Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5451) robi baggio válasza LaptopSystem (#5450) üzenetére


robi baggio
tag

Aztán az S60.Kb 3évig volt meg, imádtam.
Sajnos most egy dízelbotrányos Passzáttal szenvedek, az XC meg még drága volt, illetve egy olyan, ami meg is felelt volna.
Sok a pálya, ha megyünk haza, nagyon szeretnék egy automatát, távolságtartós tempomattal. :)
Talán jövőre összejön.
Van esetleg XC60-as fórumozó köztünk? :D

http://www.personenschutz-robert.at

(#5452) aneda válasza robi baggio (#5451) üzenetére


aneda
aktív tag

"Sajnos most egy dízelbotrányos Passzáttal szenvedek"

Miért szenvedés?
Kellene fiatalítani, néztem Passat-ot is.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#5453) robi baggio válasza aneda (#5452) üzenetére


robi baggio
tag

Volt vele szenvedés is, bizony, viszont alapjában véve nem rossz autó.A motortérben felhasznált anyagminőség, na az elég gagyi.Könnyítve vannak a csavarok is, ez miatt a porlasztót rögzítő csavarok már 2x szakadtak bele a hengerfejbe (1 csavar fog le 2 porlasztót), az egyik lazítás közben, a másik pedig meghúzásnál.
A szenvedés másik fele majd akkor lesz, ha perelem a VW-t,mert a csalásuk miatt ne a vevő járjon pórul a hirtelen jött módosításaiktól, teljesítményvesztés,fogyasztástöbblet, így is 105Le az 1.6 TDi-m, pont használható városban és pályán is, de ha kevesebb lenne,akkor fater régi 1.6 d Passat kombi feelingje lenne.
Amúgy ideális családi autó kombiban.
Ez az autó hirtelen jött, meghalt a Lagunám turbója, és sos kellett egy másik a meló miatt.
Egy kereskedő ismerősnél állt bent.
Egyik költséges és gyenge pontja, az a piezóinjektor.Nyugati üzemanyaggal is 120ezret bírtak.

http://www.personenschutz-robert.at

(#5454) aneda válasza robi baggio (#5453) üzenetére


aneda
aktív tag

Nekem meg a D5-be szakadt bele a az injektor lefogó csavar. Igaz a data-ban tévesen 27Nm volt a 13Nm helyett...
A Passat szerintem jó kompromisszum autó, csak a műanyag belsőtől, meg a négyhengeres kerregéstől tartok.
Viszont jóval fiatalabbat kapok mint a V70, olcsóbb szervizelni, és az adó is kevesebb rá.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#5455) robi baggio válasza aneda (#5454) üzenetére


robi baggio
tag

A műszerfal alsó része, ami kopogós műanyag, amúgy az anyagminőség nem rossz, kellemes piros hangulatvilágítás este a plafonról, ami halványan visszaverődik az alu hatású betétekről (az S60-ba anno sárga bmw ledeket építettem be a lámpatestbe).
Belül egyedül a km óra körüli betét recsegése zavaró, viszont 1 kis nyomkodás és csend van.Majd szétkapom, úgyis ki akarom takarítani a km órát.Az enyém is porosodik belül, és olyan mintha pára lenne a középső infó panel előtti plexin.
A CR-ek már nem kerregnek,nagyon halk, bár nem tudom, h milyen évjáratban gondolkozol, viszont a D5 hanga ver mindent, ez biztos! :)

[ Szerkesztve ]

http://www.personenschutz-robert.at

(#5456) wanteed


wanteed
csendes tag

.

[ Szerkesztve ]

(#5457) AMDFan


AMDFan
addikt

Sziasztok!
Szerintetek az 5000km / fél literes olajfogyasztás mennyiben tekinthető normálisnak 2005-ös S60 2.0T manuális esetén?
5W30-as Mobil1 olaj van benne.
Üdv!

(#5458) wanteed


wanteed
csendes tag

Sziasztok!

Automata váltós S60 2.4D-t hajtó márkatárs írna nekem üzenetet?
Tapasztalatok érdekelnének.

Köszi!
W.

(#5459) FeRRaR1


FeRRaR1
őstag

[link]

Senki semmi? Buék, új/használt verdák, kevés kilométeres csajok? Három hengeres négy turbós motorok ;]

(#5460) CYBERIA válasza FeRRaR1 (#5459) üzenetére


CYBERIA
őstag

BUÉK!

Ha már öthengeres nincs, megnézném azzal a háromhengeressel, főleg valami hibrid változatot.

Hátulja furcsa, de amúgy nem rossz. Érdekesnek találom, hogy profilból kimondottan hátsókerék-hajtásúnak tűnnek az arányok, pedig nem az.

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#5461) zsolee73 válasza FeRRaR1 (#5459) üzenetére


zsolee73
tag

Nekem nagyon tetszik a V90 és az S90 is, abszolút az én ízlésem.
Ha mondjuk 2016-ban 15-20 milliós indulóárral kezd a jól felszerelt változat, max. a 2021-es költségtervemben lehet helye :(

Addig is idén váltok vmire az S60-ról. De mivel a mostani Volvok abszolút nem tetszenek, így lehet, hogy 15 hűséges év és 6 típus (440, 850, V70I, XC70, S40II, S60) után más gyártó lesz a kiválasztott.

(#5462) hdman válasza zsolee73 (#5461) üzenetére


hdman
őstag

Én mindíg azt mondogatom, hogy a következő autómat idén gyártják le, aztán kb 4 évesen megveszem :) sajna a lakásvásárlás és az autócsere nem megy egyszerre...

Sopron city :)

(#5463) FeRRaR1 válasza zsolee73 (#5461) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nekem is volt már 5 Volvóm, családban már megszámolni sem tudom, de ez a 3-4 hengeres téma lehet átültet egy másik márkába. Majd egyszer. 5 henger alá nem adnám. Nagyon tetszik szinte mind, új és régi XC90, S80-S90, XC 60-70, V50-60-70, szóval rengeteg modelljük bejön, szerencsére nagy részüket már birtokoltam/vezettem.

S80 D5 2004, S80 D5 2007, V70 T5 2000, V50 2.4 2005, S80 V8 2007 ;]
Torony magasan a V70 T5 és az S80 V8 a két legjobb.

Más:

Volvo S90
Galéria a lap alján.

(#5464) FeRRaR1 válasza CYBERIA (#5460) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Mivel van AWD változat, így lehet hátul kaparós is.
Amit megálmodtam a napokban, milyen jó lenne egy kapcsoló 3 állással.
FWD-AWD-RWD és én állítanám be, hogy kevesebb fogyasztást, sportos viselkedést, vagy eső/hó/terep miatt inkább AWD-t választanék. Ez értelmesebb lenne mint a drive mode select, meg elvörösödő háttér fények, vagy sport gomb.

Hívtak így kifutottam a szerkesztésből

(#5465) CYBERIA válasza FeRRaR1 (#5464) üzenetére


CYBERIA
őstag

Lehetne, de én azt szeretem, ha elöl nincsenek féltengelyek. :D

Ezen a kapcsolgatós dolgon én is gondolkodtam már, igazából szoftveres kérdés. Nem úgy mint anno a GAZ 69-ben (ha jól emlékszem abban lehetett így kapcsolni).

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#5466) zsoltesz9309


zsoltesz9309
csendes tag

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a tegnapi nap tartottam hazafele a munkából (v40 2001 1.9d) és arra figyeltem fel, hogy a hűtővíz hőmérsékletet mutató óra az egekben.Szerencsére hazáig elmentem vele.Ma reggel megnéztem, ráadtam gyújtást és akkor is a maximumot mutatta.Mentem vele 10-15 km t, a motor normálisan járt, fűtés jó volt.Egy órája megin ráadtam a gyújtást és ugyan úgy a maximumon volt.Találkozott már ezzel valaki?

Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21

(#5467) FeRRaR1 válasza zsoltesz9309 (#5466) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem találkoztam még ilyennel személy szerint, viszont hallottam már óracsoport problémákról, amik szórványosan előfordulhatnak régebbi szériáknál. Én is az óracsoportot nézném meg először, majd a jeladót. Szerintem a kettő közül valamelyik megoldja a problémát. Somogyban tudok embert aki ránéz neked, ha a közelben vagy.

[ Szerkesztve ]

(#5468) gaborbol válasza zsoltesz9309 (#5466) üzenetére


gaborbol
őstag

En biztos, hogy a szenzorral kezdenem. Azt magad is meg tudod csinalni es nagy valoszinuseggel ez lesz a gondja nem a ora.

[link]

(#5469) zsoltesz9309 válasza gaborbol (#5468) üzenetére


zsoltesz9309
csendes tag

Vízhőmérséklet jeladó cserélve, tökéletesen működik :R .Köszönöm a segítséget nektek, őszinte legyek egy kicsit azért megijedtem :DDD .

Tévedni emberi dolog. A számítógépet hibáztatni még emberibb. PS4-PSN:zsoltesz21

(#5470) AMDFan


AMDFan
addikt

Sziasztok!
Járt már úgy valaki, hogy kifogyott teljesen az ablakmosó tartály, és utántöltés után nem szívta fel rendesen a folyadékot? A fényszórómosó működik rendesen, de az ablakmosó nem. Amikor ráhúzom a kart, akkor feltolja az ablak közepéig, de kb azonnal visszaesik a nyomás, és épphogy eléri az ablak alját.
Valakinek van ötlete? Lehet, hogy levegőt szívott a szivattyú és emiatt gyenge a nyomás?

(#5471) FeRRaR1 válasza AMDFan (#5470) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Régi S80-nál volt nekem ilyen, ki szedtem a motorháztetőből a fúvókákat, és átmostam nagy nyomással, ecetes tisztítóval többször, mind két irányból az megoldotta. Valószínűleg felszívott valami mocskot a tartály aljáról.

(#5472) AMDFan válasza FeRRaR1 (#5471) üzenetére


AMDFan
addikt

Köszi kipróbálom.

(#5473) bandus


bandus
veterán

minden álmom egy 8gen civic, de egyszerűen nem találok belőle megfelelőt. így jön képbe a volvo, mit kaphatok ebből a típusból kb 2 M pénzig. milyen a volvo 1.6-os dízel motorja? van-e benne kettőstömegű és ha nincs mennyi a cseréje? kifogható-e ennyi pénzért egy jó c30-as, vagy felejtős a dolog? :)

köszi a válaszokat! gondolom egy jó kis s60 már nem fér bele a keretbe.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#5474) bandus válasza bandus (#5473) üzenetére


bandus
veterán

[link] pl ez elég szimpatikus darab. esetleg ez olcsóbban: [link]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#5475) xEon1337 válasza bandus (#5473) üzenetére


xEon1337
őstag

Biztos, hogy lesznek rajtam kívül hozzáértőbb emberek, de nekem is van tapasztalatom az említett motorral.. Édesapámnak volt egy V50 1.6D DRIVeja. Ott állandóan szívtunk a részecskeszűrő miatt, ki lett mosatva, de az sem ért sokat. Az önmagában egy drága mulatság. Emellett 2x leállt előzés közben a motor, elfogyott az erő és egyéb finomságok. Eladtuk a francba, mert nem bíztunk már benne. 2009-es évjárat volt, vasarlaskor 130.000km-el, mi 2011-ben vettuk es 3 evig hasznaltuk, eladaskor 155.000km volt benne.

Én is C30-akat nezek, csak benzin motorral. Rápillantottam néha a dízel kínálatra is, de szinte az összes 120.000km+, szóval épp a nagy ráköltés előtt állnak.

Szerintem felejtsd el. :)

"Less but better" - Dieter Rams

(#5476) belaazallat válasza bandus (#5474) üzenetére


belaazallat
addikt

Az újabb Volvo-kban Ford motorok vannak. Fordból dízel, 2literes körül ajánlottak. Volt olyan 1,8-as típus is ami, eltért a többitől, mivel én benzinest kerestem, ezért már nem emlékszem a részletekre.

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#5477) runner 125 válasza bandus (#5473) üzenetére


runner 125
nagyúr

Az egyik sem Volvo diesel, PSA mind.. én felejteném őket. Ha C30 akkor nézd benzinmotorral.

Vagy max. D5-tel, de itthon jó C30-at is nehéz találni, nem D5-öst.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#5478) zsolee73 válasza bandus (#5473) üzenetére


zsolee73
tag

Az a kicsi 1,6 D meglepően jól megy. Nekem 5 évig volt egy 2005-ös S40-em ezzel a motorral. 85 ezret tettem bele mindenféle gond nélkül, pedig fel volt húzva 140 LE fölé.

Fogyasztása nem volt rossz, országúton 3,9-4,5 , tisztán városban 5,5-6, autópályán 6,5 liter.

Az egyetlen hibájának az alsó fordulatszámban nagyon alacson nyomatékot tartottam, és ezen persze a SW sem nagyon változtatott. Ha egy kereszteződésben finoman indultam el, de valamiért mégis nyomni kellett egy padlót, kb. 2-3 másodperc volt, míg elindult.

Amúgy nekem egy nagyon jó kis motor benyomását hagyta maga után. Én szerettem.

(#5479) FeRRaR1 válasza bandus (#5473) üzenetére


FeRRaR1
őstag

2.4D, D5, 2.4i, 2.4T, T5

Ezek közül válasz, ezek Volvo motorok, nem ford és nem is psa.

Fateréknál van egy C30 D5 R Design 2008-as, eddig a kopó alkatrészeken kívül egy szíj feszítőt kellet csak soron kívül cserélni, mert elkezdett "sípolni". 56e km alatt. Viszont úgy megy mint egy verseny autó, bele se merek gondolni milyen lehet a T5 ;]

De az alap igazságot ne feledd, hogy állapotot veszünk, és nagyon fontos az elő élet. Ha traktorból leszívott gázolajjal hajtották, mindig kijjebb tolták az olaj cserét akkor a D5 is lehet problémás.

[ Szerkesztve ]

(#5480) zsolee73 válasza FeRRaR1 (#5479) üzenetére


zsolee73
tag

bandus 2 m Ft-ig keres C30-at, ezekkel a motorokkal egyet sem fog találni...
de még 2 ezressel sem...

(#5481) Clain


Clain
tag

Sziasztok,

Gyári tolatóradarom /2008 - S40-emben/ sajnos meghibásodott ,rádugtuk számítógépre és elvileg mechanikai hibás ,tehát szemet kellene cserélni, de megkérdeztem 1-2 Volvo-s ismerősömet, és nekik is hasonló panaszuk van ,viszont az Ő elmondásuk szerint kontakt hibás a tolatószem
Esetleg valakinek megoldási javaslata? vagy esetleg egy jó szervizes ismerőse aki megjavítaná ?
bontott tolatóradar szemet lehet találni 5-8eft között, nem nagy költség ,de ha csak kontakt hibáról van szó nem szívesen venném meg

köszi :R

(#5482) runner 125 válasza Clain (#5481) üzenetére


runner 125
nagyúr

S60-nál ki szokták venni és csatlakozókat egyesével végig kell pucolni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#5483) Clain válasza runner 125 (#5482) üzenetére


Clain
tag

ehhez a művelethez le kell szedni a lököst vagy ki lehet valahogy pattintani a szemeket?

(#5484) haxxika válasza runner 125 (#5477) üzenetére


haxxika
senior tag

Múltkor megakadt a szemem egy lilás árnyalatú itthoni D5-ös C30-on, kérdés hogy megvan-e még. A debreceni régi volvo szalon tulajáé volt, remélhetőleg jó állapotban volt/van.

bandus: szerelőm csak annyit mondott: ha vesztek még volvot ezt a motort felejtsétek el. ;]

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#5485) FeRRaR1 válasza Clain (#5483) üzenetére


FeRRaR1
őstag

A korábbi S80-at vettem úgy, hogy park radar hibát jelzett, rádugták gépre, és kidobta hogy a bal külső és jobb belső hátsó rossz, bontottra cseréltem, és tökéletes lett, mondta a Volvós, hogy 10-ből 9 x a szenzor 1x a kábel szokott megszakadni. Persze ez lehet kisebb kocc, parkolás közben, vagy bele tolattak story is.

Egyébként simán ki pattintottuk a két hibásat, csak alá kellett nyúlni a lökösnek.

Szerk.: Először mindenképpen a pucolást próbáld meg, az nem kerül pénzbe.

[ Szerkesztve ]

(#5486) Clain válasza FeRRaR1 (#5485) üzenetére


Clain
tag

köszi,
ki tudom pattintani a szemeket valahogy ? vagy alulról/belülről kellene valahogy hozzáférni?

(#5487) tjojo


tjojo
tag

2002-es V70-be szeretnék olajat (és szűrőket persze) cserélni. 5W-30 ACEA A3/B4 a bele való ha jól tudom. Castrol olajkeresője Edge Titanium 5W-40-et dob ki elsődleges olajnak, alternatíva a Magnatec 5W-30. Szerintetek?

(#5488) belaazallat


belaazallat
addikt

Üdv!

99-es Volvo V40-re szeretnék tetőcsomagtartót, de nincs rajta tetősín. Valaki meg tudná mondani az alábbi linkek közül melyiket érdemes venni?

[link]

[link]

Köszi!

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#5489) oroborus


oroborus
újonc

Sziasztok!

Egy ujabb kerdessel fordulnek hozzatok. Arra gondoltam, hogy nem artana egy valtozar (vagy egyeb prevencios eszkoz), mivel 75%-ban az utcan van az auto. A szokasos, velemeny, tapasztalat, esetleges ajanlas kombora vagynek. :) De barmi egyeb otletet is szivesen fogadok toletek!

oro

(#5490) Xmodule válasza tjojo (#5487) üzenetére


Xmodule
őstag

En csak castrol t rakok a 2.4D be. A5/B5 öst. cirka 50-60 ezer km t raktam eddig a kocsiba gond nem volt még. Olyan 10 és 15 ezer km között szoktam cserélni az olajat szűrővel. Levegő szűrőt meg kabin szűrőt (szeneset) pedig évente 1x ami úgy 30ezer km re jön ki kb. Persze azért mert a levegő és kabin szűrőt nem cserelem meg ra nézek. De sosem koszosak. Itt svedben nincs nagy por.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#5491) Qru


Qru
MODERÁTOR

Adott egy S60 2.4 D5 (2003), ami a következő hibakódokat produkálja:

Mennyire lesz zsebbenyúlós a dolog?

#nincsbennetarcsi

(#5492) zsid válasza Qru (#5491) üzenetére


zsid
senior tag

Ebből az első talán az első megúszható olcsón. Az az egy mágnesszelep csere nem lehet túl vészes.

Az automata váltó gond, viszont már zsebbe nyúlós is lehet. Első körben nézni kell egy váltóolaj szintet. Ha az megfelelő akkor viszont bontani kell a váltót.
A P0785 az a 2-3 fokozat váltószolenoidja asszem, maga a mágnesszelep nem drága de a Volvoknál a cseréhez ki kell bontani a teljes bal futóművet, le kell engedni a motort és a váltót bölcsővel együtt, legalábbis a gyári leírás szerint úgy cserélhető. De úgy tudom ritka amikor elég csak egy szolenoidot cserélni az egész szeleptömb helyett.
Ha váltófelújítás lesz belőle akkor az 250-400 000 között.

A P0740 miatt nem aggódnék,az a másik hiba miatti "vészprogram" velejárója szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

<tRucKdriFteR>

(#5493) gaborbol válasza Qru (#5491) üzenetére


gaborbol
őstag

Ha nem tudjatok mikor lett benne utoljara valto olaj meg szuro cserelve akkor azt megprobalnam a szetboritas elott, valamint van szoftver update is automata valto nyugre azt is megprobalnam az olajcseret kovetoen.

(#5494) Qru válasza zsid (#5492) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

+ gaborbol: Köszi!

Már korábban is bedobálta ezeket a hibakódokat. A váltó rántva vált melegen, szóval ez tényleg nem ok. 30k km-errel ezelőtt volt benne olaj cserélve legutóbb (amúgy hidegen jó, meg ha nem kell sokat váltogatnia (pálya), nyáron a Bp-Zürich-Bp távot simán lenyomtuk vele). A szerelő már akkor is vmi szeleptömbről beszélt, hogy azt kéne cserélni.

Akkor egy újabb váltóolajcsere első körben. Ha nem segít, akkor meg fel kell törni a malacperselyt... :(

Váltóolajból a Valvoline-t ajánlották. Az mennyire számít jónak?

#nincsbennetarcsi

(#5495) FeRRaR1 válasza Qru (#5494) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Ha bemelegedve erősödik a rántás, akkor 100% hogy mágnes szelep cserés a váltó. Ha enyhül akkor váltófelújítás, ne költs feleslegesen olaj cserére, nem fogja meg oldani, és nem is olcsó.

(#5496) aneda válasza Qru (#5494) üzenetére


aneda
aktív tag

Szerintem sem érdemes olajat cserélni, úgyis "váltó felújítás" lesz a dologból.

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#5497) runner 125 válasza Qru (#5494) üzenetére


runner 125
nagyúr

Olajból vegyétek meg bele a gyárit, de itt már nincs értelme, főleg ha 30k-val ezelőtt cserélve volt.
Duna Autónál keressétek Etyit (Karácsonyi János), ő tud korrekt áron, én is tőle vettem.

Haverodé, ugye? 450k km van benne, nem? Akkor az már erősen váltócserés, felújítós mutatvány.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#5498) Qru válasza runner 125 (#5497) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Most már 500k km van benne igen, kiszolgált rendesen. Valószínűleg nem éri meg a váltófelújítást de azért futunk egy kört.

FeRRaR1 + aneda: Köszi, akkor az olajcsere mint halottnak a homlokcsók... Jaj. :(

#nincsbennetarcsi

(#5499) haxxika válasza Qru (#5491) üzenetére


haxxika
senior tag

Hogyan tudod ezeket a hibakódokat kiolvasni, azaz milyen eszközzel? Nekem a 2002-es S60-ra hiába dobom rá ezt az usb-s ketyerét, de nem jelez egyáltalán semmit.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#5500) Qru válasza haxxika (#5499) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

iobd2-t vettem, az univerzálisat, eddig nem volt olyan autó amit ne tudott volna olvasni/törölni (igaz nem is 5$-os ebay-es cumó). BT-os simán a telefonról tudod nézni/törölni.

Eddig ezekkel próbáltam:

Ford Focus mk1
Volvo S60 mk1
Subaru Impreza mk3
Audi A4 B6
Lexus IS250 mk2
Honda Jazz mk1
Honda Jazz mk2

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.