- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoodroo
csendes tag
Hello!
Egy gyors kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni, mert nem sok infót találtam.
A nootebook.hu mennyire megbízható? Rendelnék egy laptopot, de nem tudom milyen a garanciáztatás stb.
Előre is köszönöm!
Pacsi -
szasanyi
félisten
válasz
mikej95 #3197 üzenetére
Én két telót vettem tőlük (Mi 9 Lite, Redmi Note 9s) mert ott volt a legjobb áron + díjmentesen szállították (igaz, annyi idő alatt mint ami Angliából érkezett).
Amúgy nem volt gond, szerencsére garanciális ügyet nem kellett intéznem. Viszont ha céges számlára vásárolna az ember, akkor már simliznek és más (drágább) az ár ami elvileg ugye nem lehetséges, mivel a honlapon lévő árak bruttó árak. -
w.miki
veterán
-
mikej95
aktív tag
Sziasztok!
turbado.hu-ról van bárkinek bármilyen tapasztalata? Főleg garanciális javítás-csere szempontjából lennének érdkesek. Vennék egy Redmi 9-et és náluk a legolcsóbb.
-
szasanyi
félisten
Már többször láttam, hogy a keresett hw-ek ált. lényegesen olcsóbbak a KAZY és a 16bit webshopokban, ill. a szállítási idejük is elég fura mert sehol nem 7-10 nap szerepel szinte az összes termék mellett Vannak-e tapasztalatok vásárlás, elállás esetleg garanciális ügyintézés miatt? Érdekelne, hogy a gyanú valós-e és nem ajánlott tőlük vásárolni.
Előre is köszönöm a válaszokat! -
Talala
senior tag
Sziasztok!
smartdiszkont.hu mennyire megbízható ?
Előre is köszi a segítséget. -
totron
addikt
válasz
#21346560 #3185 üzenetére
Nem, a többség nem ilyen ultragenya, hanem mondjuk megküldik a terméket emberi időn belül, eleve elő sem áll ilyen helyzet vagy ha extrém esetben alakul is ilyen, akkor nem egyből azzal fenyegetőznek, amivel ezek. Ez szélsőséges esetnek számít azért. Alapvetően nincs baj a webes üzleti érával. Tékozló Homár kalendáriumot felütni azért nem árt.
-
totron
addikt
válasz
#21346560 #3183 üzenetére
Vannak követelésrendező cégek ilyen jogkörrel sajnos polgári peres eljárás keretében. Behajtandó díj + saját díj + késedelmi díj + talán bíróság eljárás díja is. Tud dagadni. Jó, legyen, csak az ilyen legalja webáruház ne keresztezze az ilyen eljárást útját, mert így inkorrekt. Bicskanyitogató amit művelnek eleve, az meg teljesen illik a jellemrajzba, hogy mivel fenyegetőznek. Oda kell lépni nekik és többszörösen felnyomni a fogyasztóvédelemnél. Egyéb esetben folytatják a maguk kis játékát, akadálytalanul... Azt sem tartom kizártnak, hogy a behajtótól kapnak %-ot, de nem akarok konteóba átcsúszni.
-
w.miki
veterán
-
inf3rno
nagyúr
A fogyasztóvédelemnek van telefonos ügyfélszolgálata vagy minek hívjam. Én beszélnék velük, hogy mit javasolnak ez ügyben. Ha esetleg feljelented őket, akkor érdemes megemlíteni, hogy nem a konkrét üggyel van kifogásod első sorban, hanem az általános gyakorlatukkal, hogy ezt mindenkivel eljátsszák. Ellenkező esetben elhajtanak békéltető testülethez. Ami egyébként is befigyelhet, ha esetleg elkezdik követelni rajtad a szállítási költséget.
-
w.miki
veterán
Szintén szerszamkell.hu rendelés.
Rendeltem egy bigyót, ami már nem kell, ezt már 2-szer meg is írtam nekik emailben.
Erre írják, hogy most 1 hónap múlva írják, hogy feladták, és:
Rendelés leadás dátuma: 2020. 05. 18. 18:44:35 Rendelésed részletei (kattints a linkre):
Felhívjuk figyelmedet, hogy az át nem vett rendelés nem a vásárlástól elállás hatálya alá tartozik, így annak szállítási költségét átadjuk behajtásra!Google szerint többen is jártak így:
"2 hónapja rendeltem tőlük. Egy hónap várakozás úgy döntöttem hogy lemondom a rendelésem mivel már sürgőssé vált a szerszám használata. (Másik helyről rendelve egy héten belül megérkezett ugyan az a szerszám) E-mailt írtam nekik de semmi válasz. Többi értékelést olvasva senkinek nem válaszolnak, telefonon is elérhetetlenek. Ma jött postától E-mail hogy érkezik tőlük a csomag. Szépen megy vissza a kedves feladónak. Egy hónapja írtam a visszaíró levelet, még csak arra se lehet fogni hogy nem szóltam időban. Először és utoljára volt dolgom ezzel az üzlettel."Kerülendők
-
Selynelar
aktív tag
Nos RBX-es garanciális javításra beadott alaplapomról update:
Írtam egy mailt az RBX-nek reménykedve,hogy ha a telefon-t nem veszik fel,akkor talán e-mail-re válaszolnak. KAPTAM VÁLASZTKértek címet és adatokat,hogy hova küldjék a kész alaplapot.
Na most fellélegeztem
-
Selynelar
aktív tag
válasz
Selynelar #3165 üzenetére
Nos ma kimentem az RBX-hez. Sehol senki. Üzlethelyiség teljesen üres. Ajtó zárva. Senkinek még nyoma se. Talán egy kósza karácsonyfát mintha láttam volna bent.
Szóval a cég eltűnt COMPLETELY. Ajtón szintén ugyanaz van kiírva,mint a honlapon. Ezenkívül változott nyitvatartási idő. Ha google-re rákeresel ott az volt kiírva,hogy nyitva. Délután 2-kor voltam ott. S mint említettem az üzlet teljesen üres. Elérni lehetetlen őket. A honlapon feltüntetett telefonszám már ki sem csörög "nyitvatartási időben".
Nos a kérdésem,hogy ilyenkor mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem/feljelentés? Miután egyáltalán nem érem el őket. Vagy mondjak búcsú-t a 90ezres garanciális javításra beadott alaplapomnak? -
#21346560
törölt tag
Rendelés dátuma 2020. 06. 02. 14:12:21
2020. jún. 09. 14:51
"A megrendelés frissítésre került, jelenlegi állapot:
Elküldve - megrendelése átadásra került a futárszolgálatnak
Kérjük, válaszoljon erre a levélre, ha bármilyen kérdése van."2020.06.12. 13:31
"Tisztelt Kapcsolattartó!
Igazából csak 1 kérdésem lenne, a futár vajon öszvérrel, neadj isten gyalog hozza a megrendelt terméket?" -
Selynelar
aktív tag
Üdv Mindenkinek,
Tud valaki valamit az RBX-ről? 4hónapja náluk van egy 90ezres garancia ügyintézéssel egy alaplapom. Telefon-t nem veszik fel pedig csörög. Azt valaki tudja,hogy legalább nyitva vannak,hogy odamenjek,s rájuk borítsam az asztalt?
-
lufi7
aktív tag
Sziasztok!
Lehet, hogy rossz helyen kérdezek, de hátha.
A 14 napos elállás keretében vissza akarok adni egy kávéfözőt, de a dobozát kidobtam.
Jól tudom, hogy így is vissza kell venniük?
Köszi! -
inf3rno
nagyúr
Ma jött meg a butor1.hu-s csomag. 20 nap helyett 32 nap alatt sikerült leszállítani. Nekem ez nem egy nagy probléma, mert közben megszűnt a home office, ami miatt leginkább kellett volna. A dobozon volt több lábnyom is, és más dobozok sarka is benyomta néhány helyen, de a bútor lapok sértetlenek voltak. Remélhetőleg semmi nem hiányzik belőle. Ma nincs kedvem összerakni. Összességében elmegy a bolt, nem igazán tudják tartani a határidőket és a szállítást sem valami képzett személy csinálja. Ettől függetlenül, ha rendben össze tudom rakni, akkor még rendelnék tőlük. Ehhez képest eléggé lehúzzák árukeresőn, gondolom a garanciális ügyek és a határidők nem tartása miatt.
-
inf3rno
nagyúr
A butor1.hu nem az igazi. Egyelőre most ott tartok, hogy átlagos szállítási időre 20 munkanapot írtak, és ma vagyok a 24-en. Igazából tudtam, hogy nem érdemes velük kezdeni, és hogy ha meg is jön, akkor hosszú lesz a szállítási idő, de ez a fajta bútor csak náluk volt fent a webshopban, a korona miatt meg személyesen nem akartam bemenni a bútorboltba. Meglátjuk hova jutok velük, majd még írok.
-
#24845312
törölt tag
Konzolok Szervize (www.konzolokszervize.hu) több alkalommal szerepelt már itt, de akkor legyen egy újabb bejegyzés is róluk, hisz megdolgoztak érte. Egy ismerősöm rendelt tőlük valamit. Amikor megérkezett a boltba a megrendelt termék, kapott is róla értesítést, hogy mehet érte. Felautózott érte Budapestre, bement a boltba, ahol is közölték vele, hogy időközben megdrágult, és csak a magasabb áron tudják neki odaadni!
Úgy gondolom, ezt még a termék beszerzése előtt tudatni kellett volna a megrendelővel, de legkésőbb a termék boltba beérkezésekor, hogy el tudja dönteni a vevő, hogy ennyiért is igényt tart-e rá, vagy sem, feleslegesen ne autózgasson már el hozzájuk.
(Megjegyzem nem nagy összegről volt szó, és mivel az ismerősöm ennyiért is igényt tartott rá, ezért elhozta ennyiért is, de a bolt hozzáállása akkor is tisztességtelen szerintem. Természetesen számlát azt nem adtak már sokadjára sem.) -
-
Végre kapcsolatot létesített az említett céget, anyukám telefonon érdeklődött, bunkó módon felkért anyukámat hogy nézze meg a redőnyt az Ikea-ban!
Anyukám hozzá nemértésből miatt nem foglalkozik tovább a redőny rendelésemmel kapcsolatban, pedig égetően sürgősen szükségem van, mivel a jelenlegi műanyag redőnyszalagok repedések vannak, bármikor leszakadhatnak! Lehet priviben ajánlani a cég telefonszámokat, az amelyik képes kombinált függőlegesen lehúzható szúnyoghálóval rendelkezni a redőny csere során, megköszönnék. Budapesti, Örs vezér téren lakunk!
-
Biztos Otthon cége összes telefonszáma elérhetetlen!
Pedig szeretném volna rendelni aluminium sárga színű redőnyt rolós lehúzható szúnyoghálóval félszobába való!
-
válasz
ADAM1337 #3143 üzenetére
Pont én is őket nézegetem, sokszor gyanúsan alacsonyak az árak még a többi gsm boltéhoz viszonyítva is.
PARTNERO GSM Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság "kényszertörlés alatt" -
ADAM1337
nagyúr
Partnero gsm-ről van valami info a régi hozzászólások eléggé elkeresírőek, nem tünik aktívnak annyira a bolt.
-
chopin42
őstag
válasz
inf3rno #3140 üzenetére
Óóó, őket is befenyítettem, hogy amennyiben nem történik semmi, nem állok meg, és törődöm bele. Az utolsó saját szabályaikkal alátámasztott, jogszabályokkal megtűzdelt levél bizonyító erejű lett volna bármelyik bíróságon, főleg, hogy mindent dokumentáltam, az egész ügy alatt.
-
chopin42
őstag
Ezt csak úgy belinkelem ide, nem feltétlen általános, de 10 rendelés után futottam bele ebbe...
Hogy fogok-e még rendelni? Elképzelhető, de még ennél is jobban fogok figyelni, remélem ők sem felejtenek el... -
Syl
nagyúr
Egy rövid történet a bauhaus.hu-val kapcsolatban.
Vasárnap rendeltem tőlük egy terméket. Mivel hetente többször elmegyek a dunakeszi áruház mellett, ezért áruházi átvételt kértem. A terméknél egyébként is azt írta, hogy csak a dunakeszi és a maglódi áruházban érhető el.
Bankkártyával kifizettem és már jött is a mail, hogy majd jeleznek az összekészítés után, hogy mikor vehetem át. (megjegyzem egy darab, egytételes, kb 4 kg súlyú termékről van szó - tehát nem kell összelegózni)Hétfőn reggel jött levél, hogy "készlethiány miatt nem tudjuk teljesíteni"
WTF?! Megnyitom a termék oldalát a webshopjukban, azt mutatja, hogy a Dunakeszi áruházban készleten.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, a rendelési azonosító feltüntetésével, de csak egy sablon válasz jött, hogy majd a kollégájuk keres.Ma, kedden az adott termék továbbra is elérhető a webshop szerint, sőt csak a Dunakeszi és a Maglódi áruházban vehető át. A rendelésem állapota "törölve". Magyarázat nincs. Válaszlevél nincs. Megkeresés nincs (telefonszámom megadva). Pénzem visszautalva nincs.
Száradjon le a p***öm ha én még egyszer rendelek tőlük valamit!
-
vacs
veterán
NEM ajánlom senkinek!
Egy kifutó videó kártyát próbáltam rendelni tőlük.
Az oldaluk szerint készleten volt.
Rendelés előtt email-ben érdeklődtem, hogy ténylegesen van-e: 3 nap alatt nem érkezett válasz, ezért felhívtam őket telefonon, de nem vették fel többszöri próbálkozásra sem!
Mindegy, leadtam a rendelést a termékre, szigorúan utánvéttel az előbbiek miatt!
Semmilyen reagálás nem érkezett részükről pár nap után sem, ezért ismét próbáltam telefonon, de továbbra se vették fel, illetve email se érkezett!
Innét feladtam ... lehet csak nekem nem volt velük szerencsém! -
inf3rno
nagyúr
Ja, én mindig azzal kezdek vásárlás előtt, hogy árukereső, fb, google, amazon, stb. vélemények áruról és boltról is, esetleg árura még itt a fórumban is külön rákérdek. Aztán ha ezek stimmelnek, akkor utánvéttel vagy nagy ritkán kártyás fizetéssel rendelek. Komolyan meg lehet szívni netes rendelésekkel, ha az ember nem óvatos.
-
-
Sz.L.
aktív tag
" szerszamkell.hu vélemény " így kezdem, hátha kidobja a Google kereső annak, aki tőlük szeretne rendelni. A rendelésem története elég hosszú, megpróbálom röviden.
Autó szereléshez rendeltem tőlük 6 db különböző típusú terméket (ami az áruház szerint raktáron volt). Rendelés leadva február végén. A webes felületen a státusz "Új rendelés nyomtatva " volt a megrendelésem napja utáni reggelen.
Ez a státusz 10 napig nem változott, amikor felhívtam őket. Kb 8-10* próbáltam elérni a céget, mire nagy nehezen felvette egy hölgy, aki nem állt a helyzet magaslatán. Kérdeztem, hogy mi a rendelésem státusza. Azt mondta, hogy úgy látja valami még sincs rakatáron. Nehezen, némi utánajárás után mondta, hogy egy (kb 1200ft-os) gyertyakulcs miatt áll a csomagküldés. Oké, gondoltam nem érdekes, küldjék anélkül. Azt mondta küldik. Vásárlói fiókomban a rendelési státusz "Várakozó rendelés - hiányos" -ra változott.
Eltelt ismét 10 nap, azaz a rendeléstől számítva 20. Újra kb 8-10 próbálkozás amire felvették a telefont. Úr felveszi. Kérdeztem, hogy mi a rendelésem státusza, miért nem küldik a csomagot. Jeleztem neki, is hogy a gyertyakulcs nem kell. Már nincs is rendelésben náluk - mondta. (Ennek ellenére én a vásárlói fiókomban láttam még.) Közölte velem, hogy nem érti miért nem küldték még. Mondtam neki, hogy adják fel aznap, vagy másnap, valamint kérek visszaigazoló emailt és számlát a gyertyakulcs nélküli állapotról. (Sajnos időre kellettek a kiválasztott szerszámok, így nem mondtam vissza a rendelést.)
3 nap eltelt, azaz a rendeléstől számítva 23. Semmi értesítés a csomagfeladásról. Újra telefon 5-8 próbálkozás, hölgy felveszi. Jöttek a szokásos kérdéseim. Rendelés státusza? Miért nem küldték a csomagot, a számlát és a visszaigazoló emailt? Nem tudja, de utánanéz. (Nem tettem le a telefont, mert ők nem hívnak vissza, nem is küldenek emailt, szóval vártam.) kb 5 perc távollét után közli, hogy a 6 féle termékből 4 félét NEM TALÁLNAK a saját raktárukban, annak ellenére, hogy náluk is raktárkészlet státuszban van!!! Kérdezte, hogy a maradék 2 féle tétel (2 db egyforma rámpa és 1 db olajbetöltő pumpa) kell-e? Mondtam, hogy azonnal adják postára! Így lett, csomagot feladták, visszaigazolás nem jött e-mailben sem korrekt számla. (Ekkor már úgy voltam vele, hogy mindegy 2 nap múlva neki tudok állni feleségem kocsijának, mert lesz legalább rámpám.) Felhasználó fiókban a státusz "Elküldve".
1-2 napon belül megérkezett a csomag. A 2 db rámpát nem csomagolták be semmibe. Egymásba tolták őket erővel úgy, hogy ahol összeértek onnan a festék is levált. Se fólia, se nejlon, semmi. (Gondoltam majd ráfestek, szerencsére nem esztétikai eszköz. Vissza nem küldöm, nincs azaz Isten.)
Gondolnánk, hogy ezzel vége, de NEM! Ma (a kézhezvétel után több mint 1 hónappal) emailt kaptam, hogy csomagot adtak fel nekem és a számlát csatolták (természetesen ismét nem volt csatolva semmi)! Ismét telefon, 2-3 próbálkozás. Hölgy felveszi. Kérdésem: Mit küldenek és miért, amikor nincs nyitott rendelésem? Azt mondja nem érti és elkezdi sorolni az előző rendelésemben jelölt termékeket. Kérdezem az árakat tételesen. Kiderül, hogy azok "újak", vagyis lehet, hogy újra kiküldték, érdeklődöm. Nem tudja, tartsam, megnézi. 4-5 perc után visszajön és azt mondja "elvileg" nem küldünk semmit. Elvileg???? Nem biztos, utána néz. (itt fogyott el a türelmem és elmondtam a véleményemet, majd kértem, hogy hívjon vissza az infóval (persze nem hívott, nem is gondoltam, hogy megteszi).
Írtam nekik, hogy nincs nyitott megrendelésem és nem veszem át a csomagot.Néhány tanulság:
- Mindig utánvét rendelj olyan áruházból, ahonnan még nem rendeltél! (Szerencsém volt, így tettem, különben futhatnék a pénzem után.)
- Nem szabad mindig hinni az "év webshopja" és ilyen-olyan plecsniknek!
- Írj véleményt, hogy az ilyen webáruházakból senki ne rendeljen! -
inf3rno
nagyúr
Tudtok olyan bútorboltról, ahonnan érdemes vásárolni online? Veszprém környékén élünk, és a mostani helyzetben nem nagyon mászkálunk el boltokba, de home office-hoz kellene egy íróasztal. Nézegettem néhány boltot a neten, de mindegyiknél ilyeneket olvasok, hogy hónapokkal később sem szállítottak és hogy lenyúlják az előre utalt pénzt.
-
patomi
őstag
válasz
greenmeister #3127 üzenetére
Kár teóriákat gyártani, ez egy üzleti vállalkozás. Ha nincs bevétel, nincs lapcsalád. Ennyi a történet.
-
greenmeister
tag
válasz
inf3rno #3126 üzenetére
Forum titulust sok ido elerni. Hirdetok szama azert megcsappanna. De onmagamaban az hogy "te" mint tag adsz meghivot, az onmagaban egy onszabalyozo rendszert epit fel. Egyertelmu olyan havernak, baratnonek, kolleganak, csaladtagnak kuldessz akiben te magad is megbizol. Ezaltal masok is megbizhatnak, mert ha az o regje ugrik te sem hirdethetsz mondjuk egy evig es nem kuldhetsz meghivot 3 evig. Azert ez biztonsagot adna hogy a szomszed K. Rikkardonak ne adj meghivot pl. Csak olyat adsz be a "kozossegbe" akit te arra erdemes talalsz. Bebaszna ha ebbol keves lenne az orszagban es emiatt csappana meg a tagletszam. Legalabb annyian azert nem reggelnek mert felnek hogy itt is atbasszak, mint ahanyan azert reggelnek hogy atbasszanak. A csaladban van aki helyett en szoktam rendelni, mert o fel hogy itt atvagjak.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
greenmeister #3125 üzenetére
Egyszerűbb, ha valaki bizonyos mennyiségű vevői pont és/vagy valamilyen fórum titulus megszerzéséig nem hirdethet eladóként. A meghívós rendszer nem feltétlen működne, annyira nem nagy szám a hardverapró, bár ha azt nézem, vannak zárt facebook csoportok, ami ugyanígy apróhirdetésekkel foglalkoznak, és nem egyszerű bekerülni.
-
greenmeister
tag
Osztálytársak, kollégák dobálnák egymást közt, szerintem a "toborzással" nem lenne gond. Meghívós dolog szerintem prémium érzet. Torrent oldalakat nem akarom reklámozni, de ismer szerintem hasonlóan működő oldalakat, másik dolog a OnePlus (még a kezdetekkor), heteket vártam egy Oneplus one meghívóra ugyanis meghívóval lehetett telefont venni. Nehezen szerzett bizalmat az ember jobban megbecsüli ez az én véleményem. Lehet mondani naívságnak, de kicsit durva azért, hogy a magyar jog valóban nem tud fellépni notorikus csalókkal szemben. Hónapokig vagy évekig üzletszerűen ebből képesek megélni mire kapnak pár hónapot, ezalatt hány embernek okoznak kellemetlen éjszakát. Most épp itt a RAM-os csaló [link] illetve [link] .
Sőt, külső hirdetőként naívság lenne azt gondolni hogy a csaló egynapos reges 900eFt-os gamer laptop bannerjára fog kattintani, hogy a külső hirdető oldaláról megvegye azt...
-
patomi
őstag
válasz
greenmeister #3123 üzenetére
Szerintem alig lenne felhasználó, mert senki nem bízna senkiben. Üzemeltetői oldalról, meg kész katasztrófa. Ha végig gondolod, hogy miből lehet bevétele az oldalnak megérted.
-
greenmeister
tag
Mondok egy hülye példát. Meghívós rendszer, mindenki felel az alatta levőért. Mondjuk itt van jelenleg 1000 tag. Tegyük fel hogy indulásként ők kapnak regisztrált egész éveik után évenként 1 meghívót. Az mondjuk legyen itt a 5 év az átlagos reg.idő, vagyis kiosztanak évi 5000 meghívót. Ez az 5000 meghívó tegyük fel 1 éven belül be is regisztrál, vagyis éves szinten 5000-rel bővíti a rendszert, a következő évben 6000 meghívó kerül ki, potenciálisan jöhet 6000 új tag. És mi az előny ebből? Az hogy ha valaki bebolondul , és elkezdi benyelni az elutalt lóvékat teljesítés nélkül a felette lévőket mondjuk bannolják X időre, őt meg ki is dobják. De legalább egy egymástól függő kis csoport alakulna ki szépen lassan. Nyilván ki kell számolni jelenleg mennyi az új reg és ezt hogy lehet a legkevésbé úgy megnyírbálni hogy a mennyisége ne, de az összetétele változzon. Ez csak egy példa...
-
inf3rno
nagyúr
válasz
greenmeister #3119 üzenetére
Nekem simán lepasszoltak olyan lapot, amin kiégették az egyik memória csatornát Aqua-s garival. Szerinted mennyire esélyes?
Meg se próbáltam beváltani, nyilvánvalóan túlhúzták, az Aqua garancia meg amúgy is ilyen nem létező dolog. És akkor én még kaptam valamit, ami félig működik a pénzemért. Nem tudom, hogy aki most kezd, az hogyan tud elindulni, igazából eladással elég nehéz pontot gyűjteni, ha nulláról indulsz, maximum vétellel tudnál. Nem tudom, hogyha hozzányúlnának, akkor nem e lenne még rosszabb helyzetben, aki kevés ponttal akar eladni.
-
#21346560
törölt tag
válasz
greenmeister #3119 üzenetére
Szűrés?!
Hát a józan ész lenne a megfelelő szűrő! -
greenmeister
tag
HA-n egyre gyakrabban találkozni csalókkal, friss reg-es felhasználókkal, akiknél nincs személyes átvétel csak csomagküldés. Ezek kiszűrésére valamilyen megoldást lehetne eszközölni? Tudom, hogy minden üzlet meg statisztika meg hasonló, de a jelenlegi tagok védelme is fontos szerintem. Ötletekből nálam sem lenne hiány ezek szűrésére, de ezt kinek lehet elküldeni, ki az aki érdemben esetleg foglalkozik azzal, hogy a HA-n kevesebb legyen a csaló, suttyó, *y.gyerek. Egy fórumtárssal már volt szerencsém erről beszélni, megosztó a téma tudom, bár számomra egyértelmű, hogy a becsület a XXI. században is fontos emberi erény.
-
Biznisz Elek
senior tag
Nem vásároltam innen csak infó. RBX.HU
Ha jól látom bezárt vagy be zárnak.... -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #3113 üzenetére
Újabb meglepetés van Oázistól, a nyomtató csomagjából hiányzik az USB kábel. Nem tudom anélkül hogy gondolták, hogy rákötöm a gépre. Na mindegy, ezzel már nem foglalkozok, majd rendelek máshonnan egyet. Van ilyen szögletesem, majd kipróbálom, hogy egyáltalán működik e, vagy valami szemetet sóztak rám. Azért ez komoly teljesítmény, hogy egy csomagból három dolgot hagynak ki, de azért mindent szépen kiszámláznak. Pixel garancia ide vagy oda, szerintem én többet nem veszek tőlük semmit. Remélem megúszom ennyivel, és nem lesz garanciális ügyem.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3110 üzenetére
Nem tudom, de én konkrétan nem monitorokat szoktam korábban tőlük vásárolgatni/rendelgetni, így hogy ez a szolgáltatásuk mennyire jó/olcsó, arról nem tudok nyilatkozni.
14 nap elállás mindenhol van, így ha jól értelmezem a 20 nap pixelgarancia is emiatt csak 6 nap valójában. Monitorkalibrálást önmagában véve vállalnak több helyen is, de erről bővebbet tényleg nem tudok. -
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #3107 üzenetére
OázisComputertől én már jó ideje nem rendelek semmit. Többször is eljátszották, hogy bár olyan terméket rendeltem tőlük, ami a honlapjuk szerint "Raktáron" volt, a rendelés leadását követő 1-2 napban fölhívtak, hogy nincs nekik, és nem is tudják beszerezni. Mindeközben a honlap szerint meg mégis "Raktáron" volt náluk. Volt olyan termék, amit 3-szor is megrendeltem, és 3-szor is visszamondták a megrendelést, pedig végig "Raktáron" jelölés szerepelt náluk az adott terméknél. Én többet nem rendelek tőlük semmit, az biztos.
-
inf3rno
nagyúr
Nem vagyok teljes mértékben elégedett az Oázissal. Az egyik, hogy többszázezret elköltöttem náluk, és mégis kiszámláztak 6k-t a szállításért, ami annyira nem jellemző más cégekre. Sok helyen van pl x összeg felett ingyenes kiszállítás, de úgy voltam vele, hogy ezt ajánlották a monitor pixelgarancia és kalibrálás miatt, úgyhogy legyen. A monitor és a videokártya, amit rendeltem tőlük baromi jók. Talán annyi kis hiba van, hogy az egyik DP kimenet nem működik a kártyán, de nem izgat. A nyomtatót ma próbálom ki. Rendeltem még ezeken kívül 2 e5 LCD tisztítót és 2 ColorWay mikroszálas törlőkendőt. Ezekből csak 1-1 érkezett meg. Irtam nekik, hogy én kettőért fizettem, jó lenne, ha elküldenék a másodikat is. Ma jött a futár 1 Oázis LCD tisztítóval és 1 ColorWay kendővel. Nem igazán tudom mire vélni. Most vagy elfogyott az e5, és így próbálják tudtomra adni, vagy valaki a raktárban ezzel szórakozik, hogy lenyúlja az e5-öket. Az utóbbira utal talán annyi, hogy az első csomagnál a bubis zacskóban, amiben a tisztító jött pont annyi hely volt, hogy két flakon befért volna. Na mindegy, nem akarok szőrszál hasogató lenni, ennyi nálam belefér, nem mondanám, hogy emiatt kimondottan rossz bolt, inkább csak furcsa. Remélhetőleg a garanciális ügyekhez nem így állnak hozzá, vagy ha igen, akkor remélem nekem nem lesz ilyen ügyem.
-
attiati
veterán
drako.hu oldalról mennyire biztonságos rendelni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nintendo Switch 2
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! HP ZBook 15 G6 munkaállomás - i7 9850H 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Quadro T2000 4GB WIN10
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest