Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3564 üzenetére
Én csak egy Logitech egeret mertem rendelni tőlük, mert hát jó nevű cég, úgysem kell gariztatni. Erre persze kiderült, hogy széria hibás, és szét is ment a görgő szenzora. Küldtek cserét, persze az is ugyanúgy szétment egy hónap után, azt már nem nagyon akarták cserélni, aztán a végén hagytam az egészet. Majd beleforrasztok egy normálist szenzort ha lesz ilyenekkel időm szórakozni. Nem egy csoda a garancia ügyintézésük, de azért egy fokkal jobb, mint Ipon, Aqua, Edigital, ahol csak azért vannak ott, hogy elhajtsanak. Ettől függetlenül nem hiszem, hogy még rendelek tőlük bármit, ha nem muszáj vagy nem röhejes áron van.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
loncsika
tag
válasz chopin42 #3457 üzenetére
Én viszont erre írtam, amit írtam: "Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon)." Erről beszéltem. Itt nem egyértelmű, hogy vízálló volt e a telefon. De ha te látod, akkor az szuper. És egyébként ha párásodik a telefon, valóban elveszti a garit, ugyanis a Telekomnál is csak a Plusz típusú biztosításban van erre garancia. Tehát van a párásodás fogalma, ami lehet attól, hogy a fürdőben bent van, hideg helyről viszed be melegebb helyre, stb. (fizika), illetve van, amikor beleejted a vízbe. És a párásodástól is elszíneződhet az ezt jelezni hivatott matrica. Szerintem nem átverés. Ugyanis ha belegondolsz, hogy naponta megtörölközöl, akkor a törölköződ is vizes lesz, így ha rendszeresen pára képződik a telefonon belül, akkor a matrica is vizes lesz. Itt nem egy alkalomról beszélek természetesen.
If you want to fuck the sky, you must teach your dick to fly.
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3459 üzenetére
Elvileg az, késhetnek a termékek egy hónapot meg a garival eljátszhatják, hogy nem elérhetőek így pár vélemény alapján. [link] 98%. hogy nem lesz ilyen gondod. A szállítás ára miatt panaszkodnak még, meg hogy nem lehet személyesen átvenni. Utánvéttel elmegy, ha egy hétig nem hozzák, akkor lemondod, azt kész.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3463 üzenetére
Persze, értem én, hogy mire gondolsz. Jelen esetben amúgy a székhelyük pont egybeesik a boltjuk címével is. De egyébként sok cégnél (pl. a PCX-nél is) a székhely (tehát ahol csak a cég hivatalos papírjai vannak) egy székhelyszolgáltatónál van, a tényleges boltjuk címe pedig teljesen máshol, így kénytelenek ők is kiírni, hogy a székhelyük nem átvevőpont. Gondolom sokan vannak, akik valami miatt a székhelyre akarnak kimenni árut átvenni/visszavinni/küldeni, holott a cég székhelyén csak a cég hivatalos papírjainak kell lennie. A telephely, bolt, átvevőpont lehet teljesen máshol is (de akár ugyanott is).
-
boogie84
veterán
-
Hegyirabló
veterán
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Magyar nagyker árak alatt vannak jóval (eshop24), legalábbis amikor épp akciós áron van náluk valami (mondjuk úgy könnyű olcsónak lenni, ha azon az áron nem tudják elküldeni a szóban forgó termékeket).
Nem várok én már ezekre a megrendelésekre, semmisnek tekintem őket. Csak kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle. Emagnál több megrendelésem is volt, párnál már jelentkeztek, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért törlik őket. Írtam nekik olyan válaszlevelet, hogy csak na, nem fukarkodtam a csúnya szavakkal sem. Persze visszapattant az összes tőlük. -
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Amazon tényleg jó, nekem amazon.de-vel volt gondom, hogy nem utalták vissza a pénzt, amikor nem jött a csomag, aztán meg mégis jött a csomag, visszaküldeni meg nem akartam, úgyhogy vissza kellett csinálni az egészet. Mint kiderült, mégis küldtek pénzt, csak valami gift accountra, amiről azóta sincs fogalmam, hogy micsoda. Még nekem kellett szólni a végén, hogy szedjék le arról a pénzt.
Persze, hogy akkor is beleszarhatnak, de mondhatom azt egy hét után, hogy akkor szevasz, megveszem inkább másnál, töröljék a rendelést. Általában ilyenkor megcsörren a telefon, hogy azonnal intézzük. De ezek mondjuk nem edigital, aqua, emag, alza, stb... Gondolom azért neked az ár erősen számít, különben nem várnál ennyit vele.
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3308 üzenetére
Nálam a negatív rekordot szállítási idő terén az emag tartja. A júliusi megrendeléseket még mindig nem tudták elküldeni a saját boltjukba, holott már október közepe van. A boltban voltunk már benn, nem igazán érdekli őket a dolog, csak annyit mondtak, hogy még nem jött meg. Szemmel láthatóan semmi kivetnivalót nem láttak abban, hogy kb 3 hónap telt el a megrendelés leadása óta. Amikor leadtuk a megrendelést is "raktáron" státusz szerepelt az oldalukon a szóban forgó termékeknél, és azóta is többször volt már nekik "raktáron" a saját oldaluk szerint. Ők az örökös bajnokok ilyen téren, szerintem soha egyetlen másik bolt sem fogja tudni őket túlszárnyalni.
A második helyezett nálam az eshop24, ők a raktáron lévő termékeket 3 hét alatt nem bírták elküldeni (az oldalukon 48 órát írtak). -
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3304 üzenetére
Megértem, hogy kiszálltatok, ezek után én is kiszállnék.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
"Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést?"
Egyébként hol láttál tőlem kérdést? Egyetlen kérdő mondat volt, de szövegkörnyezetből látszik, hogy az egy költői kérdés. Tapasztalatot osztottam meg. Nem erre van ez a fórumtéma?
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
Ne essünk át a ló túl oldalára. Röviden, bármit nem kell bevállalniuk, de a jogszabályokat nem értelmezhetik saját szájízük szerint. Ez bizonyos.
"De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél."
Sajnos itt is kevered a dolgokat. Az én munkám (bár inkább hivatásom) a törvény/és rendelet alkotás. Nem pedig a meghozott törvények/rendeletek betartatása. Azt egészen más szervek végzik.
Egyébiránt, volt már arra példa, hogy egy arcátlan vállalkozást kioktattam, amikor is keverni akarta a jótállási jogot az elállásival. Csak néztek, mint pincebogár a briketten.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3299 üzenetére
Akkor sem szabályozhatja úgy a harminc napot, ahogy ő akarja. Annak is harmonizálnia kell hatályban lévő jogszabályokkal. Szélsőséges példa, mondhatná azt, hogy a harminc napos elállás feltétele, hogy meg kell ölj egy embert, különben nem gyakorolhatod? Mert amit ti írtok - hogy "A 30 napra viszont igenis olyan feltételt szabnak meg, amit akarnak". - a szerint akár szabhatná ezt is feltételnek. Nyugodtan elhiheted ezt nekem, majdnem húsz éve a törvényhozásban és az önkormányzati rendeletalkotásban dolgozom, és nem adminisztrátorként, hanem rendeletalkotás folyamatában résztvevőként.
Vén épület már a világ, | Le, alacsonyra sűlyedett. | Ha egyenest jársz: beütöd | A gerendában fejedet. | Hajolj meg, ha a fejtörő | Gerenda ellenedre van... | Én inkább betöröm fejem, | Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3281 üzenetére
Tehát magyarán ha én, mint fogyasztó megrendelek valamit, amit hibátlanul meg is kapok, akkor ha visszaküldöm a 14 napos elállás keretében, a cég bukni fogja az ideszállítás, és a visszaszállítás díját is annak ellenére is, hogy ők nem hibáztak semmiben? (Tehát nem hibás teljesítésről van szó.)
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3281 üzenetére
Általában úgy szokott lenni, hogy a törvénytől csak a fogyasztó javára térhetnek el. Kétlem, hogy ez a törvény kivétel lenne. Az ÁSZF nem a törvény, csak a bolt elgondolása, ha ilyet beleírnak, akkor akár még a fogyasztóvédelem is odaverhet nekik bírságot, mert már az eleve bizonyíték, hogy a cég általános gyakorlata törvénysértő. Szerintem.
Buliban hasznos! =]
-
febe1
friss újonc
válasz chopin42 #2930 üzenetére
babymama.hu - én most teszek fogyasztóvédelmi panaszt, bár állítólag nem sok eséllyel, mert egy kalóz oldal és buktam a pénzem. Rendeltem egy terméket én hülye, amit negyedáron adnak ali-n, egy teljesen más termék érkezett meg, se számla, és természetesen nem reagálnak semmire, az oldalukon nincs semmi információ. Tehát csak akkor rendelj onnan, ha tuti tudod, hogy megkapod a terméket, nem veszik el út közben, és tuti jó terméket rendelsz, különben buktad a pénzt és mindent! Arra jó volt, hogy mostantól megnézem alaposan honnan rendelek.
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #2470 üzenetére
Én is már szinte csak apróról vásárolok, kivéve alaplapot. Az valahogy sosem sikerült jól eddig. Annyi alkatrészből áll, hogy minden évvel nő a meghibásodás esélye, ezért jobb belőle újat venni. Memória, CPU, SSD, HDD általában jók apróról, illetve a videokártya is lehet jó. A maradékot: alaplap, PSU, UPS, monitor, billentyűzet, egér, ház, amikből újat szoktam venni, de tulképp azokat is lehet apróról, ha valakinek nincs sok pénze, és megnézi kitől veszi.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
chopin42
addikt
válasz chopin42 #2136 üzenetére
Írtam az aquának, hívtam őket, azóta se semmi...Péntekig várok. (Azért boltból rendeltem, hogy ne legyen gond...legközelebb marad az apró)
A Magyar boltok a béka segge alá valók, tisztelet a kivételnek. Itt az ügyfél az utolsó. Addig készségesek, míg vásárolsz, utána kit izgat...Írtam német amazonnak, olyan válaszlevelet küldtek rögtön másnap, hogy elájultam. Konkréten kinyalták a seggem.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
TIT
veterán
válasz chopin42 #2133 üzenetére
Az új mindig gagyibb mert ezek is gagyulnak,nekem a wd 8 éves és semmi baja.
Sajna már nem adnak 3 év garit mint régen.
Az értékelés semmit nem ér,ált.azt nézik,hogy megjött-e és átvételkor minden ok-e,de ez a dolguk,nem ez számít.
Ráadásul pont az aqua verte át ismimet egérgariztatásnál,jegyzőkönyv persze nincs. -
XaraX
addikt
válasz chopin42 #2129 üzenetére
Ezt vetted, gondolom....[link]
Az oldalon ott van, gari 1 év.
Nincfs szükség márkaszervív elérhetőségre, a bolt vállalta az garit, egy éven belül cserélik.
Nem tudod beregisztrálni, ki tudja, milyen beszerzés, ez nem egyedi eset, minden biltban előfordul.
Figyelmetlen voltál a vásárlásnál, ha nem megfelelő, csak elállni tudsz,szerintem. -
ALFA
senior tag
válasz chopin42 #2094 üzenetére
Megnéztem, mi az a viber, így már értem, miért reklámozzák magukat még tv-ben is.
Nyilván jó bevételt lehet csinálni személyes adatok tömeges begyűjtésével.
Érdekes, weben adathalászatként tiltják, mobilokon pedig jól menő szolgáltatás.
Egyébként a weboldal nevét azért nem irtam le, hogy ne támogassam a kattintások számának növekedését se.Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?
-
ALFA
senior tag
válasz chopin42 #2094 üzenetére
Leírtam részletesen korábban, de akkor a kedvedért zanzásítva:
1. Valaki csak úgy kitesz egy hirdetést egy emil cimalapján kamu névvel mindenféle ellenőrzés nélkül - ez szerinted nyilván teljesen rendben van.
2. A weboldal elkezdi bombázni az emil cimet, hogy a hirdetése megjelent, és nagyon örülnek - annyira, hogy egy órával később jönnek újabb emilek, hogy örülnek, hogy máshol is feltettél hirdetést, de apró probléma van, lépj be és módosítsd az adataidat - belépés persze nincs, hiszen jelszó és semmi egyéb nem létezik, ezért megadják a közvetlen linket hirdetéshez, ahol azt látod, hogy hat órával korábban adtad fel a hirdetést, mint ahogy elvileg beléptél az oldalra
3. Nyilván számodra az is teljesen rendben van, hogy egyetlen egy emil cim van mindenre, panaszokra nem reagálnak, csak annyi történik egy fél nappal később, hogy az óránként jövő, belépésre buzdító emilek helyet közlik, hogy TE beléptél az oldalra és TE sikeresen törölted a hirdetést, de vedd tudomásul, hogy még 15 napig látható lesz.
4. Bejelented az ügyet NMHH-nak, amelyik elhúzza egy hétig az ügyet, majd közli, hogy nála már a hirdetés nem látható, ezzel lezártnak tekinti az ügyet.
5. A hirdetés semmi másról nem szólt, mint hogy hív fel egy "viberes" fedőnevű 30-as mobiltelefont.
Persze, nyilván minden tökéletesen rendben van és most se érted, hogy mi a probléma, úgyhogy hagyom, hogy olvasgasd még párszor, hátha....
Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?
-
ALFA
senior tag
válasz chopin42 #2090 üzenetére
Kevered az egyént és a céget, ami probléma.
Azt akartam jelezni, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy a jofogas belső embere szórakozott az esetemben.
Akit érdekel, a hirdetést lementettem, meg tudom mutatni, ezt a mobilt adta meg a regisztráló:
309-383-494
Valami viberre hivatkozott, amiről fogalmam sincs, micsoda.Amit ma megtehetsz - miért nem tetted meg tegnap?
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Akció! Dell E5440 laptop (14/i5-G4/4GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Dell Precision M4500
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla