Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem

Hozzászólások

(#951) Pedro78 válasza norti (#948) üzenetére


Pedro78
senior tag

Mar most is hasznalhato mind a negy. Epp most lepodtem meg rajta.

Bnet : Pedrochen#21774 - Steam-Origin : -tRs-Pedro - Epic : Pedrochen

(#952) Puma K válasza Pedro78 (#951) üzenetére


Puma K
veterán

:K

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#953) i@lex válasza ripla (#944) üzenetére


i@lex
őstag

Ne tévesszük meg az embereket, xbox one x-en teljesen rendben volt a framerate.

(#954) saelin válasza norti (#948) üzenetére


saelin
veterán

Király! Akkor a következő az Interceptor és a Colossus lesz.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#955) 3L1T3


3L1T3
addikt

Xbox One X

- A játékélmény, a világ nekem tetszik olyan amire számítottam.

- Jelenlegi formájában (azért remélhetőleg ez nem így fog megjelenni) technikailag viszont annyira nem élvezetes. Ezek a laggok, töltődő textúrák...

Kicsit félek hogy a Frostbite annyira nem alkalmas ez alá a játék alá. Egy Destiny Engine alatt lehet jobban muzsikálna. De azért várjuk sok szeretettel a végleges verziót.

ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

(#956) ripla


ripla
őstag

Se előrendelő nem vagyok, se más egyéb, de beengedett, na ezt hogy?
Amúgy a javelin mellett a forge-nál simán unlockolni lehetett mind a 4-et. Az interceptort próbáltam ki, vettem rá jobban kinéző felszereléseket, befestettem, aztán rohangáltam vele kicsit freeplay-ben. De megmondom őszintén, engem nem kapott el a hangulat. Jövő hétvégén még ránézek egyszer, de nálam ez eddig felejtős. Az Andromeda sokkal jobban lázba tudott hozni, abba bele is raktam vagy 80 órát.

[ Szerkesztve ]

(#957) norti válasza 3L1T3 (#955) üzenetére


norti
addikt

Valószínűleg a Frostbite motor nem tudja kezelni a nagy területek és a változó külső/belső helyszínek folyamatos streamelését, legalábbis emiatt lehet a sok töltőképernyő is (és emiatt nem tudták az Andromedaban sem ajtók nélkül megoldani a folyamatos pályabetöltést).

Ami miatt ez 2019-ben meglepő, hogy a GTA V már megoldotta a problémát 2013-ban (vagy még előtte). Ekkora ipari titok lenne vagy tényleg senki nem tudja ezt megvalósítani az EA-nál?

(#958) Puma K


Puma K
veterán

PC-re a Legion of Dawn Edition hol a legolcsóbb?

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#959) Peace


Peace
nagyúr

Igazán kitolhatnák 1 nappal a VIP demo-t a kezdeti problémák miatt. És akkor talán még játszhatnék kicsit, ha 09:00-kor hazaértem. :P

(#960) basaharc502


basaharc502
aktív tag

Tegnap 21 féle megoldást találtam a képernyőfagyásos problémára...a rendszergazdaként való futtatástól a win 10 teljes újratelepítéséig...Aztán végül az originben a repair mellett döntöttem, ami úgy tűnik bevált, mert tudtam 2 órát játszani vele.
Nem volna ez rossz de olyan félkész érzetet áraszt az egész. Nagyon macerás minden, a repülés még szokható, de a víz alatt teljes a káosz. Látszik rajta, hogy itt is a tartalom döntené el, hogy mennyire lesz jó avagy unalmas, monoton, de perpill a technikai része a legnagyobb bukó...6 hetes demó ide vagy oda ez borzasztó, nem csak bugokról van szó, hanem komoly technikai problémákról, amik lehetetlenné teszik a játékot...Kíváncsi vagyok most 7végén lesz e valami változás technikai téren, vagy képesek lesznek változtatás nélkül ugyan azt a képünkbe tolni...és elvárják, hogy ez alapján vegyem meg...pedig én tényleg akartam.

(#961) Xaels válasza ripla (#944) üzenetére


Xaels
félisten

Lesz Open demo 4 nap múlva.

A demo a Bioware elmondása szerint 6 héttel korábbi buildből van. Rengeteg mindent javítottak, módosítottak már és még van 1 hónapjuk kalapálni a végleges verziót. A skineknél, alkatrészeknél írja, hogy a demoban nincs benne minden és azok is egységes árban vannak. Sztoriról még mindig semmit nem tudni, mi lesz és mennyi lesz. Tarsisban alacsony a framrate, de kint a világban közel sem 20-25 fps volt.

Ezek egy része szerintem akkor is rinyált volna ha minden rendben ment volna.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#962) Drenadar


Drenadar
veterán

Nekem bejött, de még nem. Veszem meg, előzetéssel majd megnézem milyen is a játék... A demó nem mervado mert ahogy előttem is írták az egy korai build...

(#963) Aventador91 válasza Drenadar (#962) üzenetére


Aventador91
őstag

én is tolom majd egy hónapig premier access-el, aztán ha még mindig leköt akkor megveszem

(#964) markknight


markknight
veterán

Állítólag már tegnap 10 körül lehetett választani az összes javelin közül. Hát kapja be a Bioware! Utolsó nap estéjére kell ezt tenni mi? Pff

(#965) Aventador91 válasza markknight (#964) üzenetére


Aventador91
őstag

az összeset ki lehetett próbálni előtte is

(#966) sittes79 válasza basaharc502 (#960) üzenetére


sittes79
addikt

Nem tudom én bele tettem vagy 10 órát de az alatt egy reccenes nem volt talán egyszer ment el a hang igaz csak full HD felbontas, de ultran.

(#967) maajsz válasza norti (#957) üzenetére


maajsz
senior tag

A Rockstar engine-jének is megvannak a bajai, gameplay szempontjából meg nem igazán lehet összehasonlítani a GTA-t az Anthem-el. A RAGE lehet alkalmas az ottani map lekezelésére (persze a problémájival - memory leak stb) de ilyen stílusú gameplayre biztosan nem. Egyébként már az Andromedanál volt róla szó, hogy a FB nem tudná lekezelni az "automatikusan" generált világot a mérete miatt, de egy 100 x 100 km-es területen bőven működik. Itt is látható, hogy át lehet repkedni loading screen nélkül akárhova szinte a közös mapon, csak amikor egyéb "különálló" területre/terembe mész (barlang stb), azt külön kezelik érthető okokból.

(#968) ripla válasza Xaels (#961) üzenetére


ripla
őstag

Tegnap este mentem vele olyan 1,5 órát, valamiért beengedett pedig egy forintot nem fizettem érte.
Sajnos azt kell mondanom, hogy nagyon kevés dolog tetszett benne, konkrétan egyetlen dolog csak (lásd a végén), és túl sok van ami nem.

- A környezet túl statikus, az előre odakészített itemeken kívül semmit nem lehet szétlőni, de még annyi sincs hogy mondjuk meglövök egy bokrot és megmozdulna egy kicsit, vagy apróbb sziklák zuhannának a mélybe.
- A távoli objektumokat mindig akkor rajzolta ki amikor odaértem, rendkívül illuzióromboló volt.
- A játékvilág vérszegény, összesen találkoztam 4 különböző ellenféllel, és 1 féle mobbal aki csak szaladgál összevissza és az élővilágot reprezentálná.
- Az ellenfelek rendszeresen azt csinálták, hogy megtámadtak, majd lefagytak, álltak egy helyben én meg kinyírtam őket. Nem hinném hogy ennek tényleg így kéne működnie.
- Az elhalálozásuk is érdekes, simán eltünnek, ami annyira nem lenne zavaró ha lenne valami kis animációjuk is, de nincs, összeesnek, ennyi, szóval végig olyan érzésem volt, mintha papírmasé figurákkal harcolnék és nem hűdeveszélyes ellenfelekkel.
- A nehézség nagyon hülyén van belőve, easy fokozaton vicc az egész, normalon már borultam többször is, főleg nagyobb csoportok ellen.
- A kiindulási hely nekem túlságosan steril, ott végig azt éreztem, mintha be lennék zárva egy toronyba, ahol van néhány folyosó meg szoba ahová eljuthatok, de amúgy csak a sivár üresség köszön vissza mindenhonnan.
- A játék egyetlen pillanatra sem engedi el a kezemet, nem hagyja hogy én fedezzem fel, hanem folyamatosan terelget hogy merre menjek, mit csináljak, mit tehetek meg és mit nem.
- Illetve a legnagyobb problémám, hogy maga a játék része, a lövöldözős-küldizgetős egyáltalán nem tudott lekötni, semmilyen hangulatot nem árasztott magából, teljesen érdektelen és unalmas volt. Ennél még az Andromédába is több hangulat szorult.
- A FOV rendkívül zavaró, konkrétan alig láttam valamit a javelin körül, mert folyamatosan a kamerát kellett forgatnom hogy hol vannak a mobok akik rámlőttek. TPS-es beidegződésem azonnal az egérgörgőt kezdte tekergetni, hogy kijjebb tudjak zoomolni, de még erre sincs lehetőség úgy látszik, ez a része is csalódás.
- Az pedig hogy behazudják openworldnek, miközben bárhová megyek, de tényleg BÁRHOVÁ, folyamatosan csak a töltőképernyő UTÁN tudok új dolgokba belekezdeni, na ez volt az abszolút csúcs.
Én végig abban a hitben voltam, hogy lesz egy közösségi hub, mint a Destiny 2-ben, ahol bármennyi játékos összefuthat (a bármennyin van a hangsúly), mint egy mmo-ban, erre semmi.
Igen, hallottam hogy lesz benne ilyen, max. 16 játékosnak... komolyan? Nem vagyok egy technikai guru, de még mobilra IS van olyan lövöldözős FPS (Shadowgun Legends), ahol a közösségi hubban néha 30-40 játékos is együtt van egyszerre! Itt miért nem lehet megoldani, mint mondjuk egy World of Warcraftben, hogy akár több százan is jelen lehessenek egyszerre?

Szóval ez se nem mmo, se nem openworld, hanem egy sima multis lövölde, amiben van egy állítólagos sztori is. Részemről újabb csalódás.

Az egyetlen dolog ami tetszik benne, és az már eleve rossz hogy csak 1 dolog tetszik benne, az maga a javelin, a mozgása, a kialakítása és ahogy az egész meg van csinálva. Futás közben nyikorognak a szervók, sziszeg a hidraulika, illetve a repülés az mókás.
De sajnos csak ennyi, és ez egyelőre nagyon kevés.

Ezt a játékot szerintem még fejleszteniük kellene olyan nyár közepe-végéig, legalább, és csiszolni folyamatosan, elsősorban a technikai részét és a hangulatot, mert ez utóbbival nyomokban sem találkoztam.
Ha ezt így ebben a formában akarják megjelentetni, irdatlan nagy pofáraesés lesz belőle.

[ Szerkesztve ]

(#969) turistakolbi válasza ripla (#968) üzenetére


turistakolbi
aktív tag

Kinek mi tetszik :)
kaptunk egy apró szeletet a tortából.
nagyon korai bármit is levonni vagy következtetni ebből a demóból.
Nyilván a lényeget ki lehet próbálni. repkedés lövöldözés lootolás.
A nehézségi fokozatok szerintem jók, mert a legbénább is tud érvényesülni.
A hard eleinte nehéz volt, de amint kiismertem a karaktert, és a játékot, már hard is easy volt.
A karakterek jól vannak balanszolva, bár az a közelharcos szöcske lehet kicsit OP. ,de majd kiderül a végjátékban.

Mert ugye a játék lvl 30 tól kezdődik.
Ahogy ki specceled a karaktered, vagy később úgy specceled hogy négyen egymást supportolva a legnehezebb szinten is tudjatok menni.

Szóval kaptunk egy korlátozott kicsi pályát, szegényes lottal, és kiegészítőkkel.

Simán benne van, hogy lvl 30 tól új fegyverek, új spellek lesznek. Akár tallent fát is beraknak. Vagy egy gombnyomásra ujjab területek lesznek free playban egy másik univerzumba amit egy idegen portálon keresztül tudunk megközelíteni.

A közösségi hely igen hiányzik, de remélem hamar behozzák.
A menü és kezelési módszer konzolos, roppant idegesítő, de megszokható.

Szóval ez a demó, csak arra jó, hogy meg nézd hogy " milyen a stílusa a játéknak"
Gondolj bele mondjuk a WOW ból lenne demó, és lvl 30-40 ig tudnál játszani Stranglethorn Vale pálya részen :)

A játék lényege ugyebár a stronghold és a Dungeon lesz, és a loot. " nem az hogy random röpködj másik 40 emberrel" bőven jó lesz ha lesznek Open szerverek ahol tudtok duelezni, és feszengeni egymára, a skinekkel.
Ha nehezek lesznek az insták, én nagyon fogok örülni. mert Kata óta a wow halott. casual szar :)

Remélem csak addig leszünk bezárva a kezdő helyen amíg a Q-line-t megcsináljuk. elég idegesítő hogy vánszorog.

Összességében, nagyon tetszik.

https://www.twitch.tv/muerte188

(#970) maajsz válasza ripla (#968) üzenetére


maajsz
senior tag

Vedd figyelembe, hogy ez "demo" vagy vki szerint beta, szándékosan van lockolva sok minden.
Lesz többféle mob természetesen, több féle weapon, sőt még a skillek is direkt nem 100%-ig azok amik a véglegesben lesznek.
A fokozatok kvázi rendben voltak, easyt nem próbáltam, de normal és hard között nem éreztem a 300% növekedést.
Egyébként a "várban" van elég sok minden, csak még nem hozzáférhető, lehetséges hogy a későbbiekben nyílnak meg területek, akár a QL előrehaldtával (mint az MEA-ban).
Freeplayben nekem egy pillanatig nem volt olyan érzésem, hogy bárhova is terelgetne, sőt pont az ellenkezője, éppen hogy semmi támpont nem volt, hogy merre vannak sidequestek vagy world eventek (remélhetőleg ezt javítják).
A hangulatról annyit, hogy ismételten ez egy demo. Az MEA-ban rögtön kaptál egy sztorit - már a 10 órás demoban - hogy mi a helyzet, honnan jöttél, miért, kikkel, hova, milyen problémába ütköztél stb. Itt kizárólag egy küldetés meg némi freeplay adott, na meg pár beszélgetési opció, ez alapján természetes, hogy nincs meg a hangulat. Félre értés ne essék nem pályolgatom a gamet, a sztori mélysége és a rpg elem nagyon kérdéses számomra is, ha ebben gyenge lesz sokan "csak egy újabb lövöldés multi repkeséssel" fognak hozzáállni.
Amúgy a közös mapon nincs loading és kb 8-10 fajta kisebb "eventet" megtudtam csinálni úgy, hogy repkedtem random össze vissza, ill próbáltam körbe a mapon (amíg persze engedte és nem dobott vissza, hogy az adott terület a demoban nem elérhető).
A közösségi hub olyan formában biztos nem lesz, belegondolsz a Destinyben mire jó? "Villogni" a geareddel? Mert hogy kommunikálni nem az biztos, itt is inkább egy ingame LFG-re kéne koncentrálni. Sőt a D2-ben néha már inkább idegesítő, hogy rohangáljak a rewardokért meg bountykért.
Szóval a demo (legalábbis a fejlesztők szerint) eléggé korlátozott, így ennyire elhatárolt véleményt fölösleges alkotni. Erősen gyanytható, hogy ez nem az "old" Bioware mélységű történet és karakterépítés de ez masszívan multi játéknál ez nem is kivitelezhető annyira. A potenciál adott, erősebb véleményeket majd a full gameplay után hallunk úgy is.

[ Szerkesztve ]

(#971) DummyBoy


DummyBoy
senior tag

Érdekes volt ez a Demó...

Próbálgattam a hétvégén, vegyes érzelmek...

Con:

- Nincs minimap, nem jelzi az iránytű a barátokat, a squadot, volt hogy haverral 5 percig kerestük egymást egy kis kóborlás után...

- Ez a squad móka is érdekes, nem tudom hogy lesz a véglegesben, de ha cimbi éppen open worldben van és tele van a világa akkor nem lehet majd rácsatlakozni?

- laaag, sok volt a lag. Félek, állítólag dedikált szervereket használ a játék, de nagyon peer-to-peer szaga volt, és ha az lesz, akkor bukta. (Lásd Destiny...) Lövök mint a meszes, nem történik semmi, majd 1 másodperc múlva a heavy pistol elkezd sorozatot lőni. Vagy éppen bőszen futok menteni a csapattársat, full shield, full hp, majd egyszer csak hopsz, elfekszem.

- Xbox One X-en beröccent néha, nem volt stabil framrate, bár nem tudom a lag miatt vagy az optimalizálatlanság miatt, ettől függetlenül idegesítő volt. Érdekes módon inkább csak szombaton volt ilyen.

- Loot rendszer - Ettől félek a legjobban. Az oké hogy loadoutok vannak, és nem lehet változtatni menet közben, de hogy a lootot csak akkor kapom meg ha befejezem a mókát? Az első 2 Stronghold végén kidobott a game, restartolnom kellett, és hiába szedtem a lootot mint a gyapotot, természetesen nem volt nálam semmi.

Nem tudom hogyan fogja ezt kezelni a játék, első körben nagyon meglepődtem, ekkora blőd hibát nem véthet semmilyen fejlesztőgárda sem, nemhogy egy neves, de aztána 3-ik nekifutásra végig tudtam menni, és kaptam 3 raklap lootot, szóval most nem tudom, hogy megkaptam az első 2 esetén elmaradtakat is vagy csak tényleg ennyit szedtem össze közben, de kiváncsi lennék hogyan fogja ezt kezelni a game.

Senki sem fog úgy komolyabb, hosszú eventekre elmenni abban a tudatban hogy mindent bebukhat egy disconnect miatt..

Jó lenne valami Destiny féle postmaster szerűség, mert ez így érdekes. Kiváncsi vagyok.

- UI - háááát ... nem tudom, a kezelőfelületet kicsit túltolták, lehetett volna ez egyszerűbb is, de ez csak magánvélemény.

- Demó, meg minden, de a +0%-os Ability módosítók, meg a Storm abilty módosító ami Ranger Gránát sebzésre ad pluszt, az érdekes volt :)

- Nyakunkba spawnoló enemy, WTF ellenfelek: Nem egyszer történ olyan, hogy egyszercsak a nyakunkba spawnolt minden és majdnem wipeolt a csapat, vagy hogy bejött egy enemy, és bedarálta a népet tizedmásodpercek alatt (Főleg a lebegő gépágyús b@szok voltak ilyen viccesek - hallom, hogy pörög fel a gépágyú, erre se shieldem, se életem ... Mondanom sem kell a Colossus minigunja nem ilyen gyors... Rá írtam volna a lag számára, de ez elég gyakori volt, akkor is előfordult, ha épp minden szépen ment)

- Eltűnő ellenfelek. Mikor haverral először próbáltuk ki ketten, amikor odaértünk valami enemyhez az azonnal eltűnt xD Mondtam is neki, hogy ha ez így marad, akkor megyünk Strongholdot farmolni, nem lesz gondja a gear-rel :)

Pro:

- REPÜLNI, ÚSZNI qrva jó xD Zseniálisan megcsinálták a vertikalitást a játékban, le a kalappal! (Bár pont emiatt is lenne jó a normális térkép/iránytű, elég könnyű elkavarodni.)

Nem egyszer kellett a Strongholdban visszamenni egy-egy megfulladt Freelancert felhúzni xD

- Abiltiy-k mint loot :)

- Crafting rendszer - Érdekes, nem sikerült teljesen rájönnöm a logikájára, hogy mikor válik lehetővé bizonyos cuccok legyártása, de az hogy ha van egy kedvenc fegyverem - ability-m, akkor tudok magamnak magasabb szintűt gyártani és nem random bohóckodás, az kifejezetten bejött.

- Feladványok - VÉGRE. Bár nem tudom mennyi ilyen lesz a véglegesben, azért teszett, hogy a misszió vége nem az volt, hogy akkor öldmegalegnagyobbenemit, hanem hogy nyisd ki az erőteret megoldj egy feladványt. Első alkalommal meg is akadt a lendület, szaladgáltunk körbe - körbe, keresvén a clue-kat :)

- Free Roam - World Eventek - Nem játszottam ugyan sokat, de már most többfajta Public eventet láttam mint amennyi a Destinyben összesen van xD Remélem a véglegesben sok lesz, nem mindenhol ugyanaz a pár.

- Combo rendszer :)

- Mission/Stronghold quickplay - Az hogy be lehet menni újra mmissziókba, másoknak segíteni extra xp-ért az tetszett.

És még sorolhatnám.

Kiváncsi leszek a Balance-ra - Javelin/Abilityk/Fegyverek - mert a Ranger után a Storm félelmetesen overpowerednek tűnt. Persze, függ sokmindentől, de akkor is, gondolom a megfelelő abilitykkel más lenne a helyzet.

Stormmal játszottam a legtöbbet, de ott is volt olyan ability amit kipróbáltam és dobtam is azonnal.

Este még futottam egy kört minden Javelinnel, megpróbáltam nekik jó cuccokat adni, de nem tudom. A storm és az Interceptor eléggé erősnek tűnt ... Interceptornál gondoltam kipróbálom az ultimate-et valami sárga bosson, úgy bedaráltam hogy magam is meglepődtem...

Ugyanígy a fegyver és ability arzenál is érdekes lehet, remélem kitesznek magukért.

Összességében nekem tetszett a game, de nem előrendelős (EA jaték...) szóval várni kell még ezzel.
Főleg így a loadscreen bug után, amivel állítólag most találkoztak először ... méretes Day0 patch szagot érzek.

[ Szerkesztve ]

Life is shor...

(#972) Xaels válasza ripla (#968) üzenetére


Xaels
félisten

Mivel ez egy MMO szerűség így a világot nem lehet formálni, annak mindenkinek ugyanolyannak kell lennie és a sztorihoz is kell ragaszkodni. Csúnya lenne, ha a történetben azért nem tudnál megcsinálni valamit mert az adott helyszín romokban van. Vagy mondok neked egy olyat, hogy egy szikla mögé tudsz bújni a lövegtorony elől, de nagy szarban lennénk ha a tornyok mindent szét tudnának lőni. Amúgy meg nekem bőven volt mindig más dolgom minthogy ezekkel szórakozzak.

Mobokból sokkal több volt a demoban mint négy.

A nehézség skálázódik rendesen. Normalon ha egyedül vagy oda kell figyelni, ez ne legyen már hátrány, hogy nem lepkefinggel kell harcolni.

Fort Tarsis le van korlátozva a demoban, de pont az a lényege, hogy zárt mivelhogy egy erőd.

Freeplayben nem terelget sehova.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#973) DummyBoy válasza turistakolbi (#969) üzenetére


DummyBoy
senior tag

Nos, nem igazán értek egyet, a menü és a UI az pont nem konzolos, pont hogy inkább túl van kicsit bonyolítva.

Life is shor...

(#974) twi452


twi452
senior tag

Kicsit hajaz a játék a monster hunter world-re csak más köntösben 😀
Ott is tudsz menni barangolni freeplayban és jönnek a nagy szörnyek időközönként, vagy mész küldetésekre ahogy itt is plusz külön story küldetések 😄

Mondjuk én nem bánom ott sem hiányzott az ezer játékos toporog egy npc-nél mmorpg feeling egy kicsit sem 😁

Én várom mi lesz belőle.. eddig kíváncsivá tett eléggé

[ Szerkesztve ]

(#975) ripla válasza turistakolbi (#969) üzenetére


ripla
őstag

A WoW mondjuk pont nem jó példa szerintem, mert lvl20-ig tök ingyen játszható, annyi meg bőven elég hogy lásd, érdekel-e. Az más kérdés, hogy halott a játék.

(#970) maajsz
A közösségi hub azért lenne jó, mert nem érezném azt, hogy egyedül vagyok. Félre ne értsd, nem félek vagy valami :), csak ha már multis játék, akkor ne csak a küldetések legyenek multiorientáltak.
Meg most őszintén, neked nem illúzióromboló az, hogy mindenki egy privát helyre megy vissza, holott csak 1 darab van belőle és nem külön mindenkinek 1? Engem zavar, nem villogni akarok a többiek előtt (jó persze, ez is benne van), de sokkal életszerűbb lenne egy mmo-szerű közösségi térrel.

Én úgy csináltam volna meg, hogy a közösségi tér lenne a bázis 90%-a, ahol MINDENKI látná a többieket, és a maradék 10% lenne a privát szféra, mondjuk egy lakás, amit lehetne bővíteni, csinosítgatni egyedi dolgokkal, trófeákkal feldobni, kifesteni, átrendezni, stb. Sokkal inkább így képzelnék el egy olyan játékot, ahol a túlélés a cél, és a ritka tárgyak gyűjtögetése az egyetlen öröme az ott élő embereknek.

Amúgy ez a másik bajom vele, hogy nem konzisztens, nem érzem át az ok-okozati tényezőket. Egy ilyen világban, ahol még egy nyavalyás kártyapaklit sem találsz, hogy nem őrülnek meg az emberek az állandó harcban? Sehol egy bár, egy kocsma, egy vásárközpont vagy egy közösségi hely ahol le lehet ülni és kicsit elfelejteni, hogy milyen szörnyű is a kinti valóság. Az a 4-5 darab bódé ami a bázison van, az semmi, azon is csak az látszik, hogy azért van ott, mert minden bázison vannak árusok, akkor legyen itt is. Nincs ez átgondolva.
Nekem minden amit láttam, elég félkésznek tűnt, és egyértelműen látszik rajta, hogy nem igazán a kreativítás mozgatta őket. Túl mesterkéltnek tűnik benne minden, nem érzem azt, hogy a világ kényszerítette rá az ott élőkre ezeket a megoldásokat.

Na mindegy, részemről tuti hogy nem fogom megvenni day 1-en, kivárok, főleg hogy az összkép még mindig csak egy félkész játékot mutat, de így hogy láttam és tapasztaltam, nem adnék neki sok esélyt, hogy sikeres lesz. Főleg annak tudatában, hogy akárhány magyar vagy angol fórumot olvasok, 10 emberből átlag 6 leírja, hogy visszamondta a rendelését.

[ Szerkesztve ]

(#976) maajsz válasza ripla (#975) üzenetére


maajsz
senior tag

Igen az látszik, hogy a Bioware nem multis játékokon "nőtt fel" :N . Nagy terhet ledobtak azzal biztos, hogy a "közösségi hubot" lehagyták. Eleve, ami engem is zavar, hogy nem látni hogy néz ki a pilóta és ebben a '90-es évek féle gyér fps nézetben van. Nem tudom, hogy ez majd változik e és kiválasztható/testreszabható lesz a karaktered (a plióta) vagy simán így marad. De ha nem akkor a hub is érdekes lenne, hogy hogy látnád a másikat.. (vagy ott csak javelinbe lehetne akciózni? :F ) Ha meg pl 3rd person lenne és mindenki ott rohangálna a városban, hol kellene beszálni a gépbe, vagy sorba kéne állni? :DDD
Érdekes kérdéseket vet fel a dolog. Amúgy meg van lent kocsma a várban :D
Így viszont, hogy a vár kvázi single player, van remény hogy egy single sztorit is kapunk a karakterhez.

(#977) twi452 válasza maajsz (#976) üzenetére


twi452
senior tag

Az rémlik, hogy valahol olvastam lesz pilótakreálás is. A demoban csak bedobtak ugye lvl10-re egy küldetés szállal (lehet csak valami mellék küldetés)
Nem sokat tudni azért még.. csak a játék mechanikából egy kis ízelítőt kaptunk és ennyi

(#978) Zoli133


Zoli133
őstag

Alpha-ban lehetett választani a pilóta kinézetét, a kreálás bonyolultságára nem emlékszem de volt opció választani az tuti.

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#979) markknight válasza Aventador91 (#965) üzenetére


markknight
veterán

Nem sajnos, csak egyet választhattál.

(#980) markknight válasza twi452 (#977) üzenetére


markknight
veterán

(#981) Xaels válasza ripla (#975) üzenetére


Xaels
félisten

Van bár, az egyik küldetésnél el kellett oda menni...

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#982) saelin válasza twi452 (#977) üzenetére


saelin
veterán

Van róla youtube-on videó. Nem csúszkás karakter kreáló, hanem pre-made fejek közül lehet választani.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#983) Batawanga


Batawanga
tag

Néhány észrevételt tennék én is a VIP hétvége kapcsán:

1. Ne tegyünk elhamarkodott következtetéseket, eléggé meg volt nyirbálva ez a “demo”, közel sem ez lesz a játék, a strongholdban azért lehetett érezni, hogy jó a cucc, élvezet és változatos lesz a grind. 5 menthető loadout a 4 javelinnel, plusz a random játékosokkal folyamatosan más taktikázás miatt nagy az ujrajátszhatósági faktor.

2. Itt térek ki arra, hogy kinek mit jelent a demo, és egyetértek azzal, hogy el lett cseszve a kommunikáció. Ez egy (félig) zárt béta teszt volt, alig nyújtott többet az alfánál (sőt, bizonyos értelemben kevesebbet, hiszen a térkép itt kisebb volt). A demo, definíció szerint, a végleges játék korlátos verziója (ez lehet idő- vagy egyéb játékmechanikai korlát) és emiatt ijedtek be sokan, hogy még csak ilyen állapotban van a játék 3 héttel a megjelenés előtt.

3. Nem kell kidobni azért a Destinyt, hiszen ott a PvP, a Gambit, a raidek, a két játék számomra jól kiegészíti majd egymást. De előnyben az Anthem, mert itt nem kell majd 3x kifizetni a játékot 2 éven belül, nem fogják megosztani a játékosbázist a tartalmakkal. Kíváncsi vagyok majd az új, fizetős javelinekre, amik idővel majd megjelennek.

Én vagyok az, aki még fizettem is ezért (kemény 500 Ft körüli összeget az ebayen egy kulcsért) :D és az összes technikai gond ellenére élveztem és utólag elő is rendeltem, igaz, óvatos duhajként egyelőre csak lemezen, az első nagyobb online akcióig kiderül, mennyit fogok játszani vele és akkor valószínűleg cserélem digitálisra.

(#984) ripla válasza Batawanga (#983) üzenetére


ripla
őstag

500 forintért? Annyit még én is adnék érte. :D

(#985) Batawanga válasza ripla (#984) üzenetére


Batawanga
tag

Nyilván csak a hétvégi VIP access volt ennyi. :))

(#986) saelin válasza ripla (#984) üzenetére


saelin
veterán

Szvsz ez az amatőr szenvedés annyit sem ért. Az open demónak pöcre kell ezek után mennie, mert akkor tényleg csak azt látják az emberek, hogy technikai gondok sokasága az egész játék.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#987) Batawanga válasza saelin (#986) üzenetére


Batawanga
tag

Elvileg tökugyanez lesz, fel is hívták a figyelmet, hogy ne törölje senki a klienst. Mondjuk, annak én is örülnék, ha nem kellene majdnem minden activityt duplán indítani. Ezen kívül nálam (PS4) egyszer volt fagyás, egyszer elment a hang és párszor random újraindult/kidobott, de nekem magasan van az ingerküszöböm. :D Főleg, hogy viszonylag hamar rájöttem, ennek köze nincs egy igazi demóhoz. Anno Destiny 1-et a demóval kezdtem, mindössze annyi korlátozás volt benne, hogy a 20-as szintnél megálltál a fejlődésben. Ahogy elértem a limitet, nyüszítve kapartam a pénztárcám után, na az demó volt. :DD

(#988) pzstm


pzstm
titán

[ANTHEM VIP DEMO WEEKEND SUMMARY]

iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!

(#989) #85552128 válasza pzstm (#988) üzenetére


#85552128
törölt tag

"Performance Improvements
And a few thousand more (literally)…"

Ez azért biztató. Jó játék lesz ez, de a demó alapján még ráférne 2-3 hónap munka.

[ Szerkesztve ]

(#990) duvi válasza pzstm (#988) üzenetére


duvi
nagyúr

A játék tetszik és be is rendeltem, de azért ezen hangosan felnevettem:
"We had fantastic support from EA and our partners." ;]

(#991) Batawanga


Batawanga
tag

Javítsák ki az infinite loading screen problémát egy gyors fixszel, mindjárt jobb lesz a közérzete mindenkinek.
Gyanítom, hogy a matchmakinggel volt probléma, mert amikor többen mentünk privátban, nem volt gond a töltéssel. Nat type, vagy ki tudja mi kavarhatott be, ahogy olvasom az elemzésüket, internetszolgáltatótól is függött a dolog. És sajnos, azt is írják, hogy ilyen rövid idő alatt nem tudják valószínűleg javítani, :(

(#992) Dreimus


Dreimus
senior tag

Mikrotranzakció pici infómorzsa, bár ameddig csak skin-t lehet, így venni addig engem nem zavar, nem befolyásolja negatívan a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#993) AAtt1la


AAtt1la
aktív tag

Aki tegnap stormmal csinálta a strongholdot,annak nem mondok újdonságot,de csak addig volt kihívás,amíg el nem értük a pókot.Oké,az már a vége,de ott annyira op a storm azzal,hogy folyamatosan levegőben tud lenni,egyszerűen nem tud az enemy veled mit kezdeni.A köpködést simán kikerülöd,én konkrétan nem kaptam sebzést egész harc alatt.

(#994) sittes79 válasza AAtt1la (#993) üzenetére


sittes79
addikt

Tuti nerfelik annyira op az a kari főleg egy colossusal vagy kettővel szét csapnak mindent.

(#995) AAtt1la válasza sittes79 (#994) üzenetére


AAtt1la
aktív tag

Szerintem elég jól vannak balanszolva.A stormnak ha eltűnik a pajzs,szinte azonnal hal.Viszont azok ellen op amiknek nincs erős támadásuk a repülő célpontokra.

(#996) saelin válasza sittes79 (#994) üzenetére


saelin
veterán

Itt a max szint lvl 15 volt, de a teljes játékban 30 lesz. Badarság ez alapján következtetéseket levonni, mert ez csak jó eséllyel is mid-game, arról nem is beszélve, hogy ez csak egy stronghold volt. Lehet lesz olyan ahol a Storm megfekszik. Ebből annyi szűrhető le jelenleg hogy a Storm-nak és az Interceptor-nak van a legnagyobb dps-e, de end game-ben a Storm inkább support kari lesz, mert dugig van CC-vel.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#997) lofagi válasza saelin (#996) üzenetére


lofagi
addikt

+1

Ha jól csinálják akkor minden helyen lesz olyan,hogy hol az egyik van jobb pozícióban, hol a másik. 1 stronghold és ahogy írod lvl15-ös gameplayből még olyan sok mindent nem lehet leszűrni. Arról meg ne is beszéljünk,hogy 6 szint van a játékban, most bár azt írták,hogy hard, de még volt 3 szint amivel lehetett nehezíteni. Lehet ott egészen más dolgok is bejönnek majd.

Egyet tudok, nekem nagyon bejött az egész, igazából a legjobban az érdekel majd,hogy max szinten mit tudnak majd adni nekünk.

Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0Fgi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

(#998) saelin válasza lofagi (#997) üzenetére


saelin
veterán

A gameplay nekem nagyon bejön (és ahogy olvasom kb mindenkinek), úgyhogy tényleg csak content kell alá és tuti siker lesz a játék. Az is jó kérdés, hogy vajon milyen időközönként lesznek az updatek és eventek. Azt sem bánnám ha megjelenés előtt kiraknának egy roadmapot a jövőbeli tervekről, akár rövidtávon is, nem kell ide éves.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#999) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Anthem's Microtransaction Store

"Hey there! One thing to keep in mind is these don't represent final, stamped for all of eternity pricing. We are iterating on our economy design and balance almost daily, so you're seeing a snapshot of one iteration. This is why we tend to not discuss things like pricing, because it's one of those iterative things that's sure to change frequently right up until the day you play the game."

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#1000) oriic válasza oriic (#999) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mondjuk arra azért kíváncsi vagyok nagyon, hogy a végső játékban mennyi kreditet tudunk egy-egy küldetés alatt összeszedni.

#1000. post \o/

Live-Die-Respawn

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.