Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2841) Lizsó válasza Alvin_ti4200 (#2830) üzenetére


Lizsó
csendes tag

Szépnek tűnik a képeken! :)

Azt azért fontold meg, mert egy 1,6 D-ben elég sok a 156 ezer km.

Az állapotfelmérés rétegvastagság mérést, és szemrevételezést tartalmaz. Ez nagyon kevés infót hordoz a jövőbeni hibákról. Max. elmondják, hogy féltengely gumiharangot kell cserélni vagy az egyik gömbfejet.... Ezek néhány ezer Ft-os hibák. Nem ettől mész tönkre.

Bár hivatalosan 180 ezernél kell komplett vezérlést cserélni, de mivel egy szíjszakadás bődületes kárt okoz (milliós), és 160 ezer környékén már elő is fordulhat, én biztos nem merném megvárni, azonnal lecserélném.
Ekkora futásteljesítménynél egy kis dízelben bármelyik nap előjöhet már a kettős tömegű lendkerék hiba, és a turbó is. Ezek is súlyos százezrek.

A szürkében kevesebb, mint fele van, tehát a fenti hibákra nem kellene számítanod, és még alufelnis is. Szerintem szebb is, de nyilván ízlések és pofonok.

De ha tényleg a sok km-es mellett döntesz, ezeket ne feledd, nehogy a végén az olcsóbb legyen a nagyon drága!! :W

Bár biztos jóval drágább egy motordiagnosztika (kompresszió, turbónyomás stb. mérés) de legalább kiindulásnak van alap a gyári értékkel összehasonlítani. De természetesen a lendkerék, turbó, stb. hibákra ekkor sem lesz rálátásod. :(

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.