Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
addikt
Üdv a "legfaszább bolt az alza, csak is tőlük..." c. klubban.
Nekem egy 10k Ft-ba kerülö szendvicssütő érkezett ripityára törve (doboz sértetlen), egy hónapig ment a szarakodás, a kibontós videó és a fényképek, meg az azonnali jelentés ellenére. A fogyasztóvédelem+jogsértéses levél volt az utolsó, utána azonnal küldték a cserét, addig meg hárítottak, meg össze-vissza beszéltek. Az utolsó levélig 6 korábbi, meg 4 telefon ment el.
Ja, és mindent egy buborékos borítékban küldenek, mindent IS. Ventiket, egyéb törékeny dolgokat simán bevágják. Ennyit az igényes csomagolásról.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Vale_46 #3460 üzenetére
Közben megnéztem, van székhely (ami nem jelent semmit igazából), meg ászf, ami kitér a kötelező dolgokra. De így, hogy léteznek és átvehetted a dolgokat, lehet bejátszok egy rendelést, utánvéttel. Gariztatásra remélhetőleg nem kerül sor, vagy ha igen, nem lesz sz@rakodás
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Üdv! Ez a bolt legális? Szoktam tudni, de most nem teljesen vagyok képben, érdekelne a véleményetek!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz loncsika #3456 üzenetére
A kolléga vízállló telefonokat emlegetett kontra "matrica féleség, ami sajnos a fürdőszoba pára és a kinti levegő magas nedvességtartalma esetén is elszíneződhet". Ez nekem ellentmondás. Amit meg a szólgáltató mondott, miszerint "Ezért érdemes rá kötni külön biztosítást a beázás ellen", az pedig szimpla lehúzás. Lósz@r.
Volt itt ilyen sztori (vagy a garisban,nem emlékszem pontosan) ahol a szerviz ugyanezt próbálta eljátszani: behalt a telefon, visszadobták beázásra hivatkozva, de aki beküldte, részletesen lefotózta a kérdéses részt (is), tehát egyértelműen bizonyítnai tudta, hogy NEM nála ázott be. A szervizt lecseszték, kapott új telefont a márkaképviselettől (huawei, asszem). De kötve hiszem, bármi következmény lett a szervizre nézve....[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz lafaty80 #3354 üzenetére
Media markt próbálkozott ezzel: személyes átvétel, netes rendelés. 2 alkalom volt, az elsőt megkérdeztem, azt mondták okés, jogszabály alapján is. Visszavittem, visszavették. Második vásárlás, netes rendelés, nem kérdeztem előtte, mikor átvettem, akkor kérdeztem rá, kasszás hátraszólt "józsinak": "hé, ilyenkor oké?-nem" mondom neki erre, hogy reméljük nem lesz rá szükség, mert jogilag rohadtul tévednek...
Szóval: az átvétel módja lényegtelen, távol lévők között a szerződés megkötöttnek minősül, ha a termékről értesítést küldenek, hogy átvehető. Pont. Ebben az esetben pedig játszik a 14 nap, ha tetszik, ha nem.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz boogie84 #3347 üzenetére
Ja, haver is úgy kapta, hogy az aio-ra úgy szerelték felé a ventit, hogy beleért a radiba, és kerregett. Ennyit a tesztelésről...Más boltnál is olvastam itt (asszem ipon), hogy el sem indult a "tesztelt" gép.
Úgyhogy én az összerakást hanyagolnám a mai észkombájnokkal, akik amúgy is sz@rnak mindenre, "hé Józsi, kész vagy már, mennék cigizni? -Jaja, mehetünk! Bekapcsoltad? Nem, biztos jó, meg amúgy a paraszt úgy sem ért hozzá..." valahogy így képzelem el.
Potrien Rakd össze magadnak, jó móka, megtanulod, van sok leírás, meg aránylag könnyű is.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz #24845312 #3309 üzenetére
Szegény....
Micsoda véletlen, hogy pont ez a két szartenger egyesült...
Eshop24 pedig szerintem az a kategória, hogy épp sikerül-e szürkén behozni, vagy nem, mert azok az árak a többi mellett vagy haszon nélküliek, vagy áfacsaltak, vagy mindkettő.
Kitartást a várakozáshoz, az enyém ehhez képest semmi (bár attól még felkúr), de az a tény, ahogy az itthoni webshopok TÖBBSÉGE hozzááll a vásárlóhoz, kritikán aluli, amazon pl olyan elnézéstkérő levelet küldött magától, mikor tévedésből rendeltnek mutatta a gpu-t, majd nem küldte ki (előrendelés volt, bányászláz, akkor kellett volan fizetni, ha megjön), hogy komolyna éreztem, hogy sajnálják. Edigi válasza pl annyi volt, hogy "logisztikai problémák előfordulhatnak", ja rendelhető, 2-5 nappal, csomagolni és feladni meg nem sikerül 24 óra alatt. Ez van, itthon az emberek többsége szarik bele, a munkaadójuknak így is dől a lé, mit törjék magukat. Az is jellemző, hogy azok a boltok is 4,5 átllagosak, akiknél rendszeresen problémás a garanciális ügyintézés, szállítási idő, ügyfelekkel való bánásmód, kommunikáció. Mert a többség rendel, aztán nyomja is az 5-öst, viszont az az 1%, akinek elromlik a cucca, és ír, keveset nyom a latban. Ezért kell mindig a legrosszabb véleményeket alapul venni, mert pl ha mind garis ügyintézéssel kapcsolatos, lehet tudni, hogy nálunk is az lesz, ha arra kerülkne sor.
Pl a rendelésem most ezt mutatja: [kép]
(#3310) inf3rno Az utánvéttel az a baj, hogy akkor is beleszarhatnak, feláras, futároknál szinte SOSINCS kártyás fizetési lehetőség, automatánál okés, de kb ugyanakkora eséllyel szarják le. Nekem az a tapaszztalatom, ha előre kifizetem, valamivel több a hajlandóság, de a legaljának tökmindegy.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
No álljon itt egy újabb szösszenet az Extreme Digital nevű foskazalról.
Még múlt héten, azaz október 5-én rendeltem egy egyenes csiszolót postával együtt 11880 Ft-ért, kifizettem előre. Raktáron lévő termék, csomagautomatába 5 munkanap. Oké, legjobb esetben péntek, gondoltam én, hülye. SEMMI nem érkezett az automata értesítőn és a fizetési bizonylaton kívül. Szerdán telefonáltam, miután nagy-nehezen megtaláltam a számukat (jól el van dugva). Ügyintéző félszegen tájékoztat, hogy "őőő izé, csomagolás alatt lesz hamarosan valószínű, péntekre, vagy hétfőre megkapom". Majd megjött a levél az adatokkal, várható szállítás október 12, majd odaírták még, hogy sajnos a választott átvételi mód szerinti raktárban nem található a termék, október 14-én szállítják át. Nosza, írtam nekik a weblapjukon keresztül, igazoltam, hogy 2-5 munkanapos szállítás, RAKTÁRON lévő termék (végig az volt, 4-5 napos határidőkkel rendelhető). Valami sablon szar jött, majd amit arra írtam, arra már semmit nem reagáltak (ahogy a további, nem túl szívélyes levelekre sem). Majd 14-én délelőtt jött az értesítő, hogy csomagolás alatt, "amilyen hamar lehet, feladják". Ezt ma sikerült nekik, 16 óra körül. Kíváncsi vagyok, hogy holnap ideér-e a csomagautomatába. Kár, hogy hétfőtől csütörtökig bármelyik nap át tudtam volna venni a munkahelyem mellett, de holnap máshol dolgozom, így kerülő, ha véletlenül sikerül.
Úgyhogy nem tudom, mi volt velem, hogy tőlük rendeltem (pedig tudtam, hogy szarok), de gondoltam, a raktáron lévő cucc feladása nem nagy kaland előre fizetve, egy ilyen már volt, igaz, házhoz, a csodás royal futárral.
Hát tévedtem. A vicc az, hogy az összes levelükben október 12 volt a várható szállítás. A maiban is.
Ezentúl kerülöm őket, mint a tüzet, az ügyfélszolgálatuk egy kalap szar, az email címüket nem is teszik közzé, nem reagálnak, a saját dátumaikat sem tartják tiszteletben, hazug, aljas szarrágó banda. Remélem NEM lesz garanciális ügyintézés, de ha véletlenül igen, és szarakodnak, minden létező módon visszatámadok, és a büntetésig viszem a dolgot, ha lesz rá lehetőségem. Komolyan, ilyen hosszú szállítási időbe még SEMMI nem telt itthon, de Európából sem, sőt, Kínából is kaptam már meg csomagot előbb...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3303 üzenetére
"Mi az, hogy fenyegetik a vásárlót?" ezt az egyet láttam, feltételezem költői volt. Mindegy, én kiszálltam, írj nekik, és majd írd meg a választ, komolyan (tényleg) érdekel, mi a válaszuk a kifogásaidra. Amúgy tudomásom szerint a jogszabály a 14 fölött nem szabályoz, tehát elég az általános jogszabályokhoz tartani magukat.
Részemről ennyi.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3300 üzenetére
Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést? Értem, amit írsz, de nyilván nem emberölést kötnek ki, csak hogy pl nem küldheted vissza a cuccot indoklás nélkül, vagy csomagolás nélkül, vagy többször egymás után újrarendelve (kvázi havonta), vagy mittudomén. Vagy ezek szerint aki vállal +16 napot, annak be kéne vállalnia mindent, amit a 14 nap rögzít, önként, és köteles viselni azt is, ha Józsi havonta rendeli az ütvefúrót, amit mindig visszaküld, vagy klári a hajszárítót, esetleg Béla az ipari robotgépet alkalmanként, mikor valaki ballag a 100 fős családban és felcsap cukrásznak? Nem hinném, én ius kikötném, hogy az ÁSZF tartalmazza a vonatkozó feltételeket az aktuális jogszabályokkal összhangban, de nem vállalnék olya,t hogy 30 napon belül korlátlan alkalommal visszaküldheti, mondjuk többször egymás után, mert ahogy az emag írja, felmerülhet a gyanú, hogy esetleg valaki életvitel szerűen használja a terméket, nem csak "kipróbálja", ezzel kvázi kárt okoz a boltnak, mikor visszaküldni.
Szerintem.
De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3298 üzenetére
Még egyszer: a 14 napot jogszabály rögzíti, a 30 napot (tehát a +16 napot) pedig az emag szabályzata, erre vonatkozik a tőled idézett rész: "amennyiben a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatással történő visszaélést észlel, vagy alapos gyanú merül fel a 30 napos termék-visszaküldéssel való visszaélést illetően "
Írhatnak akármit, a 14 nap törvény, aszerint kell eljárniuk, ha nem, akkor jöhet a szokásos kérés/fenyegetés (általában ez elég), vagy a hivatalos szervek, és sok-sok türelem. A 30 napra viszont igenis olyan feltételt szabnak meg, amit akarnak, és általában az összes webshop él és visszaél ezzel, aki csinálja, csak az emberek nem olvassák el az ászf vonatkozó részét, csak kipipálják, és kész is...
Mellesleg azért írták oda, mert sok f@sz megveszi a cuccot,. egy hónapig használja, majd visszaküldi valami szar indokkal. Mert sokan csinálják ezt.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
-
chopin42
addikt
válasz inf3rno #3140 üzenetére
Óóó, őket is befenyítettem, hogy amennyiben nem történik semmi, nem állok meg, és törődöm bele. Az utolsó saját szabályaikkal alátámasztott, jogszabályokkal megtűzdelt levél bizonyító erejű lett volna bármelyik bíróságon, főleg, hogy mindent dokumentáltam, az egész ügy alatt.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Ezt csak úgy belinkelem ide, nem feltétlen általános, de 10 rendelés után futottam bele ebbe...
Hogy fogok-e még rendelni? Elképzelhető, de még ennél is jobban fogok figyelni, remélem ők sem felejtenek el...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz smallmer #2973 üzenetére
Pcx-el és oázissal van tapasztalatom. Pcx-nél szerintem a kiírt 60 hó rendelésnél már 12+48-lesz, ami annyit takar, hogy jótállás szerűen 1 évig garizzák, utána megy a gyártónak. Óázisból most rendeltem,egy intel 660p-t, ott a kiírt 60 hó rendelésnél és a számlán/garijegyen is így szerepel. Ettől függetlenül mindkét bolt gyors és preciz a kiszállításnál. Ebből a kettőből amúgy választhatsz szerintem ár/szimpátia alapján. Extreme digitalt kerüld mint a pestist, bestmarktról meg nem tudok sokat.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Üdv!
Garancia, fogyasztóvédelem topikon kívül ide is beírom ,hátha valaki okul, vagy segít:
Valaki igazolná nekem, hogy ez a "webáruház" nem jogszerű?
Babymama.hu
Miért kérdezem:
szállítás,"pénzvisszatérítés". Sehol egy rendes székhely, cégadat, elállásról való tájékoztatás, nevetségesek a határidők, stb...utánvét nincs, csak bankkártya előre.
Telefonos ügyfélszolgálat NINCS (legalábbis nem találtam sehol), emailre automata reakció jön válaszként, melyben egy link egy facebookos chatbothoz irányít. Itt automatikus válaszok vannak, emberrel nem tudsz beszélni.
A gondom az, hogy sajnos innen rendeltünk (a körülményeket nem részletezem, nem volt lehetőségem utánanézni). A vásárlásról elektronikus számla nem jött, csak egy rendelésszám. Mint kiderült a bottal való csevegésből, a termékek KÍNÁBÓL jönnek. Tehát egy sima alis/bangoodos/stb oldalról berendelik a te címedre, ennyit tesznek, csak ugye saját haszonnal. Felteszem áfacsalók is. Elállni már nincs lehetőségem, mert "úton van": 15 napja rendeltük, most jött először adat a 17trackon (ma adták fel, Kínából). 5k mindössze, de sürgős lett volna, nem ilyen 40+napos cucc, meg aliról én is be tudom rendelni, csak 2k, nem 5.
Mik a lehetőségeim? A rendelés törlésére (facebook bot automata válasz) ez jött vissza:
Sajnos a megrendelésed törlésére már nincs lehetőséged, a csomag már szállítás alatt van.
A csomagot megpróbáljuk visszahívni, ha sikerrel járunk 7 napon belül a rendelés összege megérkezik a számládra.
Amennyiben nem járunk sikerrel, a csomagot át kell vennned.
Ha a termékre nincs szükséged, azt bizonyos esetekben elküldheted cégünk székhelyére, viszont a szállítási költséget neked kell állnod.
Baromi mérges vagyok...Mit tehetek? Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz inf3rno #2598 üzenetére
Az alapján, amiket itt meg a garancia-fogyvéd topikban olvasok, könnyebb lenne azt leírni, hol NEM volt gond...
A szállítással kapcsolatos gondokkal,kamu árakkal, pocsék ügyfélszolgálattal, a garanciális kötelezettségek totális mellőzésével mindegyik boltnál lehet ma már találkozni, és ez szomorúSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz deadelon #2558 üzenetére
Majd ha ez is fagyni fog a fos táp miatt, lassú lesz a túlmelegedés miatt, illetve leég az egész, szintén a fos táp miatt, ja...és nem cserélhet semmit, mert bukja a garanciát, na AKKOR mit fog venni?
Az alapprobléma egyébként a Computer imperium és egyéb összerakott fosokat áruló cégek engedélye...
A felhasználó végtelen ostobaságán túl.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Az a baj, hogy ezek akkora boltok, hogy megengedik maguknak az ilyen hozzáállást. Nem tehetnék meg, de teszik ezt azért, mert rengeteg eladásuk van nap mint nap, és a termékek nagy része kihúzza a garanciaidőt. Ha meg elromlik valami, az teszem azt kb 1-2 % az összes eladott termékből, és ennél jóval nagyobb hasznuk meg több vásárlójuk van, tehát leszarják, illetve nem minden vásárló vár 30 napokat a semmiért, feladják, elhiszik hogy ők cseszték el a cuccot.
Ugye akivel nem történik ilyen, az nem húzza le őket, hogy szar az ügyintézés. Most ezt kb kútfőből írtam, de szerintem köze van az igazsághoz.
Bár az is igaz, hogy általában mindig megnézem az értékeléseket (árukereső, google), a legrosszabbal kezdve. Ha ott sok a közös pont (hányadék ügyintézés, garanciális kötelezettségek elmismásolása) akkor másik boltot keresek...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz #24845312 #2469 üzenetére
Nekem mindössze egy szar szürkeimportos vinyót adtak el, bár én voltam a hülye, de egy évnél több garit sehogy sem tudtam rá kicsikarni. Gyárilag 2 év gari volt rá, beszéltem a toshibával, aqua-val,m mindenkivel, végül a toshiba jelezte, hogy sajna mivel nem ők hozták be, csak egy év jótállás, csókolom.
Fogtam, elálltam a vásárlástól, megvettem apróról...olcsóbban, megbízható eladótól.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Riccsiz_h #2467 üzenetére
Ha postán/futárral küldik, sem lehet felbontani (?), illetve talán egyes boltoknál igen, de futárnál/postánál is legalább a csomagolás sértetlenségét illik, és KELL ellenőrizni. Ha bármi kifogásolható, a terméket nem kell átvenni, jegyzőkönyv, stb...és rögzíteni kell a tényt, hogy a hiba előbb megvolt, mint hogy nálad lett volna.
Legalábbis én mindig így járok el, és még nem volt probléma (kopp-kopp).[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz S e t h #2189 üzenetére
Nos igazad van, de azért elég gáz, hogy egyes "üzletek" milyen módon állnak hozzá a garanciához. Meg a vásárlóhoz egyáltalán. Miután fizettél, senki vagy, de ami gázabb, sok helyen előtte is úgy bánnak az emberrel, mint a kutyával. Amennyit olvastam erről, abban mid közös pont: hitegetés, halogatás, várakoztatás, hiba el nem ismerése, letagadás a sajt anyjukat illetően is. Több éve piacon lévő boltoknál is. Az azért elvárható lenne, hogy ártól függetlenül korrekt legyen egy bolt és ne áfacsalással/lopással akciózzon. Tisztelet a kivételnek. Ennyi erővel apróról ugyan ez elmondható: ott is érdemes utánanézni mindennek, mielőtt vásárol az illető, nem előreutalni stb...Mégis sok ember gondolkodás nélkül elutal 100 rugót is akár egy nicknek, aztán meg megy jelenteni a csalót (b.norman, fenyveske, bánaticsalád stb...). De ettől még itt is elmondható, hogy nem csak a vásárló a hibás: az a görény a másik oldalon legalább annyira felelős. Csak itthon ugye sok mindent lehet, ha utánamész a pénzednek, a gatyád/évek rámehetnek.
Összefoglalva: nem a vásárló (legalábbis legtöbbször nem csak) a hibás, a tetű eladók/boltok ugyanúgy tehetnek az egészről, ellenőrző hatóság hiányában nem csoda...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Amikor levelezgettem velük, ott leírtam, én nem figyeltem. Ami a lényeg: megkérdeztem, hogyan kaphatom meg a két év garanciát, mivel nem tudom regisztrálni a cuccot, mert nem fogadja el a szériaszámot. Ezt kaptam válaszul. Igen, én csesztem el, de nem voltak valami készségesek abban, hogy segítsenek. Más is megszívta már velük. Ha ti nem az jó. Remélem más se, csak én jártam így.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Fejlemény: elállok a pics@ba.
Ezt írták: "Merevlemezekre nem tudunk gyártói garancialevelet adni, mert nem a gyártó, hanem a kereskedelmi egység vállalja a garanciát.
A terméket 12 hónap garanciával értékesítjük, ez fel van tüntetve a honlapunkon a termék paramétereinél.
A hatályos kormányrendelet elektronikai termékekre kötelező 12 hónap garanciát ír elő, amelyet meg is adtunk a termékre.
Plusz garanciát nem tudunk vállalni a termékre.
Amennyiben így nem megfelelő Önnek, élhet az elállás jogával."
Aquát ezután messziiről kerülöm, a szürke importos cuccaikkal egyetemben. Én megszívtam, remélem más nem jár így velük.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz chopin42 #2136 üzenetére
Írtam az aquának, hívtam őket, azóta se semmi...Péntekig várok. (Azért boltból rendeltem, hogy ne legyen gond...legközelebb marad az apró)
A Magyar boltok a béka segge alá valók, tisztelet a kivételnek. Itt az ügyfél az utolsó. Addig készségesek, míg vásárolsz, utána kit izgat...Írtam német amazonnak, olyan válaszlevelet küldtek rögtön másnap, hogy elájultam. Konkréten kinyalták a seggem.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
válasz Gaaabeeesz #2134 üzenetére
Jól van...szerintem holnap telefonálok, majd beszerelem. Nem is az a baj, normálisan használnám. De ha másfél év múlva bedöglene (ki tudja), jó lenne, ha cserélhetném, és nem kéne újat venni (tekintve, hogy van egy wd-m, ami 8 éve hibátlan).
@TIT: Üdv a klubban. Az aqua meg ezek szerint oda való, ami vízzel öblít...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Azt vettem volna, de a hdd-s topikban lebeszéltek (mondván ez újabb, hűvösebb, nincs vele gond). Már kezdem kicsit bánni...meg azt is, hogy az aquából rendeltem, mert úgy volt olcsó szállítással együtt (compkerből +1k minimum, de ott legalább 2 év garit kaptam volna, de a fene se gondolta, hogy egy 10k értékeléssel rendelkező boltnál bukok egy év garanciát)...
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Igen, egy év, mivel ebben az országban annyi a kötelező. De eddig mindent be tudtam regisztrálni, ezt nem. Ezért kéne az, hogy mit tudok tenni? Lopott cuccot adnak el, vagy mi a franc, hogy nem lehet regelni? Van papírom, egy éven belül ha elromlik, nem gáz. De egy hdd esetén nem sok egy év, 2 év se, ami a gyári. Mindegy, holnap hívom őket, és érdeklődök...
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Másik topikban írtam le.
Mit kezdjek a bolttal? K ideges vagyok...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Te meg a szezont a fazonnal: a jófogás pont hu-ra hivatkozol (csak hogy nehogy a gonosz spambotok megtalálják azt az oldalt, amit a tv-ben is reklámoznak), majd közlöd, hogy keverem az egyént , és a céget. Legközelebb: leírod a hirdetőt, a problémát normálisan körülírod (esetedben: a jófogással vigyázzatok, mert szerintem a belső emberük lefizethető/falaz/nem jófej stb...), majd megadod az adatokat. Nem elkezded szidni az egyik hirdetőoldalt, amivel (ismétlem) nekem semmi gondom nem volt, kamu emberek (mint írtam) pedig mindenhol előfordulnak. Igen, mindig, mindenhol van egy tapló, aki másokat akar lehúzni. Ennyi. A példámmal (hardverapró) csak annyit szerettem volna érzékeltetni, hogy ott is, ahogy vaterán, jófogáson, ebay-en, akárhol, mindenhol vannak olyan gerinctelen férgek, akik mások spórolt pénzén akarnak kaszálni, és vannak őket segítő jogszabályok is időnként (pl személyiségi jogi törvény, ami téged is véd, bármily meglepő). Erről nem a jófogás tehet. Ha meg igen, ismétlem: írd le normálisan, hivatkozva, tényszerűen. És elkerüljük. Vagy légy körültekintő, és :
-ne utalj előre SOHA
-személyes találkozó/kipróbálásra hivatkozz
-garancia legyen, papírral, lehetőleg bolthoz/megbízható eladóhoz
-vedd észre, ha egy napos regisztráció, irreális ár, túl jó ajánlat, személyes találkozótól vonakodó eladó, barátnője számlaszámát adja meg...sorolhatnám.
a jófogáson is, ahogy a legtöbb normális oldalon jelentheted a csalókat, ha pedig nem oké, fogyasztóvédelem, rendőrség, feljelentés, bizonyítékok. És leírod a sztorit.
Ne vedd személyeskedésnek, nem annak szántam. Ezek tények. Bár biztos te sem arra gondoltál, hogy kijavítasz, amikor leírtad, hogy vigyázzunk az oldallal...
Peace[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
addikt
Tehát akkor senki ne vásároljon megbízható, valós hirdetőktől sem? (Csak azért, mert én már 3 cuccot is eladtam, nem volt semmi gond. Felhívtak, majd megbeszéltünk mindent, személyes találka...a többi már történelem). Vételnél ajánlott mindig körültekintően eljárni. (Ennyi infó alapján amit leírtál, a hardverapró se valami megbízható:0 infós, sokszor kamu hirdetések, privátra nuku válasz...akkor zárják be azt is? Igaz, hogy volt kb 8 vásárlásom és 2 eladásom, 100% elégedettséggel. És ez csak én vagyok)
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla