Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Nincs igazad, mert ők a hibásak. Nehogymár arról szóljon fogyasztóként az életünk, hogy minden faszom szabályrendszert elénk tesznek, aztán arról tanuljunk, hogy hogyan nem csinálnak szabályszegőt belőlünk. Most már aludtam rá, és egyértelműen így látom. Persze technikailag igazuk van, mert nem feleltünk meg a szabályaiknak, de egy értelmes helyen adnának egyetlen jegyet, aztán utazhatsz, itt meg direkt arra megy ki a játék, hogy büntethessenek. Érdemes megnézni a Volán járatait, kérek jegyet, megnézik a diákot felszállok, slussz. Jelen esetben pl szólt volna a pénztáros, hogy bocs, de ezzel a diákkal nem lehet ezen az útvonalon, és vegyek teljes árú jegyet, és azt vettem volna. Ennyi a történet.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
tag
válasz inf3rno #3594 üzenetére
Én azt gondolom érthető az álláspontod, hogy ha a pénztáros nem hívta fel a figyelmed a problémára, akkor milyen jogon büntetnek meg ?
Ellenben a kaller meg simán büntethet, ha nem megfelelő a jegyed, úgyhogy nem nagyon tudsz ugrálniEzt ahhoz tudnám hasonlítani, mikor bemész a NAV-hoz a és beülsz a kis ablakhoz felvilágosítást kérni a hőgyikétől. Mond valamit, amire később amúgy nem tudsz hivatkozni, mert nem számít hivatalás NAV állásfoglalásnak.
Úgyhogy ez is egy róka fogta csuka, mikor ő félreinformál, emiatt később megbüntetnek, majd mossák kezeiket...[ Szerkesztve ]
-
PHM
addikt
Huszonéve, amikor a fiam még kicsi volt, velem is történt hasonló eset.
Abban az évben vezették be, hogy az IC járatokhoz pótjegyet kell váltani.
Mivel babakocsival voltunk, az első osztályra kértem pótjegyet.
(Volt kedvezményes jegyünk, csak másodosztályra.)
A kalauz megkérdezte, mikor felszálltunk, hogy van-e pótjegyem.
Igen volt a válasz, csak mindketten másra értettük.
Így aztán végül jól megbüntettek, végül is jogosan, hisz a nem tudás nem mentesít.
A pénztáros azt hitte, minden rendben van a jegyemmel, csak az első osztályra
akarok átmenni, a kalauz meg, hogy tudom, mit kérdez.
Csak magamat hibáztathatom, hogy nem néztem utána a dolgoknak.Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?
-
nagyúr
válasz inf3rno #3594 üzenetére
Nincs igazad.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
Nem akarok pereskedni, és leszarom ezt a pár ezer forintot. Csak annyit akarok hallani, hogy igazam van, és tisztességtelen ez az üzletpolitika, vagy hogy nincs igazam, és ez így teljesen oké. Hozzáteszem, hogy 23 éve utazom tömegközlekedéssel rendszeresen, és buszon soha nem büntettek, pedig sok ezer alkalommal buszoztam, a vonatot viszont talán egy tucatszor használtam, mert több okból sem jött be annyira, mint a busz, és abból kétszer büntettek.
A fogyasztóvédelem egyébként sem kárpótol, csak dönt, hogy kell e bírságolni a céget, mert olyan az általános gyakorlat, hogy nem felel meg a fogyasztóvédelmi törvénynek. Egyedi ügyekkel nem is foglalkoznak. Ezt is csak azért tudnám valahogy bejelenteni, mert 2/2 megtörtént velem eltérő pénztárosokkal eltérő helyen az utóbbi 3 évben, és ez arra enged következtetni, hogy ez az általános gyakorlat. Persze van esély arra is, hogy én vagyok extrém szerencsétlen velük.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
válasz inf3rno #3592 üzenetére
De hogyan bizonyítod, hogy a pénztárnál azt mondták, hogy jó erre a diákigazolványod? Készítettél felvételt?
De még ha bizonyítani tudnád sem ment fel semmi téged a szabályok betartása alól, legfeljebb polgári perben nyerhetnél a pénztáros ellen (nem a MÁV ellen), hogy kárpótoljon.A saját véleményem az, hogy nem direkt vert át a pénztáros, ebből neki semmi előnye nem származna, hanem nem vette észre, hogy a diákod levelezős, vagy pedig csak nem volt tisztában minden szabállyal.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
inf3rno
nagyúr
Nem vonom kétségbe, hogy az ellenőrök szabályszerűen viselkednek. Viszont én ha fogyasztóként veszek egy jegyet, amire a pénztárnál azt mondják, hogy jó, aztán utána mégis megbüntetnek, az valahogy elég furán veszi ki magát. Ráadásul kétszer tök eltérő dolog miatt. Jobban nem tudom elmagyarázni, hogy mi az, ami ebben szerintem igazságtalan.
Most hogy ez tényleg csak annak köszönhető, hogy rosszul szervezett a cég, vagy direkt így akarják növelni a profitot, azt nem tudom megítélni ennyiből. Jó lenne tudni, hogy voltak e még, akik hasonlóan jártak. Ha nem, akkor valszeg csak balszerencsés vagyok velük, ha igen, akkor valószínűleg szándékosan van így, hogy minél több szabályszegőt generáljon a rendszer, akit a jegyár 5-10x-esére lehet büntetni...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
nagyúr
válasz inf3rno #3589 üzenetére
Úgy is nézhetjük hogy megpróbáltál kétszer jogosulatlanul kedvezményt igénybe venni, de csak a pénztárost sikerült átverni.
Tudnod kell, hogy a diákod mire szól, a helyedben nem adnék esélyt arra hogy a fogyasztóvédelem és a MÁV rajtam röhögjön.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
MODERÁTOR
válasz inf3rno #3589 üzenetére
Semmi lehúzás nincs. A pénztáros sajnos rosszat adott ki. A jegyvizsgálónak nincs mérlegelése ebben. Rossz jegy, akkor büntetés. Nem szoktak ezzel mindig foglalkozni, de ha belsős jegyellenőr van a vonaton, akkor mindenben szabályszerűen viselkednek, hiszen a munkájuk a tét. Neked meg ragaszkodni kell a pénztárnál, hogy mire vagy jogosult és mire nem.
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
inf3rno
nagyúr
Nem a pénztáros ajánlására vettem, hanem azt kértem, ő meg ellenőrizte a diákom és rendben találta. Igazából ha szerinted ezt nem fogadja el a fogyasztóvédelem, akkor rendben van, nem fecsérlem rá az időmet. Inkább csak önigazolást keresek, hogy szerintetek sincs ez így rendben, hogy a pénztáros ad egy jegyet, ami szerinte okés, aztán a kaller meg megbüntet, mert szerinte nem az. Valahogy ez rohadtul sérti az igazságérzetem, és már másodszor történik meg turistaként a Balatonnál, ami nálam 100% arányt jelent, mert ha csak tehetem busszal járok. Nehezen hiszem el, hogy ez véletlen, és erősen lehúzás szaga van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
MODERÁTOR
-
válasz inf3rno #3586 üzenetére
A levelezős diák emlékeim szerint tényleg nem érvényes ilyen esetekre. De mi értelme a fogyasztóvédelemnek? Hogyan bizonyítod, hogy át akart verni a pénztáros? Szerintem nem is kell diákigazolvány a diákjegy vásárlásához, hiszen vehetsz akár online is, na meg egy szülő veheti a gyermekének is úgy, hogy nincs nála a gyerek igazolványa.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
inf3rno
nagyúr
Szerintetek megér egy fogyasztóvédelmi ügyet, hogy már másodszor basz meg a kaller a Balaton körüli vasútvonalon? Első alkalommal nem kaptam kiegészítő jegyet, azért fizettem 2500-at, most második alkalommal levelezős volt a diákom, és a pénztáros elfogadta, a kaller szerint viszont ez csak lakóhely és Budapest között jó, 3600. A kettő között eltelt kb 3 év, ami alatt ha csak lehetett nem vettem igénybe a MÁV fantasztikus szolgáltatásait. Nekem így, hogy 2/2 elég gyanús, hogy a turistákra vadásznak ezzel a módszerrel, hogy a pénztáros hanyagul adja a jegyet, utána meg a kaller megbasz a jegy árának 5-10x-esére. A Herend-Veszprém-Budapest és a Budapest-Miskolc vonalon ezeket nem tapasztaltam. A fenti két eset Tapolca-Almádi és Zamárdi-Keszthely vonalon történt. Az is érdekelne, hogy esetleg van e köztetek valaki, akinek hasonló élményei vannak?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
tknof1871
őstag
Üdv! Telefonvásárlás előtt.
coolmobile.hu valakinek van tapasztalata velük? Rákerestem itt a topikban, nincs találat.
mobilex.hu , arra van találat. Jó véleményt nem találtam itt, viszont 5 000 forinttal olcsóbb náluk a telefon. A kommentek, a tékozló homár cikke 2019-es. 2021-ben a mobilex.hu már jó, most se jó?
Azt írják Biztonsági futárcsomag, kamerafelvétel rögzíti csomagolási folyamatot. Ezt nem értem, ez szerintetek jelent valamit? A kamerás megfigyelés szerintem az egész országban alap. Egy 5 m^2-es élelmiszer/háztartási boltban is kamerák vannak.Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
De GLS CsomagPontra is szállítanak, vagy nem? Ha csak házhozszállítást írnak akkor tényleg csak házhoz szállítanak?arukereso.hu a bolt megkapja a "pecsétet", Megbízható bolt. Ez mennyire megnyugtató?
Pl. az emag fehér alapon zöld betűvel kapta. Azt jelenti, az elmúlt 60 napban legalább 10 vásárlói visszajelzést kapott, az értékelések átlaga elérte a 4.2-t.
A mobilex pepitában kapta a Megbízható bolt plecsnit, zöld alapon fehér betűkkel, ehhez az kellett az elmúlt 60 napban 60 vásárlói visszajelzést kapott, a vélemények átlaga 4.6.
De ez nekem fura. Az emag-nak eddig két nagyságrenddel több visszajelzése/értékelése gyűlt össze, gondolom nagyobb cég, nem? A nagyobb 60 nap alatt legalább 10 visszajelzést kapott, legalább 4.2-re pontozva, a kisebb 60 nap alatt legalább 60-at, 4.6-ra pontozva.POCO X3 NFC. Mi alapján húznátok ki, melyik bolttól nem vennétek?
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
bolic
őstag
Vigyázat! A konzolvilág még mindig küld hőpapírt, akár számlásan, akár garipapíron. Általános szobahőmérsékleten mindig eltűnik a feliratok kb. 2 év múlva, a WD RED PRO 4TB HDD 5 év garis, így kénytelen vagyok lefényképezni minden hőpapírt.
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
nagyúr
Sziasztok!
Ha egy webshop kiszámlázta már az adott terméket és ki is fizettem, akkor megtagadhatja a teljesítést arra hivatkozva, hogy hibásan volt feltüntetve a termék ára?
Vagy köteles azon az áron teljesíteni a megrendelést, amelyen kiszámlázta?
Köszönöm a segítséget . -
undercover
őstag
Van most megbízható GSM bolt? Tehát kisebb bolt ami telefon eladással foglalkozik?
