- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hi!King
őstag
válasz
inf3rno #3944 üzenetére
Nekem pont ezzel a hárommal nem volt sosem gondom, ellenben Emag minősíthetetlen volt mindig is, ha bármi problémám volt, az ügyfélszolgálat lassú volt és nem volt segítőkész, emellett a nagyok közül náluk volt mindig a legtöbb szürkeimportos (értsd: webshop garis) termék). Az összeolvadás óta ennek megfelelően az egykori Edigital üzleteket is kerülöm.
Aquanál eddig csak gyári garis terméket vettem, mert olyat árultak, így fel sem merül, hogy gond esetén oda vigyem.
-
-
-
-
-
BiP
nagyúr
válasz
inf3rno #3916 üzenetére
Senki nem mondta, hogy az önkormányzat üzemelteti.
Csak hogy a csókos vállalkozóknak vannak kapcsolataik az önkormányzatnál, és így meg tudják fúrni a konkurrencia engedélyeit a jó helyekre.
És de, mindenhol a fúrás, a korrupció, az összefonódás megy, ne legyenek illúzióid. -
-
-
abdulka1
őstag
válasz
inf3rno #3892 üzenetére
Nálunk a nagyon fejlődő narancsos járási központban, a Coop ABC konkurenciája, a Coop Szuper, és csak egy zebra választja el őket. Már kisebb tételeknél is elgondolkodom, hogy elkocsikázzak a 15Km-re levő, nem narancsos városba, ahol másik 6 élelmiszer üzletlánc boltjai is jelen vannak. Konkrétan, 16 tekercs wc papír, már annyival drágább itthon, hogy a különbözetből kijön a benzinköltség, amit azon felül vásárolok, azon már spóroltam. Gyalázat, hogy ezek milyen pofátlanul áraznak, de hát ahol a jó keresztény polgármester érdekelt a boltokban, ott mire számíthatunk.
-
-
-
janos666
nagyúr
válasz
inf3rno #3851 üzenetére
Hát ha szigorúan nézzük a boltban dolgozók szemszögéből, akkor te voltál az, aki potenciálisan meg tudtad volna nyújtani a munkaidejüket (talán még 8 után is le kellett volna neked húzgálnia a cuccokat). Jó, persze, te "csak egy" vagy, és "csak egy valami" kellett, de ha berohan még 10-20 ember 19:59-kor, és szédelegnek ~10 percet, vesznek 5-10 cuccot...
Ha igaz, amit mond, hogy "azt hittem bezártam", akkor pedig kicsit "rémült/ideges" is lehetett, hogy elrontott valamit... -
Hegyirabló
veterán
válasz
inf3rno #3790 üzenetére
Én persze más helyzetben vagyok mint egy átlagos civil, hiszen húsz éve választott köztisztviselő vagyok, ismerem a jogszabályokat és a fogyasztóvédelemre kifejezetten ráfeküdtem az utóbbi években, ezért engem nehezen tudnak megvezetni a cégek. De Alza, eMAG, Media Markt, mindegyiknél tudtam érvényesíteni a jogaimat, sokszor még vitatkozni sem kellett emiatt. Nem ugyanezt tapasztalom a kicsikke. Az elállástól mint ördög a tömjéntől, úgy félnek. Viszont az elállás egy olyan jogszabály, amit nem én találtam ki, nekik pedig be kell ezt tartaniuk, akár tetszik nekik, akár nem. Az egyik cég, akivel persze többet nem lesz kapcsolatom, kétszer próbálta eljátszani velem, hogy csak bevizsgálás után adják vissza a pénzemet. Na most az elállási jogszabályban ilyen nincs, egyértelműen fogalmaz, az elállás indoklás nélküli, a pénz a fogyasztónak visszajár, minden más vitás kérdést a PTK rendez. Nagy cégekkel ilyen sosem volt, egymilliós hardver árát adták vissza, a boltban.
Az meg hogy a fogyasztóvédelem nem törődik a nagyokkal, megint csak cáfolható, az Alza eddig másfél milliárdos bírságnál tart, az eMAG négymilliárd felett van, a többieket meg sem néztem. Én inkább azt látom, hogy a KKV-kal kivételezik a fogyasztóvédelem.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
inf3rno #3788 üzenetére
Mondjuk te azt írtad, hogy alapból megbízhatóak, én ezt több vásárlást követően cáfolom, például a leírt történet miatt is.
Mivel két éven keresztül újítgattam a gépemet, próbáltam megtalálni a legideálisabb összeállítást, szinte nincs olyan hardveráruház, amivel ne lett volna dolgom Budapesten. Akartam erről írni egy hosszabbat, csak nem akarok tüzet okozni. Összegezve le tudom írni, hogy a legmegbízhatóbbak a nagyok, akárki-akármit gondol róluk, és még úgy is, hogy sok hibát elkövetnek azok is. Vagyis Alza, eMAG, Ramiris csoport, Media Markt (ott mondjuk hardvert nem nagyon kapsz már, de laptopot pl. igen). Minél kisebb egy webshop, annál nagyobb kókler, annál többet próbál trükközni a jótállással és az elállással, meg az értékesítéssel is.
Ez persze csak az én véleményem.
-
-
válasz
inf3rno #3735 üzenetére
Nincs olyan törvény ami a fejben számolást kötelezővé tenné. Nincs olyan része a GDPR-nak ami tiltaná a nem rögzített adatok ellenőrzését. Tök mindegy mi a logikus számodra, mi lenne a józan ész szerint elvárható stb.
Attól hogy vágysz erre és talán sokan vágyunk rá, a GDPR egy csomó területet nem érint és legfőképp minimális módon foglalkozik a nem személyhez köthető adatok gyűjtésével. Nem is értem mit erőlködik ezen bárki. Az adat ellenőrzése sem tilos, akár azt is mondhatná bármelyik hiper, hogy csak 18 éven felüliek vásárolhatnak nála és az ajtóban a személyid leolvasóba dugásával tudsz bemenni. Ez is legális lenne, ha az olvasó nem gyűjt adatot csak életkort szűr. -
válasz
inf3rno #3733 üzenetére
Nem érted. Joga van hogy kérje az igazolványod és a születési dátumot megnézni. Ezek után ha azt adatbázisba nem rögzíti, hanem egy számológépen műveletet végez rajta, majd nem tárolja, semmi GDP-el ellenkező dolgot nem tesz.
A titokban rögzítős konteót meg hagyjuk már, vagy alusipka is jöhet? -
-
-
Kobe
veterán
válasz
inf3rno #3651 üzenetére
Mai napon nap vegen miutan az utolso emailemben belengettem hogy a fogyvedet is erdekelne miert leptek tul minden letezo hataridot, csodak csodaja, utaltak. Persze ettol meg massziv kesessel, es jar a faxkorbacs nekik.
Azt plane nem ertem ma magyarorszagon hogy mukodhet legitime csak emailes kommunikaciora kepes ceg, ezert elbol bezaratnam oket....Osszehasonlitaskeppen: az NZXT hutomhoz elhagytam 1-2 alkatreszt. Mult het penteken bejelentettem, munkaido vegen a nemet az NZXT-nek a dolgot.
Holnapi napon hozza hazhoz ingyen es bermentve a futar nemetorszagbol sz alkatreszeket...
Lehet ezt igy is, na -
válasz
inf3rno #3617 üzenetére
Idézek: "Csak annyit akarok hallani, hogy igazam van, és tisztességtelen ez az üzletpolitika, vagy hogy nincs igazam, és ez így teljesen oké."
Nincs igazad, részben sem. Fizesd be a büntetést, máskor ne próbálj jogosulatlanul kedvezményt igénybe venni, a PH nem siratófal, diákigazolvány csalóknak sem.
-
-
válasz
inf3rno #3607 üzenetére
Tök mindegy, te csak azért jöttél ide hogy igazat adjanak neked, és azon felbuzdulva szidhasd a MÁV-ot a saját hibád elfogadása helyett. Ráadásul az egész sztori szuper off itt, mert mióta MÁV panasz topik ez? Még annak is több értelme van ha azt írod meg, hogy nem ízlett a Lidl új mákos gubája.
-
BiP
nagyúr
válasz
inf3rno #3601 üzenetére
"de úgy gondoltam,"
Itt szokott hibázni az ember."aztán gondolta, hogy lehúz"
Biztos így volt. Az érvénytelen kedvezménynek semmi köze nem volt ehhez."Ez van, nem vagyok szimpi nekik.
"
3 év alatt utaztál 2x. Szerintem is kiszúrtak maguknak, megjegyezték az arcot, nem vagy szimpi nekik, utaznak rád. Tényleg."szimplán csak geci a cég"
Ezt a szándékosan lehúznak dolgot szerintem tényleg engedd el. Hibáztál, nem ők esküdtek össze ellened. Megvolt a tanulópénz, viselkedj felnőtt módjára. -
BiP
nagyúr
válasz
inf3rno #3599 üzenetére
Kérted, hogy valaki mondja ki, hogy igazad van-e vagy sincs. Ő azt mondta nincs.
És egyébként jogilag valóban nincs.
Másrészről meg ugye mondhatnánk, hogy az egyszeri utazó honnan tudhatná az összes szabályt, megbízik a pénztárosban. De sajnos itt a pénztáros hibázott, béna volt, stb. (szándékosságot én nem feltételezek, és nem is nagyon mennék el ebbe az irányba, szeirntem ezt a részt egyszerűen engedd is el.)
És a felelősség akkor is az utazóé. Ezért nincs igazad igazából. -
válasz
inf3rno #3594 üzenetére
Én azt gondolom érthető az álláspontod, hogy ha a pénztáros nem hívta fel a figyelmed a problémára, akkor milyen jogon büntetnek meg ?
Ellenben a kaller meg simán büntethet, ha nem megfelelő a jegyed, úgyhogy nem nagyon tudsz ugrálniEzt ahhoz tudnám hasonlítani, mikor bemész a NAV-hoz a és beülsz a kis ablakhoz felvilágosítást kérni a hőgyikétől. Mond valamit, amire később amúgy nem tudsz hivatkozni, mert nem számít hivatalás NAV állásfoglalásnak.
Úgyhogy ez is egy róka fogta csuka, mikor ő félreinformál, emiatt később megbüntetnek, majd mossák kezeiket... -
-
válasz
inf3rno #3592 üzenetére
De hogyan bizonyítod, hogy a pénztárnál azt mondták, hogy jó erre a diákigazolványod? Készítettél felvételt?
De még ha bizonyítani tudnád sem ment fel semmi téged a szabályok betartása alól, legfeljebb polgári perben nyerhetnél a pénztáros ellen (nem a MÁV ellen), hogy kárpótoljon.A saját véleményem az, hogy nem direkt vert át a pénztáros, ebből neki semmi előnye nem származna, hanem nem vette észre, hogy a diákod levelezős, vagy pedig csak nem volt tisztában minden szabállyal.
-
-
válasz
inf3rno #3589 üzenetére
Semmi lehúzás nincs. A pénztáros sajnos rosszat adott ki. A jegyvizsgálónak nincs mérlegelése ebben. Rossz jegy, akkor büntetés. Nem szoktak ezzel mindig foglalkozni, de ha belsős jegyellenőr van a vonaton, akkor mindenben szabályszerűen viselkednek, hiszen a munkájuk a tét. Neked meg ragaszkodni kell a pénztárnál, hogy mire vagy jogosult és mire nem.
-
válasz
inf3rno #3586 üzenetére
A levelezős diák emlékeim szerint tényleg nem érvényes ilyen esetekre. De mi értelme a fogyasztóvédelemnek? Hogyan bizonyítod, hogy át akart verni a pénztáros? Szerintem nem is kell diákigazolvány a diákjegy vásárlásához, hiszen vehetsz akár online is, na meg egy szülő veheti a gyermekének is úgy, hogy nincs nála a gyerek igazolványa.
-
kurtz
aktív tag
válasz
inf3rno #3567 üzenetére
Szerencsére valamiért van egy cseh nyelvű komponens listám + a számla fejlécén az alza.cz a.s. szerepel nem az alza.hu kft [bár ők pecsételték] így ha a magyar nem kezd vele semmit akkor megy az EU-s verzióhoz.
+ Az egyenlő bánásmódhoz való jogot baromi komolyan veszik még ídehaza is nemhogy az EU-ban.
A pénzvisszatérítést nekem jóvá kell hagynom, a vevő joga eldönteni a rendezés módját csak akkor kerülhet sor visszatérítésre ha a javítás, pótlás, csere nem volt megoldható [kísérletet kell rá tenni, vagy javíthatatlannak kell jelölni]. Ebben az esetben viszont ugye a piaci ár emelkedése miatt engem ér aránytalan kár ami meg felveti a GVH esetleges érintettségét akik ugye már folytattak eljárást az Alza ellen úgyhogy biztos nagyra értékelnék ha megtudnák, hogy MSRP-nek hazudják azt amennyiért ők árulták a gépet, vagy hogy "8 magos intel chip"-ről beszéltek egy AMD platform esetén.Amúgy ha már az a cseh valami: valamiféle komponens listát küldtek nekem cseh nyelven de vannak rajta cseh koronában megadott árak is amit ha átszámolok kb 1,5 milla jön ki. Ez mégis mi az isten lehet? Látott már ilyet vki?
-
kurtz
aktív tag
válasz
inf3rno #3563 üzenetére
Pcx: 2 hónapra eltűntettek egy VGA-t.
220 wolt: telibe elloptak egy mikrofont, sosem került elő.
ipon: elállási jog telibe szrása...De azért egy 776k-s géppel ezt bejátszani úgy, hogy a barmából még sikerül is kihúzni, hogy nem jegyzőkönyveztek az egészből semmit... fuhuuuu.
Assszem holnap felhívom őket és szólok nekik had legyen meg hangfelvételen is, hogy sikeresen bevallották a 1997/CLV. 17/A. § 3-6. bekezdésének telibe megsértését.
Ja és amúgy nem hivatkozhatnak arra, hogy nem vizsgáltam át alaposan a gépet lévén látássérült vagyok kb az orromig nem látok -> egyenlő bánásmódhoz való jog megsértése lenne amiről szintén külön megemlékezik a fogyasztóvédelemről szóló törvény. -
-
#21346560
törölt tag
válasz
inf3rno #3520 üzenetére
Hát ez sem feltétlenül igaz!
A minap rendeltem használt alufelniket, 5 és 6 mm-es gumikkal.
A képen szépnek tűntek, megnéztem a bolt értékeléseit, és nem volt szinte egy rossz sem.
Na, uzsgyi, bizalom megszavazva, meg is rendeltem tőlük a kerekeket.
Megérkezés után kissé meglepődve vettem tudomásul, hogy az egyik felni annyira padkázott, mintha fűrésszel vágtak volna ki egy darabot belőle.
Az egyik pár gumi 5 éves, a másik 10 ( TÍZ ) éves!!!
Jeleztem felőjük egy szolid e-mailben, hogy ez így azért kicsit elszomorító, és némi anyagi kárpótlást kaphatnék, akkor azt kaptam válaszul, hogy:"Üdv, hibatlan felniket kétszer ennyiért hirdetünk gumi nélkül. Ami a képen van egy sima padka nyom."
Miután én negatívan értékeltem, ez az üzenet jött:
"Negativ értékelés előtt, megbeszélhettük volna kárpótlással is. 5ös kisegit?"
Nem kicsit lekezelőek...
Gondolom páran ilyen üzenet hatására változtattak értékelést, ezért nincs túl sok rossz.
Az első levelem után én is mondjuk egy jelképes 5.000 Ft-ra gondoltam, de egy ilyen lenéző üzenet után még 20.000 Ft-ért sem változtatnám meg az értékelésemet!!! -
_q
addikt
válasz
inf3rno #3520 üzenetére
Ezek fent sincsenek árukeresőn, ezért van csak google értékelő oldaluk. Most már értem miért...
#3519BigBear
Ez 11500Ft volt, tényleg nem éri meg postával szórakozzak. De az, hogy eltűnnek, nem válaszolnak, meg 1000Ft-ot akartak visszautalni, nem hajlandóak csere terméket biztosítani az az alja.
A google értékeléseket olvasva neked szerencséd volt. Az meg hogy írok nekik 20 emailt és nem hagyom rá az lehet értelmetlen, de ha ráhagyom akkor meg még több embert vernek át. Bár mivel válaszra se méltatnak, így csak a saját időmet cseszem el a semmire.
Ez amit művelnek kínából rendelve tartom max elfogadhatónak, nem egy magyarországi cégtől. Megrendelem kínából és jobb supporttal találom magam szemben mint ezek a csalók. Bánom nem kínából rendeltem be, még 3000Ft-ot spóroltam is volna.Innentől már elengedtem.
-
zserrbo
aktív tag
válasz
inf3rno #3479 üzenetére
Mint írtam meg lett írva a fogyasztóvédelemnek is, de mivel a jogszabály alapján nem rendelkezik hatáskörrel a fogyasztóvédelem, így nem segítettek. Én úgy érzem ez nem itthoni gond, hanem EU-s, mivel az EU-s jogszabály sem sorolja fel mi higiéniai termék és mi nem. Illetve vannak normális boltok és vannak az ilyenek.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3473 üzenetére
Az a legszomorúbb az egészben, hogy én már bele is fásultam az egészbe, és számomra már az lenne a meglepő, ha nem így mennének a dolgok. Ugyanez ment már 10 éve is, 20 éve is, de 30 éve is. Semmi nem változott. Komolyan érdekelne, hogy vajon külföldön is ez a helyzet? Vagy ott vajon normális módon zajlik minden?
-
bok92
addikt
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
inf3rno #3406 üzenetére
Persze a policy nem ezt írta, de lehet levonták belőle, hogy visszaküldtem egy 14 napos elállást a hibással is..(azaz ők csak a hibásért küldtek futárt, de az ügyintéző mondta, hogy jó hát végül is küldhetem a 14 napos elállás terméket is vele) mindegy, a másik termék amit küldtek cserébe, ugyanúgy hibás..
És legalább a színárnyalata is rosszabb, mint az elsőnek. De már nem is érdekel.. befejeztem velük.
-
TIT
veterán
válasz
inf3rno #3373 üzenetére
Hát igen,sok helyen már papagájok dolgoznak.
Scorp2011: Ha nem a tiéd az adószám nem is tudják veled összefüggésbe hozni,de ezért miért kéne többet adóznod?
Nekem is a méhbe amikor vittem vízórát más név szerepelt a számlán,nem tudok ezek hogy hoznak össze ilyet,sokat ittak biztos. -
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3369 üzenetére
Azon se lepődnék meg, ha nem is emberek válaszolgatnának, hanem botok. Automatikusan szűrik és osztályozzák a leveleket, az enyémben pl. számlázással kapcsolatos probléma volt, ezért megkaptam a sablon számlázásos lerázós válaszüzenetet, hogy nincs lehetőség a számla javítására/újra kiállítására, stb.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3367 üzenetére
Biztos, hogy nem oké ez így, egyrészt ha nincs közösségi adószámom, milyen alapon írnak be oda bármit is a tudtom és engedélyem nélkül? A korábbi számlákat normálisan töltötték ki, de ezt már nem. A fiókomban is egyértelműen be van jelölve a "Nem rendelkezem közösségi adószámmal" mező. Ők töltik ki hibásan a számlát, majd ahelyett, hogy javítanák azt, a szabályzatukra hivatkoznak, hogy jelezték előre, hogy újraszámlázásra nincs mód?! Ezek szerint akkor ilyen alapon ők felülírhatják a számviteli törvényt is a saját emagos szabályzatukkal?! Se a garanciára vonatkozó jogszabályokat nem szokták betartani, se semmit, de most már egy az egyben a számlákat is úgy töltik ki, ahogy kedvük tartja? Mit képzelnek már ezek?! Jeleztem nekik, hogy amennyiben nem kapom meg a helyesen kitöltött számlát, a NAV fele kénytelen leszek jelenteni a dolgot, mert én nem fogok miattuk sem büntetést, sem több adót befizetni, az biztos! Ők rontották el a számlát, javítsák is ki!
Ahogy ismerem őket, vagy válaszra sem fognak méltatni, vagy esetleg megint a szabályzatukra hivatkoznak majd, ami szerintük mindenféle törvény és jogszabály fölött áll. -
#24845312
törölt tag
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3335 üzenetére
Google Maps-et én is meg szoktam nézni, de vigyázni kell vele, mert sokszor 5-10 évvel ezelőtti állapotokat mutat még (dátumot is nézni kell). Előző lakhelyemen pl. 7 évvel ezelőtti utcanézet látható, pedig megyeszékhelyről van szó (Győr).
Vagy volt, hogy fogorvosi rendelő címét néztem meg rajta, de csak a nagy pusztaságot mutatta, egyetlen ház sem volt még arra. A valóságban meg már egy komplett utcát fölépítettek oda. -
gabe_
őstag
válasz
inf3rno #3322 üzenetére
E-mailben már küldtem többször is, illetve kértem hogy írjanak egy határidőt, ameddig visszautalják, de azokra okosan nem válaszoltak.
Ez a békéltető testület úgy működik, hogy bemegyek a helyi kirendeltségükbe ügyfélfogadási időben a kinyomtatott e-mailváltásokkal, és előadom a panaszom?
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3318 üzenetére
A honlapjuk szerint vannak náluk külön raktáron lévő dolgok, meg vannak, amik csak rendelésre elérhetők. Én szándékosan azért rendeltem raktáron lévőt, hogy ne kelljen rá sokat várnom. Ha tegyük fel pont az orrom elől elvitte valaki a raktáron lévőt, akkor legalább egy e-mailt írhattak volna, hogy már nincs meg, de tudnak szerezni x héten belül, kérem-e így is? Máshol legalábbis így szokták csinálni.
-
TIT
veterán
-
tknof1871
őstag
válasz
inf3rno #3208 üzenetére
Üdv!
A számlán 12 hónap a jótállás. A shop a neten az ÁSZF-ben is ezt írja, 12 hónap.
A gyártói garanciapapíron (International Guarantee) Magyaroszágon 2 év. Szkenneltem, képfájl formában még megvan. Bosszant hogy eltűnt. Fontos papírokat irattartókba rendezve megőrzöm. Mindegy, a webshop azt írta pótolható. Jelezzem nekik ha pótlást szeretnék.
Az tényleg jó kérdés mi van ha nincs gyártói garanciapapírom, kifutok a 12 hónapos jótállásból és akkor még 1 év marad a gyártói garanciából. Állítólag van a városban is szervize a gyártónak. Kb 3 hónapja vittem be az üzletbe garanciális javításra. Ők valamiért a gyártó Bp.-i szervizével javíttatnak.(#3207) TIT
Elég szokott lenni a számla is,csak tudják mennyi garit adnak rá?
Ezzel nem lehet gond. 17 éve működnek, mindenki ismeri őket. Több vásárlás után írom, korrekt cégnek ismertem meg, korrekt emberekkel találkoztam az üzletükben.Egyedül ezen akadtam fenn. Javítás után visszaadták a gépet. Kérdeztem hol a gyártói garanciapapír. Azt válaszolták mindent átadnak, úgy ahogy az üzlet visszakapta Bp.-ről. Én azt gondolom 99% tényleg így volt.
A neten a FAQ-ban azt írják a garanciális ügyintézéshez kell a számla (vagy a másolata) + gyártói garanciapapír. A garanciapapírt csak megnézik, nem csatolják a garanciális javításra átvett dolgokhoz? Ezt a papírt kutattam, táskákat forgattam ki, próbáltam kitalálni hol hagyhattam el. -
w.miki
veterán
-
chopin42
őstag
válasz
inf3rno #3140 üzenetére
Óóó, őket is befenyítettem, hogy amennyiben nem történik semmi, nem állok meg, és törődöm bele. Az utolsó saját szabályaikkal alátámasztott, jogszabályokkal megtűzdelt levél bizonyító erejű lett volna bármelyik bíróságon, főleg, hogy mindent dokumentáltam, az egész ügy alatt.
-
greenmeister
tag
válasz
inf3rno #3126 üzenetére
Forum titulust sok ido elerni. Hirdetok szama azert megcsappanna. De onmagamaban az hogy "te" mint tag adsz meghivot, az onmagaban egy onszabalyozo rendszert epit fel. Egyertelmu olyan havernak, baratnonek, kolleganak, csaladtagnak kuldessz akiben te magad is megbizol. Ezaltal masok is megbizhatnak, mert ha az o regje ugrik te sem hirdethetsz mondjuk egy evig es nem kuldhetsz meghivot 3 evig. Azert ez biztonsagot adna hogy a szomszed K. Rikkardonak ne adj meghivot pl. Csak olyat adsz be a "kozossegbe" akit te arra erdemes talalsz. Bebaszna ha ebbol keves lenne az orszagban es emiatt csappana meg a tagletszam. Legalabb annyian azert nem reggelnek mert felnek hogy itt is atbasszak, mint ahanyan azert reggelnek hogy atbasszanak. A csaladban van aki helyett en szoktam rendelni, mert o fel hogy itt atvagjak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Gamer Gép - MSI Z490, Intel I7 10700, 32GB DDR4, RTX 3060 Ti 8GB , 1 TB M.2 SSD, Gigabyte 450W
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest