- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: MS Office365 Linuxon
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Hieronymus: Három júniusi képem
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
solfilo #3207 üzenetére
Az, hogy a Naples nem lett átütő sikersztory nem lep meg. Érthető a vonakodás, bizonytalanság. "Noone was ever fired for chosing intel" és nem is nyújtott olyan kiemelkedő teljesítményt (perf, perf/W)
Tehát a 0.8% => 3.2% tökre érthető.
A Rome viszont igazán jól sikerült, mármint sikerült kézzelfogható előnyöket felmutatni. És így is kisebb lett a növekedés mértéke. 3.2% => 4.5% Nem vártam persze én se egyből nagy átpártolást, látom, hogy még épp csak most jelenik meg a szervergyártók kínálatában, de azért azt vártam, hogy ilyen kézzelfogható előnyök mellett azért növekvő mértékű lesz a adoptáció. Tehát annál a 2.4%-nál legalább nagyobb, mint az azt megelőző 1 éves időszakban. (Ráadásul mindezt úgy, hogy megjelent a Rome pár cloud hyperscaler kínálatában is)A másik kissé érthetetlen a desktop.
12% => 15.8% - ezt sikerült elérni a zen1 és zen+-szal
A zen2 már igazán versenyképes lett. Ennek ellenére itt is kisebb mértékű növekedést sikerült elérni, mint korábban:
15.8% => 18.3%Persze tudom, hogy piac nagy részét az OEM-ek tartják kézben és náluk is pont ugyanolyan lassú a reakció.
Mit gondoltok egyébként - ez most egy marketing kérdés -
Az OEM-ek gyakran hivatkoznak a kínálatuk kritikájával kapcsolatban arra, hogy azt kínálják, amit a vásárlók keresnek. Tehát nem építenek AMD-re, mert a vásárlók nem keresik, vagy azért drágább az, mert a vásárlók kisebb példányszámban veszik.
Ugyanakkor már ezen a fórumon is többször elhangzott, hogy milyen bénaszar az AMD, mert hát ha valaki venne is Rome-ot, az nem elérhető és hogy hát így nem lehet.Szóval mit gondoltok, a vásárlót, végfogyasztót kell meggyőzni és majd kiköveteli magának a megfelelő termékkínálatot, vagy az OEM képviselőjét, mert a vásárló többnyire azt veszi meg, amit kínálnak neki?
(Amúgy döbbenet, hogy a legnagyobb növekedést a mobil szegmensben érték el, pedig szerintem a Raven Ridge és a Picasso nem is volt annyira versenyképes az intel mobil kínálatával szemben.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Real időjárásjelentés
- Hobby elektronika
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen joysticket vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- 3D nyomtatás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Moza R9/KS Steering wheel eladó pedál szett nélkül
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest