Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sir Riccio

    addikt

    válasz Simon02 #13579 üzenetére

    Felveszed őket skypera, és lebeszéled velük, hogy pénzt adnak-e vissza vagy kicserélik a terméket fizetve a visszaútját is (ez utóbbi 30kHUF körül van szóval ez nekik valószínűleg nem buli), nyilván fogtok találni közös megoldást, nekik is érdekük, mert ha dispute-ot indítasz lezárják a paypaljét és fogadni sem tud pénzt senkitől. Ha mégsem hajlandóak egyezkedni, indítasz egy dispute-ot és megadod, hogy mennyi engedményt szeretnél amit a paypal elbírál és x napon belül megkapod ha jogos (nyilván jogos és ezt Ők is tudják, csak ne hagyd magad lerázni, ha megpróbálnak lerázni fenyegetőzz a dispute-al). A doboz repedése/törése biztosan nem az Ő saruk, az enyémet valaki kicsomagolta és baromi hanyagul csomagolta vissza (nyilván a DHL/Vámosok) és el volt tépve a doboz papír része, el volt törve a műanyagtálca amin a készülék a dobozban volt. Gondolom szúrópróba szerűen nyitják fel a cuccokat és nem azzal vannak elfoglalva, hogy úgy csomagolják vissza, ahogyan a gyárban becsomagolták. (Ez különben sajnos más termékre is igaz. :( )

    Amúgy próbáld kicsit sűrített levegővel megfújkálni a készülékházat ahol nyílásokat látsz rajta, bár előfordulhat, hogy ez csak több koszt visz bele, nem tudom, hogy mennyire jó ötlet, rád bízom a döntést, hogy élsz-e vele. :F

    Egyébként meg sajnos az van, hogy itthon ilyen tudású készüléket minimum 2x ennyiért kapsz, sajnos benne van, hogy előfordulnak ilyen bakik ha "garancia nélkül" illetve ilyen messziről vásárolunk, féláron.

Új hozzászólás Aktív témák