Nos, lement a "coop" demo is.
A második demo utáni észrevételek.
2 barátommal szoktunk együtt játszani, most ők is kipróbálták, 30 perc után mentek vissza Borderlands-ezni
Ez már nem jó jel.
Nekem személy szerint tetszik a játék, a VIP demót végigjátszottam Storm-al, nem kérdés, nálam ő lesz a favorit.
Most a másik 3-at próbálgattam, és nem akarok véleményt mondani, mert megfelelő gearek nélkül nem sok értelme van összehasonlítgatni, nekem személy szerint a Colossus mint playstyle nem jött be, a Rangerrel meg sajnos nem működött a kémia a megfelelő gearek hiánya miatt... Viszont ai Interceptor az erős másodikként futott be xD
Futottam vele pár ninjacsillagos ranged dps és aoe/melee kört is, egyre jobban tetszik, csak hát szokni kell.
A gunfight lehetne jobb, de többször is magamra kellett szólni, hogy ez nem Destiny. Ez Ability game.
2 demó után amitől félek:
- Stabilitás: Teljesíthetetlen misszió disconnect miatt, majdnem teljesen legyilkolt worldboss egyszer eltűnik, majd 50 méterrel arrébb 10 másodperc múlva ott figyel full HP-val, Stronghold végén disconnect (A loot viszont nem veszik el, azt leteszteltem...)
- Optimalizálatlanság: Lag, fps drop, elnyomom az ultimate-emet, nem történik semmi, majd ott figyelek revive-ra várva o.O
- Bullet Sponge enemik: (Tudom, ability game...) A repkedős gépágyús mizu főképp. De van Freeplay-ben is ilyen repkedős medzsikhorz, belelövök egy tárat, leviszem a pajzsa egyharmadát, és reload alatt simán visszatölti o.O Arról nem is beszélve, hogy elkezd lőni, és másodpercek alatt eltűnik a pajzs és a health is ...
Mi lesz ezekből GrandMaster fokozaton? Mert ha az lesz mint a Division esetén, akkor abszolút no-go a játék.
Ehhez még hozzátesszük, hogy bármikor a nyakadba spawnolhat ezekből 2 is, és mindjárt nem fun.
- buta compass: Nem mutatja a csapattársakat, nem mutatja az objective-t, bezzeg azt igen hogy kivel lehet csetelni a faluban...
- Töltőképernyők: Alapjában véve nem lenne olyan nagy gond, de fűződnek hozzá rossz emlékek + amitől a falnak megyek az a Forge ... MINEK tölt egy sima inventorynál, hogyha a vaultnál meg nem???
- Endgame: Nézegettem pár dzsátubi videót, de ugye mint tudjuk, nekik is csak akkor lehet hinni mikor ló legel a sírjukon. Lesz ugye freeplay, ami a demó alatt fun volt. (Eleve több eventtel találkoztam mint Destinyben van xD)
Strongholdok ... Na ettől tartok. Az hogy eleinte 3 lesz, az csak egy dolog. (D2 Strike-jaihoz ne hasonlítsuk, ott ugye "elvileg" több van, de ezek egyik része csak nehezített sztori misszió, meg ugye van pár jól sikerült strike, amit ha bedob a játék, azonnal mindenki kilép...D1-ben fényévekkel jobbak voltak.) Viszont a stabilitási gondok és a bulletsponge miatt nem tudom tényleg jó lesz-e ezeket farmolni ... Majd kiderül.
Nincs Raid. Ez annyira nem hat meg, mivel víkend varriorként D2-ben is skippeltük őket. D1-ben mikor már elég erősek lettünk, lejátszottuk őket 3-an xD
Ha a sztori mission-ök változatosak, izgalmasak és újrajátszhatóak lesznek + a contractok is érdekesek lesznek, akkor azért (főleg munka + család mellett...) lehet nem olyan vészes a helyzet.
- Squad móka: Létezik, hogy egy akkora cégnél mint a Bioware még soha senki nem játszott coop játékot?
Remélem a full game-ben már nem lesz olyan macera együtt játszani a barátokal, de ez eddig elég necces.
- Reward rendszer: Stronghold és World eventek ok. Volt hogy a mezei gyalogkakukk freeplay-ben dobott kék itemet. De hogy a Titan meg semmit o.O Meg fehér meg zöld cuccokat? Egyszer kétszer fun így, de ha nem lesz rewarding, akkor bizony senkit sem fog érdekelni ...
- A misszió befejezés, amikor az XP-t és a lootot kapjuk, tragédia. 3x Skip all, majd Skip és utána választhatok hová menjek? Értem, hogy a Bioware szereti az interakciót, de ez azért sok...
- Fegyver balance: (Tudom, ability game) Valahogy olyan érzésem volt, hogy a fegyverek nagy részét nem érdemes használni, mert van pár ami egyszerűen sokkal jobb mint a többi.
- Javelin / Ability balance: meglátjuk majd ... Interceptor + Ranger + Colossusn - Nem tudtuk befejezni a Strongholdot. Storm + Ranger - szépen okosan végigtoltuk. 4 Storm - faceroll ...
+1: Akkor jön ki mint a Dirt Rally 2 ...
Ami viszont tetszik:
- Javelin koncepció: 1 main karakter (Freelancer) és 4 (ki tudja majd még mennyi...) Javelin. Nem kell újra végigtolni a sztori missziót, ha más stílusban akarok játszani, viszont gearelni, fejleszteni ugyanúgy kell.
- Gear + Ability rendszer + Craft: Ez is tetszik, főleg hogy amit sokat használsz, abból lehet nagyobbakat craftolni
- Változatosság: Mind Stormmal, mind Interceptorral tudtam 2 különböző skillsetet összerakni, ami kicsit más volt, és ki tudja mit hoz még a végleges game.
- World eventek, freeplay
Összességében tetszik, de ez a játék még nincs kész, és vannak koncepcionális hibák
Remélem rendberakják, mert haverjaim annyit mondtak, hogy 20 ojró alatt talán
Life is shor...