Playstation 5 Pro// & // LG OLED evo C3 // & // Galaxy S23//
-
kurtz
aktív tag
válasz inf3rno #3567 üzenetére
Szerencsére valamiért van egy cseh nyelvű komponens listám + a számla fejlécén az alza.cz a.s. szerepel nem az alza.hu kft [bár ők pecsételték] így ha a magyar nem kezd vele semmit akkor megy az EU-s verzióhoz. + Az egyenlő bánásmódhoz való jogot baromi komolyan veszik még ídehaza is nemhogy az EU-ban.
A pénzvisszatérítést nekem jóvá kell hagynom, a vevő joga eldönteni a rendezés módját csak akkor kerülhet sor visszatérítésre ha a javítás, pótlás, csere nem volt megoldható [kísérletet kell rá tenni, vagy javíthatatlannak kell jelölni]. Ebben az esetben viszont ugye a piaci ár emelkedése miatt engem ér aránytalan kár ami meg felveti a GVH esetleges érintettségét akik ugye már folytattak eljárást az Alza ellen úgyhogy biztos nagyra értékelnék ha megtudnák, hogy MSRP-nek hazudják azt amennyiért ők árulták a gépet, vagy hogy "8 magos intel chip"-ről beszéltek egy AMD platform esetén.Amúgy ha már az a cseh valami: valamiféle komponens listát küldtek nekem cseh nyelven de vannak rajta cseh koronában megadott árak is amit ha átszámolok kb 1,5 milla jön ki. Ez mégis mi az isten lehet? Látott már ilyet vki?
[ Szerkesztve ]
R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
-
inf3rno
nagyúr
A PCX-en gondolkodtam, hogy rendeljek e tőlük, de akkor inkább nem. Ipon szerintem valami fejesnek lehet a cége, mert a fogyasztóvédelem csont nélkül tolerálja, ha 3-4-5 passzust sértenek különböző törvényekből. Eddig legalábbis még senki nem talált fogást rajtuk, a maximum, amit elérhetsz békéltetővel, hogy visszakapod a pénzed, de általában még lehúznak az oda-vissza szállítás díjával is. Én legalábbis ennyire jutottam velük, de volt más is, aki ugyanígy járt. Mondjuk nem olyan nagy a minta, de úgy tűnik, hogy vannak cégek, amiket különösen szeret büntetni a fogyasztóvédelem, mint pl a Vodafon, és vannak olyanok, amiket valamiért feltűnően kerülnek és bármit megtehetnek. Azt lehet csak én haluzom be.
Buliban hasznos! =]
-
kurtz
aktív tag
válasz inf3rno #3563 üzenetére
Pcx: 2 hónapra eltűntettek egy VGA-t.
220 wolt: telibe elloptak egy mikrofont, sosem került elő.
ipon: elállási jog telibe szrása...De azért egy 776k-s géppel ezt bejátszani úgy, hogy a barmából még sikerül is kihúzni, hogy nem jegyzőkönyveztek az egészből semmit... fuhuuuu. Assszem holnap felhívom őket és szólok nekik had legyen meg hangfelvételen is, hogy sikeresen bevallották a 1997/CLV. 17/A. § 3-6. bekezdésének telibe megsértését.
Ja és amúgy nem hivatkozhatnak arra, hogy nem vizsgáltam át alaposan a gépet lévén látássérült vagyok kb az orromig nem látok -> egyenlő bánásmódhoz való jog megsértése lenne amiről szintén külön megemlékezik a fogyasztóvédelemről szóló törvény.[ Szerkesztve ]
R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3564 üzenetére
Én csak egy Logitech egeret mertem rendelni tőlük, mert hát jó nevű cég, úgysem kell gariztatni. Erre persze kiderült, hogy széria hibás, és szét is ment a görgő szenzora. Küldtek cserét, persze az is ugyanúgy szétment egy hónap után, azt már nem nagyon akarták cserélni, aztán a végén hagytam az egészet. Majd beleforrasztok egy normálist szenzort ha lesz ilyenekkel időm szórakozni. Nem egy csoda a garancia ügyintézésük, de azért egy fokkal jobb, mint Ipon, Aqua, Edigital, ahol csak azért vannak ott, hogy elhajtsanak. Ettől függetlenül nem hiszem, hogy még rendelek tőlük bármit, ha nem muszáj vagy nem röhejes áron van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
chopin42
addikt
Üdv a "legfaszább bolt az alza, csak is tőlük..." c. klubban.
Nekem egy 10k Ft-ba kerülö szendvicssütő érkezett ripityára törve (doboz sértetlen), egy hónapig ment a szarakodás, a kibontós videó és a fényképek, meg az azonnali jelentés ellenére. A fogyasztóvédelem+jogsértéses levél volt az utolsó, utána azonnal küldték a cserét, addig meg hárítottak, meg össze-vissza beszéltek. Az utolsó levélig 6 korábbi, meg 4 telefon ment el.
Ja, és mindent egy buborékos borítékban küldenek, mindent IS. Ventiket, egyéb törékeny dolgokat simán bevágják. Ennyit az igényes csomagolásról.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
kurtz
aktív tag
Ugyan van külön topic-ja a boltnak de azért ide is betűzném a történetemet.
Hello!
Van egy csodálatos kis történetem az Alza-ról:
2021. április 18-án rendeltem az alza.hu-n egy számítógépet.
A csomag meg is jött 20-án, átvettem a futártól de ahogy vittem be már éreztem, hogy hát szar lesz a palacsintában mert hát egy 776k-s gépnek nem kellene fémesen zörögnie.
Mondom biztos csak a kiegészítők doboza van a házban [NR200P] semmi gáz...
Hát nem éppen, drága barátaink ugyanis nem rögzítették a TÁPOT a gépházban, úgyhogy az vándorolt ide-oda ~2 napig. Mindezt úgy, hogy volt annyi eszük hogy az üveg oldallapot hagyják fent a házon és a fémet tegyék az üveg sázllítására való kis dobozba.
Szerencsére sérülést nem észleltem -bár gyengénlátó vagyok szóval ez nem éppen mérvadó- minden esetre azóta sem csaptak ki lángok a gépből szóval talán rendben van.
Ugyanakkor a táp, az alaplap és a ház alkatrészeiből szinte minden hiányzott.
A teljesség igénye nélkül: sata kábelek, riser kábel, ssd tápkábel, 2. pci-e tápkábel, a ház összes csavarja, kötegelők, az alaplapról [most fogd meg a széket...] az AM4 rögzítő keret. , meg igazából amit el tudsz képzelni és még éppen indul nélküle a gép. Mint valami frissen lopott Lada...
1 hét levelezgetés után végre megértették, hogy nem elállni akarok a vásárlástól, nem hibás termékről van szó, nem cserélni akarom hanem azt, hogy végre szállítsák ki maradéktalanul azt amiért fizettem. Meg is ígérték hogy kiszállítjákl miután vagy 4x bekérték a listát kb. az anyai ági nagyapám kutyájának a bolháiról is de egy hét múltán a csomag / e-mail / sms semmi sehol.
Írtam és telefonáltam újra, hogy hát gyerekek mégis hol van a csomagom? Mire újfent eljátszották a fotós, lista bekérős mókát amire közöltem a varázsszót "fogyasztóvédelem". Ahogy ilyenkor lenni szokott némi magyar-cseh fordítás okozta átfutási idő után [gondolom] jött is a reakció, hogy küldik-küldik még aznap feladják, hát az aznap távolról sem teljesült de pár napon belül csakugyan kiküldtek egy csomagot.
Meglett a ventilátor és a rögzítő keret [mert hogy az is hiányzott], beraktam mondom na végre sínen vagyunk... hát nem mert nem megy rá a gép teteje. Nézem hogy hát most mit csesztem el... nyilván semmit egy pár gépet azért már össze raktam nem vagyok totál hülye. Az Alza ugyanis fenntartaj a jogot, hogy a konfiguráción előzetes értesítés nélkül változtassanak, csak hát a kellő szakmai tudást már nem éppen. Így az SFX méretszabványú táp helyére sikeresen beraktak egy SFX-L tápegységet. Ami ugye azt eredményezi, hogy vagy lefelé nyomja a VGA-t a táp vagy nem rakod be a ventilátort amiért 3 hete levelezgetsz az Alzával.
Oké de legalább végre vannak csavarjaim, cserélhetem a hűtőt a gépben -ekkor még nem tudtam az AM4 problémáról- egy Arctic Liquid Freezer II 280-at néztem ki de hát éppen csak az Alzánál volt raktáron... mondanom sem kell egy Cooler Master ML240L lett a vége az Aqua-tól. Erre egyébként azért volt szükség mert az 5600x-en az Arctic freezer 13A vagy mi az isten [pici, occó i3-ra meg 5 éves i5-re tökéletes minden másra teljesen alkalmatlan] eszméletlenül hangos volt és kb semmit nem hűtött. Total War three kingdoms kampány mapon röpködtek a 85-90 fokok mellé meg olyan hangok mintha 2T wartburg találkozó lenne a gépházba.
Miután megjött a hűtő faterom segítségével -2 nappal korábban műtötték a bal kezem, a jobba meg ment az oltás szóval nem voltam túlságosan effektív- szétkaptuk a gépet és elkezdtük összerakni a hűtőt, amikor jött volna a hűtő a processzorra való felimádkozása című mutatvány 2 dolgot tapasztaltunk: egyrészt hogy az AM4 felfogatás zseniális, 2 csavar az is kézzel csavarható, bekasztod és kész... a másik pedig, hogy az alaplapon hült hleye van ennek a csodálatos alkatrésznek. Ok hát én vagyok a hülye ez egy régi hűtő [az arctic freezer 13A] biztos a küldött csomagban lesz az alkatrész... hát nem, akkor biztos a korábbi csomagban, nope... de hát a géppen sincs szóval ismét billentyűzetet ragadtam ez volt május 15-én szombaton de még bőven munkaidőben az oldaluk alapján. Hagytam érni a dolgot hétfő délutánig majd írtam nekik egy szerelmes levelet az előző ~1 hónapnyi alzás kalandjaimról és arról hogy hát fiúk ez megint nem sikerült. Némi telefonálgatást írkálást, és ignorálást [az első valamire való választ 19-én este kaptam, hogy küldjek már nekik egy képet erről a mágikus alkatrészről...] 20-án közölték, hogy ja amúgy az ÁSZF miatt nekem mégis csak vissza kellene küldenem a gépet, eddig ugye valamiért nem kellett.
Közöltem velük, hogy hát mivel jegyzőkönyvet nem adtatok a panaszomról,, kétszeri felszólítás után sem ezért bizony ezt a gépet ti vissza nem kapjátok, nem akarok elállni a vásárlástól hanem a tulajdonomat szeretném megkapni illetve a felmerült problémákért kompenzációt, valamint magyarázatot a történtekre.
A felmerült problémák nem csak a hiányban merültek ki, jogi természetű problémák is adódtak: a jegyzőkönyv hiánya, a 30 nap letelte, a nem biztonságos szállítás, az ő hibájukból korlátozva vagyok az Aqua irányában engme megillető jótállási jogomban és az ezzel kapcsolatos kötelezettségeimben [nem tudom ellenőrízni, hogy működik-e a hűtő], illetve az elállási jogomat sem tudom így felelősen érvényesíteni lévén továbbra is megakarom tartani ezt a hűtőt de nem tudom tesztelni így nem tudom, hogy van-e olyan probléma ami miatt esetleg elállnék a vásárlástól.
Oh és az egész megkoronázásaként nem hagyják, hogy értékeljem a terméket az oldalukon. Akármit írok ha hosszú, ha rövid indoklás nélkül visszadobják vagy nem reagálnak rá de nem jelenítik meg az oldalon.
Jelenleg ott állunk, hogy dokumentáltam ezt az egész csodát és jeleztem, hogy ha nem az elvártaknak megfelelő tartalommal érkezik a következő e-mailük akkor az ügy landol a fogyasztóvédelemnél. [Nem a békéltető testületnél, lévén konkrétan írásos bizonyítékoim van a jogsértésről.]
Szóval ja melegen ajánlanám a kis zöld g... akarom mondani az Alzát.R.I.P. Fractal Design Define R3 Arctic White 2011-2013
-
Zsoxx
senior tag
-
MODERÁTOR
Maradjunk a Topik tárgyánál! Köszönöm!
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
atomanti19
aktív tag
válasz pataslogeza #3526 üzenetére
Ne rendelj tőlük! Nekem faterom járta meg... Jelenleg több mint 1000 károsult ügyében nyomoz a szigetszentmiklósi rk. Van is egy fb csoport a károsultaknak.
Mindig más volt megadva székhelynek. Naponta többször is változott. A gyanútlan vásárlók proforma számla szerint utaltak OTP-s, MKB-s számlákra összegeket. Kaptak egy visszaigazolást és ennyi. Az otp előző hét csütörtöktől nem engedte az utalásokat végbemenni, aki vásárolni próbált az kapott értesítést a banktól, hogy nagy valószínűséggel csalással állhat szemben és a tranzakciót nem engedik elindítani.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Zsoxx
senior tag
Asszem itt is felmerült a nevük.
https://24.hu/fn/gazdasag/2021/04/17/holmibolt-millios-birsag-fogyasztovedelem/ -
nagyúr
230 km-ről necces lenne a személyes ígyis - úgyis.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
8
senior tag
A telekom pl a 14. nap éjszaka utalja vissza az összeget
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft, Curve 5.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
TIT
veterán
válasz Williamgrant #3543 üzenetére
Nekem pont,hogy visszautalták a pénzt egy 10 napos egeret vittem vissza zárás előtt és másnap reggel már ott volt a pénz,de mióta a vírus miatt nem lehet személyesen vásárolni kerülöm őket.
-
nagyúr
A compker (Soltrade Europe Kft) egy utolsó szemét banda. Telefonon nem lehet őket elérni (van, de ha felhívod akkor közlik hogy csak emailban elérhetők), az emailekre nem válaszolnak, az általuk elszúrt (adatbázis hiba) miatti hibás szállítást nem hajlandók módosítani, kommunikáció 0. Most ott tartok hogy nem merem visszaküldeni a cuccot és elállni a vásárlástól, mert mi van ha nem utalják vissza a pénzem....
Mindenki messzire kerülje!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
TIT
veterán
Bluechip mással is eljátszotta itt ha jól emlékszem,én 2x rendeltem valamit de szóltak pár nap múlva,hogy nem tudják beszerezni,csak tudnám akkor minek írják,hogy van.
Mondjuk utoljára 2004-ben hallottam róluk,csodálkoztam,hogy még léteznek,mondjuk ezek után pláne.
Csodálkoznék,hogy valami lenne ezeknek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Sziasztok!
Elindítottam egy Békéltető Testületi eljárást online felületen.
Mennyi idő szokott lenni, mire történik valami?Köszönöm a választ .
-
inf3rno
nagyúr
Eléggé. A nagy cégek esetében simán előfordulhat. Különösen kirívó az aqua, edigital, ipon, de más cégeknél is van rá példa. Érdemes megnézni a negatív vásárolói véleményeket árukeresőn az adott évre, és abból nagyjából összeáll a kép, hogy mire számíts rossz esetben.
Nem tudom, hogy békéltető előtt kötelező fizetési felszólítást írni, vagy elég ennyi hozzá, hogy maguktól nem utalták.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
-
inf3rno
nagyúr
-
nagyúr
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi, elállással kapcsolatos ügyben.
Egy magyar üzletből rendeltem egy bluetooth hangszórót, ami 2021.03.18-án kiszállításra került.
Sajnos az elvárásaimat nem elégítette ki a termék, ezért másnap (2021.03.19-én) emailben jeleztem a cégnek, hogy szeretnék elállni a vásárlástól és ezen email csatolmányaként elküldtem nekik az általuk használt elállási nyilatkozatot kitöltve.
Mivel a korlátozások miatt személyesen nem tudtam visszajuttatni hozzájuk a terméket, ezért postán feladtam. A nyomkövetés szerint 2021.03.24-én a csomagot átvették.
Mennyi idejük van a számla ellenértékét visszautalniuk számomra?
Én úgy tudom, hogy az elállási szándék jelzését követő 14 napon belül. Tehát elvileg a húsvét miatt 2021.04.06-án vissza kellett volna utalniuk a pénzt. Én türelmes voltam és a termék visszajuttatásától (2021.03.24.) számoltam két hetet és akkor küldtem nekik érdeklődő mailt (2021.04.07-én és 2021.04.09-én), amire semmilyen választ nem kaptam még.
Jól gondolom, hogy a visszatérítésnek már meg kellett volna történnie?
Ha igen és továbbra sem reagál semmit a cég, akkor milyen jogorvoslati lehetőségeim vannak?Köszönöm a segítséget .
-
Zsoxx
senior tag
válasz pataslogeza #3526 üzenetére
1 fős cég...
Van olyan termékük, amit máshol nem kapsz meg? -
#21346560
törölt tag
válasz inf3rno #3520 üzenetére
Hát ez sem feltétlenül igaz!
A minap rendeltem használt alufelniket, 5 és 6 mm-es gumikkal.
A képen szépnek tűntek, megnéztem a bolt értékeléseit, és nem volt szinte egy rossz sem.
Na, uzsgyi, bizalom megszavazva, meg is rendeltem tőlük a kerekeket.
Megérkezés után kissé meglepődve vettem tudomásul, hogy az egyik felni annyira padkázott, mintha fűrésszel vágtak volna ki egy darabot belőle.
Az egyik pár gumi 5 éves, a másik 10 ( TÍZ ) éves!!!
Jeleztem felőjük egy szolid e-mailben, hogy ez így azért kicsit elszomorító, és némi anyagi kárpótlást kaphatnék, akkor azt kaptam válaszul, hogy:"Üdv, hibatlan felniket kétszer ennyiért hirdetünk gumi nélkül. Ami a képen van egy sima padka nyom."
Miután én negatívan értékeltem, ez az üzenet jött:
"Negativ értékelés előtt, megbeszélhettük volna kárpótlással is. 5ös kisegit?"
Nem kicsit lekezelőek...
Gondolom páran ilyen üzenet hatására változtattak értékelést, ezért nincs túl sok rossz.
Az első levelem után én is mondjuk egy jelképes 5.000 Ft-ra gondoltam, de egy ilyen lenéző üzenet után még 20.000 Ft-ért sem változtatnám meg az értékelésemet!!! -
_q
addikt
válasz inf3rno #3520 üzenetére
Ezek fent sincsenek árukeresőn, ezért van csak google értékelő oldaluk. Most már értem miért...
#3519BigBear
Ez 11500Ft volt, tényleg nem éri meg postával szórakozzak. De az, hogy eltűnnek, nem válaszolnak, meg 1000Ft-ot akartak visszautalni, nem hajlandóak csere terméket biztosítani az az alja.
A google értékeléseket olvasva neked szerencséd volt. Az meg hogy írok nekik 20 emailt és nem hagyom rá az lehet értelmetlen, de ha ráhagyom akkor meg még több embert vernek át. Bár mivel válaszra se méltatnak, így csak a saját időmet cseszem el a semmire.
Ez amit művelnek kínából rendelve tartom max elfogadhatónak, nem egy magyarországi cégtől. Megrendelem kínából és jobb supporttal találom magam szemben mint ezek a csalók. Bánom nem kínából rendeltem be, még 3000Ft-ot spóroltam is volna.Innentől már elengedtem.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBear
senior tag
Szerintem felesleges kínlódnod, ha használható a termék.
Nemrég én is rendeltem tőlük pár apróságot. Visszaigazolás jött, majd amikor a csomag megjött, az egyik termék hiányzott (szerencsére az ár is kevesebb volt), egy másik meg sérülten jött. Jeleztem, fotóztam, érdeklődtem.
Pár nap után szó nélkül küldték a hiányzó terméket (posta nélkül, ez mondjuk korrekt), majd jött egy email is. Szerintük a sérülés nem sérülés, egyengessem ki én amikor összeszerelem a holmit, illetve azért nem küldték a hiányzó cuccot elsőre, mert nem volt raktáron. Persze a webshop végig raktárra jelezte. Elengedtem a dolgot. 2000 Ft-os kütyünél nem fogok szórakozni postával. A hozzáállásuk meg olyan amilyen... az árakhoz mért... -
_q
addikt
A Google értékelések alapján minden hiábavaló. Többen jelentették már a fogyasztóvédelem felé is. Van aki azt írta, hogy ez egy adott cég alá van bejegyezve, nem önálló cégként van jelen, így csak emailen lehet kommunikálni, mert persze a telefonos ügyintéző mint írtam semmire se jó, ha éppen 50-ből 1x elérhető.
Én is a 14 napos elallásban láttam a megoldást, bár nem tudom ilyenkor a ki-és visszaszállítás postaköltséget is kötelesek-e megtéríteni, mert ha nem, akkor nem éri meg emiatt buknom minimum 3000Ft postaköltséget. Viszont szerintem a Google értékeléseken olvasottak alapján biztosan nem fizetnek vissza, de ha igen vajon mikor. Egy emailed nem képesek válaszolni.
-
TIT
veterán
Elvileg ez nem vészes de 14 napon belül amúgy is visszakéne venni,így meg pláne és teljesáron,ne mismerik a törvényt?
Nem a vevő miatt lett értékcsökkent,selejtet adtak eleve.
Itt is hírdet egy mobilos,az csinálta azt,hogy 1 hónap után a selejtes telóját használtpiaci áron vette vissza,kész vicc.
Ha fizikailag nincs bolt akkor nem lehet panaszkönyv se,akkor békéltető,de lehet rendőrség is. -
_q
addikt
Szerencsére semmi komoly és az eszköz is működik. [kép]
Egyedül az zavar, hogy nem képesek kicserélni, miközben ez lenne a normális. Na meg nem kínából rendeltem, ahol ez még elnézhető lenne. Kínaiak legalább rendesen reagáltak volna és segítettek volna, nem úgy mint ez a szélhámos banda.Ha megnézed a google értékeléseket, rengeteg panasz van és válaszra se méltatták. Volt aki visszaküldte a terméket ugyan azzal az okkal mint én, sérültet kapott és az ár felét akarták visszafizetni arra hivatkozva hogy értékcsökkent lett a termék. Volt aki nem azt kapta amit rendelt és meg akarták az eladók magyarázni neki, hogy a 2 termék ugyan az. Egyértelmű, hogy átverésre megy az egész.
Én már arra gondoltam, ezeket a termékeket direkt sérülten/hiányosan veszik olcsón. Ugye az ár kb ugyan annyi, mint ha én kínából venném, ami gyanús, mert itthon adó/áfa cég fenntartás stb miatt sokkal drágábban szokták adni a kínai termékeket. Mivel ennyi a sok negatív és szinte hasonló 3-4 panaszra alapozott reklamáció, ezért gondolon. Ennyi szívás nincs azért a kínai cuccokkal, pedig sokszor rendelek kínából.
Panaszkönyvet hol írjak? Nem reagálnak, az oldalukon semmi nincs. Elvileg kb. 40. vállalkozás a nem megbízható országos listán.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Sajnos kifogtam egy csaló boltot: https://szerszamx.hu/
Hőlégfúvót rendeltem. A doboz sértetlen, de az eszköz részben törött volt. Jeleztem egyből emailben a cégnek. Nem jött válasz az ígért 48 órán belül, sőt 2x annyi idő után se. Telefonos ügyfélszolgálat folyamatosan foglalt, amikor sikerült végre beszélni egy unott és egyáltalán nem segítőkész nővel, ő csak annyit mondott várjak, meg hogy ő is jelez a "raktárnak", ugyanis csak ők tudnak válaszolni, viszont őket telefonon nem lehet elérni. Persze semmi választ nem kaptam. A weboldal már felkészült, van egy 14 napos elállással kapcsolaton menüpont. Kitöltöttem, erre 1 napon belül reagáltak: "kivizsgálják az ügyet". Nagyon bonyolult ügy, látható a törött termék. Nem baj, felcsillant a remény, hogy végre lesz valami pozitívum. A bonyolult folyamathoz kellett 2 nap. 10%-ot visszautalnak, mert csak esztétikai sérülésről van szó. Én ezt nem fogadtam el, ugyan esztétikai, de én nem ezért fizettem, főleg úgy, hogy már kibontáskor sérült terméket kaptam. Visszajeleztem, hogy kérek csere terméket.
Erre jelezték, hogy küldjem vissza. Ez azért érdekes, mert direkt jeleztem a 14 napos elálláshoz tartazó menüben, hogy a cég küldje a futárt. Azóta megint eltelt 2.5 nap, természetesen semmi válasz.Egy szó mint száz, kerülje a céget aki olvassa.
ui.: Azóta elolvastam a google értékeléseket, természetesen 99%-ban ugyan azt írják, mint én vagy még rosszabb tapasztalatokat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz radiana79 #3511 üzenetére
Ez talán lehetne fogyasztóvédelmi ügy is, ha kihangsúlyozod, hogy a cég általános gyakorlata ez. Azért olyan szempontból érthető a dolog, hogy a gumival belemehetsz valami tüskébe és kilyukadhat attól is. A visszaszállítást garanciánál azt hiszem a cégnek kellene fizetni törvény szerint, de nem vagyok most biztos benne.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
radiana79
újonc
Szeretnék mindenkit figyelmeztetni a BRINGABIKE kereskedővel kapcsolatban!(https://www.bringabike.hu/
2 db kerékpár külső gumit vásároltam tőlük amit rendben megkaptam és a termék kiegyenlítésével párhuzamosan átvettem a Foxpost automatájában.Azonban a 2 gumiból az egyik néhány hét elteltével kilyukadt pár alkalmas használatot követően mindenféle külső behatás nélkül a kerékpárfelni környékén.
Az ügy kapcsán a kereskedővel a kapcsolatot felvettem ahol néhány levélváltás után tájékoztattak hogy a jótállási igényemet egy nagyjából vásárlást követően 3 héten belüli meghibásodáskor KIZÁRÓLAG SAJÁT KÖLTSÉGEN juttathatom vissza.
Hozzáteszem a visszaküldés összege nagyságrendileg hasonló összegű mint maga a kerékpár külső vételára.
A Bringabike oldalon lévő ASZF sem tartalmazza azt, hogy a vásárló a szavatossági igényét csupán saját költségen érvényesítheti,ami félrevezető mivel a vásárló csupán a vásárlást követően szembesül ezzel.
Nagy valószínűséggel a saját gyártó vizsgálatának eredménye részrehajló lesz és csak abban az esetben fizeti vissza a visszaküldés árát ha a termék szerintük gyári hibás,ezt a kockázatot nem vállaltam további költségeket generálva magamnak.
Nem gondolom életszerűnek a fenti gyakorlatot, ahogy azt sem hogy megoldásként a cég egy újbóli külső megvásárlását ajánlotta fel mivel így élni tudnék az ingyenes visszaküldéssel.
VÁSÁROLTAM EGY GUMIT ÉS A BRINGABIKE NEM HAJLANDÓ KICSERÉLNI CSAK HA SAJÁT KÖLTSÉGEN VISSZAKÜLDÖM ÉS A SZAKERTŐJÜK SZERINT GYÁRI HIBÁS.
NE VÁSÁROLJATOK TŐLÜK HA NEM AKARTOK ÚGY JÁRNI MINT ÉN! -
Crus
őstag
válasz Exelsior24 #3508 üzenetére
Edigital néha nagyon nem tudja hol van. Volt egy nagy értékű teló rendelésem pár éve, pár napon belül be sem kapcsolt soha többé. Jeleztem, benne voltam bőven a pár napban, azonnal cserélniük kellett volna. 35 nap múlva, a fogy. védelemmel való fenyegetés után kaptam meg a másik telefont.
De volt egy pár hónapos ügyünk is velük, amikor nyomtatót rendeltünk, kártyával kifizettük, majd leküldtek egy gagyi iratmegsemmisítőt(!). Mire a pénzt visszakaptuk, azzal is szépen kivárták az 1 hónapot.
Sajnos túl nagy cég, személytelen, arctalan, gyakran elérhetetlenek, mailekre hetek múlva válaszolnak sablon szöveget, stb.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Exelsior24 #3508 üzenetére
Szerintem érdeklődj a GVH-nál, hogy ez megér e egy panaszt, feljelentést. [link]
Buliban hasznos! =]
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom itt, mert így még nem jártam, bár másokat olvastam akik már hasonlóan jártak boltokkal, webáruházakkal.
Extreme Digital-ról ( Edigital ) rendeltem 02.15.-én délelőtt 2 terméket (mindkettő volt nekik készleten és azóta is van), az egyik nagyon jól le volt akciózva, minden más webáruházban 4-5ezer Forinttal drágábban. Mivel napközben dolgozok, munkahelyemre pedig nem tudom kérni ezért szokásos Pick Pack pont kiválasztva, rendelés lead, minden szuper. Hétközben követgettem a státuszát a rendelésnek ami szépen át is váltott szépen sorban: Belső mozgatás alatt -> Csomagolás Előkészítése -> Kiszállítás Alatt státuszokra, és mellé kaptam egy Pick Pack pontos nyomkövetési számot is, amin egyelőre annyit írt hogy még nem adták át a csomagot a futárcégnek. Pénteken is ránéztem, még mindig nincs átadva, kissé gyanús, de mondom sebaj majd hétfőn már csak átadják és frissül a státusza. Erre 02.22.-én hétfőn este 20:35-kor jön az értesítés, hogy "Törölt rendelés".
Persze azóta is vannak készleten, csak szépen felment az ára mindkét terméknek vissza, írtam az ügyfélszolgálatuknak, de még semmi válaszra nem méltattak. Én így netes rendeléssel még nem jártam soha, úgyhogy kicsit leszerepeltek most nálam.[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
inf3rno
nagyúr
https://székek.hu Igen ékezettel. Valakinek gondja van velük: [link]
Buliban hasznos! =]
-
loncsika
tag
válasz chopin42 #3457 üzenetére
Én viszont erre írtam, amit írtam: "Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon)." Erről beszéltem. Itt nem egyértelmű, hogy vízálló volt e a telefon. De ha te látod, akkor az szuper. És egyébként ha párásodik a telefon, valóban elveszti a garit, ugyanis a Telekomnál is csak a Plusz típusú biztosításban van erre garancia. Tehát van a párásodás fogalma, ami lehet attól, hogy a fürdőben bent van, hideg helyről viszed be melegebb helyre, stb. (fizika), illetve van, amikor beleejted a vízbe. És a párásodástól is elszíneződhet az ezt jelezni hivatott matrica. Szerintem nem átverés. Ugyanis ha belegondolsz, hogy naponta megtörölközöl, akkor a törölköződ is vizes lesz, így ha rendszeresen pára képződik a telefonon belül, akkor a matrica is vizes lesz. Itt nem egy alkalomról beszélek természetesen.
If you want to fuck the sky, you must teach your dick to fly.
-
Tikakukac
titán
Csak tök véletlenségből kerültem ide a topikba, és egyből a te hsz.-ed jött velem szemben.
Akkor, hogy teljes legyen a sztori, ez egy sokadig regje a csókának, adás vétel néven futott már a bolt is és ő az oldalon és ez csak az amit biztosra tudok. Érdeklődtem miért tiltották ki, válasz nem volt. Jellemzően csábítóan tuti konfigos laptopok mentek akkor meg telefonok is néha, 1-2 tabbal. Ezekről rendszeresen derültek ki, hogy valójában nem is olyanok, valamint hogyan is fogalmazzak, enyhén szólva sütött az egészről, hogy itt csupa fekete, de minimum szürke cucc forog. BIOS jelszavak, töltőhiányos gépek, számla és gari körüli vergődések, tipikusan azok az üvöltő jelek, amik csak 1 irányba mutatnak.
Több előző weboldalt is hozzá tudtam csatolni, ami mind beszántódott, egyszer egy az akkori cégünktől ellopott gépet is sikerült odáig lekövetni, sajnos nyoma nem volt mikor már a szervek is megmozdultak.
Szóval ebből lett Klaudics. Ugyanaz a Váci úti udvaron belüli kis "bolt", telszám és nick változott, de a szövegek nem valamint a jellegzetes beszéd és duma is. Főnököm bízott meg egy olcsóbb gép felkutatásával és én is így futottam a srácba ismét. A tökéletes Asus gép hibás kijelzős lett mire odaértem 15 perc alatt de a szervizese kicseréli. Másnap kicserélte elviekben neki az eDP kijelzőt LVDS kijelzővel (ejha), de néha csíkozott neki. Mondtam neki, hogy amúgy helló, fogalmad sincs miről beszélsz, de ő hajtotta a baromságokat, sajnos épp csempézett!!! mikor a bolthoz értem így nem sikerült megvennem a masinát. Hát nem bánom.
Utána mentem a sztorinak, akkor raktam össze a kirakót, 2020-02-29-én írtam a PH felé, hogy srácok, azt tudjátok, hogy szar van a palacsintában, itt több tucat vagy akár száz kétes cucc lesz kiárulva az oldalon keresztül, csak nézzétek már meg, hogy üvölt a dolog. A reakció a szokásos volt, hogy ennyi infó nem elég, majd ha maga a pápa ad írásban bármit a dologra, lépnek. Szeptemberig követtem a dolgokat néha, akkor láttam, hogy a nick elfáradt, gondolom felgyűltek a dolgok, vállalkozás ment a levesbe, nick is és majd jön a kövi.És még mielőtt valaki azt gondolná ez egyedi eset: toronyban állnak a hasonló sztorik, nickek, a szarkavarás, olyan mélyre és szét vezetnek a szálak, hogy csuhaj. Én meguntam, hogy szólok és nem történik semmi, azóta csak magamnak gyűjtöm a vicces vagy épp legkevésbé vicces árusokat és érdekes összefonódásokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Crus
őstag
válasz boogie84 #3501 üzenetére
Ott szúrtuk el, hogy ajándék lett volna, letelt már a 14 nap. Amikor megjött, kibontottuk, láttuk, hogy fóliás, bontatlanok a termékek, nem vizsgáltuk meg alaposabban. Na aki kapta, az rögtön kiszúrta. Égtünk nejemmel, mint a Reichstag. Megnéztük aztán mi is alaposan és tényleg. :-(
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Milyen TV-t vegyek?
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Energiaital topic
- BestBuy topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Melyik tápegységet vegyem?
- CES 2025: AI a grillsütőben
- További aktív témák...
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla