Új hozzászólás Aktív témák

  • Sianis

    addikt

    válasz dr_strange #1168 üzenetére

    Bizony, bizony! Novell nagy erőkkel ott áll, mint terméktámogató! A nagy cégek nem azért választják, mert sokkal jobb, hanem azért, mert olyan támogatása van, amit mi, mint fórumosok nem tudnak biztosítani. A főnök nem jön fel a PH!-ra, hogy fiúk ez meg ez nem megy.
    1. Felveszi a telefont, ír egy mail-t, hogy küldjenek valakit 5000-es órabérért, aki megcsinálja úgy, hogy ahhoz többet ne kelljen nyúlni. Küldenek egy embert, aki általában valamilyen rendszermérnök vagy hasonló, kimegy, megcsinálja úgy, hogy az atombiztos legyen, megköszni, hogy őket választották és viszont látasra. Ha gond van, akkor gondolom van rá 1 hétgarancia, azon belül ingyenes javítják a hibát, azon kívül pedig ismét kemény összegek.
    2. Kellemes havi fizetésért felvesz egy profit, aki már 2.2-es kernel óta SUSE rendszermendzsmentel foglalkozik.

    És ugye mondanom sem kell, hogy egyik megoldásban sincs olyan, hogy ''nem tudom megoldani a problémát'', ami ugye azért Debian és társai oldalán néha előfordulnak, pláne, ha átlagos Linux fanok a helpdeskesek.

    Sianis

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés