepard válasza prokxy (#1509) üzenetére


Shepard
tag

Free roam-ban és a végsô 3 stronghold an nem engedte a demo nekünk sem 3 fôvel a privátot. Sztori viszont ment így is. Kíváncsi leszek ezt megtartják-e majd a teljesre is.

(#1546) Xaels válasza Shepard (#1545) üzenetére


Xaels
félisten

Privátot nem engedett a demoban sem Stronghold, sem Freeplay alatt.

[link] akit érdekel esetleg, leírtam a demos tapasztalataimat egy blogbejegyzésbe.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1547) L4mie válasza duvi (#1540) üzenetére


L4mie
veterán

helyes helyes-

Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák

(#1548) AAtt1la


AAtt1la
aktív tag

A fejlesztők szerint a tegnapi csak egy mini-event volt,ettől rosszabb dolgok is fognak történni.Hát remélem,mert egy hurrikán az égen,meg 1-2 titán azért nem forgatja fel a lelki világunkat.
Ebben a videóban vannak még érdekes infók[link]

[ Szerkesztve ]

(#1549) Aventador91 válasza norti (#1535) üzenetére


Aventador91
őstag

ja eléggé butít a youtube. feltöltöttem egy nyers videót és hát pff. de még így is jobban néz ki mint a legtöbb videóban :DDD [link]

(#1550) Kicsimix válasza norti (#1535) üzenetére


Kicsimix
őstag

[Anthem 4K]

Nincs itt lebutítva semmi. Ilyen a játék ha van alá rendes vas.

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.