Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AMD 4ever

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szeretném veletek megosztani a mai nap szerzett tapasztalatomat a Fortuna GSM -mel kapcsolatban, hátha másnak segít a kellemetlenségek elkerülésében.
    Tegnap délután telefonon felhívtam a Pólus Centerben levő üzletüket, egy adott típusú készülék iránt érdeklődtem, amit meg is erősítettek, hogy van még készleten. Mivel szerettem volna személyesen is megnézni a terméket mielőtt megvásárolom, megkérdeztem van-e lehetőség arra, hogy eltegyék nekem másnapig, ugyanis vidéken lakom és nem szeretnék potyára utazni. Azt mondták semmi akadálya, másnap délben már ott lesz a készülék az üzletükben át is tudom venni. Örültem, hogy minden ilyen simán ment, másnap reggel 9-kor autóba ültem és elindultam megnézni/megvásárolni a telefont. Délben mikor már Pesten voltam, gondoltam felhívom őket, hogy minden rendben van-e, megérkezett-e már az üzletükbe a telefon amit eltetettem tegnap. A boltos a vonal túlsó végén nagy lelkesen közölte, hogy nagyon jó hogy hívtam és nem mentem be személyesen ugyanis tegnap, pont miután beszéltünk, valaki webes rendelést adott le ugyan arra a típusú telefonra amit én néztem ki és így már nem tudta nekem félretenni. Persze sűrű elnézés kérés közepette ajánlották, hogy jövő héten tudnak másikat hozni, akár egy hétig is félre teszik, de sokra megyek vele ha én most autóztam el egy fél napot hiába.
    Miután nem rejtett számról hívtam őket, nem tudom miért nem voltak képesek visszahívni még előző nap, vagy akár egy SMS-t dobni rögtön miután rájöttek, hogy nem tudják eltenni nekem a telefont. Az ügyfelekkel egy kicsit is törődő üzlet ilyet nem szabadna, hogy megengedjen magának.

Új hozzászólás Aktív témák