Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Meggyi001: A kérdés...
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Nem vénnek való vidék - Berettyóújfalu
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
solfilo
#3207
üzenetére
Az, hogy a Naples nem lett átütő sikersztory nem lep meg. Érthető a vonakodás, bizonytalanság. "Noone was ever fired for chosing intel" és nem is nyújtott olyan kiemelkedő teljesítményt (perf, perf/W)
Tehát a 0.8% => 3.2% tökre érthető.
A Rome viszont igazán jól sikerült, mármint sikerült kézzelfogható előnyöket felmutatni. És így is kisebb lett a növekedés mértéke. 3.2% => 4.5% Nem vártam persze én se egyből nagy átpártolást, látom, hogy még épp csak most jelenik meg a szervergyártók kínálatában, de azért azt vártam, hogy ilyen kézzelfogható előnyök mellett azért növekvő mértékű lesz a adoptáció. Tehát annál a 2.4%-nál legalább nagyobb, mint az azt megelőző 1 éves időszakban. (Ráadásul mindezt úgy, hogy megjelent a Rome pár cloud hyperscaler kínálatában is)A másik kissé érthetetlen a desktop.
12% => 15.8% - ezt sikerült elérni a zen1 és zen+-szal
A zen2 már igazán versenyképes lett. Ennek ellenére itt is kisebb mértékű növekedést sikerült elérni, mint korábban:
15.8% => 18.3%Persze tudom, hogy piac nagy részét az OEM-ek tartják kézben és náluk is pont ugyanolyan lassú a reakció.
Mit gondoltok egyébként - ez most egy marketing kérdés -
Az OEM-ek gyakran hivatkoznak a kínálatuk kritikájával kapcsolatban arra, hogy azt kínálják, amit a vásárlók keresnek. Tehát nem építenek AMD-re, mert a vásárlók nem keresik, vagy azért drágább az, mert a vásárlók kisebb példányszámban veszik.
Ugyanakkor már ezen a fórumon is többször elhangzott, hogy milyen bénaszar az AMD, mert hát ha valaki venne is Rome-ot, az nem elérhető és hogy hát így nem lehet.Szóval mit gondoltok, a vásárlót, végfogyasztót kell meggyőzni és majd kiköveteli magának a megfelelő termékkínálatot, vagy az OEM képviselőjét, mert a vásárló többnyire azt veszi meg, amit kínálnak neki?
(Amúgy döbbenet, hogy a legnagyobb növekedést a mobil szegmensben érték el, pedig szerintem a Raven Ridge és a Picasso nem is volt annyira versenyképes az intel mobil kínálatával szemben.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Végleg kitiltaná a Huawei-t az EU a hálózatkiépítésből
- Androidos fejegységek
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- E-roller topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- iPhone topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Vége a dalnak: leállt az iPhone Air gyártása
- További aktív témák...
- HP ZBook Power 15 G8 Mobile Workstation i7-11850H 32GB 512GB Nvidia RTX A2000
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB GDDR6 Zalman T4 Plus ADATA 600W
- Apple iPhone 11 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

