- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- sziku69: Szólánc.
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Timyyy
őstag
Laptopvásárlás ügyben képbe került az emag, 25K-val olcsóbb a 300K-s gép, mint pl laptopszalon.hu-n, vagy bárhol máshol. Az adatlapon észrevettem, hogy nem az emag, hanem a digiprime forgalmazza.
Utána megnéztem a digiprime saját weboldalát, ott még 15K-val olcsóbban jönnék ki, viszont ez a bolt teljesen ismeretlen számomra.
Ha esetleges garanciális ügyintézésre kerül sor, lenne bármi szerepe az emagnak, ha rajtuk keresztül veszem?
Vagy menjek rá a legolcsóbb opcióra, közvetlenül a digiprime-ra? Egyáltalán van velük bármiféle tapasztalata itt valakinek? -
TIT
veterán
Végülis csak 2 sebezhetőség van amdnél az intel 8-ával szemben és nem lassúbb,valamikor gyorsabb is,a win frissítéskor beszaró rendszerről nem is beszélve intelnél.Jól lehúzták a srácot a hűtő lebugázásával.
Fogyvéd vagy békéltető,de egy szaki nézzen rá mielőtt bekapcsolja és karácsonyfa+tüzijáték lesz a gagyi táp miatt és a ház is vacak lehet.
Ilyen a lusta ember. -
chopin42
őstag
válasz
deadelon #2558 üzenetére
Majd ha ez is fagyni fog a fos táp miatt, lassú lesz a túlmelegedés miatt, illetve leég az egész, szintén a fos táp miatt, ja...és nem cserélhet semmit, mert bukja a garanciát, na AKKOR mit fog venni?
Az alapprobléma egyébként a Computer imperium és egyéb összerakott fosokat áruló cégek engedélye...
A felhasználó végtelen ostobaságán túl. -
deadelon
aktív tag
Sziasztok.Sajnos degenerált kollégám minden lebeszélés és próbálkozás ellenére ,úgy döntött,hogy vesz egy inteles gépet,"amd-s nem jó neki mert az lassú,legalábbis kretén barátai ezt sugallták " a computer imperium -nál az, hogy milyet lényegtelen, jóval drágábban mintha összeraktuk volna neki . Ára 350000-aranypénz volt.Mikor fizetett megkérdezték tőle ,hogy processzor hűtővel vagy anélkül kéri mert az nincs az árban(a gyári se).Nonszensz,mintha autót vásárolnék és nem lenne az árban a kerék.A lényeg proci hűtőt kellett bele vásárolnia kb +17000-ért.
-
lafaty80
addikt
Szerintem ezt nem ide kellett volna, hanem ide ipon ph topic
-
Gazs
tag
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy a g.skill ramokra mért csak 1 év garancia van az ipon-nál, és ha tőlük veszek, van-e gyártói élettartam garancia rájuk? Elkövettem azt a hibát , hogy rendeltem tőlük és utána néztem , hogy csak 1 év garanciát írnak az oldalukon, ez miért lehet? Többi boltban 2-3-5 év garanciát adnak.
Ti tudtok adni erről valamit? Vagy mondjam emiatt vissza a rendelést , vagy g.skill jó memória és úgyse lesz sok év használat után se problémám vele? https://ipon.hu/shop/termek/gskill-8gb-aegis-ddr4-3000mhz-cl16-f43000c16s8gisb/1561149, erről van szó, ebből rendeltem 2-őt.
Előre is köszönöm a válaszotokat.
-
pilu85
őstag
Hello. Turbado val való gariztatásnál vki tapasztalat?
-
volandy
senior tag
Sziasztok!
PartNero Gsm boltról van valakinek infója? Vásárolt tőlük valaki?
Tavaly még írtak róluk a feketelista vagy rossz boltok között. Idén már nem találtam semmit.
Árukeresőn sem találtam őket. -
zsoltip
őstag
Sziasztok Fórumtársak!
Egy 2016 évben, az XXL GSM Budapest, Oktogonnál található üzletében vásároltam egy laptopot. 2019 évig garis (gyártói).
Sok szervizeltetés után a készülék cseréjét szerettem volna kérni (5 alaplap csere, és szinte teljesen gép csere, 4 billentyűzet csere...). Az XXL elhajtott. Ők beza' nem tudnak segíteni. A gyártó beazonosította a készüléket, kiderült, hogy valami UK import. Gyártó UK részlege nem tud segíteni, mert másik országban vagyok.
Végül 1 hónapig küzdöttem a gyártóval, akik, üzleti lapos révén, visszavették tőlem, az XXL-es számlámon szereplő áron.
Az XXL GSM részéről, az üzemeletető (Adaptech Mobil Kft.) olyan hangnemben beszélt velem, amit még a legalja kocsmában sem hallani szinte.
A nevezett személy:
Slukk Péter
Üzletvezető/ Shop Manager
Mobile: -
Mail: slukkpeter@xxlgsm.hu
Web: www.xxlgsm.huNos, próbáltam megkérdezni, higgadtan, és türelmesen, hogy mi ez a hangnem, mivel érdemli ezt egy vásárló, majd vélhetően le is tiltotta a számomat.
A Fogyasztóvédelem ott akadt el jelenleg, hogy 3-szori levélküldésre siekrült megnyitnia, az általam továbbított, Slukk Pétertől származó PDF anyagot (mikor már csak szöveg nélkül továbbítottam nekik, és telefonon diktáltam, mit csináljon, mikor, hogy meg tudja nyitni a félkegyelmű) Tehát velük nincs kisegítve az ember...
A békéltető testületre még várok.De egyértelműen nem ajánlom a boltot ezek után, amiképpen kommunikál a vezetője.
[ Módosította: Parci ]
-
Spirit
őstag
Igen, az irodaházi dolgozóval tudtam beszélni tegnap is, a pénzügy még mindig nem találja a tranzakciómat annak ellenére, hogy Ő is megerősítette, hogy látja a kivonatomon a tételt és legszívesebben kiküldené személyesen, de a pénzügy rábólintása nélkül semmit sem tehet. Megbeszéltük, hogy törlöm a rendelést, elállok a vásárlási szándéktól, úgy tekintem, hogy a "kifizetett termék nem érkezett meg" és chargeback-el fogom visszakérni a pénzem. Próbált jönni szegény a hivatalos dumával,hogy ha elállok, akkor 14 napjuk van visszautalni az összeget, de arra a felvetésemre, hogy "mit akarnak visszaküldeni, ha épp az a probléma, hogy nem találják a pénzt?" nagyon nagy lett a csend. Szóval abban maradtunk, hogy mindent sztornózunk, a bankomnál el is indítottam az ügyletet. A pénz 100%, hogy vissza fog jönni, más kérdés, hogy a cégnek 60 napja van ez ellen kifogást emelni utána. Mondjuk fogalmam sincs milyen indoklással tudnának védekezni.
Megkoronázva a napot az ügyintézés után bementem a városba és megvettem az órákat, mert ugye már mindenhol van raktáron.
És mint minden rendes filmsorozat végén:
"folytatjuk..." -
-
inf3rno
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #2537 üzenetére
Azért ez kemény, hogy bepróbálkoztak másik méretűvel.
-
válasz
MasterDeeJay #2536 üzenetére
Hát írtak hogy nincs raktáron több...
-
Emag:
Rendeltem 4db 4 évszakos gumit a kocsira, jó áron volt (szept 12-én). Egy helyi mol kútra kértem a kiszállítást mert asszony van csak otthon és nem cipeltetnék vele gumikat az emeletre. Egy hétre rá írnak emailt hogy nem fér be a mol kútnál lévő tárolóba...Jó semmi gond kérem akkor munkahelyre majd elpakolgatom. 5 napra rá jön a futár. Hát még jó hogy nem volt becsomagolva mert valami igen észlény a 4db-ből kettő egyel kisebb méretű volt azaz 14"-os nem 15". Még jó hogy megnéztem és nem munkatárs vette át. Nem vettem át a futártól és kértem hogy vigye vissza. Meg írtam egy emailt hogy továbbra is szeretném a 4 gumit de a kért egyforma méretben.
Most várom mit írnak. -
#24845312
törölt tag
Az mennyire lehet szabályos, hogy az Edigital 4-szer annyiért szállít vissza egy terméket a 14 napos elállás keretében, mint amennyiért kiszállították?
Kb 3ezer Ft-ért szállították ki, majd a visszaszállításért 12700 Ft-ot kértek, mely a termék vételárából kerül(t) levonásra. -
Spirit
őstag
-
Spirit
őstag
Folytathatom?
Igen, tényleg felhívott aki ígérte és mai, külön kézbesítést ígért a termékekre. Délután 4-kor kaptam egy levelet, mely szerint még sem adták ma fel, mert a pénzügy nem találja a banki tranzakciómat. Elküldtem a bizonyítékot.
Amennyiben holnap nem a futár csengetésére kelek, már megyek is a bankomhoz. -
merqree
őstag
Szia,
Az ÁSZF szerint jó helyen jártál pedig:
Szolgáltató Adatai:• Név: Bravotel Üzletházak Kft.
• Székhely és levelezési cím: 1204 Budapest, Szent Erzsébet tér 1-2.
• Ügyfélszolgálataink:
o Allee Samsung Experience Store (1113 Budapest, Október 23. utca 6-10.)o Pólus Samsung Experience Store (1152 Budapest, Szentmihályi út 131.)
o EUROPARK Samsung Experience Store (1191 Budapest, Üllői út 201.)
• Telefonszáma: +36 (1) 599 9787
• Email cím: info@sestore.hu
• Cégjegyzékszám: Cg. 01 09 197786
• Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
• Adószám: 25066887-2-43Szóval üsd a vasat.
Amit még megtehetsz, hogy jelzed a bankodnak, hogy nem kaptad meg a megrendelt terméket. Ekkor ugyan egy hosszabb hizavona kezdődik, de visszakaphatod a pénzedet. (igaz, rajtad van a bizonyítási teher, hogy nem vetted át)
-
Spirit
őstag
Sziasztok!
Nem hiszem, hogy összeszedett lesz a hozzászólás, mert mindjárt felrobbanok.
Szeptember 14-én előrendeltem az sestore.hu-ról 2 galaxy watch-ot abban a hitben, hogy a Samsung Experience talán nem bontott terméket fog küldeni és az elsők között kaphatom meg őket. Elkövettem azt a hibát, hogy online, bankkártyával fizettem ki az előrendeléskor. A rendelés után kaptam egy e-mail-t, amiben tisztán látszott minden, várható kézbesítés 24-e.A dátumhoz közeledve ellenőrizni akartam a rendelés állapotát, de a honlapon ha bejelentkezek, még adatlapom sincs, nem látni semmit. Mivel gyakorlatilag már a sarki zöldségesnél is kapható raktárról, gondoltam dobok egy telefont vagy e-mail-t, hogy mégis hol tart a dolog. Második döbbenet: a honlapon kapcsolattartás alatt csak a 4 mintabolt telefonszáma található.
Felhívtam találomra egyet, ahol azt mondták, hogy a boltok más leányvállalat alá tartoznak, nincs rálátásuk a webshopos rendelésekre. Mondom csodás, akkor kit kell ezügyben keresni? Mély kuss. a következő boltban már kedvesebbek voltak, kérték, hogy írjak nekik e-mailt és továbbítják az illetékeseknek. Meg is jött a válasz...a bolttól, hogy ez nem rájuk tartozik, írjak az info@sestore.hu-ra. Ez is megtörtént, válasz 4 napja nem jött. De most jön a lényeg:Ma reggel beállított a futár azzal, hogy utánvétes csomagot hozott. Természetesen nem vettem át, ő meg ingyen nem adta ide nyilván és megkért, hogy hívjam fel(f*sza, kit?) a webshopot, akik telefonáljanak a futárszolgálatnak, hogy átadható és ő szívesen visszajön délután vele.
Hosszú keresgélés után rátaláltam egy telefonszámra egy másik honlapon, ami a Bravotel cég elérhetősége(webshop üzemeltetője). Egy segítőkésznek tűnő hölgy (nem ügyfélszolgálatos) elment megtudakolni mit lehet tenni ezügyben, kiderült ki intézte a rendelést, de ő ma nincs bennt, csak holnap, fel fog engem hívni.Aha, persze.
Egyelőre még nem tudom mit csináljak, de úgy gondolom, hogy mindenképpen ebbe a topicba való a történet.
Az sestore.hu -t messziről kerüljétek el!
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2526 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy van valami időkorlát, talán 1 hét, passz. Abban igazad van, hogy jóval egyszerűbb, ha visszakéred a pénzed. Egyébként nekem már volt ilyen, hogy amikor bejelentettem, már aznap elküldték futárral, és néhány napon belül itt volt az új. Ez mondjuk valszeg kivételes eset. Sok mai bolt nem tart raktárkészletet, aztán újra meg kell rendelniük a nagykertől, amitől heti 1x vagy 2x hozzák csak el, szóval 1 hét simán benne van a pakliban.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2525 üzenetére
Nyilván mindenkinek más és más megoldás felel meg.
Én azért szoktam visszakérni a pénzt a fenti módon, mert az meg van néhány nap leforgása alatt, ezzel szemben egy csere garantáltan tovább tartana, mire becsomagolják, mire kiküldik, aztán lehet, hogy nincs is nekik, több hét mire beszerzik, stb. Az árak meg folyamatosan változnak, jártam már úgy, hogy egyik nap 85ezer Ft volt a legolcsóbb helyen egy videokártya, másnaptól másik helyen már csak 75ezer Ft volt ugyanaz (és azóta is annyi).
Ha a 3 napos cseregarancia, nem csak arra vonatkozna, hogy én 3 napon belül bejelenthetem ezen igényemet, hanem tartalmazná azt is, hogy 3 napon belül köteles cserélni is (postára adni) az eladó, az úgy már mindjárt másabb lenne, de mivel akár hetekig is eltarthat, mire a csereterméket beszerzik/kiküldik, stb., így én köszönöm, de ezt a hercehurcát ki szoktam inkább hagyni, és a gyorsabb, egyszerűbb megoldást szoktam választani (pénz vissza).Személyes vásárlásnál biztos jobb a helyzet, mert ott helyben kicserélik ha van nekik, de én semmit sem vásárolok személyesen, mert itt Győrben alap a másfélszeres ár a boltokban a webshopokhoz képest, tehát nálam csak a csomagküldéses vásárlás jöhet szóba.
Tavaly, amikor a memóriák brutálisan megindultak fölfele, volt rá példa, hogy megpróbáltam kivárni a cseretermék megérkezését (+beszerzését), de a vége úgyis az lett, hogy több hét várakozás után a pénzemet adták inkább vissza, mert már nem érte volna meg nekik a beszerzett terméket a régi, olcsóbb áron oda adni. Hozzáteszem előtte is kapásból a pénz visszafizetését ajánlották, de mivel jó áron volt a szóban forgó termék, én megpróbáltam kivárni a cserét, de persze feleslegesen.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2524 üzenetére
Miért kérném vissza a pénzt, ha egyébként jó az adott model, csak selejtet adott a cég? Sokan szórakoztak azzal, hogy forgatják a selejtet a vevők között, mindegyiknek kiküldik ugyanazt, aztán váratják őket hónapokat. Valszeg olyasmi lehetett a dologban, hogy nem volt raktáron az adott termék, esetleg bepróbálkoztak, hogy hátha benyeli a fogyasztó garanciálisan és kivárja az idejét, vagy talán észre sem veszi a hibát. Pár éve került be a köztudatba, mióta volt pár per belőle, hogy ezt így nem lehet, és kötelező a csere ebben az esetben, pedig már 15 éve benne van a törvényben. Nekem konkrétan hibás monitort küldtek, ami jóval meghaladja értékben a 10k-t, és általában ritka az, amikor olcsóbb dolgokat vásárolok újan, egy táp 30k, egy cpu 50k, egy alaplap 30k, memória 40k, ház 30k, még egy vinyó is 12k legalább...
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2523 üzenetére
A 3 napos cseregarancia esetén csak a csere a kötelező, a pénzt nem kérheted vissza. Esetleg ha a bolt nem tudja cserélni, ez esetben ők felajánlhatják neked a pénz visszafizetését is. (Ráadásul ez a 3 napos cseregarancia csak 10ezer Ft fölötti tartós fogyasztási cikkek esetében él, ha hibás a termék.)
Ezzel szemben én mivel neten keresztül szoktam rendelni, ezért én a 14 napos elállási jogommal szoktam élni (Emagnál ráadásul ez 30 nap), mert ez esetben mindenképp a pénzem kapom vissza. (Ez amúgy alkalmazható hibás és hibátlan termék esetében is, értékhatártól függetlenül.)
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2520 üzenetére
"Én csomagküldéssel szoktam vásárolni, de ha eleve hibás terméket kaptam valahonnan, akkor én mindig vissza szoktam inkább kérni az árát, nem szoktam garanciáztatni küldeni." - Eleve hibás terméknél ha 3 napon belül meghibásodik, akkor kötelező a csere vagy a pénz visszafizetés, nem garizhatnak meg várathatnak hónapokat. Most már lehet, hogy nem 3 nap van, még 5 éve annyi volt. Iponnal volt ilyen ügyem, aztán a végén elállás lett a dologból, és levonták a visszakapott pénzből a vissza futárt, ami 3-5k közötti összeg volt. Azóta is felcsesz.
Fel is jelentettem őket, hogy náluk nem működik a csere és hogy 2-3 hónap mire felszólítással fizetnek, de a fogyasztóvédelem le se sz*ta. Nagyjából ennyit érnek, jobb óvatosnak lenni, hogy honnan vásárolsz, mert ha bukta van, akkor szinte biztosan elúszik a pénzed, és senki nem véd meg...
-
-
#24845312
törölt tag
Én csomagküldéssel szoktam vásárolni, de ha eleve hibás terméket kaptam valahonnan, akkor én mindig vissza szoktam inkább kérni az árát, nem szoktam garanciáztatni küldeni. Emag esetében ha ők megkapták a terméket, azaz visszajeleztek nekem, akkor onnantól kezdve pár napon belül már a számlámon is volt a pénz mindig. Ilyen gyorsasággal soha sehol nem találkoztam még, semelyik másik webshop esetében sem.
Ha viszont egy termék már nálam romlott el, azaz garanciáztatni küldtem, akkor e téren is nálam az Emag szokott a leggyorsabb lenni, mert amint megkapták a terméket, volt, hogy már aznap jelezték, de legkésőbb 1-2 nap múlva, hogy ki tudják-e cserélni vagy pedig visszaadják az árát. (Utalványt én nem szoktam kérni, nekem vagy cseréljék ki, vagy adják vissza az árát.)
A többi webshop esetében sajnos nem pár nap szokott eltelni, hanem hetek, de sokszor akár 1 egész hónap is, mire lett valami az egészből. -
Üdv!
Emagnál rendeltem egy terméket, mely nem működött.
Bejelentettem hogy hibás, és kértem a garanciális cserét.
Közölték, hogy kapok egy vásárlási kupont ugyanabban értékben mint amennyiért vettem a terméket és hogy vegyem meg a kuponból újra. (ha most több az ára mint amikor vettem, jelezzem.)
Múlt héten szerdán elvitték az eszközt, és ma kaptam értesítést, hogy megkezdődik a visszaküldés feltételeinek ellenőrzése.
Ez kb. meddig szokott tartani?
A hétvégén már szeretném használni az új terméket, de erre egyre kisebb az esély. -
Gaaabeeesz
senior tag
Sziasztok!
SelectProducs webshop
[link]
Mond valakinek valamit? Vélemények? Értékelések alapján csak a késést láttam felróni. -
inf3rno
nagyúr
Alzával gariztattam most Logitech egeret. Típushiba a Logitech néhány gamer egerénél, hogy elromlik a görgő szenzora. Olyan 1 hét alatt meg is jött az új egér, működik, és nekem tiszta újnak, nem felújítottnak tűnik. Elemeket is kaptam hozzá. Gondolom azért ez a gördülékenység inkább a Logitech, mint az Alza érdeme, legalábbis sokaknak van negatív véleménye róluk.
-
vjacintka
tag
Sziasztok, ti melyik boltot ajánlanátok, ahol mondjuk ti is megvennétek egy konzolt. Alapvetően konzolvilág lenne a nyerő, de itt-ott egy bő 10-essel olcsóbb...
Amiket találtam és árban is jók:
digitszalon
konzolbirodalom
gamertech
ipon
supergamer -
tknof1871
őstag
Köszönöm! Kicsit parázok. Ezekben a kis webáruházakban, amiknek talán Budapesten sincs boltja, olcsóbbak a hardverek. Sose vettem drága hardvert így. ebankon keresztül előre utalva a vételárat a folyószámlámról a webáruház számlájára, a csomagot meg Pick Pack Ponton vagy Posta Ponton átvéve.
-
tknof1871
őstag
Üdv! Ha webáruházból, a sok közül, rendelek (pl. HDD-t) akkor PostaPont-ra vagy Pick Pack Pont-ra érkezik. Ezt ott ki kell bontani valaki előtt? Azért, hogy tényleg az van benne amit rendeltem. A PostaPont az benzinkúton is lehet, 0-24 lehet kivenni szekrényből. SMS-be jön a kód. Akkor ott lehet nincs is senki. Fel kell venni videóra ahogy otthon kibontom a csomagolásból és ha valami gond van akkor a videó bizonyíték amit elfogadnak?
-
Testa
csendes tag
Sziasztok!
Az alacsonyarak.hu-ról esetleg van valakinek tapasztalata? Használt műszaki cikkekkel foglalkoznak (csak samsungokkal ahogy látom) és egy ideje nézegetem a felkerülő termékeket, folyamatos rotáció van, de sehol semmilyen visszajelzést nem találtam róluk a neten, hátha itt valakinek már volt velük dolga. Köszönöm!
-
inf3rno
nagyúr
válasz
tknof1871 #2506 üzenetére
Elvileg árukeresőnél alapból kizárják a csalókat, vagy csak minimális ideig vannak fent. Olyat érdemes nézni, aminek jó az értékelése és sok értékelést kapott már. Igy is érdemes megnézni, hogy az értékelések közül a nagyon negatívaknál mit írnak, mert ha rendre ugyanazt, akkor valószínű, hogy a dolog az üzletpolitika része és nem csak egyedi eset.
-
tknof1871
őstag
Üdv! arukereso.hu-n hogyan kell válogatni a boltok között, hogy kiszűrjük a rossz boltokat? Valamire rákeresünk, Szűrés: [ezt kipipáljuk] Megbízható Bolt. Ennyi? Vagy van még valami amit érdemes ellenőrizni?
-
pyxystyx
tag
Sziasztok!
A premium.xl nevű webshoppal volt már valakinek dolga?
Érdekes, hogy nem lehet utánvétes fizetést választani.
A Facebookjukon is csak 5*- os értékelések vannak (gondolom a többit törlik.).
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2500 üzenetére
A bolti garancián felül igen, van még pluszban gyártói élettartam garancia is. Viszont ha a bolt vállal rá 3 év garanciát a saját honlapjuk szerint, akkor abban a 3 évben én még nem fogom külföldre küldözgetni a gyártóhoz, hanem visszaviszem a boltba, és majd ők intézik a többit. Szerencsére ezzel eddig még nem is volt problémám sehol.
Olyan persze volt, hogy a korábban vett RAM-ot nem cserélték ki (mivel időközben a duplájára drágult), hanem csak visszaadták a vásárláskori árát, viszont ezt már 1-2 évtizede is így csinálta az összes számtech bolt. Az már más kérdés, hogy ez szabályos-e vagy sem, mindenesetre érthető. (Ilyen esetben mondjuk tényleg érdemesebb akkor már a gyártónál próbálkozni garanciaügyben.) -
#24845312
törölt tag
Valahogy így, igen. Nyíltan egy az egyben nem mondta ki (írta le), csak utalt rá, hogy a kollégája biztosan nem vette ki a csomagból, kihangsúlyozva, hogy ő benne maximálisan meg is bízik.
Hozzáteszem a csomag hozzám sértetlenül érkezett meg, tehát a postás sem vehette ki. Ráadásul mint kiderült, a videokártya dobozára kellett volna hogy felragasszák a kódot, amin még csak a nyoma sem volt meg!
De mint írtam, én mindenről video- és képfelvételt készítek (rákényszerültem), így miután többszöri sikertelen levélváltásunk volt, és a fentiek alapján még én voltam gyakorlatilag lopással vádolva, csak ezután küldtem el a képeket zárásképpen. A játék kódját is csak ezután kaptam meg mindenféle bocsánatkérés vagy szöveges válasz nélkül.
Hozzáteszem több topicban is olvastam, hogy az aqua szereti "elfelejteni" a videokártyák mellé járó ajándék játékkódok kiküldését.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Fotók, videók mobillal
- Megújult a PROHARDVER!
- Diablo IV
- Milyen videókártyát?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fűnyíró topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Már több mint 4 millió játékos
- További aktív témák...
- BENQ ScreenBar Plus Computer Monitor Light
- Kedvező ár! Lenovo E460 laptop (14/i5-G6/8GB/128SSD)
- Kedvező ár! Lenovo Thinkpad E580 laptop (15,6FHD/I5-G7/8GB/128SSD/Magyar)
- Gyári ergonomikus monitor karral 31,5" 4K UHD HDR10 monitor 32UN880-B
- Kedvező ár! Lenovo X1 Yoga laptop-tablet (14FHD/I7-G7/16GB/256SSD) + ceruza
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Intel Processzorok sok db : Xeon E5-1620V3, Pentium G4400T, i3 6100, i3-4130, i3-2140T
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest