Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
valki érti ennek a .eu boltnak az árait?
-
GaborGh
őstag
Bocsánat, elnézést, teljesen igazad van, máris pótolom a restanciám:
(#24995) Dk56 válasza GaborGh (#24990) üzenetéreÚjVálaszPrivát2011-11-02 12:23:17
Dk56
(újonc)
csakhogy nem 8 k a különbség most a k53sv i5,gt540 és a K53TA-SX051D AMD A6,6650 között hanem 15 kb.
nem tudom szóval így hogy enyit megér e,
[link]
--nál ezt a boltot elérni lehetetlen nem veszik fel a telefont.(#24997) GaborGh válasza Dk56 (#24995) üzenetéreÚjVálaszPrivát2011-11-02 12:31:15
GaborGh
(fanatikus tag)
LOGOUT blog
Már Majy000 is panaszkodott rájuk!
"(#24916) Majy000
A megadigiről annyit hogy én rendeltem tőlük egy notebookról majd 2 hét után lemondtam mivel sem az emailjaimra se a telefonjaimra nem válaszoltak. (a lemondás is persze csak egy email volt) Azóta is ott van a weblapon hogy "rendelése beérkezett". Ez már jó ideje volt.
(#24968) Majy000
Egész pontosan szeptember 14 és a mai napig ott az oldalon a rendelése beérkezett felirat.
Amúgy valaki linkelte a tv-planatet is... ha annak kicsit jobban utánanéz láthatja hogy ugyan az mint a megadigi (árukészlet is ugyanaz, de cégjegyzékbe ugyan az a "székhely"), két haver csinálja őket vagy nem tudom...
Ettől persze lehet hogy csak pont az a laptop nem volt amit én rendeltem és ezért leszartak...és minden más van és egyből szállítják."01bali2000
(újonc)
hahahahahaha kb ennyit tudok elmondani a tv-planetröl mert ezek az emberek szarnak rád...nagymamám jobban elvezetné ezt a webshoppot....egy szinten van az okpcvel hulladék leszarják az embert az egész egy nagy szar ...se telo se email...se semmire nem reagálnakDuliee
(fanatikus tag)
LOGOUT blog
A TV-planetesek nekem nem nagyon jeleztek vissza.. ahogy máskor a megadigi sem, irreálisan alacsony árakkal dolgoztak, vagyis nem dolgoztak, mert nem értem el őketBorote
(senior tag)
Ennyiért? Hol árulnak? Mert az jó vétel lenne.
Jelenleg csak tv-planet, radium és tomtek árul ennyiért, ami szerintem nem jó jel a gép származását tekintveDr. Rum Gábor
2011.12.26.
telefonos kapcsolat, minden 3. hívásomat felvette, mjad ezidáig 4 alkalommal mondott érkezési időpontot. Csak tényeket írok nem minősítek
Rendelés
októberben történt, pénzt azonnal átutaltam
Szállítás
azóta is várom a televíziót
Fizetés
októberben átutaltam a teljes összeget
Az argep.hu nem javasolja az előre utalásos fizetési módot.
Reklamáció
csak hitegetés; karácsonyi ajándéknak szántamDénes
2011.12.13.
Ügyfélszolgálat
Katasztrófa, az e-mailjeimre nem érkezett válasz, a telefont csak nagy ritkán vették fel, és akkor is csak hitegettek.
Szállítás
A honlapon 3-7 munkanap szerepel, ehhez képest 32 munkanapja nem érkezett meg a rendelt termék.
Fizetés
Szerencsére nem előreutalással fizettem.
Az argep.hu nem javasolja az előre utalásos fizetési módot.HorvĂĄth M JĂ
2011.12.05.
Ügyfélszolgálat
E-mailra nem reagál, telefont már több mint egy hete nem veszi fel
Rendelés
Már eltelt egy hónap a pénz átutalása után. Az eladó azóta szinte elérhetetlen, néha felveszi a telefont, és konkrét időpontot mond, hogy mikor lesz a kiszállítás, de természetesen nem jön az árú
Szállítás
még nem lett leszállítva a termék
Fizetés
Előre átutaltam. ( sajnos )
Az argep.hu nem javasolja az előre utalásos fizetési módot.
Reklamáció
Ma elmegyek az ügyvédemhez majd a rendőrségre és feljelentést teszek.....
Reklamáció
Kb. lehetetlen.caligula
2011.12.01.
Ügyfélszolgálat
Katasztrofális! E-mailra soha semmilyen reakió nincs! Telefonon szinte elérhetetlenek!
Rendelés
A rendelés egyszerű, a Webes felületet könnyű kezelni, ez az egyetlen, ami pozítívum megállapítható aboltról.
Szállítás
A DPB-vel rendben volt minden.
Fizetés
Előre utalni tilos,mert evvel egy véget érni nem akaró tortúra veszi kezdetét.Mihelyst birtokon belül,vannak számukra semmi sem sürgős!Ez az árelőny nem éri meg azt a tortúrát,idegeskedést amit hoz.
Az argep.hu nem javasolja az előre utalásos fizetési módot.
Reklamáció
Itt garanciát a hírverés ellenére senki se várjon. Ahogy többen írták, garancialevél a csomagban NINCS!!! Reklamációra nics reakció. Drága az itt kínált viszonylagos olcsóság.pkalman
2011.11.14.
gyfélszolgálat
Hol felveszik a telefont, hol nem. Email-re nem válaszolnak.
Rendelés
A notebook megrendelést közel 3 hét után lemondtam. Olcsók, de nincs árujuk. Az online kereskedés lejáratása, amit csinálnak.Ferenczi Józs
2011.11.04.
Ügyfélszolgálat
Az előző értékelésem javítva. Az ügyfélszolgálattal nincs gond, mind addig mig át ne veszed a terméket Írtam neki mailt hogy a garancia meg a szemüveg hol van azóta nem reagál semmit.Rendelés
Egy tv-t vettem és nincs hozzá garancia lepecséteLve a dobozból hiányzik a 2db 3D-s szemüveg ami járna hozzá.Szállítás
Semmi gondFizetés
Utánvételle fizettemReklamáció
Nem rendelnék többetNorbi
2011.10.26.
Ügyfélszolgálatnehézkes kapcsolatfelvételRendelés3 hét után sem küldték ki a monitort, minden héten azzal álltak elő, h ...
Szállításnem tudom, nem érkezett meg az áru
Fizetésne fizessetek SOHA előre utalással nekik. SOHA, de SOHA.ez komoly.
Az argep.hu nem javasolja az előre utalásos fizetési módot.
Reklamációreklamáló levelekre nem válaszolnak, telefont nagy nehezen, veszik felAngéla
2011.10.23.
Ügyfélszolgálat
Telefont nem veszi fel, reklamáló emailre nem reagál! A cég megadott címére több ezer cég van bejegyezve!!!Rendelés
Egyszerű, ez az egyetlen pozitívum!!!Szállítás
Katasztrófa 3 hét! Hihetetlen olcsó árak, szépen bedőltem én is!Fizetés
Kp. átvételkor, bár sokkal jobban járok ha nem veszem át.Reklamáció
Garancia nincs! A Samsung elküldött az eladóhoz. A fenti leírás alapján utólérhetetlen! Zsebből fizethetem a 40.000 forintos javítási költséget!!! Szélhámosok, egy a rengeteg kamu cégből!4 napja
D. Zoltán
December 17-én (vasárnap) rendeltem tőlük egy monitort. Jó áron volt és előre utalással ingyenes szállítás. Még aznap kaptam egy visszaigazolást, hogy 17-én be is érkezik hozzájuk raktárba. Megkérdeztem e-mail-ben őket, hogy mikor utaljam a pénzt? Jött a válasz, hogy el is indíthatom az utalást, mert hétfőn, kedden meglesz a monitor. Pénz elutal. Ez után 22-éig semmi. E-mail-ben rákérdez? Válasz, sajnos kifogyott raktárról, a szállítás több napot vesz igénybe. Ma 29-e van visszamondtam a megrendelésemet. Remélem a pénzemet viszontlátom.
Mondom magamban, végül is ünnepek vannak, biztos ezért macera ez az egész.
De a francba is, hát szépen elutaltatták velem a manit, majd benyögték, hogy kifogyott a raktárról.
Ha lett volna gondolom csak leszállították volna nekem, nem?
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (3) | Nem (0)
1 hónapjaMel C
szinten ugyenaz a problémám mint K.T. nek hogy megrendeled és sehol semmi még 1 hét után csütörtökön felvette a telefont és azt mondta hogy holnap(pénteken) érkezik az árú a raktárba, hívom köv hétfőn de senki sem veszi fel egész nap a telefont e-mailre meg rá 1 napra válaszol amiben az állt hogy szerdára már itt az árú hmmmm mondom király,de biztos ami biztos hívom szerda 10-körül hogy nagyjából mikorra szállítják nehogy ne legyek épp itthon erre senki se veszi fel a telefont,na mondom akkor felhívom a vele szerződött futárszolgálatot majd ők megmondják,meg is mondták de nem akármit náluk az én nevemre és címemre nincs küldeményük az adott cégtől na akkor már tudtam hogy nem lesz ebből semmi csak hitegetnek Ezért e-mailon keresztül lemondtam az egész rendelést hátha azt elolvassákgyönyörű hát ezt a weboldalt ha tehetem elkerülöm nagy kamu az egész.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (14) | Nem (0)
2 hónapjaK.T.
10 napja feladott rendelés (Monitor/nyomtató). Azóta semmi. Levélre nem reagálnak, telefont nem veszik fel. Nem ajánlott.
Hasznosnak tartod ezt a véleményt? Igen (25) | Nem (0)
2 hónapjaD.J.
Sajnos nem tájékoztattak a megrendelt termékről, nekem kellett utána járnom a dolognak. Elsőnek 5 napot mondtak, 5 nap után meg megint 5-7 munkanapot, végére elveszett a türelmem velük. Egy NAGY nulla az ügyfélkapcsolat-menedzsmentjük. Sebaj, ez is egy módja a vásárlók elüzésénekRöviden ennyi, remélem elég lesz, ha mégsem, akkor a többit inkább már csak privátban küldeném...
Ebből is látszik, hogy igenis szükség van erre a topikra és nem a levegőbe beszélünk, hanem nyomós érvekkel és tényekkel támasztjuk alá az állításainkat és nem az a célunk, hogy a normális, korrekt webshopokat lejárassuk, hanem, hogy az ilyen SZUTYKOKAT BEZÁRASSUK, rohadjon rájuk a lakat a gazdájukkal együtt, akkor talán elgondolkoznak, hogy érdemes volt-e ártatlan jóhiszemű embereket megkárosítaniuk, becsapniuk...
Szóval F.Y.
-
Honest
csendes tag
válasz
Balinov #1042 üzenetére
Ugyan már... ma Magyarországon nem attól függ, hogy eltűnik egy cég, hogy milyen domain-nevet visel. Ezt ti sem gondolhatjátok komolyan, mert nevetséges!
Konkrétan ismerek olyan céget, aki eu-s és az eltűnt hu-s cégtől vette át korrekt módon a vevőit, SŐT a garancia kezelést is, amire NEM LETT VOLNA KÖTELES! -
Honest
csendes tag
válasz
Flashget #1039 üzenetére
Magyarország 2004-ben csatlakozott az Európai Unióhoz.(!)
Az .eu-s domain azt is jelzi, hogy az adott webshop NEMZETKÖZI kereskedelmet is folytat, azaz az Unióból bárki vásárolhat, mert megvannak a szükséges technikai és számlázási feltételeik. Az esetek többségében KÜLFÖLDI a raktáruk, beszállítójuk. Épp ezért ha sürgősen kell az adott termék - bár nem jellemző - valóban jobb, ha a sarki nagykert keresed fel. Egyébként a .hu-s végződés egyáltalán nem garancia már manapság, hogy nem KÜLFÖLDI a beszerzésük, így a szállítási határidő és garancia kezelés ugyanúgy hosszabb lehet.
Van még egy előnyük az .eu-s shopoknak; a kedvezőbb ár. De ez mindig szubjektív a vásárló részéről, hogy ráér megvárni a terméket, vagy ha nem, akkor megveszi a drágább, de elérhetőbb terméket. -
Jocozolg
tag
Köszi az infókat!
BUÉK!
-
jeni
félisten
válasz
Jocozolg #1033 üzenetére
Users Rendszerház Kft.
ez a bolt korábban két helyen volt megtalálható (a másik a Ferenc Krt-n volt)
viszont itt van a közelünkben két utcányira,és látva rendes elérhető boltnak tűnik,személyes vásárlásra is van lehetőség.a másik kettőnek nincs direkt boltja,vagyis egyiknél megbeszélés szerint átvehető személyesen,megbeszélt időben,megbeszélt helyszínen.
-
Jocozolg
tag
Van valami infótok a következő boltokról:
HekDigital Műszaki Webáruház!
Users Rendszerház Kft.
TV-Planet LCD PLAZMA LED és 3D TVLaptopot szeretnék tőlük rendelni.
Köszi
-
waithEard
őstag
Nos, olvasgatom itt a topik végét, és a GlobElectro-val kapcsolatos ügyben lenne észrevételem.
(Amúgy beírtam a nevet a gugliba, és így bukkantam erre a fórumtémára.)
2011.06.02-án vásároltam tőlük 2db Asus 5850-et. Az egyik hibás volt, kockázta a képet.
Sajnos jó darabig nem értem rá foglalkozni vele, végül sikerült beszélni velük és visszapostáztam. Lassan 3 hónapja! Azóta többször kerestem őket, hogy mi van a karival, de a válasz csak annyi volt, hogy szervízben van. Kb egy hónapja, kértem hogy küldjenek egy csere kártyát, amit meg is tettek, egy GT220 1GbDDR2 személyében. (Ez kb olyan, mintha csereautónak kapnál egy trágyás-szekeret.)
Mindegy, gondoltam, legalább a gép megy desktop módban. Nem is ezek a dolgok verték ki a biztosítékot. Tegnap előtt (21. szerdán) felhívtam a kapcsolattartót, bizonyos T. L.-t, hogy mi a rák van már a karival. Jelzem, nagyon udvarias és türelmes voltam. Az úriember megígérte, hogy visszahív. Persze nem hívott. Hívtam, de nem vette fel. Hívtam másnap is többször. Nem vette fel. Aztán este írtam egy mailt, amiben kissé talán udvariatlanul megemlítettem, hogy van némi hasonlóság köztem és Szt. Miklós között.
Tudniillik tele van nekem is a zsákom.
Na erre ma felhívott, és ledorongoló, lekezelő hangon kikérte magának a viccelődő levelemet. Állítólag betegszabin volt, azért nem vette fel. (Egynapos betegség?)
Szó szót követett, egyszer csak lenyomta a telefont. Visszahívtam, mondom megszakadt.
Mire ő: "Meg is fog szakadni, ha még egyszer a szavamba vág!"
Ezután viszonylag nyugodtan megpróbáltam elmondani, hogy mi a problémám, mire ő ordítozni kezdett, hogy képtelen vagyok megérteni, a VGA SZERÍZBEN VAN!!!!
Na de 3 hónapja???!!!
Azt hiszem itt tört el a mécses.Átvitt értelemben.
Délután pedig ezt írta:
(I)"Telefonban tanúsított minősíthetetlen hangneme végett KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN vagyunk hajlandóak kommunikálni önnel.
Amint azt a telefonban is elmondtam, BETEGSZABADSÁG végett nem voltam elérhető.
Megértjük, hogy türelmetlen, de a trágárságával nem jutunk előrébb.(/I)Továbbra is tartjuk az ajánlatunkat, ha nem kívánja megvárni a termék KÜLFÖLDI szervizből való megérkezését; a termék árát a piaci árak figyelembevételével VISSZAFIZETJÜK."
Még nem ért véget az ügy, de többet biztos nem vásárolok náluk. És senki másnak sem ajánlom. Már volt egy két garis ügyem boltokkal, de ilyen lekezelő, arrogáns módon még nem beszéltek velem.
A tisztesség kedvéért, majd megírom a végét is, ha eljutok odáig.
-
GaborGh
őstag
ÁÁááá ne aggódj, karácsony még messze van, pláne az új év, de itt van Honest az ügyvezető igazgatója a cégnek, majd Ő megmondja miért késik a kézbesítés és miért nem veszik fel a telefonokat, kérdezd nyugodtan, szerintem minden kérdésedre megnyugtató választ fog adni, remélhetőleg...
-
coarse
csendes tag
Sziasztok! Dec 15-én rendeltem a Globelectro-tól azt igérték karácsony elött itt lesz a termék de még semmi előreutalással fizettem mert igy volt a legolcsóbb... Ma hívtam őket vagy 4x azt mondta az automata hogy minden munkatársuk foglalt....
Fasza kezdek parázni remélem holnap feladják mert kicsit para lenne Karácsonykor üres kézzel állni a fa mellett...
Majd még írok hogy mivolt
-
barca4ever
tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy ismeri e valaki lesliee1972 kollégát? Üzletelt már vele valaki?
Majd beszámolok hogy ez miért fontos!
Köszönöm előre is!! -
Honest
csendes tag
"Jó boltok topic: 50 hozzászólás nezd csak meg jobban, 471 hozzaszolas van ott."
Jogos! Elnéztem. Abban is igazat adok, hogy tökéletes bolt nincs.
Itt a módszerekről van szó, ahogyan egyesek megnyilvánulnak. Egy fórumnak az volna a lényege, hogy mindkét fél elmondhassa a saját véleményét.
Egyetlen panasz sem úgy kezdődik, hogy; "Problémám van, mert.. és kérném XY webshop illetékesét, hogy válaszoljon a problémámra."
Rengeteg konfliktus megoldható lenne, ha nem indulatból kezelnék.. -
planbmokus
senior tag
Veszprémben nyitott egy új bolt, Veszprém GSM a neve, Kossuth utcán található, azonban a bent dolgozó srác nem ismeretlen a környéken!
Vadiúj alkatrészeket cserél ki számítógépekben Windows telepítéskor, "leégett" minden hardver ami hozzá kerül, nagyzoló, aljas gyerek, átverések nagymestere, valószínűleg ezt a boltot is egy-fél év múlva bezárja, mert nincs garanciális háttere, külföldről be-szürkeimportolt sz@rokat árul.
Használt laptopokat ad el újként, androidos telefonok frissítéseként valahogy mindig valami vacak romokat pakol fel (nem egy embert károsított meg gariidőn belül ezzel!), több feljelentés volt ellene, nem is értem, hogy lehet még mindig a "szakmában"...
Vigyázzatok! -
M3oH
addikt
Jó boltok topic: 50 hozzászólás nezd csak meg jobban, 471 hozzaszolas van ott. Es, hogy ez a topik nagyob termeszetes, a gondot problemat elobb leirja az ember, mint a sikeres vasarlast. Tokeletes bolt nincs, biztos, hogy van mindenhol par nem elegedett vasarlo, de amelyik boltnal ez sokszor elofordul, igen is legyen megosztva a neppel.
-
Honest
csendes tag
válasz
GaborGh #1020 üzenetére
"Ja még annyit, hogy az az állításod sem állja meg a helyét, hogy az "ilyen fórumokon csak a szar dobálás folyik", még pedig azért nem mert van egy ilyen topik is, hogy A jó boltok topicja!, szóval nagyon el vagy tévedve és igenis szükség van az ilyen és ehhez hasonló fórumokhoz, hogy a témában nem jártas ember könnyebben és okosan döntsön, hogy hol és mit fog megvásárolni!"
Jó boltok topic: 50 hozzászólás
Rossz boltok topic: 1021 hozzászólás
Nos, úgy gondolom, a számok önmagukért beszélnek. De erre utaltam már az előzőekben, - csak nem figyeltél -, hogy az elégedett Vevő nem fog fórumokra beírkálni, nem jellemző.
De tegyük életszerűvé, hogy mindenki megértse;Elégedett vevő távozik (vagy megkapja a csomagot), én meg megkérem, hogy írjon már pár kedves sort a fikázós fórumokra! - ugye nem gondoljátok, hogy ennek van értelme! Pedig ez a mi esetünkben tízezres nagyságrendű, és ismerve a webshopokat, az előzőekben fikázott (Globelectro, Speedshop..stb.) webshopoknál sem lehet másképp.
"Ha a nagyobb cégek nem törődnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, akkor te vajon miért, nekem ez egy kissé ellentmondásosnak tűnik?!" - erre is válaszolok.
Ha lesűlylednék arra a szintre ami itt megy, akkor ctrl-c/ctrl-v beillesztenék ide egy listát a Feketelistás vevőinkről, ami több százas nagyságrendű!
Az olyan vevőkről, akik hétvégére berendelik a plazmaTV-t a házibulira, majd hétfőn az elállás jogára hivatkozva visszahozzák bontottan, eladhatatlanul.. és hosszú sora van a vevői oldalon is azoknak, akikre szart lehetne dobálni, de nem tesszük, mert ellentétben veletek, mi NEM ÁLTALÁNOSÍTUNK néhány vevővel történ probléma alapján!Ezért írtam csak ide ebbe a fórumba, hogy hátha egy-két ember elgondolkodik, mielőtt "lealjasoz" bemocskol másokat. Sok esetben nem is kellene idáig eljutni, ha venné valaki a fáradtságot és kulturáltan próbálná kezelni a problémáját.
-
GaborGh
őstag
válasz
eladohardver #1021 üzenetére
Szerintem ne lacafacázz és oszd meg ezt a titkos listát, én kíváncsi lennék rá, mikor, melyik üzlettel és mi volt a problémád, persze ha pozitív tapasztalatod volt azt se felejtsd el megemlíteni "A jó boltok topikjában" csak, hogy PC legyél.
Ha nagyon nem publikus, akkor várom privátban.
Thx
-
eladohardver
őstag
Csak probléma esetén fog kiderülni hogy egy cég milyen is.... pl garoztatás.... nekem van 1 saját listám hogy kikkel nem de ha megosztanám biztos vagyok benne hogy menne az oltás meg h az vele nagyon pozitív volt stb.... de csak 1 jó tanács mindenki nézze meg az átvett terméket, az eladó szeme előtt! Sokszor lehet a nagy cégeknél is használtba/hibásba botolni.
-
GaborGh
őstag
Akkor áruld már el légy szíves, ha egy ilyen fórumon nem, akkor mégis hol érdemes informálódni vagy kitől, talán kérdezem meg az üzletet ahol éppen vásárolni szeretnék:
"Jó napot kívánok 300.000ft értékben szeretnék számítástechnikai eszközöket vásárolni, jó helyen járok, megbízható az üzletük??"
Nem hiszem, hogy lenne olyan üzlet aki erre nemet mondana és elhajtana
Szóval pont ezért vannak az ilyen fórumok, hogy ne saját bőrünkön kelljen megtapasztalni a hibákat és problémákat, mert nem véletlen a mondás:
"Az okos ember nem a saját kárán tanul..."
Ja még annyit, hogy az az állításod sem állja meg a helyét, hogy az "ilyen fórumokon csak a szar dobálás folyik", még pedig azért nem mert van egy ilyen topik is, hogy A jó boltok topicja!, szóval nagyon el vagy tévedve és igenis szükség van az ilyen és ehhez hasonló fórumokhoz, hogy a témában nem jártas ember könnyebben és okosan döntsön, hogy hol és mit fog megvásárolni!
"Nos, a nagyobb cégek már nem törödnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, hisz vannak mutatóik és amíg bőven pozitívban zárják az ügyleteiket, csak mosolyognak maximum, hogy a bolha csípkedi az elefántot."
Ha a nagyobb cégek nem törődnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, akkor te vajon miért, nekem ez egy kissé ellentmondásosnak tűnik?!
-
Honest
csendes tag
"Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása" - valóban nem mutatkozik meg, a legtöbb esetben mindkét fél elégedett és a legtöbb esetben ez a jellemző a webshopokra. Nem volna életszerű, hogy akár százezres nagyságrendben dícsérnék a vevők XY webshopot. Pedig elvileg ez volna az igazságos, hogy azt vegyük alapul ami pozitív és nagy számban fordul elő, és nem azt, ami elenyészően elöforduló negatív. Sajnos ez utóbbira inkább hajlanak ítéletet hozni a vevők, szerintem hibásan.
Ilyen fórumokon, ahol csak szardobálás folyik cégekre, az okos ember nem hoz egyoldalú ítéletet, amíg nincs meg a mérleg másik oldala is, de mint mondottam, senki sem fog elégedett és sikeres vásárlás után ilyen forumokra beírni. Ezek a fórumok másra sem jók, mint JóskaPista jól kidühöngi magát, elégedetten dörzsölve tenyerét, hogy meg merte mondani, bár általában névtelenül.
Nos, a nagyobb cégek már nem törödnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, hisz vannak mutatóik és amíg bőven pozitívban zárják az ügyleteiket, csak mosolyognak maximum, hogy a bolha csípkedi az elefántot.
Aki képes pártatlanul, indulatok nélkül gondolkodni, az vagy nem jár ilyen helyekre - tehát nem éri el a célját a szardobálás - vagy belátja, hogy a másik fél meghallgatása nélkül nem hozhat IGAZSÁGOS döntést. -
Aljas
csendes tag
Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása, mert végülis az esetleges apróbb kellemetlenségeket (kisebb késés, stílus, stb), csak egy vállrándításra méltatod, hiszen kit érdekel, megkaptad, amit akartál.
Amikor viszont valami nem stimmel, pl. technikai malőr történt, elfogyott, gariztatni kell, stb, akkor jön elő az, hogy az ilyen helyzeteket hogyan kezelik.
Velem is előfordultak ilyen esetek sok webshopnál, és a tapasztalatom eddig szerencsére az volt, hogy gyorsan, megértően reagáltak, sosem maradt rossz szájíz bennem. Ha viszont ilyenkor beindul valami susmákolás, vagy hülyének néznek, lekezelnek, stb. akkor persze, hogy elindul a sz@*dobálás... -
Honest
csendes tag
Sajnos Karácsony előtt mindenhol előfordulnak torlódások, problémák.
Ahol nagy a forgalom, ott évközben is. De egyet tudomásul kell venni, hogy egy webshopnak sem érdeke, hogy elégedetlen vevőket gyártson. A nagyszámú megrendelés következénye, hogy előbb-utóbb az ember belefut hibákba. Ezek többnyire nem szándékosak, technikai vagy kommunikációs problémák.
Ami itt folyik az jellemző a magyar mentalitásra. Van aki már azért is perrel fenyegetőzik, vagy a cég szándékos lejáratásával, mert a termék amit megrendelt volna, ELFOGYOTT.
Ez olyan, mintha bemennél a pékhez kifliért és ha nincs, akkor pofánvágod a péket.
De ami a lényeg!
Az elégedett vevők vannak többségben szerencsére! Megnéztem a Globelectro weboldalát,
258640 látogatójuk volt eddig. Az elégedettek nem fognak fórumokra járni, megrendelték a terméket, megkapták és az elégedettségük abban nyilvánul meg, hogy visszatérnek.
Az meg, hogy néhány ember hogyan dobál szart a másikra, mert éppen nem sikerült valami, az őt minősíti és nem azt, akire a szart dobálja. Ez nagyon fontos szempont, amiről a szardobálók megfeledkeznek.
Előzőekben olvastam hogyan húzták itt le a Speedshop-ot, döngölték volna a földbe örökre.
Én évek óta vásárolok náluk - cégesen is otthagytam már több százezer forintot - és a Speedshopra szart dobálónak üzenem, magát minősítette a hozzászólásával.
Tehát csak óvatosan, és kulturáltan uraim! -
Aljas
csendes tag
Hmmm, én utólag találtam erre a totyikra, remélem nekem nem lesz velük problémám.
Csak azért kerestem rájuk, mert kíváncsi voltam, hogy egyáltalán léteznek-e, de tulajdonképpen amíg írtam ezeket a sorokat, most értesítettek, hogy megjött a rendelésem...
(Nekem is a megrendelés visszaigazolással érkezett a "hosszabodás" emil is, de végülis éppen belefértek egy hétbe belefértek, ahogy előre tippelték)Majd még bedobom ide a tapasztalatomat, mert láttam, kaptak hideget-meleget itt (na jó, többnyire csak rosszat...)
-
Péteken (12.09) felhívtak a Globelectro webshoptól és elmondták, hogy technikai probléma volt a PayPal és a weboldaluk között, ezért nem váltott át a státusza a rendelésemnek, a hibát már elhárították, csak a karácsonyi szezon miatt sok a megrendelésük. Emellett elmondta, hogy nagyon sajnálják az esetet és legkésőbb hétfpn fel is adják a csomagomat.
Mondtam az illetőnek, hogy a technikai problémával semmi gond, biztos voltam abban, hogy erről van szó és nem arra gondoltam, hogy buktam a pénzt, de a kommunikáció akkor sem volt korrekt, mert manapság nem járja, hogy egy webshop-ot se e-mailben, se telefonon ne lehessen elérni 3 napon keresztül (12.05-én volt a problémás rendelés és 12.08-án telefonáltam a tulajdonos cégnek, mert a webshop-ot nem értem el egyik nap sem).
A lényeg, hogy a rendelésemet elméletileg holnap már útban lesz hozzám és végre nekiláthatok a vmWare ESXi telepítésének a HP Microserver N40L-en.
Üdv,
Sopi -
válasz
GaborGh #1013 üzenetére
Az egyik rendelést 12.04-én 22:37-kor adtam fel, a másikat peidg 12.05-én 10:34-kor.
Az ürge, akit sikerült elérnem visszahívott és elmondta, hogy szólt az illetékeseknek, hogy majd keressenek fel a rendelésem kapcsán és megnézte, rendben megérkezett mind a két fizetésem.
A webshopban azóta is "Nincs kiegyenlítve" a jelölés és kaptam egy mailt "Szállítási határidő hosszabodás" tárggyal.
Üdv,
Sopi -
Sziasztok!
Jelenleg a Globelectro webshop-jával küzdök. Bár láttam, hogy a nem ajánlott kategóriába volt, de technikai utalást nem vettem figyelembe, mert úgy gondoltam, hogy azóta biztos rendbe rakták a dolgaikat, mivel korrektnek tűnt a weboldal (PayPal lehetőség, automatikus mailek, ahogy kell, ...).
Volt 1 rendelésem szállítással, amit PayPal-el fizettem, kaptam visszajelzést, eddig OK.
Utána rájöttem, hogy kéne még egy másik kütyü is és jó lenne, ha azt is feladnák ugyanabba a csomagba (egyik nap éjjel adtam fel a rendelést és reggel ugrott be egy másik dolog is). Felhívtam őket, hogy megkérdezzem, van-e erre lehetőség. Erre kicsit morcosan, de elmondták, hogy van rá lehetőség, írjam a megjegyzésbe, eddig is OK.
Ezek után feladtam a rendelésem, ismét PayPal-t választva.Az oldaluk szerint nem lett kiegyenlítve mégsem ez a második rendelésem. Gondoltam, hogy esetleg csak nem regisztrálta automatikusan, így vártam 1 napot, de nem történt semmi.
A gond most kezdődik: írtam nekik mailt, amiben leírtam mi a gond + továbbítottam a PayPal visszaigazolást. Erre nem reagáltak semmit egész nap, ezért másnap újra írtam mailt és megpróbáltam felhívni őket, de telefonon nem elérhetőek (se mobil, se vezetékes). Ma reggel óta többször hívtam már őket és még mindig nem érhetőek el és a mailekre sem válaszoltak még...
Erre rákerestem neten a tulajdonos cégre, GTC Hungary Kft. és felhívtam az ahhoz tartozó mobilt. Itt úgy látszik találtam egy segítőksész emberkét, de ő több webshopot is felügyel, így mondta, hogy kapásból nem tud segíteni, de elkérte a szükséges adatokat és azt mondta, hogy utánajár a dolognak és visszahívnak.
Jelenleg így áll a helyzet.Üdv,
Sopi -
kiki22
senior tag
sziasztok! netes boltot esetleg jobb belatasra lehet teriteni ha nem kuldenek ki vmi arut?megrendeltem egy termeket x osszegert es el is fogadtak de masnap felugrott 100 000 huffot az ara.varok mar 3 hete es egyfolytaban hitegetnek,h megjon.sztem azt varjak,h lemondjam a rendelst,mert nem akarnak ekkora osszeget bukni.esetleg belehet panaszolni oket vhol vagy vmit tenni ? koszonom a segitseget elore is
-
Tommmmka
senior tag
Sziasztok!
Reméltem, hogy soha nem kell ebbe a topicba írnom, de történteket figyelembe véve úgy érzem megérdemli a cég.
A sokak által ismert és kedvelt pcx lenne szó.
Kedden feladtam náluk egy rendelést komplett konfigra 240k értékben. Felhívtam őket, hogy nagyon sürgős lenne a dolog, mert ajándék lesz és péntekre sürgősen kéne, amennyiben nem tudják péntekig szállítani a konfigot, akkor nem élek a lehetőséggel. Az egyik "segítőkész" dolgozó meg is nyugtatott, hogy péntekre itt lesz a csomag (neki is elmondtam, hogy ha átcsúszik hétfőre, akkor már nem tartok igényt a termékekre). A honlapon a megrendelés állapotánál "szállítás alatt pénteki kiszállítás" státusz jelent meg, ami egész csütörtökön ott is maradt.... Most reggel olvasom az emailem és 0:18 perckor küldtek egy sajnálkozó emailt, hogy valamelyik termék nem érkezett be hozzájuk és sajnálják, de hétfőn tudják csak kézbesíteni....
Most kérdem én a 4 nap alatt nem tudtak beszerezni valamit az oké rendben, de hogy erről engem péntek hajnalban tájékoztatnak az kritikán aluli. Szerintem tudták nagyon jól, hogy nem fog beérkezni és azt is tudták, hogy ha csúszik hétfőre akkor lemondom... ezek után le is mondom az egészet, velem ne szórakozzanak. Nem hiszem, hogy negyed 1kor még a futárral pakolnak, ergo jóval korábban már szerdán tudniuk kellett, hogy nem lesz meg a kívánt termék. Azt hiszem lesz egy elég csúnya hangvételű telefonom, ha kinyitnak.
Ezek után soha többé nem fogok náluk vásárolni (bár eddig az évek alatt szép számmal hagytam pénzt náluk).
Nagyon sajnálom.
Mindenkinek további szép napot
-
Domxc
senior tag
Mivel nincs fent az Alle honlapján leírom. A földszinten van a mozgólépcsőkkel szemben van egy GSM butik. Na arról nekem nincsenek jó tapasztalataim. Nem seggelem le a föld alá, de lehetőleg intézzétek máshol a mobilos vásárlásaitokat.
-
zileut
tag
A shopping plazáról van vmi tapasztalatok?
-
fv82
tag
FEFO ma nem nyitott ki
-
oliver7777
tag
Ezzel a bolttal esetleg valakinek van tapasztalata?
http://www.ematrix.hu/ -
Wapetya
tag
válasz
Sweetraver #1000 üzenetére
Szia!
Rendeltem,de vissza is mondtam utána. Én sem tudtam elérni őket. Ipontól rendeltem végülis. Onnan 2 nap alatt meg is jött
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték egy Acer gamer monitorért
- Robogó, kismotor
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- OLED TV topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- VoLTE/VoWiFi
- Fujifilm X
- EA Sports WRC '23
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Új, csak kibontott iPhone 13 128GB király áron !!!
- Komplett RAZER PC - I9-14900k - 32 GB DDR5 RAM - 4070 Super
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 125U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Pioneer MVH-S420BT
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest