Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem

Hozzászólások

(#2036) #85552128


#85552128
törölt tag

Szerintem úgy a közepe tájékán lehetek, de azt már most eltudom mondani, hogy nincs az az isten, hogy ezt 5 évig csinálták. Ez ahogy jelenleg kinéz egy max 2 év alatt összerakott cucc lehet és kb. ennyivel ezelőtt lehetett egy óriási design váltás ami a mostani állapotokat eredményezte.

Ami tetszik - nem nagyon részletezném: látvány, harcrendszer, képességek, testre szabhatóság és maga a világ, a lore, a karakterek is érdekesnek tűnnek eddig.

Na és akkor ami nem:
Van egy hub, ott csinálsz/készítesz elő mindent, még loadoutot sem lehet cserélni menet közben, menj vissza a hubba...
A hub - Fort Tarsis egy sivár, élettelen valami. Ott a rengeteg NPC, de senki nem beszél, semmi nyüzsgés a háttérben. WTF? Milyen település ez ? Bioware a Citadelt kellett volna csak lemásolni és átültetni ebbe a világba...

A küldetések amiket eddig csináltam mind: beszélj NPC-vel -> menj A-ból B-be/A objektumot rakd B objektumra/állj a kör közepén. Mindezt úgy, hogy az egy idő után szintén bármilyen változatosságot mellőző ellenfelek hadát irtod. Ami már csak azért is szánalom, mert eddig a sztori küldetéseket csináltam, szóval ha ez már most ilyen érdektelen akkor mégis mi lesz később ?

A design több szempontból is valami hihetetlen amatőr és félkész érzést kelt. A menüről már elmondtunk mindent a demónál, ugyanaz van itt is - átgondolatlan, fáj használni.
A Freeplay/küldetések megvalósítása nevetséges, nincs lehetőség koordinációra, saját waypontok kijelölésére, közeli eventeket is jó lenne látni a térképen.
Egyszerűen a világ üres, élettelen, semmi "multiplayer" érzés nincs benne.

Az out of range teleportálós megoldásuk egy vicc, a küldetés végén az auto ending vicc, ha leölted a bossokat nem lehet felfedezni semmit, mert rögtön befejezi és visszarepít még privát lobbyban is.

AI ellenfelek továbbra is eltűnnek, difficulty scaling nem működik vagy nem ér semmit.

Technikailag sem rózsás a helyzet, az intro alatt megörültem, hogy optimalizáltak rajta, de Freeplay, Fort Tarsis alatt ugyanolyan rossz mint a Demóban: repülés, harcok közben 40 FPS alá esik be, miközben a GPU/CPU most már alig van terhelve. A kamera ezzel az alacsony fov-val irritáló, ezt majd, valamikor javítják egy FoV sliderrel - vagy nem...

És akkor a loading screenek: na ez szerintem a csúcspont :D
Nem is az, hogy hosszúak lennének - azok, de ennyi loadingot én még nem láttam egy játékban. :C

Kezdéskor - betöltés, Forge - töltés, visszalép - töltés, Expedíció/küldetés választás - töltés, Küldetés indítása - töltés, Openworldben barlangok, helységek között - töltés, küldetés végén - töltés az End of round screenre, utána Fort Tarsis - töltés

Eddig számomra ez egy csalódás :( A játék egy skizofrén valaminek tűnik, mintha egy jó kis akció RPG-nek készült volna aztán átformálták erre a hybrid valamire - ami nem lenne baj, de egyelőre nem igazán működik és hemzseg az amatőr hibáktól...

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.